- Тест всесезонних / літніх шин 4х4 265/60 R18 (4X4 Australia) Дата початку тесту 01 Ноября 2017 ...
- Як проходили випробування?
- Підсумки тест-драйву позашляхових шин 265/60 R18
Тест всесезонних / літніх шин 4х4 265/60 R18 (4X4 Australia) - Дата початку тесту 01 Ноября 2017
- Дата закінчення тесту: 18 листопад 2017
- Якість доріг: Гарне
- Автомобіль: Toyota Hilux SR5
Як знайти ідеальний комплект шин для позашляховика?
Наша сеть партнеров Banwar
Після того, як шини первинної комплектації зношуються, будь-який автовласник встає перед непростим вибором. Низькопрофільні високопродуктивні шини забезпечують чудове зчеплення і швидкісну реакцію рульового управління, але швидко зношуються і практично марні на гравії. Масивні шини підвищеної прохідності прекрасно почувають себе на каменях, піску, бруду і гравії, але їх великі блоки протектора і профіль знижують зчеплення на асфальті і точність управління. Що ж вибрати того, хто їздить і по швидкісних шосе, і по бездоріжжю? Австралійський журнал 4X4 Australia вирішив все-таки спробувати знайти близький до ідеального комплект покришок.
У випробуваннях взяли участь шини Bridgestone Dueler H / T (стандартна комплектація для тест-кара Toyota Hilux SR5), Dunlop Grandtrek PT (аналогічно), Maxxis AT-980 , Hankook Dynapro AT-m і Bridgestone Dueler A / T типорозміру 265/60 R18.
Від шин первинної комплектації все три тестованих комплекту відрізняє індекс швидкості і вантажопідйомність - у Maxxis AT-980, Hankook Dynapro AT-m і Bridgestone Dueler A / T вантажопідйомність на 120 кг більше, ніж у стандартної гуми, а максимальна швидкість, навпаки, нижче ( у шин первинної комплектації - 210 км / ч, у Bridgestone і Maxxis AT - 180, у Hankook - 190 км / ч). Мало того, не всі шини 4X4, зазначає журнал, створені рівними: навіть всередині цієї категорії шини помітно відрізняються один від одного - якісь більше орієнтовані на асфальт, якісь на бездоріжжі, а якісь намагаються тримати баланс між цими двома крайностями . Що покажуть випробування?
Як проходили випробування?
Тести шин для 4X4 Australia провів відомий австралійський гонщик Пол Стокелл (Paul Stokell), чемпіон австралійської серії GT. На цей раз було вирішено не заглиблюватися в непрохідний австралійський буш і обійтися бездоріжжям «версії супер-лайт» - звичайними асфальтовими дорогами. У цьому є своя логіка - навіть любителям бездоріжжя треба туди якось дістатися. Оцінювалися гальмування на сухій поверхні, проходження поворотів, слалом і рівень шуму.
Перший тест, на гальмування, проходив з швидкості 100 км / год і до повної зупинки. Найкраще тут виступили шини Hankook - їх гальмівний шлях склав 43,52 метра. З шин первинної комплектації лідерами стали покришки Dunlop Grandtrek, яким до повної зупинки знадобилося лише на 30 см більше - 43,83 метра. Решта виступили не сильно гірше - гальмівний шлях Bridgestone Dueler H / T склав 44,53 метра, Maxxis AT-980 - 44,48 метра, а Bridgestone Dueler A / T - 43,61 метра. Всі молодці!
Потім настала черга поворотів, і тут з'ясувалося, що найкраще із завданням справляються шини з базової комплектації Toyota Hilux - їх невеликі блоки і менш агресивний малюнок протектора дозволяють краще справлятися з управлінням потужним і важким позашляховиком. Однак інші шини теж мають свої плюси: шини Maxxis, наприклад, хоча і не підтримують потужне зчеплення, відрізняються великою легкістю і точністю управління, а шини Hankook (до речі, з легковий, а не легковантажної конструкцією!) Пропонують оптимальне зчеплення.
Що стосується точності реакції рульового управління, як не можна краще її показує слалом. У цій вправі шини змушені працювати при змінної і значною бічному навантаженні і при цьому вкрай швидко реагувати на кермо. Шини первинної комплектації Dunlop і Bridgestone, на думку Стокелл, в слаломі показали прекрасний рівень стабільності зчеплення. Решта трійця повела себе по-різному: реакція рульового управління більш агресивних Maxxis, розрахованих на складне бездоріжжя, виявилася більш млявою, так само як і у Bridgestone Dueler A / T. По-справжньому критичною різниці в рівні продуктивності, втім, експерти так і не знайшли, хіба що дорожні шини виявилися трохи швидше надає, ніж їх суворі позашляхові колеги, і краще реагували на швидку зміну напрямку руху.
У випробуваннях на рівень шуму (на швидкості в 60 і 100 км / год) найтихішими стали шини Dunlop - майже на 1 дБ тихіше, ніж шини первинної комплектації Bridgestone, які були голосніше за всіх при повороті на максимальній швидкості. З інших трьох комплектів голосніше за всіх виявилися шини Maxxis - проти них зіграли їх потужні блоки протектора.
Підсумки тест-драйву позашляхових шин 265/60 R18
Що ж у підсумку? При виборі шин заміни з офроуднимі характеристиками, пише 4X4 Australia, всі чекають, що доведеться йти на компроміси. Найбільший і приємний сюрприз тесту - мінімальна різниця в характеристиках шин базової комплектації і позашляхових покришок. Наприклад, гальмування у шин заміни майже таке ж безпечне, як і в оригінальної комплектації. Однак гальмівний шлях шини з самим агресивними малюнком протектора, Maxxis, майже на метр більше, ніж у Hankook. Крім того, керованість шин первинної комплектації в повороті виявилася кращою, ніж у шин заміни. Звичайно, треба враховувати, що розподіл на лідерів і аутсайдерів в австралійському тесті більш ніж умовно, і що кожна з представлених моделей пройшла всі випробування без великих нарікань.
Як проходили випробування?
Що ж вибрати того, хто їздить і по швидкісних шосе, і по бездоріжжю?
Що покажуть випробування?
Як проходили випробування?