Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв нового Mercedes-Benz Vito - Автоцентр.ua

  1. Тест-драйв нового Mercedes-Benz Vito Потрібно сказати, що Країна Басків є важливим виробничим плацдармом...
  2. Тест-драйв нового Mercedes-Benz Vito

Тест-драйв нового Mercedes-Benz Vito

Наша сеть партнеров Banwar

Потрібно сказати, що Країна Басків є важливим виробничим плацдармом Mercedes-Benz вже багато років. Ще в 1995 році, на заводі в місті Віторія був налагоджений випуск легкої развозной моделі Vito. Отличительно особливістю машини була невелика висота, що дозволяло розміщувати її в стандартний легковий гараж. З того часу виготовлено понад 1,2 млн. Автомобілів. І ось тепер тут на конвеєр встала модель третього покоління, в виробництво якої інвестовано близько 190 млн. Євро.

Зовні і всередині
Дизайн нового Mercedes-Benz Vito вирішене в дусі недавно з'явився мінівена V-Сlass (докладніше див. «КА» 1-2'2014). Воно й не дивно, адже кузова у них практично однакові. Досить подивитися на фари, решітку радіатора, витягнутий гранований капот. У багатьох версіях замість галогенних фар встановлені ксенонові, а ходові вогні виконані на світлодіодах; також пропонуються і задні LED-ліхтарі. Передні і задні бампери пасажирських машин можуть фарбуватися в колір кузова.

Передні і задні бампери пасажирських машин можуть фарбуватися в колір кузова

У багатій комплектації ходові вогні і задні стоп-сигнали - на світлодіодах LED.

У багатій комплектації ходові вогні і задні стоп-сигнали - на світлодіодах LED

Пропонуються три типи кузова: вантажний фургон Panel Van, вантажопасажирський Mixto і мікроавтобус Tourer на 8-9 місць. Вантажопідйомність фургона досягає 1369 кг. На вибір є три варіанти по довжині (4,89 м, 5,14 м і 5,37 м) і два виконання колісної бази.

Знайомство з машинами починаємо прямо в аеропорту, від якого, власне кажучи, і був прокладений маршрут тест-драйву. Сідаємо на місце водія. Перед очима - зовсім нові приладова і трехспіціевий кермо (на «пасажирів» Tourer він - багатофункціональний). На масивному торпедо розташувалися дисплей радіо і навігації. Трохи нижче - поворотні рукоятки системи вентиляції-отоленія: тестовані машини мали також кондиціонер, або клімат-контроль з індивідуальними настройками для водія і переднього пасажира.

Новий, трехспіціевой кермо може бути багатофункціональним, коробка передач - механічна (з джойстиком на торпедо), або автоматична - з управлінням на подрулевом важелі справа.

Крісло водія налаштовується в поздовжньому напрямку, по куту подушки і спинки. В якості опції передбачений електропривод - з управлінням за допомогою фірмових кнопок-качалок у вигляді крісла, на дверній панелі. Передбачена і регулювання поперекового підпору. Машини Vito можуть мати спереду одно- або двомісне пасажирське сидіння.

Було спекотно, і ми вирішили зняти куртки. Тільки ось гачків для них спереду не виявилося - вони були над стельовими ручками в основному салоні мікроавтобуса Tourer. А ось взявши потім на тест вантажний фургон, нам довелося класти одяг просто між крісел.

А ось взявши потім на тест вантажний фургон, нам довелося класти одяг просто між крісел

Сидіння можна переміщати по санчатах в підлозі, складати і навіть повністю знімати.

Сидіння можна переміщати по санчатах в підлозі, складати і навіть повністю знімати

Полегшити посадку-висадку в основний салон допоможуть бічні зсувні двері з електроприводом. Потягнув ручку - і двері тихо пішла в сторону. Потягнув ще раз або натиснув кнопку на стійці - двері так само безшумно закрилася. Дуже зручно. Роздільні, тримісні сидіння середнього і останнього рядів можна переміщати вперед назад за спеціальними полози в підлозі. Їх спинки регулюються по куту нахилу і можуть складатися. Можна відкинути вперед і все крісло цілком, а при необхідності і зовсім зняти.

Можна відкинути вперед і все крісло цілком, а при необхідності і зовсім зняти

Як опція пропонується багатофункціональна багажна полку. У ній, під спеціальною кришкою, заховані розкладні пластмасові шухлядки під дріб'язок. Саме така полку пропонується і в мінівені V-Class. Правда, задня підйомні двері на Vito вже не має еклектропрівода. Однак опускати її допомагає спеціальна петля, яку особливо повинні оцінити люди невисокого зросту. Автомобілі вантажні фургони Vito можуть також бути обладнані орної, двостулкових задніми дверима - найбільш зручною при навантаженні-розвантаженні в обмеженому просторі.

Автомобілі вантажні фургони Vito можуть також бути обладнані орної, двостулкових задніми дверима - найбільш зручною при навантаженні-розвантаженні в обмеженому просторі

На ходу
Новий Mercedes-Benz Vito - єдина модель в сегменті середньорозмірних фургонів (повною масою 2,5-3,2 т), яка має три типи приводу на вибір. Це новий передній привід, задній привід, який пропонується для тих, кому потрібно возити важкі вантажі, і нарешті, повний - для поганих доріг.

Це новий передній привід, задній привід, який пропонується для тих, кому потрібно возити важкі вантажі, і нарешті, повний - для поганих доріг

Передньопривідні машини комплектуються новим 4-циліндровим турбодизелем OM622 робочим об'ємом 1,6 л і потужністю 88 л.с. і 114 к.с. Його особливістю є максимальний крутний момент, який досягається в широкому діапазоні оборотів - 1500-2500 в хвилину. Машини з задніми провідними колесами і версії 4х4 оснащуються турбодизелем OM 651 в 2,15 л. На вибір три версії по потужності: 136, 163 і 190 к.с. Коробка передач - механічна 6-ступінчаста або автоматична 7-ступінчаста 7G-Tronic Plus.

Першим на тест нам дістався вантажний передньопривідний фургон зі скромним, 88-сильним мотором. Для неспішної розвезення по місту з частковим завантаженням його потужності цілком вистачає. Незважаючи на заявлений максимальний крутний момент в діапазоні 1500-2500 об / хв, реальний підхоплення спостерігається з 1800-1900 об / хв. З шести передач стандартної механічної КП в місті в основному використовуються перші чотири: п'яту доцільно включати на 80 км / год, а шосту і зовсім на заміських трасах.

Зате дві наступні машини - фургон і мікроавтобус - були укомплектовані дизелем в 2,15 л і потужністю 163 л. с. Завдяки подвійному турбонаддуву забезпечується солідний запас тяги з низів аж до 4000 об / хв. Тут уже стояв 7-ступінчастий "автомат" з управлінням на подрулевом важелі. Коробка працює швидко і без поштовхів. При звичайному натисненні на акселератор зміна передач відбувається в районі 2000-2200 об / хв, а ось в режимі кік-даун поріг оборотів зростає до 3000-4000 в хвилину. В ручному режимі передачі включаються важелями-пелюстками на кермі: правий - плюс передача, лівий - мінус. При цьому при перемиканні знизу-вгору автоматика не втручається в роботу аж до червоної зони тахометра - 5000 об / хв, а ось при переході з підвищеною на знижену вже спрацьовує «захист від дурня» в районі 3500 об / хв.

Новий Mercedes-Benz Vito оснащується електромеханічним підсилювачем керма. Що стосується керованості, то тут ми виявили нюанси. Машина з переднім приводом має кілька «ватяний» кермо, який безперечною зручний при маневруванні в місті, проте малоинформативен на високій швидкості. А ось пересівши на заднерпіводний Vito, ми відчули класично-точний «мерседесовский» кермо.

В цілому нові турбодизелі стали на 20% економічніше попередників. Наш 88-сильний фургон в змішаному режимі «траса-місто» витрачав 7,0 л палива. Найцікавіше, що майже вдвічі потужний побратим "їв" майже стільки ж - 7,1 - 7,5 л. Не останню роль тут зіграв пакет BlueEfficiently, що включає зокрема систему «старт-стоп».
Допрацьована підвіска коліс підвищила стійкість; вона також відмінно гасить дорожні нерівності. А ось рівень шумоізоляції салону розчарував. Нехай у вантажному фургоні підвищений шум від двигуна і шин ще якось не прощається - все-таки робоча конячка, то ось пасажирам мікроавтобуса він явно не сподобається. Звичайно, мінівен V-Сlass в цьому плані набагато краще, але ж він і дорожче.

Новий Vito вважається найбезпечнішим в класі. Він перший серед вантажних фургонів стандартно комплектується двома подушками безпеки і системою, що сигналізує про непристебнуті ремені. Найбагатші комплектації включають до восьми air bag. Так, наш вантажний фургон Vito був обладнаний не тільки бічними air bag, але ще і надувними фіранками для захисту голови. Приємно здивувала і функція підтягування ременів безпеки при включенні запалення.
Машина буквально нашпигована різними електронними системами безпеки. Серед них варто виділити адаптивну систему курсової стійкості Adaptive ESP і систему проти бокового вітру Сrosswind Assist. Обидві входять в стандартне обладнання. Є також система допомоги при парковці Active Parking Assist з камерою заднього огляду і система, що розпізнає перешкоди на дорозі Сollision Prevention Assist. Назвемо ще систему руху по заданій смузі - Lane Keeping Assist і систему, яка усуває мертві зони Blind Spot Assist. Хочеться вірити, що дебютант продовжить успіх попередника. Тим більше, що цінова політика обіцяє бути продуманою -прайси на новий Vito в Німеччині стартують з 19900 євро.

Mercedes-Benz Vito / Viano: Зустріч на Ельбі

MERCEDES VITO: Іспанська кров

Регулювання сидіння водія і переднього пасажира може бути як механічної, так і електричної - за допомогою фірмових Один набір вказується як мініатюрного крісла. ЗІП знаходиться під сидінням водія.

Камера заднього огляду допомагає при маневруванні.

Тестовані машини були укомплектовані або звичайним кондиціонером, або клімат-контролем (на фото) з роздільним регулюванням для водія і переднього пасажира.

Vito успадкував фірмовий гальмо стоянки. Щоб затягнути його, потрібно натиснути на невелику педаль зліва, а щоб зняти - потягнути за Т-образну рукоятку біля керма.

Двоповерхові кишені в дверях - ємні і зручні.

Фірмовий електронний ключ.

Бардачок доповнюють поглиблення нагорі приладової панелі.

Пасажирське сидіння спереду може бути подвійним або одинарним.

Пасажирське сидіння спереду може бути подвійним або одинарним

У вантажному відсіку поклажу можна закріпити за допомогою ременів і спеціальних брусів, з фіксаторами в підлозі і бічних стінках.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Тест-драйв нового Mercedes-Benz Vito

Потрібно сказати, що Країна Басків є важливим виробничим плацдармом Mercedes-Benz вже багато років. Ще в 1995 році, на заводі в місті Віторія був налагоджений випуск легкої развозной моделі Vito. Отличительно особливістю машини була невелика висота, що дозволяло розміщувати її в стандартний легковий гараж. З того часу виготовлено понад 1,2 млн. Автомобілів. І ось тепер тут на конвеєр встала модель третього покоління, в виробництво якої інвестовано близько 190 млн. Євро.

Зовні і всередині
Дизайн нового Mercedes-Benz Vito вирішене в дусі недавно з'явився мінівена V-Сlass (докладніше див. «КА» 1-2'2014). Воно й не дивно, адже кузова у них практично однакові. Досить подивитися на фари, решітку радіатора, витягнутий гранований капот. У багатьох версіях замість галогенних фар встановлені ксенонові, а ходові вогні виконані на світлодіодах; також пропонуються і задні LED-ліхтарі. Передні і задні бампери пасажирських машин можуть фарбуватися в колір кузова.

Передні і задні бампери пасажирських машин можуть фарбуватися в колір кузова

У багатій комплектації ходові вогні і задні стоп-сигнали - на світлодіодах LED.

У багатій комплектації ходові вогні і задні стоп-сигнали - на світлодіодах LED

Пропонуються три типи кузова: вантажний фургон Panel Van, вантажопасажирський Mixto і мікроавтобус Tourer на 8-9 місць. Вантажопідйомність фургона досягає тисячі триста шістьдесят дев'ять кг. На вибір є три варіанти по довжині (4,89 м, 5,14 м і 5,37 м) і два виконання колісної бази.

Знайомство з машинами починаємо прямо в аеропорту, від якого, власне кажучи, і був прокладений маршрут тест-драйву. Сідаємо на місце водія. Перед очима - зовсім нові приладова і трехспіціевий кермо (на «пасажирів» Tourer він - багатофункціональний). На масивному торпедо розташувалися дисплей радіо і навігації. Трохи нижче - поворотні рукоятки системи вентиляції-отоленія: тестовані машини мали також кондиціонер, або клімат-контроль з індивідуальними настройками для водія і переднього пасажира.

Новий, трехспіціевой кермо може бути багатофункціональним, коробка передач - механічна (з джойстиком на торпедо), або автоматична - з управлінням на подрулевом важелі справа.

Крісло водія налаштовується в поздовжньому напрямку, по куту подушки і спинки. В якості опції передбачений електропривод - з управлінням за допомогою фірмових кнопок-качалок у вигляді крісла, на дверній панелі. Передбачена і регулювання поперекового підпору. Машини Vito можуть мати спереду одно- або двомісне пасажирське сидіння.

Було спекотно, і ми вирішили зняти куртки. Тільки ось гачків для них спереду не виявилося - вони були над стельовими ручками в основному салоні мікроавтобуса Tourer. А ось взявши потім на тест вантажний фургон, нам довелося класти одяг просто між крісел.

А ось взявши потім на тест вантажний фургон, нам довелося класти одяг просто між крісел

Сидіння можна переміщати по санчатах в підлозі, складати і навіть повністю знімати.

Сидіння можна переміщати по санчатах в підлозі, складати і навіть повністю знімати

Полегшити посадку-висадку в основний салон допоможуть бічні зсувні двері з електроприводом. Потягнув ручку - і двері тихо пішла в сторону. Потягнув ще раз або натиснув кнопку на стійці - двері так само безшумно закрилася. Дуже зручно. Роздільні, тримісні сидіння середнього і останнього рядів можна переміщати вперед назад за спеціальними полози в підлозі. Їх спинки регулюються по куту нахилу і можуть складатися. Можна відкинути вперед і все крісло цілком, а при необхідності і зовсім зняти.

Можна відкинути вперед і все крісло цілком, а при необхідності і зовсім зняти

Як опція пропонується багатофункціональна багажна полку. У ній, під спеціальною кришкою, заховані розкладні пластмасові шухлядки під дріб'язок. Саме така полку пропонується і в мінівені V-Class. Правда, задня підйомні двері на Vito вже не має еклектропрівода. Однак опускати її допомагає спеціальна петля, яку особливо повинні оцінити люди невисокого зросту. Автомобілі вантажні фургони Vito можуть також бути обладнані орної, двостулкових задніми дверима - найбільш зручною при навантаженні-розвантаженні в обмеженому просторі.

Автомобілі вантажні фургони Vito можуть також бути обладнані орної, двостулкових задніми дверима - найбільш зручною при навантаженні-розвантаженні в обмеженому просторі

На ходу
Новий Mercedes-Benz Vito - єдина модель в сегменті середньорозмірних фургонів (повною масою 2,5-3,2 т), яка має три типи приводу на вибір. Це новий передній привід, задній привід, який пропонується для тих, кому потрібно возити важкі вантажі, і нарешті, повний - для поганих доріг.

Це новий передній привід, задній привід, який пропонується для тих, кому потрібно возити важкі вантажі, і нарешті, повний - для поганих доріг

Передньопривідні машини комплектуються новим 4-циліндровим турбодизелем OM622 робочим об'ємом 1,6 л і потужністю 88 л.с. і 114 к.с. Його особливістю є максимальний крутний момент, який досягається в широкому діапазоні оборотів - 1500-2500 в хвилину. Машини з задніми провідними колесами і версії 4х4 оснащуються турбодизелем OM 651 в 2,15 л. На вибір три версії по потужності: 136, 163 і 190 к.с. Коробка передач - механічна 6-ступінчаста або автоматична 7-ступінчаста 7G-Tronic Plus.

Першим на тест нам дістався вантажний передньопривідний фургон зі скромним, 88-сильним мотором. Для неспішної розвезення по місту з частковим завантаженням його потужності цілком вистачає. Незважаючи на заявлений максимальний крутний момент в діапазоні 1500-2500 об / хв, реальний підхоплення спостерігається з 1800-1900 об / хв. З шести передач стандартної механічної КП в місті в основному використовуються перші чотири: п'яту доцільно включати на 80 км / год, а шосту і зовсім на заміських трасах.

Зате дві наступні машини - фургон і мікроавтобус - були укомплектовані дизелем в 2,15 л і потужністю 163 л. с. Завдяки подвійному турбонаддуву забезпечується солідний запас тяги з низів аж до 4000 об / хв. Тут уже стояв 7-ступінчастий "автомат" з управлінням на подрулевом важелі. Коробка працює швидко і без поштовхів. При звичайному натисненні на акселератор зміна передач відбувається в районі 2000-2200 об / хв, а ось в режимі кік-даун поріг оборотів зростає до 3000-4000 в хвилину. В ручному режимі передачі включаються важелями-пелюстками на кермі: правий - плюс передача, лівий - мінус. При цьому при перемиканні знизу-вгору автоматика не втручається в роботу аж до червоної зони тахометра - 5000 об / хв, а ось при переході з підвищеною на знижену вже спрацьовує «захист від дурня» в районі 3500 об / хв.

Новий Mercedes-Benz Vito оснащується електромеханічним підсилювачем керма. Що стосується керованості, то тут ми виявили нюанси. Машина з переднім приводом має кілька «ватяний» кермо, який безперечною зручний при маневруванні в місті, проте малоинформативен на високій швидкості. А ось пересівши на заднерпіводний Vito, ми відчули класично-точний «мерседесовский» кермо.

В цілому нові турбодизелі стали на 20% економічніше попередників. Наш 88-сильний фургон в змішаному режимі «траса-місто» витрачав 7,0 л палива. Найцікавіше, що майже вдвічі потужний побратим "їв" майже стільки ж - 7,1 - 7,5 л. Не останню роль тут зіграв пакет BlueEfficiently, що включає зокрема систему «старт-стоп».
Допрацьована підвіска коліс підвищила стійкість; вона також відмінно гасить дорожні нерівності. А ось рівень шумоізоляції салону розчарував. Нехай у вантажному фургоні підвищений шум від двигуна і шин ще якось не прощається - все-таки робоча конячка, то ось пасажирам мікроавтобуса він явно не сподобається. Звичайно, мінівен V-Сlass в цьому плані набагато краще, але ж він і дорожче.

Новий Vito вважається найбезпечнішим в класі. Він перший серед вантажних фургонів стандартно комплектується двома подушками безпеки і системою, що сигналізує про непристебнуті ремені. Найбагатші комплектації включають до восьми air bag. Так, наш вантажний фургон Vito був обладнаний не тільки бічними air bag, але ще і надувними фіранками для захисту голови. Приємно здивувала і функція підтягування ременів безпеки при включенні запалення.
Машина буквально нашпигована різними електронними системами безпеки. Серед них варто виділити адаптивну систему курсової стійкості Adaptive ESP і систему проти бокового вітру Сrosswind Assist. Обидві входять в стандартне обладнання. Є також система допомоги при парковці Active Parking Assist з камерою заднього огляду і система, що розпізнає перешкоди на дорозі Сollision Prevention Assist. Назвемо ще систему руху по заданій смузі - Lane Keeping Assist і систему, яка усуває мертві зони Blind Spot Assist. Хочеться вірити, що дебютант продовжить успіх попередника. Тим більше, що цінова політика обіцяє бути продуманою -прайси на новий Vito в Німеччині стартують з 19900 євро.

Mercedes-Benz Vito / Viano: Зустріч на Ельбі

MERCEDES VITO: Іспанська кров

Регулювання сидіння водія і переднього пасажира може бути як механічної, так і електричної - за допомогою фірмових Один набір вказується як мініатюрного крісла. ЗІП знаходиться під сидінням водія.

Камера заднього огляду допомагає при маневруванні.

Тестовані машини були укомплектовані або звичайним кондиціонером, або клімат-контролем (на фото) з роздільним регулюванням для водія і переднього пасажира.

Vito успадкував фірмовий гальмо стоянки. Щоб затягнути його, потрібно натиснути на невелику педаль зліва, а щоб зняти - потягнути за Т-образну рукоятку біля керма.

Двоповерхові кишені в дверях - ємні і зручні.

Фірмовий електронний ключ.

Бардачок доповнюють поглиблення нагорі приладової панелі.

Пасажирське сидіння спереду може бути подвійним або одинарним.

Пасажирське сидіння спереду може бути подвійним або одинарним

У вантажному відсіку поклажу можна закріпити за допомогою ременів і спеціальних брусів, з фіксаторами в підлозі і бічних стінках.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Тест-драйв нового Mercedes-Benz Vito

Потрібно сказати, що Країна Басків є важливим виробничим плацдармом Mercedes-Benz вже багато років. Ще в 1995 році, на заводі в місті Віторія був налагоджений випуск легкої развозной моделі Vito. Отличительно особливістю машини була невелика висота, що дозволяло розміщувати її в стандартний легковий гараж. З того часу виготовлено понад 1,2 млн. Автомобілів. І ось тепер тут на конвеєр встала модель третього покоління, в виробництво якої інвестовано близько 190 млн. Євро.

Зовні і всередині
Дизайн нового Mercedes-Benz Vito вирішене в дусі недавно з'явився мінівена V-Сlass (докладніше див. «КА» 1-2'2014). Воно й не дивно, адже кузова у них практично однакові. Досить подивитися на фари, решітку радіатора, витягнутий гранований капот. У багатьох версіях замість галогенних фар встановлені ксенонові, а ходові вогні виконані на світлодіодах; також пропонуються і задні LED-ліхтарі. Передні і задні бампери пасажирських машин можуть фарбуватися в колір кузова.

Передні і задні бампери пасажирських машин можуть фарбуватися в колір кузова

У багатій комплектації ходові вогні і задні стоп-сигнали - на світлодіодах LED.

У багатій комплектації ходові вогні і задні стоп-сигнали - на світлодіодах LED

Пропонуються три типи кузова: вантажний фургон Panel Van, вантажопасажирський Mixto і мікроавтобус Tourer на 8-9 місць. Вантажопідйомність фургона досягає тисячі триста шістьдесят дев'ять кг. На вибір є три варіанти по довжині (4,89 м, 5,14 м і 5,37 м) і два виконання колісної бази.

Знайомство з машинами починаємо прямо в аеропорту, від якого, власне кажучи, і був прокладений маршрут тест-драйву. Сідаємо на місце водія. Перед очима - зовсім нові приладова і трехспіціевий кермо (на «пасажирів» Tourer він - багатофункціональний). На масивному торпедо розташувалися дисплей радіо і навігації. Трохи нижче - поворотні рукоятки системи вентиляції-отоленія: тестовані машини мали також кондиціонер, або клімат-контроль з індивідуальними настройками для водія і переднього пасажира.

Новий, трехспіціевой кермо може бути багатофункціональним, коробка передач - механічна (з джойстиком на торпедо), або автоматична - з управлінням на подрулевом важелі справа.

Крісло водія налаштовується в поздовжньому напрямку, по куту подушки і спинки. В якості опції передбачений електропривод - з управлінням за допомогою фірмових кнопок-качалок у вигляді крісла, на дверній панелі. Передбачена і регулювання поперекового підпору. Машини Vito можуть мати спереду одно- або двомісне пасажирське сидіння.

Було спекотно, і ми вирішили зняти куртки. Тільки ось гачків для них спереду не виявилося - вони були над стельовими ручками в основному салоні мікроавтобуса Tourer. А ось взявши потім на тест вантажний фургон, нам довелося класти одяг просто між крісел.

А ось взявши потім на тест вантажний фургон, нам довелося класти одяг просто між крісел

Сидіння можна переміщати по санчатах в підлозі, складати і навіть повністю знімати.

Сидіння можна переміщати по санчатах в підлозі, складати і навіть повністю знімати

Полегшити посадку-висадку в основний салон допоможуть бічні зсувні двері з електроприводом. Потягнув ручку - і двері тихо пішла в сторону. Потягнув ще раз або натиснув кнопку на стійці - двері так само безшумно закрилася. Дуже зручно. Роздільні, тримісні сидіння середнього і останнього рядів можна переміщати вперед назад за спеціальними полози в підлозі. Їх спинки регулюються по куту нахилу і можуть складатися. Можна відкинути вперед і все крісло цілком, а при необхідності і зовсім зняти.

Можна відкинути вперед і все крісло цілком, а при необхідності і зовсім зняти

Як опція пропонується багатофункціональна багажна полку. У ній, під спеціальною кришкою, заховані розкладні пластмасові шухлядки під дріб'язок. Саме така полку пропонується і в мінівені V-Class. Правда, задня підйомні двері на Vito вже не має еклектропрівода. Однак опускати її допомагає спеціальна петля, яку особливо повинні оцінити люди невисокого зросту. Автомобілі вантажні фургони Vito можуть також бути обладнані орної, двостулкових задніми дверима - найбільш зручною при навантаженні-розвантаженні в обмеженому просторі.

Автомобілі вантажні фургони Vito можуть також бути обладнані орної, двостулкових задніми дверима - найбільш зручною при навантаженні-розвантаженні в обмеженому просторі

На ходу
Новий Mercedes-Benz Vito - єдина модель в сегменті середньорозмірних фургонів (повною масою 2,5-3,2 т), яка має три типи приводу на вибір. Це новий передній привід, задній привід, який пропонується для тих, кому потрібно возити важкі вантажі, і нарешті, повний - для поганих доріг.

Це новий передній привід, задній привід, який пропонується для тих, кому потрібно возити важкі вантажі, і нарешті, повний - для поганих доріг

Передньопривідні машини комплектуються новим 4-циліндровим турбодизелем OM622 робочим об'ємом 1,6 л і потужністю 88 л.с. і 114 к.с. Його особливістю є максимальний крутний момент, який досягається в широкому діапазоні оборотів - 1500-2500 в хвилину. Машини з задніми провідними колесами і версії 4х4 оснащуються турбодизелем OM 651 в 2,15 л. На вибір три версії по потужності: 136, 163 і 190 к.с. Коробка передач - механічна 6-ступінчаста або автоматична 7-ступінчаста 7G-Tronic Plus.

Першим на тест нам дістався вантажний передньопривідний фургон зі скромним, 88-сильним мотором. Для неспішної розвезення по місту з частковим завантаженням його потужності цілком вистачає. Незважаючи на заявлений максимальний крутний момент в діапазоні 1500-2500 об / хв, реальний підхоплення спостерігається з 1800-1900 об / хв. З шести передач стандартної механічної КП в місті в основному використовуються перші чотири: п'яту доцільно включати на 80 км / год, а шосту і зовсім на заміських трасах.

Зате дві наступні машини - фургон і мікроавтобус - були укомплектовані дизелем в 2,15 л і потужністю 163 л. с. Завдяки подвійному турбонаддуву забезпечується солідний запас тяги з низів аж до 4000 об / хв. Тут уже стояв 7-ступінчастий "автомат" з управлінням на подрулевом важелі. Коробка працює швидко і без поштовхів. При звичайному натисненні на акселератор зміна передач відбувається в районі 2000-2200 об / хв, а ось в режимі кік-даун поріг оборотів зростає до 3000-4000 в хвилину. В ручному режимі передачі включаються важелями-пелюстками на кермі: правий - плюс передача, лівий - мінус. При цьому при перемиканні знизу-вгору автоматика не втручається в роботу аж до червоної зони тахометра - 5000 об / хв, а ось при переході з підвищеною на знижену вже спрацьовує «захист від дурня» в районі 3500 об / хв.

Новий Mercedes-Benz Vito оснащується електромеханічним підсилювачем керма. Що стосується керованості, то тут ми виявили нюанси. Машина з переднім приводом має кілька «ватяний» кермо, який безперечною зручний при маневруванні в місті, проте малоинформативен на високій швидкості. А ось пересівши на заднерпіводний Vito, ми відчули класично-точний «мерседесовский» кермо.

В цілому нові турбодизелі стали на 20% економічніше попередників. Наш 88-сильний фургон в змішаному режимі «траса-місто» витрачав 7,0 л палива. Найцікавіше, що майже вдвічі потужний побратим "їв" майже стільки ж - 7,1 - 7,5 л. Не останню роль тут зіграв пакет BlueEfficiently, що включає зокрема систему «старт-стоп».
Допрацьована підвіска коліс підвищила стійкість; вона також відмінно гасить дорожні нерівності. А ось рівень шумоізоляції салону розчарував. Нехай у вантажному фургоні підвищений шум від двигуна і шин ще якось не прощається - все-таки робоча конячка, то ось пасажирам мікроавтобуса він явно не сподобається. Звичайно, мінівен V-Сlass в цьому плані набагато краще, але ж він і дорожче.

Новий Vito вважається найбезпечнішим в класі. Він перший серед вантажних фургонів стандартно комплектується двома подушками безпеки і системою, що сигналізує про непристебнуті ремені. Найбагатші комплектації включають до восьми air bag. Так, наш вантажний фургон Vito був обладнаний не тільки бічними air bag, але ще і надувними фіранками для захисту голови. Приємно здивувала і функція підтягування ременів безпеки при включенні запалення.
Машина буквально нашпигована різними електронними системами безпеки. Серед них варто виділити адаптивну систему курсової стійкості Adaptive ESP і систему проти бокового вітру Сrosswind Assist. Обидві входять в стандартне обладнання. Є також система допомоги при парковці Active Parking Assist з камерою заднього огляду і система, що розпізнає перешкоди на дорозі Сollision Prevention Assist. Назвемо ще систему руху по заданій смузі - Lane Keeping Assist і систему, яка усуває мертві зони Blind Spot Assist. Хочеться вірити, що дебютант продовжить успіх попередника. Тим більше, що цінова політика обіцяє бути продуманою -прайси на новий Vito в Німеччині стартують з 19900 євро.

Mercedes-Benz Vito / Viano: Зустріч на Ельбі

MERCEDES VITO: Іспанська кров

Регулювання сидіння водія і переднього пасажира може бути як механічної, так і електричної - за допомогою фірмових Один набір вказується як мініатюрного крісла. ЗІП знаходиться під сидінням водія.

Камера заднього огляду допомагає при маневруванні.

Тестовані машини були укомплектовані або звичайним кондиціонером, або клімат-контролем (на фото) з роздільним регулюванням для водія і переднього пасажира.

Vito успадкував фірмовий гальмо стоянки. Щоб затягнути його, потрібно натиснути на невелику педаль зліва, а щоб зняти - потягнути за Т-образну рукоятку біля керма.

Двоповерхові кишені в дверях - ємні і зручні.

Фірмовий електронний ключ.

Бардачок доповнюють поглиблення нагорі приладової панелі.

Пасажирське сидіння спереду може бути подвійним або одинарним.

Пасажирське сидіння спереду може бути подвійним або одинарним

У вантажному відсіку поклажу можна закріпити за допомогою ременів і спеціальних брусів, з фіксаторами в підлозі і бічних стінках.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов