Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Renault Kaptur 4х2

  1. Шарман, шарман!
  2. запах мулатки
  3. милі дивацтва
  4. Цеглинка під кермом
  5. Коли звучить акордеон
  6. Ноги з педалей!
  7. Тест-драйв оновленого Renault Duster: головне - не зіпсувати
  8. Бережіть губу
  9. Сутичка буде важкою
  10. матчастину
  11. Вам сподобається Renault Kaptur 4х2, якщо:

Наша сеть партнеров Banwar

Давненько вже я не піддавався під час тесту такої атаки з боку широких автомобільних мас. Стоїть десь зупинитися, як обов'язково хто-небудь підійде і візьметься задавати питання. Це новий Renault, який збирають на «Автофрамос»? А які будуть мотори? А скільки «горючки» їсть? І як їде? Ну і головне - а скільки буде коштувати? І такий інтерес зрозумілий. Адже я сиджу за кермом Renault Kaptur, найближчого родича таких бестселерів, як Logan і Duster.

Шарман, шарман!

До оли Kaptur вперше постав перед пресою на подіумі технопарку «Москва», в Renault чомусь почали відчайдушно темнити, намагаючись приховати генетичну спорідненість з основною продукцією «Автофрамос» і тлумачити про якийсь зовсім нової, унікальної платформі. Мабуть, у компанії з самого початку були плани позиціонувати модель як більш дорогу і престижну, і в Renault намагалися якось віддалити новинку від бюджетних завсідників ринку.

Але потім все стало на свої місця, і те, що Kaptur побудований на платформі B0 , Вже ніким не заперечується. Та й який сенс наводити тінь на тин, якщо колісна база (а це - один з найважливіших показників) у них збігається і становить 2 673 мм? Плюс в Renault, схоже, усвідомили, що відблиск успіхів і достоїнств ветеранів падає і на новачка.

Плюс в Renault, схоже, усвідомили, що відблиск успіхів і достоїнств ветеранів падає і на новачка

У Kaptur і Duster дійсно багато спільного, і, хочу я цього чи ні, мені все одно раз у раз доведеться повертатися до цього порівняння. Але і відмінностей у них - хоч відбавляй ... Почнемо, як водиться, з зовнішності. При першому ж погляді на Duster ясно, що в балансі його властивостей упор був зроблений на позашляхові характеристики і утилітарність. Такий собі міцненький, впевнений в собі мужичок в мисливському костюмі з каталогу Cabelas.

Kaptur - зовсім інший образ. Тут, скоріше, подумаєш про молодого, енергійного городянина, захоплюється паркуром або скейтбордом. Елегантна лінія даху, капот з горбинкою (як тут не згадати знамениті гасконський носи?), Величезна, сильно нахилене вітрове скло, витончені корпуси дзеркал заднього виду, пружний рельєф на бортах, хромовані накладки на пороги, симпатичні задні ліхтарі, світлодіодні денні ходові вогні, оздоблюють решітки бічних повітрязабірників ...

А, до речі, навіщо потрібні такі повітрозабірники? Невже для охолодження гальмівних механізмів після енергійних кіл по треку? (Тут я віртуально піднімаю табличку Sarcasm, як Шелдон Купер з «Теорії великого вибуху»).

Але взагалі оформлення передньої частини, скоріше, нагадує Sandero Stepway, хоча Sandero і простіше, і побесхітростней. При цьому візуально Kaptur сприймається як автомобіль з досить пристойним дорожнім просвітом, навіть більшим, ніж у Duster (хоча насправді у Kaptur цей показник дорівнює 204 мм, а у Duster - 210 мм). Ну і вишенька на торті: можливість забарвлення в два кольори, білий верх - темний низ або навпаки.

запах мулатки

Але ось гамма двигунів, варіанти трансмісії, підвіска - все це у Duster і Kaptur однакове (за винятком того, що дизель для Kaptur не передбачений). Якщо чесно, то вирушаючи отримувати тестовий автомобіль в прес-парку, я сподівався, що мені дістанеться повнопривідна версія з дволітровим мотором потужністю 143 «конячки». Але ні, мене чекала мулатка-шоколадка в білій панамці, з початковим 1,6-літровим двигуном, п'ятиступінчастою "механікою" і приводом тільки на передній міст. Що ж, втішаю себе, що саме така напевно буде користуватися максимальною популярністю в народі.

У плані поєднання моторів і коробок у Kaptur все однозначно: якщо бачиш на набалдашнику важеля КПП п'ять швидкостей, значить, під капотом стоїть добре відомий мотор потужністю 114 л. с. (Такий же силовий агрегат об'ємом 1 598 «кубиків» ставлять і на Лади, і на Logan c Sandero, і на Nissan Almera, різниться тільки ступінь форсування і максимальна потужність). А наявність шостий передачі автоматично означає дволітровий мотор і повний привід.

Відкриваю двері в салон, і ... ф-у-у! Незважаючи на світлу дах, автомобіль гарненько прогрілося на літньому сонечку, і мені в ніс буквально Шиба фенольним запахом дешевого пластику. Так, схоже, на матеріалах салону конструктори «Автофрамос» вирішили серйозно заощадити ... Швидше включити вентилятор на повну і відкрити вікна, нехай продує. А я поки огляді.

А що? Цілком симпатично. Дістався мені автомобіль оснащений відповідно до комплектацією Drive (це - максимум для 1,6-літрових версій з МКПП), плюс пакет «Мультимедіа» з навігаційною системою Media Nav, плюс пакет «Клімат» з датчиками дощу, світла і обігрівом лобового скла. Це означає, що машина стоїть ... варто ... Мда. 979 990 + 28 990 + 22 990, разом 1 031 970 рублів. Чимало ... При цьому регулювання сидінь - механічні, і оббивка у них тканинна, правда, з симпатичними вставками з 3D-матеріалу.

При цьому регулювання сидінь - механічні, і оббивка у них тканинна, правда, з симпатичними вставками з 3D-матеріалу

милі дивацтва

Але ось робота дизайнерів точно викликає повне моє схвалення. Особливо вражає витончена комбінація приладів. Така собі гантелька, в якій «кульки» обрамлені елегантними скошеними колодязями. У лівому колодязі тахометр, в правому - покажчик рівня палива. А спідометр де? А спідометр - в ручці, і він цифровий. Над ручкою - маленький монохромний інформаційний дисплей бортового комп'ютера, під нею - блок сигнальних ламп. На передній панелі - ємність для дрібниць об'ємом цілих 1,2 літра. Туди можна покласти окуляри, а можна - прилаштувати планшет або великий телефон, якщо ви забули вдома спеціальний кронштейн.

У салоні багато елементів, знайомих по інших моделях Renault. Наприклад, блок управління кліматом в вигляді двох зливаються в невагомості крапель, круглої і довгастої, або облямовані блискучим обідком круглі сопла вентиляції. А ось вентиляційні решітки, що примикають до центральної консолі - начебто свої, оригінальні.

Тут, правда, теж не обійшлося без милих французьких дивацтв. Цікаво, скільки власників зламають стирчать з них рукояточкі, намагаючись відхилити потоки повітря вгору або вниз? Рукоятки ці - суто декоративні, стулки-жалюзі рухаються розташованими під гратами коліщатками, які, з точки зору здорового глузду і принципів «інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу», повинні були б відхиляти потік по горизонталі.

Цеглинка під кермом

Із загального стилю інтер'єру, з його плавними кривими, буквально виламується джойстик керування Медіасистеми. Такий собі цеглинка з двома іклами клавіш, за допомогою яких змінюється гучність динаміків. Може бути, саме тому дизайнери заховали цей орган управління за товсту спицю керма? Але, так чи інакше, виявилося, що користуватися джойстиком цілком зручно.

А ось підключити свій телефон через Bluetooth до системи Media Nav мені вдалося тільки після деяких танців з бубнами. Виявилося, що для цього потрібно вибрати зовсім не той пункт меню, який, на перший погляд, мав би відповідати за цей процес.

Крісла спочатку ентузіазму не викликали. Короткуватою подушка, відсутність поперекового підпору ... Однак влаштуватися за кермом вийшло без особливих проблем, та й, забігаючи вперед, поперек в довгій дорозі ніяких претензій до профілю спинки не висловила.

Однак влаштуватися за кермом вийшло без особливих проблем, та й, забігаючи вперед, поперек в довгій дорозі ніяких претензій до профілю спинки не висловила

Правда, сидіння довелося відсунути назад майже до упору, і для посадки «сам за собою» місця на задньому дивані майже не залишилося. Ситуація дещо спантеличила. А куди, власне, поділося простір? При точно такий же колісній базі Kaptur довше, ніж Duster на 18 мм, але обсяг багажника у нього значно менше, 387 л проти 475 л. За ідеєю, салон повинен бути просторіше, а ось ти диви ...

Обсяг багажника, л

Ну і щоб закрити питання з багажником ... Спинки заднього сидіння складаються в співвідношенні 1: 2, дозволяючи довести доступний обсяг до 1 200 літрів. Правда, підлогу в вантажному відсіку виходить зі зламом. Цей злам можна вирівняти, відкинувши подушку заднього дивана, то тоді доведеться скласти спинку повністю і розмістити на задньому ряду хоча б одного пасажира вже не вийде.

Коли звучить акордеон

Варто сісти за кермо Kaptur, завести мотор і виїхати на вулицю, як ти тут же починаєш відчувати якийсь когнітивний дисонанс. Тому що виглядає-то Kaptur юним забіякою: «ех, зараз я-як рвонемо»! Але скільки не тисни на педаль, скільки не смикай важіль КПП, розгін все одно виходить плавним і спокійним, абсолютно без вогника, і за відчуттями більш повільним, ніж в разі того ж Duster.

Як писав Салтиков-Щедрін, «добрі люди кровопролиття від нього чекали, а він чижика з'їв» ... Ось уявіть собі, приходьте ви на концерт, виходить на сцену крутий перець, одягнений в стилі Iron Maiden, і раптом замість The Number of the Beast починає відчуте виконувати баладу про каштани Парижа і нещасну любов. У супроводі акордеона ... Чесно кажучи, я спочатку сам собі не повірив. Подивився паспортні дані - немає, все так і є! 1,6-літрова версія Kaptur розганяється до сотні за 12,5 секунди, передньопривідний Duster з таким же мотором і коробкою - за 10,9 секунди, а Logan - за 10.7 секунди.

Renault Kaptur 4х2

Короткі технічні характеристики

Габарити (Д х Ш х В)

4 333 × 1 813 × 1. 613

Обсяг паливного бака, л

52

Розгін 0-100 км / ч, з

12,5

Максимальна швидкість, км / год

171

Середня витрата палива, л / 100 км

7,4

При цьому електронний розум Каптюра постійно намагається підказати вам момент перемикання передачі, і робить це він явно з прицілом на мінімальну витрату. Другу передачу він пропонує включити відразу після рушання з місця, третю просить на швидкості 30 км / год, четверту - на 40, а на 60 він рекомендує перейти на п'яту! І саме для мене несподіване, що автомобіль на п'ятій передачі продовжує розгін, хоча мотор з обертовим моментом в 156 Нм (який, до речі, він видає лише на 4 000 об / хв), ніяк не тягне на звання «особливо тяговитого».

Ноги з педалей!

Та й взагалі, у мене склалося враження, що Kaptur - швидше, стаєр, ніж спринтер. Він відмінно рулится, прекрасно тримає траєкторію, а та сама «дастеровско-Логанівська» підвіска ковтає будь-які нерівності, як сибіряк пельмені. Причому в даному випадку «будь-які» - дійсно означає будь-які. Це можуть бути будь-рейки старого залізничного переїзду, хоч ями в розбитому асфальті, хоч «лежачі поліцейські».

двигун

бензиновий L4, 1.6 л, 114 к.с., 156 Нм

А ще я вперше їхав на автомобілі з механічною коробкою і круїз-контролем (хоча саме існування таких систем для мене секретом не було). Так ось - мені сподобалося! Вийшов на «Нову Ригу», включив круїз (за це відповідає клавіша-гойдалка на трансмісивному тунелі), виставив за допомогою кнопок на кермі швидкість в 128 км / год, та й прибрав ноги з педалей. Котиш, весь з себе такий мрійливий, слухаєш Sous le ciel de Paris у виконанні Азнавура (самі розумієте, під акомпанемент французького акордеона) і думаєш про каштани в цвету ... До речі, насолоджуватися шансоном тобі нічого не заважає - Kaptur радує дуже непоганий звукоізоляцією.

Ну а в місті гойдалку можна перекинути в інше положення, і включиться електронний обмежувач швидкості. Дуже корисний режим для тих, хто не любить платити майстрам стріт-фото з ГИБДД. Та й чому тільки в місті? На «старих» трасах, на які як намисто нанизані різноманітні населені пункти, а обмеження швидкості постійно змінюється з 90 до 60 км / год і назад, такий пристрій теж стане в нагоді.

На «старих» трасах, на які як намисто нанизані різноманітні населені пункти, а обмеження швидкості постійно змінюється з 90 до 60 км / год і назад, такий пристрій теж стане в нагоді

Вибір авто / Нові авто

Тест-драйв оновленого Renault Duster: головне - не зіпсувати

Дастер не став дорожче. Мабуть, це найважливіший результат оновлення. Ціни на всі доступні сьогодні комплектації залишилися колишніми, а опції подорожчали на 400-1000 рублів, не більше. Так що, якщо ви не встигли зібрати на ...

01.07.2015

Єдине, чого не вистачає - це пари програмованих «гарячих» кнопок на кермі, на які можна було б повісити пару заданих швидкісних обмежень, для траси і для «населенке». Просто одне натискання на «+» або «-» змінює ліміт на 2 км / год, і щоб поміняти обмеження з 90 на 60 км / год (ну, будемо чесними, зі 108 на 78 км / ч) потрібно натиснути на кнопку рівно 15 раз. А потім потрібно ще 15 натискань для того, щоб повернутися до колишнього обмеження. При цьому доводиться або вважати про себе «кліки», або дивитися на маленький і, чесно кажучи, досить сліпий дисплей, відриваючи погляд від дороги.

Бережіть губу

Що ж стосується можливостей Kaptur поза асфальтом, то тут все неоднозначно, особливо в разі передньопривідних модифікацій. З одного боку, пристойний дорожній просвіт, непогана керованість і дивно енергоємна фірмова підвіска дозволяють «дубасити» путівцями і грейдерів собі на втіху. І можу лише приєднатися до неодноразово висловлену твердженням, що удари коліс об перешкоди в поворотах практично не передаються на кермо, а саме цим грішить Duster.

Але варто перешкодам стати трохи серйозніше, як у вас можуть початися проблеми, причому там, де ви їх і не чекали. Наприклад, така ситуація: ми з фотографом заїхали на вузьку лісову доріжку. Начебто ніяких складнощів, грунт щільний, автомобіль рухається впевнено ... Але потім на дорозі з'явилися ями, накопав якийсь більш важкою технікою. Спробував внатяг - ні, не виходить, машину починає тягати. Значить, тільки ходом ... Влітаю однією стороною в яму з рідким брудом, колесо зриваються в букс ... І ця чортова ESP починає «душити» двигун! Железяке адже не поясниш, що ти не на слизькому асфальті, і що на виході мені обов'язково потрібно додати газу. Слава богу, не застряг, хоча і пройшов буквально на межі. А відключається ESP тільки на повнопривідних версіях - ось яка оказія.

У наступній такий же ямі я відчув, що на виході автомобіль все-таки цепанул бампером за грунт. Щоб зрозуміти, чому на перешкодах, які Duster (навіть у варіанті 4х2) просто не помітить, Kaptur має всі шанси уткнуться в субстрат, досить поставити ці два автомобіля поруч і подивитися на конфігурацію переднього бампера. У Duster - скошена вгору «боксерська рукавичка», у Kaptur - «розкатана нижня губа», для поліпшення аеродинаміки. Зате виходити з автомобіля після позашляхових екзерсисів можна цілком спокійно, не побоюючись за чистоту штанів: двері у цій моделі прикривають пороги, і вони залишаються чистими.

Зате виходити з автомобіля після позашляхових екзерсисів можна цілком спокійно, не побоюючись за чистоту штанів: двері у цій моделі прикривають пороги, і вони залишаються чистими

Сутичка буде важкою

І все ж, підбиваючи підсумки, можу сказати, що автомобіль - вийшов, і цей факт тим приємніше, що створювали машину тут, на українській землі. Недоброзичливці можуть скільки завгодно говорити про те, що вийшов «подшарманенний Дастер для дівчаток» - попит на цей автомобіль буде, і з боку «дівчаток», і з боку «хлопчиків».

Набагато складніше прогнозувати його обсяг і ринкове майбутнє моделі: дуже вже сильні у Kaptur конкуренти. У компанії Renault можуть скільки завгодно говорити про те, що модель взагалі не буде конкурувати з Duster. Буде, ще як буде. Адже автомобілі купують не тільки в Москві, а «в регіонах» люди дуже ретельно рахують гроші.

Ну а щоб з'ясувати, що Duster 4х2 з таким же мотором і коробкою, в комплектації Expression, доповненої повним набором можливих опцій (ESP, зимовий і мультимедійний пакети) обійдеться в 842 950 рублів, тобто на 189 000 рублів дешевше, багато часу не буде потрібно. А можна підійти до питання і з іншого боку: за той же мільйон з невеликим можна взяти повнопривідний Duster з дволітровим двигуном , «Автоматом» і повним набором опцій. Ось і вибирай ...

А є ж і інші конкуренти. Наприклад, за 1 099 000 можна придбати Nissan Qashqai 4 × 2 з 115-сильним мотором, і він буде оснащений приблизно на тому ж рівні. Адже є ще і Nissan Juke! Він, звичайно, менше, але за 1 099 000 виходить дуже спритний автомобіль в багатої комплектації SE +, зі 117-сильним двигуном і варіатором.

А якщо людина хоче справжнього комфорту в салоні, на межі з розкішшю, і при цьому позбавлений забобонів, то він може подивитися в бік Haval H2 . 1 049 000 рублів - і ви власник автомобіля з шкіряним салоном, сервоприводами сидінь, величезним сенсорним дисплеєм, клімат-контролем і 150-сильним двигуном. А на підході і Hyundai Creta ... Словом, чи вдасться моделі змінити розстановку сил в сегменті - покаже тільки час.

матчастину

Дмитро Юрасов

оглядач Kolesa.ru

У російського підрозділу Renault-Nissan вже є досвід створення ендемічних моделей, адже нинішній Nissan Almera - не що інше, як гібрид технічної начинки Renault Logan і кузова Nissan Bluebird Sylphy зразка 2005 року. Пізніше щось подібне було зроблено з більш свіжими Ниссанами - Tiida і Sentra, а тепер настала черга Renault, і для нашого Каптюра вибрали оболонку оригінального Renault Captur, який випускається лише з 2013 року. Але платформа тут - та ж сама всюдисуща В0, інше питання - що вона має кілька модифікацій, і в зв'язку з цим Kaptur і Captur - ближчі родичі, ніж прийнято вважати. Перший базується на «дастеровской» версії B0 зі збільшеними ходами підвіски, причому якщо попереду в будь-якому випадку McPherson, то ззаду може бути як балка з поздовжніми важелями, так і той же McPherson (для повного приводу). Платформа ж французького Captur (до речі, насправді він виробляється в Іспанії), хоч і носить позначення V, насправді є злегка модернізованою В0, причому в «легковому» варіанті, з безальтернативній задньої балкою і «Логанівська» колісними маточинами, які передбачають використання дисків з чотирма кріпильними отворами проти п'яти у Kaptur.

Однак і з «Дастер» немає повної ідентичності в конструкції шасі: скоригована жорсткість пружин, перекалібрувати амортизатори, трохи змінена форма передніх важелів, а конструкція стабілізатора поперечної стійкості змінилася з метою підвищення довговічності стійок і втулок. Якщо ж повернутися до кузова, то, беручи до уваги деталей пластикового обважування, він у двох «Каптюров» загальний від фар, капота і передніх крил до задніх стійок дверей. Тобто в недоторканності збережені і силова «клітка», і дверні прорізи, що вважаються найдорожчою в виробництві частиною автомобільного кузова, і розташування сидінь, через якого Kaptur сприймається тісним для задніх пасажирів. Адже ми мимоволі підходимо з різними мірками до кросоверу довжиною понад 4,3 метра і до хай навіть дуже схожою на нього машині, яка на 21 сантиметр коротше і на 5 сантиметрів нижче, а її колісна база менше майже на 7 сантиметрів. Виходить, що «розтяжка», яка вимагала розробки оригінальних задніх крил, стійок зі склом більшого розміру, більш довгою даху та іншого, з функціональної точки зору була затіяна в основному заради збільшення ємності багажника.

Лінійка двигунів запозичена від Дастера без будь-яких змін, якщо не брати до уваги відсутність турбодизеля. Базовий 1,6-літровий агрегат - досить свіжий Н4М, він же HR16DE по індексації Nissan, який встановлюється на багато моделей японського бренду, включаючи згадану Тііду. Головні конструктивні особливості алюмінієвого мотора, який отримав російську локалізацію, - головка з двома розподільними і фазовращателем на впуску, ланцюговий привід ГРМ, дві форсунки на циліндр і відсутність гидрокомпенсаторов. Дволітровий мотор F4R (у Nissan - FR20DE) постарше: він має чавунний блок, ремінний привід ГРМ і систему зміни фаз газорозподілу, отриману в ході недавньої модернізації. Цей двигун заробив непогану репутацію, яку не змогли підірвати навіть часті скарги на солідний витрата масла.

Схожа картина - і з автоматичною коробкою передач DP8, що склала компанію дволітровому двигуну і системі повного приводу з електромагнітною муфтою GKN, підключає задній «міст». Чотириступінчастий «автомат» поважного віку відноситься до сімейства AL4, довгі роки монопольно панував в французькому автопромі, і славиться простотою, дешевизною і ремонтопридатністю. Але ось з надійністю і адекватністю перемикань все не так райдужно, незважаючи на недавню модернізацію, проведену спільно з німецькою компанією ZF: в цих аспектах коробка істотно поступається більш молодим аналогам. Мабуть, з цієї причини з 1,6-літровим мотором агрегатується не вона, а «ниссановский» кліноременний варіатор X-Tronic, цікавий наявністю планетарного редуктора, що нагадує механізм звичайного «автомата». Така конструкція дозволила розширити силовий діапазон і зробити вузол більш компактним, нехай і за рахунок ускладнення. Правда, такі коробки на Kaptur почнуть ставити ближче до осені, а поки 1,6-літрова передньопривідна версія доступна тільки з «ручкою».

Вам сподобається Renault Kaptur 4х2, якщо:

  • Ваша дружина давно просила підібрати замість неї Renault Duster що-небудь поизящнее;
  • Ви не любите платити майстрам стріт-фото з ДАІ;
  • У машині ви віддаєте перевагу слухати Жака Бреля, Гі Беар і Сальваторе Адамо.

Вам не сподобається Renault Kaptur 4х2, якщо:

  • У вас алергія на запах фенолу, ніякої цетрин не допомагає;
  • По дорозі, яка веде до вашої дачі, без повного приводу не подолав;
  • Ви терпіти не можете, коли автомобіль починає вам щось підказувати.

Опитування

Ви б купили собі Renault Kaptur?

Це новий Renault, який збирають на «Автофрамос»?
А які будуть мотори?
А скільки «горючки» їсть?
І як їде?
Ну і головне - а скільки буде коштувати?
Та й який сенс наводити тінь на тин, якщо колісна база (а це - один з найважливіших показників) у них збігається і становить 2 673 мм?
К тут не згадати знамениті гасконський носи?
А, до речі, навіщо потрібні такі повітрозабірники?
Невже для охолодження гальмівних механізмів після енергійних кіл по треку?
А що?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов