Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тести зимових шипованих шин: сезону 2016-2017

  1. експертні видання
  2. Які типи зимових шин бувають?
  3. Nokian Hakkapeliitta 8 - зимові шиповані шини, тест
  4. Continental IceContact 2 - зимові шиповані шини, тест
  5. Pirelli Ice Zero - зимові шиповані шини, тест
  6. Hankook Winter i * Pike RS + W419D - зимові шиповані шини, тест
  7. Goodyear UltraGrip Ice Arctic - зимові шиповані шини, тест
  8. B ridgestone Noranza 001 - зимові шиповані шини, тест
  9. Michelin X-Ice North 3 - зимові шиповані шини, тест
  10. T oyo Observe G3-ICE - зимові шиповані шини, тест
  11. Gislaved Nord * Frost 200 - зимові шиповані шини, тест
  12. Triangle IceLink - зимові шиповані шини, тест

Наша сеть партнеров Banwar

Продовжуємо публікації оглядів тестів автомобільних шин проведених провідними автомобільними виданнями. Цього разу ми займаємося вивченням зимовій шиповану гуми рекомендованої в зимовий сезон 2016-2017 р

Зміна сезонів це процес, від якого нікуди не дітися (якщо Ви не живете на екваторі, звичайно), а в слід за порами року автовласники змушені замислюватися і про зміну типу шин на своєму залізному коні. І якщо років 20 тому вибір був невеликий, то зараз на ринку представлено просто фантастичне кількість різних брендів. Погіршує муки вибору наявність великого числа моделей у кожного виробника, які ще й діляться на окремі типи (відповідно до технології будови покришки).

Звичайно, завжди є варіант просто «забити» і їздити як є. Однак, як показує практика, різниця в характеристиках зимової та літньої гуми дійсно колосальна.

Та й закони, які регламентують сезонність шин автомобіля рік від року посилюються як в Європі, так і в Росії. Тому не варто нехтувати необхідністю зміни гуми.

Як не крути, але самостійно випробувати всі доступні моделі шин не може ні один простий водій, а рекламі ніхто давно вже не вірить. Саме тому численні видання щорічно проводять власні тести покришок різних виробників і моделей.

Якихось стандартів (наприклад, за аналогією з EuroNCAP) до сих пір ніхто не придумав, тому кожен робить це так, як вважає за потрібне. Ми ж спробуємо зібрати всю інформацію воєдино.

В цілому, набір тестів різних спільнот найчастіше аналогічний і включає випробування на гальмування, керованість і стійкість на різних покриттях, а також рівень гучності гуми.

експертні видання

Teknikens Varld - шведський журнал, який регулярно тестує покришки протягом останніх 15 років. Для того, щоб охопити всі можливі зимові дорожні умови (сухий і мокрий асфальт, лід і сніг) шведи порівнювали покришки всіх трьох типів (шиповані, нешиповані скандінаскіе і нешиповані евпропейского шини). Як тестовий стенд для «коліс» розмірністю 205/55 R16 був узятий Seat Leon.

Auto Zeitung, спільно з німецькою Організацій технічного нагляду GTU тестувала нешиповані зимові покришки 205/55 R16, встановлені на Volkswagen Golf. Серед іншого, експерти враховували витрата палива для кожної моделі, що внесло свої корективи в підсумковий результат.

Фінський Tuulilasi порівнював виключно шиповані зимові шини розмірністю 205/55 R16 (з урахуванням особливостей національного клімату). Окремі бали, «гарячі хлопці» зараховували за розгін на крижаній поверхні, час в'їзду на засніжений пагорб і т.п. В цілому, фінські тести орієнтовані швидше для умов «загорода», де взимку дороги рідко бувають сухими і чистими.

Всегерманский автомобільний клуб ADAC провів кілька випробувань для різних типів шин. По-перше, були протестовані набирають популярність всесезонні моделі 16-дюймових покришок (розмірністю 205/55). З огляду на високу культуру дорожніх служб, далеко не кожному поважаючому себе європейцеві взимку доводиться залишати очищені від снігу і криги дороги, і такий варіант цілком може виявитися вигідним придбанням в межах Європи.

Далі пройшли випробування моделей компактної розмірності 185/65 R15 для автомобілів бюджетного сегмента. Як і очікувалось. менша ширина (і як наслідок пляма контакту), негативно позначається на чіпкості гуми, від чого навіть топові моделі показали не найвидатніші результати в заїздах на Renault Clio.

При цьому суворість випробувань німецького ADAC не принесла особливих лаврів і дорогим покришок вищого сегменту розмірністю 225/45 R17. Більшість випробовуваних змогли домогтися лише результату «Задовільно», а володар першої позиції отримав оцінку «Добре».

Test World - ще одне фінське видання, яке зазнало великий набір моделей розділивши їх за типами: шиповані і нешиповані шини скандинавського типу. Для демонстрації відмінностей в поведінці «присосок» європейського типу була протестована модель Continental ContiWinterContact TS850. Основний упор випробувачі робили на крижаних тестах, з урахуванням специфіки місцевого клімату.

На противагу європейським експертам виступили експерти корейські, в співдружності з AutoView і JoongAng Libo. 17-дюймові колеса 225/45 випробовувалися на в умовах ожеледиці та снігу, на сухій і мокрій дорогах. І все це незважаючи на те, що в Кореї рідко буває навіть мінусова температура.

Звичайно ми не могли обійти стороною результати російських випробувань.

Видання Авто Mail. ru поставило перед собою завдання протестувати дешеві моделі нешипованной зимової гуми розмірністю 205/55 R16. Як еталон використовувалася Nokian Hakkapeliitta R2, ціна якої в середньому в два рази вище випробуваних коліс. Тестування включало розгін, гальмування і стійкість на утрамбованном снігу і на льоду, прохідність в пухкому снігу, гальмування і стійкість на мокрому і сухому асфальті. Як бонус, була випробувана плавність ходу на щербатому асфальті, а також стійкість до бічних порізів.

За кермом, тим часом, зазнав найбільш популярний в нашій країні сегмент зимової гуми: 15-дюймові шиповані покришки розмірністю 195/65 нижчого цінового сегмента. Для наочності були взяті як дешеві моделі, так і брендові, а половина протестованих шин проводиться в нашій країні. В кінці тестів випробувачі також заміряли залишкова кількість шипів, зробивши на основі цього висновок про живучість тієї чи іншої моделі.

Які типи зимових шин бувають?

Але перейдемо ближче до справи. Для початку треба розібратися, чим же відрізняється «липучка» від «шиповки» і які вони бувають.

На даний момент найбільш поширеними вважаються 3 типу протектора зимової гуми: шиповані, нешиповані скандинавського і нешиповані центрально-європейського типу.

Покришки з металевими шипами вже давно відомі всім автовласникам. З давніх часів подібна гума використовувалася в ралійних змаганнях, а потім дісталася і до цивільного використання. Такі покришки спочатку розраховані на їзду по снігу і льоду. За рахунок «вгризання» в поверхню крижаної кірки, шиповані шини краще справляються з гальмуванням на слизькій поверхні, однак цьому є і негативні наслідки. По-перше такі покришки сильно шумлять, по-друге, на сухому чистому асфальті сталеві голки перетворюються в маленькі «ковзани», чому гума стає більш «слизької». Хоча технології не стоять на місці, від цього факту нікуди не дітися. Та й дорожнє полотно «шиповка» псує значно сильніше, через що в багатьох країнах їзда в літню пору на зимовій гумі обкладається штрафами.

Альтернативою є використання фрикційних нешипованних покришок. Вони діляться на два підтипи.

«Липучки» скандинавського типу, як і «шиповки» орієнтовані на їзду по снігу і льоду. Вони мають дуже м'яку гуму і розвинений протектор (найчастіше з бічними ламелями). Це дозволяє збільшити пляма контакту і, як наслідок, зчеплення з поверхнею. Такі шини можна рекомендувати для просторів нашої неосяжної країни там, де дороги взимку більшу частину часу залишаються приховані.

Ну а для мегаполісів більше підходять нешиповані шини центрально-європейського типу. Вони спочатку створюються для більш м'якого клімату і чистих доріг. Вони гірше тримаються за сніг і лід, зате на асфальті відчувають себе прекрасно. Вони мають меншу кількість м'яких елементів і краще відводять воду з під коліс.

Не варто також забувати і про існування «всесезонних» шин. Такі досі з заводу встановлюються на вітчизняні автомобілі і припускають цілорічну експлуатацію. Однак універсальні в будь-якій ситуації гірше спеціалізованих, особливо в умовах російського клімату з його великим перепадом температур і дорожніх умов.

Продовження тесту. Зимова нешипована (фрінціонная) гума рекомендована в зимовий сезон 2016-2017 р

ШИПОВАНА ГУМА

Nokian Hakkapeliitta 8 - зимові шиповані шини, тест

Nokian Hakkapeliitta 8 - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

Цей висококласний продукт здобув перемоги в цілому ряді тестів, що проводилися автомобільними журналами по всьому світу. Він найкраще підходить для водіїв, які не хочуть йти на компроміс в тому, що стосується безпечного водіння в зимових умовах. Поєднання якірного шипа, форми фланця і пом'якшувальною подушки під основою шипа Eco Stud з революційним розподілом шипів забезпечує чудове зчеплення і м'який вплив шипа на будь-дорожнє покриття.

Зубчастий малюнок гальмівних підсилювачів на задній частині шашок протектора Nokian Hakkapeliitta 8 збільшує довжину кромки зчеплення. Особлива форма гальмівних підсилювачів сприяє покращеному відведенню снігу і сльоти з плями контакту, а додаткове посилення конструкції шини в центральній частині забезпечує більш чутливу реакцію шини на кермування.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ

Назва «Хаккапеліітта» - вже практично стало прозивним ім'ям. Складно знайти автолюбителя, не чула про цю модель, і на те є свої причини. Випробування шведського журналу Teknikens Varld, а також фінських Tuulilasi і Test World виявили схожі характеристики Nokian Hakkapeliitta 8: шипована гума продемонструвала видатні результати в безпеки і керованості в важких умовах. Сніг та ожеледиця даються «Хаккапеліітте» без проблем, чого не скажеш про поведінку покришки в умовах чистих доріг, де всі показники виявилися нижчими за середній. Особливо погано гума протидіє аквапланування, та й в цілому поведінку на сухому і сиром асфальті залишає бажати кращого.

А ось приємним бонусом від Nokian Hakkapeliitta 8 можна вважати відмінний результат в економічності, і середню гучність, незважаючи на наявність шипів і розвиненого протектора.

Continental IceContact 2 - зимові шиповані шини, тест

Continental IceContact 2 - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

Нова шина Continental IceContact 2 має на 50% більше шипів нової конструкції на метр окружності кочення, які оптимально розподілені. Завдяки застосуванню сучасних технологій нова шина Continental IceContact 2 забезпечує максимальне зчеплення, а отже, і більш високий рівень безпеки та комфорту в управлінні автомобілем. Шина Continental IceContact 2 при гальмуванні завжди зберігає щільний контакт з льодом.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ

Continental IceContact 2 проявили себе як хороші збалансовані шини. Шипована шина добре тримається на снігу і в ожеледь, при цьому зберігаючи стійкість на сухому асфальті. Передбачуваність - ось основний плюс цієї моделі, хоча є і негативні сторони. Так, наприклад, шведське видання Teknikens Varld відзначило відносно слабку стійкість до аквапланування і високий опір коченню (що позначається на підвищеній витраті палива), однак рівень гучності виявився досить низький. В цілому, Continental IceContact 2 досить універсальна. Цю модель можна рекомендувати водіям, які однаково часто їздять як по чищені асфальту, так і по бездоріжжю.

Репортаж із заводу виробляє шиповані шини Continental IceContact 2.

Технічні особливості шин Continental IceContact 2.

Pirelli Ice Zero - зимові шиповані шини, тест

Pirelli Ice Zero - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

P irelli ICE ZERO - більше ніж просто шина. Технології, що застосовуються компанією Pirelli, є результатом багаторічного досвіду досліджень і розробок в області створення шин для різних умов експлуатації, включаючи найсуворіші.

Зима буває абсолютно різною в різних точках земної кулі. Саме тому Pirelli відчуває свої шини там, де атмосферні умови найбільш екстремальні, щоб завжди створювати продукт найвищої якості.

результати тестів

Зимові шиповані покришки Pirelli Ice Zero, на думку шведських випробувачів з Teknikens Varls, продемонстрували найкращий баланс зчеплення як на сніговій і крижаній дорозі, так і на сухому і мокрому асфальті, завдяки чому заслужили перше місце в рейтингу журналу. Невисокі виявилися лише результати випробувань на гучність і економічність гуми. Однак, на думку фінського журналу Tuulilasi, оцінка покришок виявилася дещо гірше. В цілому по тестах гума демонструвала середні показники чіпкості і керованості, і найвищий рівень шуму серед шипованих моделей. Такий розкид в результатах може бути пов'язаний як з нестабільністю якості гуми, так і з особливостями фінських тестів. Серед стандартних випробувань на гальмування і стійкість, Tuulilasi порівнювали так само прискорення на льоду і снігу, а також швидкість підйому на засніжений пагорб.

Hankook Winter i * Pike RS + W419D - зимові шиповані шини, тест

Hankook Winter i * Pike RS + W419D - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

Зимова модель Hankook i'Pike RS + - абсолютна новинка в сегменті зимових шин, що демонструє поліпшені характеристики на снігу і льоду. Сучасний малюнок протектора зі "сніжними" ламелями і шиповані блоками протектора допомагають досягти оптимальних характеристик гальмування на льоду і тяги на снігу.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ

У випадку з Hankook, заяви виробника повністю підтвердилися на тестах. Hankook Winter i * Pike RS + дійсно відмінно чіпляється за лід усіма 170-ма шіамі, і, не сильно поступаючись «Хаккапеліітте» і «Континенталь», утримує автомобіль як в поздовжньому, так і в поперечному напрямку. Однак на сухому асфальті, за результатами обох видань (фінський TestWorld і російський кермом) гума втрачає зчіпні властивості, чому поведінка автомобілем стає занадто непередбачуваним.

Goodyear UltraGrip Ice Arctic - зимові шиповані шини, тест

Goodyear UltraGrip Ice Arctic - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

Отримайте переваги підвищеної керованості на льоду завдяки технології MultiControl Ice компанії Goodyear. Ця революційна технологія виготовлення шипів збільшує площу плями контакту шипа з дорожньою поверхнею, що забезпечує високоефективне зчеплення і керованість автомобіля при русі на льоду. Випробуйте переваги кращої керованості за будь-яких умовах зі снігом на дорогах. Унікальні V-подібні прорізи і щербини на канавках покращують зчеплення з засніженою дорогою. При пересуванні по глибокому снігу спеціально розроблені плечові блоки чіпляються за сніг збоку шини.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ

Goodyear UltraGrip Ice Arctic проявила себе як сама справжня зимова гума. У випробуваннях шин розмірністю 205/55 R16, що проводяться шведськими Teknikens Varls і фінським Tuulilasi, Goodyear продемонстрували стабільно хороший результат на снігу і льоду, а також низьку гучність для шипованих коліс і економічність (на думку TestWorld). Однак довгий гальмівний шлях і слабкі результати на сухому і вологому асфальті, не дозволяють думати про цю модель, як універсальної або чисто міський.

B ridgestone Noranza 001 - зимові шиповані шини, тест

B ridgestone Noranza 001 - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

Bridgestone Noranza 001 - преміальні шиповані автошини для скандинавських зимових умов. Ключовими особливостями моделі виробник називає відмінні зчіпні і гальмівні властивості на снігу і льоду - неодмінних атрибутів суворих північних умов.

Відмінною характеристикою шин Bridgestone Noranza 001 можна назвати шипи протиковзання нового покоління. Вони завдяки своїй нагадує кістку формі мертвою хваткою вгризаються в лід, підвищуючи таким чином ефективність розгону і гальмування на зимових поверхнях. Новий дизайн фланців і схема розташування «колючок» попереджають виривання шпильок з посадочних гнізд, таким чином вони залишаються в товщі протектора на протязі всього експлуатаційного терміну.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ

Як і багато хто з протестованих шипованих шин, Bridgestone Noranza 001 добре впоралися із завданням зупинки автомобіля в умовах снігу та ожеледиці, які підготували Teknikens Varlds, Tuulilasi і TestWorld. Однак недостатньо хороша керованість на всіх видах покриття, а особливо це стосується сухого і мокрого асфальту, не дозволяють з упевненістю говорити про надійність цієї моделі.

Michelin X-Ice North 3 - зимові шиповані шини, тест

Michelin X-Ice North 3 - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

Поліпшене зчеплення з крижаною поверхнею шини MICHELIN X-Ice North 3 досягається завдяки застосуванню технології IPRem: навколо шипів в гумової суміші шини розташовуються отвори у вигляді 6-ти криниць. Вони забирають із зони контакту шини з дорогою крижану крихту, яка утворюється при руйнуванні поверхні льоду під впливом шипів. Це забезпечує надійне зчеплення шини з крижаної дорогою.

Шипи шини MICHELIN X-Ice North 3 ефективно працюють навіть при зниженні температури, що забезпечується використанням Термоактивне гумової суміші. Під зовнішнім шаром протектора шини розташований внутрішній шар термоактивній гумової суміші. Вона стає більш жорсткою при зниженні температури. Це дозволяє поліпшити зчеплення, так як сила, з якою шипи впливають на поверхню льоду, значно збільшується.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ

TestWorld, як і за кермом оцінили модель Michelin X-Ice North 3 приблизно однаково, розташувавши на 7-8 місцях в своїх рейтингах. Обидва видання відзначають хорошу поведінку покришки в більшості тестів, проте погане зчеплення з льодом відкинуло модель іменитого бренду на середні позиції, ближче до бюджетного сегменту. При цьому експерти оцінили досить високу «живучість» покришки і великий відсоток збереження шипів.

T oyo Observe G3-ICE - зимові шиповані шини, тест

T oyo Observe G3-ICE - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

OBSERVE G3-ICE - нова шипована шина Toyo. Підходить як для легкових автомобілів, так и для позашляховиків. OBSERVE G3-ICE розроблено для оптимального зчеплення и гальмування на льоду и на снігу. Стабільна робота шини протягом усього терміну служби робить її ідеальною для використання в екстремальних зимових умовах.

Вдосконалене розподіл шипів в поєднанні з унікальною технологією Toyo "Microbit" (натуральні мікрошипи - частинки шкаралупи волоського горіха в складі гумової суміші протектора) забезпечує бездоганні характеристики зчеплення і гальмування в найсуворіших зимових умовах. Крім надійного зчеплення на снігу і льоду шина OBSERVE G3-ICE також забезпечує високий рівень комфорту.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ

Зчеплення T oyo Observe G3-ICE на льоду, на думку TestWorld і журналу за кермом, в кращому випадку можна назвати задовільним. Шипи працюють зі слабкою ефективністю, можливо, тому що їх не дуже багато. На снігу у Toyo явні проблеми і з керованістю, і з гальмуванням, і з бічної стійкістю, а в цьому випадку звинувачувати шипи вже не вийде.

За аналогією з іншими шинами можна було очікувати, що Toyo реабілітують себе в тестах на асфальті, однак цього не сталося. Насправді на мокрому покритті шини T oyo Observe G3-ICE дуже легко можуть втратити зчеплення під час об'їзду перешкоди, причому неможливо вгадати, на якій осі це станеться - передній або задній. Toyo досить добре гальмують на асфальті, особливо сухому, але під час різкого маневру на сухому покритті задні колеса з легкістю йдуть в занос.

Gislaved Nord * Frost 200 - зимові шиповані шини, тест

Gislaved Nord * Frost 200 - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

Gislaved Nord * Frost 200 - зимова асиметрична шина, призначена для експлуатації в суворих зимових умовах, яка відрізняється відмінними тягово-зчіпними характеристиками і поперечної стійкістю на льоду і утрамбованном снігу, точність і стабільністю рульового управління, а також оптимізованої керованістю на асфальті.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ

Шини Gislaved пішли існуючої тенденції, і тепер у них 130 шипів, тоді як у моделі попереднього покоління їх було менше сотні. Зчеплення на льоду дійсно непогане, хоча гальмівний шлях можна було б і скоротити. Крім того, під час проходження поворотів контакт з дорогою може загубитися занадто різко. На думку TestWorld, на снігу Gislaved дещо уповільнено реагують на дії водія, що особливо помітно під час швидких маневрів.

Teknikens Varld доповнює тест вердиктом, що Nord * Frost 200 має погану опірність до аквапланування, та й загалом результати на мокрій дорозі виявилися поганими.

Triangle IceLink - зимові шиповані шини, тест

Triangle IceLink - зимові шиповані шини, тест

ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

Ці шини з початку і до кінця розроблялися в Фінляндії - експертами з шинної індустрії, які багато років створювали шини, оптимально відповідні для умов північної зими. Шини Triangle IceLink встановлюються якісні шипи Tikka, а шіпуются вони виключно в Фінляндії з використанням повністю автоматичного обладнання.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ

Незважаючи на всі запевнення китайського виробника про перевагу IceLink над іменитої фінської Nokian Hakkapeliitta, тестування Tuulilasi і журналу за кермом показали разючі відмінності в результатах, і зовсім не на користь Triangle. На думку експертів покришка занадто слабо чіпляється за сніг і крижану поверхню (що вже не характерно для сучасної шиповану гуми), а також створює проблеми при управлінні на снігу і маневруванні на сухому асфальті.

Продовження тесту. Зимова нешипована (фрінціонная) гума рекомендована в зимовий сезон 2016-2017 р

Які типи зимових шин бувають?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов