Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв оновленого Lifan Х60 - Колеса.ру

  1. Тест-драйв оновленого Lifan Х60 Судячи з усього, більше рестайлінг у компактного кросовера Lifan...
  2. Фантазії і реальність
  3. Менше знаєш міцніше спиш!
  4. Правда у кожного своя ...
  5. Вам сподобається LIFAN X60 CVT, якщо:
  6. Тест-драйв оновленого Lifan Х60
  7. товар особою
  8. Фантазії і реальність
  9. Менше знаєш міцніше спиш!
  10. Правда у кожного своя ...
  11. Вам сподобається LIFAN X60 CVT, якщо:
  12. Тест-драйв оновленого Lifan Х60
  13. товар особою
  14. Фантазії і реальність
  15. Менше знаєш міцніше спиш!
  16. Правда у кожного своя ...
  17. Вам сподобається LIFAN X60 CVT, якщо:

Тест-драйв оновленого Lifan Х60

Судячи з усього, більше рестайлінг у компактного кросовера Lifan Х60 не намічається. Завдяки цій моделі Lifan в Росії вийшов в лідери продажів серед китайських автовиробників. Невже лише розмашисто накреслення бренду на радіаторних гратах так вплинуло на попит?

Звичайно ж ні. Х60 і до другого рестайлінгу продавався непогано. Кому-то він здавався схожим на Toyota RAV4 з минулого, кому-то на Hyundai Tucson. Не знаю як в містах- мільйонниках, а на периферії китайська компіляційного тактика спрацювала.

Здавалося б - тільки передній привід, єдиний 1,8-літровий 128-сильний мотор, але ось ціни ... Адже 679 900 рублів за кросовер виглядають дуже заманливо, тільки слід пам'ятати, що в арсеналі передній привід - а іншого, до речі, і немає - базова комплектація BASIC і «ручка» про 5 щаблях.

Поцікавившись, скільки коштує тестова версія LUXURY + CVT з варіатором, псевдокожей, 8-дюймовим мультимедіа-комплексом з GPS на Android і люком на додачу, я злегка оторопів: 919 900 рублів або, щоб було зрозуміліше, 15 тисяч доларів. Втім, а що в цьому класі є сьогодні дешевше?

товар особою

Тепер кросовер розпізнається в дзеркало заднього виду не тільки по вивісці LIFAN: фронтальна частина привертає абсолютно новими фарами зі світлодіодними стрічками, які стали більш масивним бампером і парою круглих противотуманок, що розмістилися на перший погляд дуже вже високо. Додаткові ходові вогні - нижче, і ось це трехрядье здається перебором. Серед інших нововведень - світлодіодні ліхтарі ззаду і пластикова окантовка по контуру колісних арок. Так, ось це - мабуть, сама потрібна річ в екстер'єрі.

До речі, простукать зазвичай двері і крила відповідають не традиційним баночним брязкотом, а глухим звуком. Чи то товщина металу немаленька, то чи попрацювали в Черкеську, де збирають ліфа, над Шумков. Дрібниця, але приємна.

Більш істотні радості чекають в салоні. Кермо трьохспиці з «дистанційкою» аудіосистеми і неабияк перекроєна передня панель не схожі ні на що з того, що було раніше. Хіба що дефлектори воздуховодов віддалено нагадують про «Логан і Ко». М'якого пластику майже немає, за винятком обробку дверей з кожзамовимі вставками, пружними тонким поролоном зсередини.

Але навіть і такий дизайн, і матеріали, і якість збірки цілком пристойні. Якщо врахувати, що і випнуту центральну консоль облагородили, загнав її в пластикові рамки під карбон, то виглядає такий інтер'єр аж ніяк не убого, як це траплялося раніше. Уважність до дрібниць - то, чого завжди не вистачало китайського автопрому - в оновленому X60 з'явилася в повній мірі.

Я з недовірою кручу здвоєні коліщатка управління кондиціонером і аудіосистемою. Треба ж - без люфтів, з рискою протиковзання на цьому металі, а не на сріблястому пластику, та ще й ледь помітною ступінчастою фіксацією по всьому ходу. Те ж увагу приділили і електросклопідйомники. Майже безшумна, м'яка робота кожного з чотирьох викликає посмішку здивування.

А засвітився сенсорний екран мультімедійкі і зовсім вимагає якихось незвичних оцінок. Кольори, графіка, швидкість роботи, «револьверний» інтерфейс перемикання девайсів - все це якісно і скажено зручно. Мій «андроідфон» підключився по Bluetooth без проблем. Правда, пізніше, прочитавши теги і картинки до альбомів з геть забитої музикою 16-гігабайтної флешки, програвати файли M4a система відмовилася. Чи не через нерозуміння сучасного формату, а через елементарний брак пам'яті. Чи не випробував і навігацію по причині відсутності SD з картами.

Фантазії і реальність

Ну да ладно, що стосується електроніки - китайці вміють, та й айфони чомусь збирають не в Росії. Ще китайські конструктори можуть наповнити машину світлом. Ловлю себе на думці, що площа скління в X60 настільки велика, що навіть на заході в салоні можна прочитати невеликий текст. Наступна думка і зовсім крамольна.

З цього кросовера вийшов би чудовий кабріолет, і ось чому. Навіть при максимально опущених, простеньких за профілем, але м'яких кріслах, мої плечі виявляються сантиметрів на 25-30 вище підвіконної лінії. З одного боку, вони нічим не захищені - бічних подушок не передбачено.

З іншого - саме такі двері повинні бути у позашляхового кабріолета. Як тут не згадати Suzuki Samurai з турецького рентакара кінця 90-х ... З урахуванням просторий заднього ряду з регулюванням нахилу спинок і 405-літрового багажника якою б прогулянковий автомобіль вийшов!

Менше знаєш міцніше спиш!

Витрата палива за даними виробника

змішаний цикл

7,6 л / 100 км

Але на цьому порівняння закінчуються, утопічні ідеї теж. Подивитися на середній і навіть миттєву витрату палива я не можу. Бортовий комп'ютер, що показує лише добовий і загальний пробіг, піклується про моїх нервових клітинах. Зри себе в блакитний електронний спідометр, контролюй наповненість бака і температуру двигуна по білим светодиодам і не парся. За все інше, незрима, протягом п'яти років або 150 тисяч кілометрів відповідає інженер по гарантії.

З'ясовувати справжні корені згаданого 1,8-літрового мотора - справа безглузда. Так, схожий на неубіваемий тойотовский мотор 1ZZ-FE. Таких «мичуринцев» в Китаї не перелічити, але те, що електронне урядування системою впорскування у нього від Bosch або Delphi - скоріше, плюс. Однак користі з нього хіба що для довгого гарантійного терміну.

Як не дави акселератор, динаміка у X60 з варіатором залишає бажати кращого. Якщо з МКП розгін до сотні кілометрів займає 14,7 с, то дані з CVT просто не наводяться в ТТХ. Частина з 162 Нм крутного моменту втрачається невідомо де. Точніше, щоб досягти його при 4 200 об / хв, мотор потрібно гарненько раскочегарить.

Зробити це не так і просто, не дивлячись на те, що варіатор на X60 - один з небагатьох, яка не виє як попало. Але він розуміє лише дуже тонка до нього відношення. Чим плавніше тиснете газ, тим краще розгін і швидше розкручується мотор. Причому цей же ефект спостерігається і при перемиканні коробки в ручний режим з шістьма псевдопередач.

Причому цей же ефект спостерігається і при перемиканні коробки в ручний режим з шістьма псевдопередач

Але налаштування трансмісії такі, що тримати машину в тонусі вона не прагне. Ось Новоризькому траса, на тахометрі всього 2 200 об / хв, а на спідометрі - 110 км / ч. Висока швидкість, до речі, не особливо комфортна. Те, що X60 НЕ столичний житель - безумовно. Занадто повільний, а такого відразу затрут в божевільному потоці.

Занадто повільний, а такого відразу затрут в божевільному потоці

Правда у кожного своя ...

Активно шукати «нуля» в кермі на швидкості не варто - небезпечно. Він є, і навіть не особливо замилений. Трохи вправо-вліво - траєкторія змінюється, а кузов моментально відповідає легкими рухами тіла, особливо якщо задній диван і багажник не завантажені. Так, саме так відгукується на маневри незалежна задня багаторичажка. Але при цьому вся конструкція, включаючи і Макферсон спереду, досить жорстка.

Повертаю на ґрунтовку з ямами - і привіт, бабуся, твоїм знімним зубах. Трусить, і серйозно. Згадав свою «Тайгу» двадцятирічної давності: відчуття схожі, тільки Lifan X60 - кросовер, до того ж, з колісною базою в 2 600 мм. Втім, можливо, на літній гумі все владнається в кращу сторону, і зять з комфортом довезе свою тещу до сільського будинку, а сам поїде кудись у справах. Або подорожувати - але тільки кілометрів за триста, не більше.

А за більшу я не ручаюся, хоча б через уже згаданих сидінь. Але повірте, не дивлячись на відсутність поперекового підпору і бічних профілів в подушці і спинках, вони куди зручніше, ніж будь-які офісні крісла. Та й їхати, нехай і неквапливо, куди краще, ніж животіти на одному місці.

До речі, неможливість визначити точний витрата 95-го бензину - недолік дивний, але я шляхом нехитрих обчислень обчислив «ненажерливість» китайця. У міському циклі витрата не перевалив за 9 літрів на сотню. Непогано, прямо скажемо, але особисто я проміняв би пару літрів на більш гідну динаміку.

Lifan X60 CVT

Короткі технічні характеристики

Габарити (Д / Ш / В):

4 405/1 790/1 690

Потужність двигуна:

128 к.с.

Максимальна швидкість:

170 км / год

Трансмісія:

безступінчатий варіатор CVT

привід:

передній

Китайські автомобілі прийнято або лаяти, або, в кращому випадку, говорити про фактор росту в порівнянні з минулим роком, минулим поколінням і так далі. А ще додавати, що років так через п'ять автомобілебудівники Піднебесної «уделают» корейців і вже точно доберуться до японців.

Чи не уделают. Найближчим часом - точно, і вже тим більше не доберуться до японців. Але не тому що не можуть: їм це не потрібно з величезним внутрішнім ринком. Саме тому навряд чи сьогодні є сенс порівнювати «чайнакари» з будь-якими іншими автомобілями - це як порівнювати чай з м'ятою і морозиво. Освіжає - не означає холодить. Їх можна приймати або такими, які вони є, включаючи і ціну, або залишати за кордоном свого сприйняття. Можливо, нове покоління кросовера Lifan X60 стане винятком з цього правила.

Вам сподобається LIFAN X60 CVT, якщо:

  • вам потрібен кроссовер з просторим заднім рядом;
  • ви не любите високих швидкостей;
  • ви не довіряєте ESP і іншим електронним помічникам.

Вам не сподобається LIFAN X60 CVT, якщо:

  • ви часто поспішайте;
  • ви звикли до виконання автомобілем всіх ваших бажань;
  • ви забудете про ціну питання і пуститеся в порівняння.

ви часто поспішайте;   ви звикли до виконання автомобілем всіх ваших бажань;   ви забудете про ціну питання і пуститеся в порівняння

Опитування

Хочете собі оновлений Lifan X60?

Тест-драйв оновленого Lifan Х60

Судячи з усього, більше рестайлінг у компактного кросовера Lifan Х60 не намічається. Завдяки цій моделі Lifan в Росії вийшов в лідери продажів серед китайських автовиробників. Невже лише розмашисто накреслення бренду на радіаторних гратах так вплинуло на попит?

Звичайно ж ні. Х60 і до другого рестайлінгу продавався непогано. Кому-то він здавався схожим на Toyota RAV4 з минулого, кому-то на Hyundai Tucson. Не знаю як в містах- мільйонниках, а на периферії китайська компіляційного тактика спрацювала.

Здавалося б - тільки передній привід, єдиний 1,8-літровий 128-сильний мотор, але ось ціни ... Адже 679 900 рублів за кросовер виглядають дуже заманливо, тільки слід пам'ятати, що в арсеналі передній привід - а іншого, до речі, і немає - базова комплектація BASIC і «ручка» про 5 щаблях.

Поцікавившись, скільки коштує тестова версія LUXURY + CVT з варіатором, псевдокожей, 8-дюймовим мультимедіа-комплексом з GPS на Android і люком на додачу, я злегка оторопів: 919 900 рублів або, щоб було зрозуміліше, 15 тисяч доларів. Втім, а що в цьому класі є сьогодні дешевше?

товар особою

Тепер кросовер розпізнається в дзеркало заднього виду не тільки по вивісці LIFAN: фронтальна частина привертає абсолютно новими фарами зі світлодіодними стрічками, які стали більш масивним бампером і парою круглих противотуманок, що розмістилися на перший погляд дуже вже високо. Додаткові ходові вогні - нижче, і ось це трехрядье здається перебором. Серед інших нововведень - світлодіодні ліхтарі ззаду і пластикова окантовка по контуру колісних арок. Так, ось це - мабуть, сама потрібна річ в екстер'єрі.

До речі, простукать зазвичай двері і крила відповідають не традиційним баночним брязкотом, а глухим звуком. Чи то товщина металу немаленька, то чи попрацювали в Черкеську, де збирають ліфа, над Шумков. Дрібниця, але приємна.

Більш істотні радості чекають в салоні. Кермо трьохспиці з «дистанційкою» аудіосистеми і неабияк перекроєна передня панель не схожі ні на що з того, що було раніше. Хіба що дефлектори воздуховодов віддалено нагадують про «Логан і Ко». М'якого пластику майже немає, за винятком обробку дверей з кожзамовимі вставками, пружними тонким поролоном зсередини.

Але навіть і такий дизайн, і матеріали, і якість збірки цілком пристойні. Якщо врахувати, що і випнуту центральну консоль облагородили, загнав її в пластикові рамки під карбон, то виглядає такий інтер'єр аж ніяк не убого, як це траплялося раніше. Уважність до дрібниць - то, чого завжди не вистачало китайського автопрому - в оновленому X60 з'явилася в повній мірі.

Я з недовірою кручу здвоєні коліщатка управління кондиціонером і аудіосистемою. Треба ж - без люфтів, з рискою протиковзання на цьому металі, а не на сріблястому пластику, та ще й ледь помітною ступінчастою фіксацією по всьому ходу. Те ж увагу приділили і електросклопідйомники. Майже безшумна, м'яка робота кожного з чотирьох викликає посмішку здивування.

А засвітився сенсорний екран мультімедійкі і зовсім вимагає якихось незвичних оцінок. Кольори, графіка, швидкість роботи, «револьверний» інтерфейс перемикання девайсів - все це якісно і скажено зручно. Мій «андроідфон» підключився по Bluetooth без проблем. Правда, пізніше, прочитавши теги і картинки до альбомів з геть забитої музикою 16-гігабайтної флешки, програвати файли M4a система відмовилася. Чи не через нерозуміння сучасного формату, а через елементарний брак пам'яті. Чи не випробував і навігацію по причині відсутності SD з картами.

Фантазії і реальність

Ну да ладно, що стосується електроніки - китайці вміють, та й айфони чомусь збирають не в Росії. Ще китайські конструктори можуть наповнити машину світлом. Ловлю себе на думці, що площа скління в X60 настільки велика, що навіть на заході в салоні можна прочитати невеликий текст. Наступна думка і зовсім крамольна.

З цього кросовера вийшов би чудовий кабріолет, і ось чому. Навіть при максимально опущених, простеньких за профілем, але м'яких кріслах, мої плечі виявляються сантиметрів на 25-30 вище підвіконної лінії. З одного боку, вони нічим не захищені - бічних подушок не передбачено.

З іншого - саме такі двері повинні бути у позашляхового кабріолета. Як тут не згадати Suzuki Samurai з турецького рентакара кінця 90-х ... З урахуванням просторий заднього ряду з регулюванням нахилу спинок і 405-літрового багажника якою б прогулянковий автомобіль вийшов!

Менше знаєш міцніше спиш!

Витрата палива за даними виробника

змішаний цикл

7,6 л / 100 км

Але на цьому порівняння закінчуються, утопічні ідеї теж. Подивитися на середній і навіть миттєву витрату палива я не можу. Бортовий комп'ютер, що показує лише добовий і загальний пробіг, піклується про моїх нервових клітинах. Зри себе в блакитний електронний спідометр, контролюй наповненість бака і температуру двигуна по білим светодиодам і не парся. За все інше, незрима, протягом п'яти років або 150 тисяч кілометрів відповідає інженер по гарантії.

З'ясовувати справжні корені згаданого 1,8-літрового мотора - справа безглузда. Так, схожий на неубіваемий тойотовский мотор 1ZZ-FE. Таких «мичуринцев» в Китаї не перелічити, але те, що електронне урядування системою впорскування у нього від Bosch або Delphi - скоріше, плюс. Однак користі з нього хіба що для довгого гарантійного терміну.

Як не дави акселератор, динаміка у X60 з варіатором залишає бажати кращого. Якщо з МКП розгін до сотні кілометрів займає 14,7 с, то дані з CVT просто не наводяться в ТТХ. Частина з 162 Нм крутного моменту втрачається невідомо де. Точніше, щоб досягти його при 4 200 об / хв, мотор потрібно гарненько раскочегарить.

Зробити це не так і просто, не дивлячись на те, що варіатор на X60 - один з небагатьох, яка не виє як попало. Але він розуміє лише дуже тонка до нього відношення. Чим плавніше тиснете газ, тим краще розгін і швидше розкручується мотор. Причому цей же ефект спостерігається і при перемиканні коробки в ручний режим з шістьма псевдопередач.

Причому цей же ефект спостерігається і при перемиканні коробки в ручний режим з шістьма псевдопередач

Але налаштування трансмісії такі, що тримати машину в тонусі вона не прагне. Ось Новоризькому траса, на тахометрі всього 2 200 об / хв, а на спідометрі - 110 км / ч. Висока швидкість, до речі, не особливо комфортна. Те, що X60 НЕ столичний житель - безумовно. Занадто повільний, а такого відразу затрут в божевільному потоці.

Занадто повільний, а такого відразу затрут в божевільному потоці

Правда у кожного своя ...

Активно шукати «нуля» в кермі на швидкості не варто - небезпечно. Він є, і навіть не особливо замилений. Трохи вправо-вліво - траєкторія змінюється, а кузов моментально відповідає легкими рухами тіла, особливо якщо задній диван і багажник не завантажені. Так, саме так відгукується на маневри незалежна задня багаторичажка. Але при цьому вся конструкція, включаючи і Макферсон спереду, досить жорстка.

Повертаю на ґрунтовку з ямами - і привіт, бабуся, твоїм знімним зубах. Трусить, і серйозно. Згадав свою «Тайгу» двадцятирічної давності: відчуття схожі, тільки Lifan X60 - кросовер, до того ж, з колісною базою в 2 600 мм. Втім, можливо, на літній гумі все владнається в кращу сторону, і зять з комфортом довезе свою тещу до сільського будинку, а сам поїде кудись у справах. Або подорожувати - але тільки кілометрів за триста, не більше.

А за більшу я не ручаюся, хоча б через уже згаданих сидінь. Але повірте, не дивлячись на відсутність поперекового підпору і бічних профілів в подушці і спинках, вони куди зручніше, ніж будь-які офісні крісла. Та й їхати, нехай і неквапливо, куди краще, ніж животіти на одному місці.

До речі, неможливість визначити точний витрата 95-го бензину - недолік дивний, але я шляхом нехитрих обчислень обчислив «ненажерливість» китайця. У міському циклі витрата не перевалив за 9 літрів на сотню. Непогано, прямо скажемо, але особисто я проміняв би пару літрів на більш гідну динаміку.

Lifan X60 CVT

Короткі технічні характеристики

Габарити (Д / Ш / В):

4 405/1 790/1 690

Потужність двигуна:

128 к.с.

Максимальна швидкість:

170 км / год

Трансмісія:

безступінчатий варіатор CVT

привід:

передній

Китайські автомобілі прийнято або лаяти, або, в кращому випадку, говорити про фактор росту в порівнянні з минулим роком, минулим поколінням і так далі. А ще додавати, що років так через п'ять автомобілебудівники Піднебесної «уделают» корейців і вже точно доберуться до японців.

Чи не уделают. Найближчим часом - точно, і вже тим більше не доберуться до японців. Але не тому що не можуть: їм це не потрібно з величезним внутрішнім ринком. Саме тому навряд чи сьогодні є сенс порівнювати «чайнакари» з будь-якими іншими автомобілями - це як порівнювати чай з м'ятою і морозиво. Освіжає - не означає холодить. Їх можна приймати або такими, які вони є, включаючи і ціну, або залишати за кордоном свого сприйняття. Можливо, нове покоління кросовера Lifan X60 стане винятком з цього правила.

Вам сподобається LIFAN X60 CVT, якщо:

  • вам потрібен кроссовер з просторим заднім рядом;
  • ви не любите високих швидкостей;
  • ви не довіряєте ESP і іншим електронним помічникам.

Вам не сподобається LIFAN X60 CVT, якщо:

  • ви часто поспішайте;
  • ви звикли до виконання автомобілем всіх ваших бажань;
  • ви забудете про ціну питання і пуститеся в порівняння.

ви часто поспішайте;   ви звикли до виконання автомобілем всіх ваших бажань;   ви забудете про ціну питання і пуститеся в порівняння

Опитування

Хочете собі оновлений Lifan X60?

Тест-драйв оновленого Lifan Х60

Судячи з усього, більше рестайлінг у компактного кросовера Lifan Х60 не намічається. Завдяки цій моделі Lifan в Росії вийшов в лідери продажів серед китайських автовиробників. Невже лише розмашисто накреслення бренду на радіаторних гратах так вплинуло на попит?

Звичайно ж ні. Х60 і до другого рестайлінгу продавався непогано. Кому-то він здавався схожим на Toyota RAV4 з минулого, кому-то на Hyundai Tucson. Не знаю як в містах- мільйонниках, а на периферії китайська компіляційного тактика спрацювала.

Здавалося б - тільки передній привід, єдиний 1,8-літровий 128-сильний мотор, але ось ціни ... Адже 679 900 рублів за кросовер виглядають дуже заманливо, тільки слід пам'ятати, що в арсеналі передній привід - а іншого, до речі, і немає - базова комплектація BASIC і «ручка» про 5 щаблях.

Поцікавившись, скільки коштує тестова версія LUXURY + CVT з варіатором, псевдокожей, 8-дюймовим мультимедіа-комплексом з GPS на Android і люком на додачу, я злегка оторопів: 919 900 рублів або, щоб було зрозуміліше, 15 тисяч доларів. Втім, а що в цьому класі є сьогодні дешевше?

товар особою

Тепер кросовер розпізнається в дзеркало заднього виду не тільки по вивісці LIFAN: фронтальна частина привертає абсолютно новими фарами зі світлодіодними стрічками, які стали більш масивним бампером і парою круглих противотуманок, що розмістилися на перший погляд дуже вже високо. Додаткові ходові вогні - нижче, і ось це трехрядье здається перебором. Серед інших нововведень - світлодіодні ліхтарі ззаду і пластикова окантовка по контуру колісних арок. Так, ось це - мабуть, сама потрібна річ в екстер'єрі.

До речі, простукать зазвичай двері і крила відповідають не традиційним баночним брязкотом, а глухим звуком. Чи то товщина металу немаленька, то чи попрацювали в Черкеську, де збирають ліфа, над Шумков. Дрібниця, але приємна.

Більш істотні радості чекають в салоні. Кермо трьохспиці з «дистанційкою» аудіосистеми і неабияк перекроєна передня панель не схожі ні на що з того, що було раніше. Хіба що дефлектори воздуховодов віддалено нагадують про «Логан і Ко». М'якого пластику майже немає, за винятком обробку дверей з кожзамовимі вставками, пружними тонким поролоном зсередини.

Але навіть і такий дизайн, і матеріали, і якість збірки цілком пристойні. Якщо врахувати, що і випнуту центральну консоль облагородили, загнав її в пластикові рамки під карбон, то виглядає такий інтер'єр аж ніяк не убого, як це траплялося раніше. Уважність до дрібниць - то, чого завжди не вистачало китайського автопрому - в оновленому X60 з'явилася в повній мірі.

Я з недовірою кручу здвоєні коліщатка управління кондиціонером і аудіосистемою. Треба ж - без люфтів, з рискою протиковзання на цьому металі, а не на сріблястому пластику, та ще й ледь помітною ступінчастою фіксацією по всьому ходу. Те ж увагу приділили і електросклопідйомники. Майже безшумна, м'яка робота кожного з чотирьох викликає посмішку здивування.

А засвітився сенсорний екран мультімедійкі і зовсім вимагає якихось незвичних оцінок. Кольори, графіка, швидкість роботи, «револьверний» інтерфейс перемикання девайсів - все це якісно і скажено зручно. Мій «андроідфон» підключився по Bluetooth без проблем. Правда, пізніше, прочитавши теги і картинки до альбомів з геть забитої музикою 16-гігабайтної флешки, програвати файли M4a система відмовилася. Чи не через нерозуміння сучасного формату, а через елементарний брак пам'яті. Чи не випробував і навігацію по причині відсутності SD з картами.

Фантазії і реальність

Ну да ладно, що стосується електроніки - китайці вміють, та й айфони чомусь збирають не в Росії. Ще китайські конструктори можуть наповнити машину світлом. Ловлю себе на думці, що площа скління в X60 настільки велика, що навіть на заході в салоні можна прочитати невеликий текст. Наступна думка і зовсім крамольна.

З цього кросовера вийшов би чудовий кабріолет, і ось чому. Навіть при максимально опущених, простеньких за профілем, але м'яких кріслах, мої плечі виявляються сантиметрів на 25-30 вище підвіконної лінії. З одного боку, вони нічим не захищені - бічних подушок не передбачено.

З іншого - саме такі двері повинні бути у позашляхового кабріолета. Як тут не згадати Suzuki Samurai з турецького рентакара кінця 90-х ... З урахуванням просторий заднього ряду з регулюванням нахилу спинок і 405-літрового багажника якою б прогулянковий автомобіль вийшов!

Менше знаєш міцніше спиш!

Витрата палива за даними виробника

змішаний цикл

7,6 л / 100 км

Але на цьому порівняння закінчуються, утопічні ідеї теж. Подивитися на середній і навіть миттєву витрату палива я не можу. Бортовий комп'ютер, що показує лише добовий і загальний пробіг, піклується про моїх нервових клітинах. Зри себе в блакитний електронний спідометр, контролюй наповненість бака і температуру двигуна по білим светодиодам і не парся. За все інше, незрима, протягом п'яти років або 150 тисяч кілометрів відповідає інженер по гарантії.

З'ясовувати справжні корені згаданого 1,8-літрового мотора - справа безглузда. Так, схожий на неубіваемий тойотовский мотор 1ZZ-FE. Таких «мичуринцев» в Китаї не перелічити, але те, що електронне урядування системою впорскування у нього від Bosch або Delphi - скоріше, плюс. Однак користі з нього хіба що для довгого гарантійного терміну.

Як не дави акселератор, динаміка у X60 з варіатором залишає бажати кращого. Якщо з МКП розгін до сотні кілометрів займає 14,7 с, то дані з CVT просто не наводяться в ТТХ. Частина з 162 Нм крутного моменту втрачається невідомо де. Точніше, щоб досягти його при 4 200 об / хв, мотор потрібно гарненько раскочегарить.

Зробити це не так і просто, не дивлячись на те, що варіатор на X60 - один з небагатьох, яка не виє як попало. Але він розуміє лише дуже тонка до нього відношення. Чим плавніше тиснете газ, тим краще розгін і швидше розкручується мотор. Причому цей же ефект спостерігається і при перемиканні коробки в ручний режим з шістьма псевдопередач.

Причому цей же ефект спостерігається і при перемиканні коробки в ручний режим з шістьма псевдопередач

Але налаштування трансмісії такі, що тримати машину в тонусі вона не прагне. Ось Новоризькому траса, на тахометрі всього 2 200 об / хв, а на спідометрі - 110 км / ч. Висока швидкість, до речі, не особливо комфортна. Те, що X60 НЕ столичний житель - безумовно. Занадто повільний, а такого відразу затрут в божевільному потоці.

Занадто повільний, а такого відразу затрут в божевільному потоці

Правда у кожного своя ...

Активно шукати «нуля» в кермі на швидкості не варто - небезпечно. Він є, і навіть не особливо замилений. Трохи вправо-вліво - траєкторія змінюється, а кузов моментально відповідає легкими рухами тіла, особливо якщо задній диван і багажник не завантажені. Так, саме так відгукується на маневри незалежна задня багаторичажка. Але при цьому вся конструкція, включаючи і Макферсон спереду, досить жорстка.

Повертаю на ґрунтовку з ямами - і привіт, бабуся, твоїм знімним зубах. Трусить, і серйозно. Згадав свою «Тайгу» двадцятирічної давності: відчуття схожі, тільки Lifan X60 - кросовер, до того ж, з колісною базою в 2 600 мм. Втім, можливо, на літній гумі все владнається в кращу сторону, і зять з комфортом довезе свою тещу до сільського будинку, а сам поїде кудись у справах. Або подорожувати - але тільки кілометрів за триста, не більше.

А за більшу я не ручаюся, хоча б через уже згаданих сидінь. Але повірте, не дивлячись на відсутність поперекового підпору і бічних профілів в подушці і спинках, вони куди зручніше, ніж будь-які офісні крісла. Та й їхати, нехай і неквапливо, куди краще, ніж животіти на одному місці.

До речі, неможливість визначити точний витрата 95-го бензину - недолік дивний, але я шляхом нехитрих обчислень обчислив «ненажерливість» китайця. У міському циклі витрата не перевалив за 9 літрів на сотню. Непогано, прямо скажемо, але особисто я проміняв би пару літрів на більш гідну динаміку.

Lifan X60 CVT

Короткі технічні характеристики

Габарити (Д / Ш / В):

4 405/1 790/1 690

Потужність двигуна:

128 к.с.

Максимальна швидкість:

170 км / год

Трансмісія:

безступінчатий варіатор CVT

привід:

передній

Китайські автомобілі прийнято або лаяти, або, в кращому випадку, говорити про фактор росту в порівнянні з минулим роком, минулим поколінням і так далі. А ще додавати, що років так через п'ять автомобілебудівники Піднебесної «уделают» корейців і вже точно доберуться до японців.

Чи не уделают. Найближчим часом - точно, і вже тим більше не доберуться до японців. Але не тому що не можуть: їм це не потрібно з величезним внутрішнім ринком. Саме тому навряд чи сьогодні є сенс порівнювати «чайнакари» з будь-якими іншими автомобілями - це як порівнювати чай з м'ятою і морозиво. Освіжає - не означає холодить. Їх можна приймати або такими, які вони є, включаючи і ціну, або залишати за кордоном свого сприйняття. Можливо, нове покоління кросовера Lifan X60 стане винятком з цього правила.

Вам сподобається LIFAN X60 CVT, якщо:

  • вам потрібен кроссовер з просторим заднім рядом;
  • ви не любите високих швидкостей;
  • ви не довіряєте ESP і іншим електронним помічникам.

Вам не сподобається LIFAN X60 CVT, якщо:

  • ви часто поспішайте;
  • ви звикли до виконання автомобілем всіх ваших бажань;
  • ви забудете про ціну питання і пуститеся в порівняння.

ви часто поспішайте;   ви звикли до виконання автомобілем всіх ваших бажань;   ви забудете про ціну питання і пуститеся в порівняння

Опитування

Хочете собі оновлений Lifan X60?Невже лише розмашисто накреслення бренду на радіаторних гратах так вплинуло на попит?
Втім, а що в цьому класі є сьогодні дешевше?
Невже лише розмашисто накреслення бренду на радіаторних гратах так вплинуло на попит?
Втім, а що в цьому класі є сьогодні дешевше?
Невже лише розмашисто накреслення бренду на радіаторних гратах так вплинуло на попит?
Втім, а що в цьому класі є сьогодні дешевше?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов