Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тип коробки передач варіатор, опис

Наша сеть партнеров Banwar

Чи існує альтернатива механічною або автоматичною коробці передач Чи існує альтернатива механічною або автоматичною коробці передач? Виявляється - так! Це безступінчата трансмісія, або варіатор, більш відомий по англомовної абревіатурі CVT - Continuously Variable Transmissio n. Що ж являє собою тип коробки передач варіатор, опис, його переваги і недоліки - про все це поговоримо в даній статті.

Хоча автомобілі, оснащені варіатором, з'явилися вже давно, але вони поки що не настільки популярні, як автомобілі з традиційними коробками передач. Вперше безступінчатий варіатор CVT був застосований ще в 1958 році. Його серійно ставили на малогабаритні голландські автомобілі DAF, а пізніше патент на варіатори був успадкований фірмою Volvo. Але широкого поширення даний тип коробки передач в той час не отримав через низьку надійності і малого ККД. Тільки зараз, завдяки сучасним технологіям, варіатори стають гідними конкурентами традиційних КП. А автором, цього воістину геніального винаходу, був Леонардо да Вінчі, який ще в 1490 році запропонував конструкцію, принцип роботи якої реалізований в сучасному вариаторе.

Переваги.

Візуально автомобіль, обладнаний безступінчатим варіатором CVT, не відрізнятиметься від машин з автоматичною коробкою передач. Він також має дві педалі і важіль перемикання швидкостей P, R, N, D. Але на відміну від автомата, що має кінцеве кількість швидкостей, варіатор має нескінченний безліччю передач, «перемикання» між якими проходить абсолютно непомітно. Як таких «перемикань» і немає, а є плавна зміна передавального числа в залежності від швидкості автомобіля. Ця особливість є і найголовнішою перевагою моделей, обладнаних варіатором, який забезпечує оптимальну динаміку руху, роблячи хід автомобіля плавним, без поштовхів і ривків. Ще однією важливою перевагою є висока економічність таких автомобілів, оскільки двигун працює в найбільш вигідному для даної ситуації режимі.

Недоліки.

Але, поряд з явними перевагами, даний тип коробки передач - безступінчатий варіатор CVT, має і свої недоліки. Перш за все - це недовговічність, а також порівняно дороге обслуговування: для варіатора необхідна спеціальна трансмісійна рідина, ремінь доводиться міняти кожні 100-150 тис. Км, масло можна міняти рідше, ніж в АКП, але коштує воно дорожче. Крім того, основний недолік - це невелика, з сучасної точки зору, потужність двигуна, яку можуть «переварити» варіатори. Саме цим пояснюється той факт, що спочатку цей вид трансмісії застосовували виключно в машинах малого класу. У більшості випадків і зараз автомобілі з великим об'ємом двигуна, як правило, оснащені класичними коробками передач, хоча ситуація починає змінюватися. Однією з найбільших і потужних моделей, оснащеної кліноременним варіатором, є Ніссан Мурано з двигуном V6, об'ємом 3,5 л і потужністю 234 к.с.

Принцип роботи безступінчатого варіатора CVT.

Щоб зрозуміти, як же працює безступінчатий варіатор CVT, розглянемо докладніше його пристрій на прикладі клиноремінного варіатора з шківами змінного діаметру. Поряд з ним існують ще ланцюгові, тороїдальні варіатори, але найпоширенішим залишається клиноременной.

Опис пристрою варіатора.

Він складається з двох розсувних шківів, з'єднаних ременем, що мають в перетині трапецеидальную форму. Шків складається з двох конічних дисків, за рахунок зрушування і розсовування яких змінюється його діаметр, а, отже, і передавальне число. Якщо половинки провідного шківа максимально розсунути і ремінь буде працювати по самому меншому радіусу, а половинки веденого шківа максимально наблизити і ремінь буде огинати їх по самій великому колу, то передавальне відношення буде максимальним (аналог першої передачі). Якщо ж половинки провідного шківа зрушити, то вони виштовхнуть ремінь, немов потрапив між ними клин (звідси і назва "кліноременний"), і одночасно розсунути половинки веденого, то отримаємо мінімальне передавальне відношення. Шківи забезпечуються системою (гідравлікою або іншим сервоприводом), яка одночасно зрушує і розсовує конічні половинки ведучого і веденого шківів, і тим самим забезпечує нескінченну кількість передавального числа. Двигун весь час працює на однакових оборотах, а розгін або уповільнення ходу автомобіля відбувається за рахунок зміни діаметрів ведучого і веденого шківів, і відповідно, передавального числа. Це виглядає дещо незвично, оскільки мотор виходить відразу на великі обороти, так і залишаючись на них протягом усього руху.

Варіатор можна налаштувати так, щоб розгін і гальмування більше скидався на підвищення і зниження швидкості з типовою КПП, з поступовим зростанням оборотів двигуна. А ще на деяких машинах можна зустріти режим з кількома «віртуальними» швидкостями (6 - 8), задати електронікою - між ними варіатор стане різко перемикатися, сходствуя класичної коробці - автомат. Також в даному випадку є можливість перемикати швидкісні режими за особистим бажанням, так само, як на коробці - автомат з послідовним ручним режимом.

Опис ременів, що використовуються в варіатора.

Окремо потрібно розповісти і про ремені, які використовуються в варіатора. Якщо в перших автомобілях це були гумові ремені, які швидко зношувалися і виходили з ладу, що і пояснювало непопулярність варіатора в той час, то в середині 1980-х років їм на зміну прийшли сталеві ремені. З цього часу безступінчатий варіатор CVT став з'являтися на автомобілях з все більш потужними двигунами. Ремінь може являти собою сталеву стрічку зі спеціальним покриттям, або набір сталевих стрічок, на які нанизані тонкі поперечні сталеві пластинки трапецієподібної форми, з'єднані між собою. Саме так було створено штовхає ремінь. Його особливістю є те, що він передає зусилля не тільки тієї своєї частиною, яка йде від відомого до ведучого шківа, а й зворотною стороною. Набірний сталевий ремінь, на відміну від звичайних, при передачі стискає зусилля тільки знаходить жорсткість. Ще замість клинового ременя використовується широка багаторядна пластинчатая сталева ланцюг, що стикається зі шківами осями ланок, скошеними під певним кутом. Саме такий «ремінь» застосовується в варіатора машин Audi. Для змащення даному колі використовується спеціальна рідина, яка змінює своє фазовий стан під сильним тиском, що виникають в місці зіткнення ланцюга зі шківом. Завдяки цьому, навіть, незважаючи на незначну площу контакту, ланцюг не прослизає щодо шківа.

Отже, підбиваючи підсумки, можна сказати, що автомобілі з таким типом коробки передач, як безступінчатим варіатором CVT, поступово перестають бути екзотикою, і повільно, але вірно стають звичними, займаючи певну нішу на ринку автомобілів. І хоча для великовантажних автомобілів цей тип коробки передач і раніше не прийнятний, то для легкових авто він досить перспективний, тим більше, що технології виготовлення різних матеріалів не стоять на місці.

Чи існує альтернатива механічною або автоматичною коробці передач?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов