- Тест зимових нешипованих шин 235/55 R17 (ACE, GTÜ, ARBÖ) Дата початку тесту 01 Марта 2017 Дата...
- Гальмування і керованість на снігу
- Мокрий асфальт
- сухий асфальт
Тест зимових нешипованих шин 235/55 R17 (ACE, GTÜ, ARBÖ) - Дата початку тесту 01 Марта 2017
- Дата закінчення тесту: 15 марта 2017
- Якість доріг: Гарне
- Автомобіль: Ford Kuga
Наша сеть партнеров Banwar
Результати тесту зимових шин розміру 235/55 R17, призначених для потужних повнопривідних автомобілів і позашляховиків, представили німецький автомобільний клуб ACE, товариство технічного моніторингу GTÜ і австрійська автомобільна і мотоциклетна федерація ARBÖ. Широка програма тесту включала 15 видів випробувань на засніженій, мокрій і сухій дорозі. «Снігова» частина була проведена в Швеції, решта - в Німеччині, на тестовому полігоні Continental.
Тяга на снігу
Через специфіку повнопривідних автомобілів важко оцінити тягове зусилля на снігу. Відмінності показників першого і останнього місця будуть мінімальні. Тому в тестах на тягу використовувався автомобіль Ford Kuga з переднім приводом. Але і в цьому випадку розкид результатів був не більше 10%. З цієї причини важко дати якісь рекомендації по даним критерієм.
Гальмування і керованість на снігу
У випробуваннях на ефективність гальмування відмінності були також несуттєві. А ось в тестах на керованість ситуація виправилася. У лідерах по зчепленню і стійкості на сніжному покритті виявилися шини Continental і Dunlop.
Покришки Nokian, Pirelli і Goodyear трохи відстали, але заробили високі суб'єктивні оцінки від пілотів за зрозумілу поведінку при занесенні. Шини Kumho, Cooper і Hankook явно мали проблеми з безпекою при інтенсивному швидкісному маневруванні.
Мокрий асфальт
М'якість гумової суміші заважає зимовим шинам показувати високі результати на мокрій поверхні. Але це безумовно не про моделі Dunlop і Goodyear. У мокрих тестах вони обігнали навіть Continental. Справжнім розчаруванням стала поведінка на мокрій дорозі гуми від Nokian. Фінські інженери явно вирішили зосередитися на інших характеристиках.
сухий асфальт
На сухій поверхні виникли проблеми у всіх тестованих моделей. Довжина гальмівного шляху з 100 км / год до повної зупинки дорівнювала від 45,7 до 48,2 метра. Зимові шини точно не слід використовувати для спортивного водіння.