Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Типові проблеми і недоліки (Toyota Avensis) Тойота Авенсис 3 з пробігом. Відгуки

  1. Типові проблеми і недоліки (Toyota Avensis) Тойота Авенсис 3 з пробігом. Відгуки Тойота Авенсис...
  2. Трансмісія
  3. Недоліки підвіски Тойота Авенсис 3 з пробігом
  4. салон
  5. підсумок:
  6. Типові проблеми і недоліки (Toyota Avensis) Тойота Авенсис 3 з пробігом. Відгуки
  7. двигуни
  8. Трансмісія
  9. Недоліки підвіски Тойота Авенсис 3 з пробігом
  10. салон
  11. підсумок:
  12. Типові проблеми і недоліки (Toyota Avensis) Тойота Авенсис 3 з пробігом. Відгуки
  13. двигуни
  14. Трансмісія
  15. Недоліки підвіски Тойота Авенсис 3 з пробігом
  16. салон
  17. підсумок:

Типові проблеми і недоліки (Toyota Avensis) Тойота Авенсис 3 з пробігом. Відгуки

Наша сеть партнеров Banwar

Тойота Авенсис 3 - третє покоління популярного автомобіля японського виробника, який кардинально відрізняється від своїх попередників. Якщо Авенсис другого покоління мав коректним, але, мало примітним дизайном, то це покоління - його повна протилежність: він виглядає більш виразно і сучасно. Але, навіть такі сміливі зміни в дизайні не зробили Авенсис 3 лідером продажів в сегменті «D». Незважаючи на це, на вторинному ринку багато пропозицій про продаж вживаних Тойота Авенсис 3, тому, сьогодні ми постараємося з'ясувати, до яких сюрпризів потрібно бути готовим, купуючи цей автомобіль з пробігом.

Трішки історії:

Перше покоління Тойота Авенсис випускався з 1998 по 2003 рік, за цей час автомобіль один раз був схильний до рестайлінгу (2000 року). У 2003 році на заводі в Великобританії зійшов з конвеєра перший Авенсіс другого покоління, виробництво якого тривало по 2009 рік. Автомобіль був спроектований французької дизайнерською студією і випускався в трьох типах кузовів - седан, хетчбек і універсал (Avensis Estate). Тойота Авенсис 3 був представлений в 2008 році на міжнародному автошоу в Парижі, а в 2009 була запущена серійна збірка автомобіля. Основним завданням дизайнерів та інженерів, при розробці автомобіля, було не тільки змінити дизайн, а й істотно поліпшити їздові характеристики і комфортабельність.

Зовнішність новинки суттєво відрізнялася від попередніх версій моделі, автомобіль став виглядати більш лаконічно. Дизайн Авенсис 3 розроблений в європейському дизайнерському центрі Тойота, і більше орієнтований на європейський ринок. У 2012 році автомобіль піддався рестайлінгу. Основні зміни торкнулися салону: покращилася якість матеріалів обробки і шумоізоляція, змінився профіль передніх сидінь і дизайн панелі приладів, також, розширився список доступних опцій.

У 2015 році відбулося друге оновлення автомобіля, в результаті якого трохи змінився дизайн. Також, з'явилися сучасні електронні технології (навігаційна система з 3D зображенням, автоматичне аварійне гальмування, система контролю тиску в шинах і багато іншого). Незважаючи на те, що Тойота Авенсис 3 продається в 150 країнах, проводиться він тільки в Японії і Великобританії. Але самим японцям більше подобається європейська версія, тому, частина автомобілів вироблених в Європі відправляють до Японії. Основними конкурентами даної моделі вважаються Хонда Акорд 8 і Мазда 6 .

Як і на більшості японських автомобілів, лакофарбове покриття Тойота Авенсис 3 ніжне, як результат, відколи й подряпини з'являються на кузові дуже швидко. Але, завдяки гарній антикорозійного обробці, метал стійко протистоїть тискові рудої хвороби. Одним з недоліків кузова є його погана жорсткість, через що, в більшості випадків при русі по нерівній дорозі з'являються скрипи.

двигуни

Офіційно в СНД для Тойота Авенсіс пропонується невеликий вибір силових агрегатів, що складається тільки з бензинових версій - 1.6 (132 к.с.), 1.8 (147 к.с.) і 2.0 (152 к.с.). Зрідка, на вторинному ринку зустрічаються версії і з дизельними моторами - 2.0 (126 к.с.) і 2.2 (150 і 177 к.с.), як правило, такі автомобілі до нас завезені з Європи, і до їх вибору потрібно підходити обґрунтовано . Справа в тому, що дизельні мотори володіють невеликою витратою палива (в середньому 5.5 літра на сотню) і дуже популярні серед людей, які багато подорожують. У зв'язку з цим, досить часто, автомобілі у віці 4-5 років мають пробіги близько 250-300 тис. Км, а у нас їх перепродують з пробігом 80-120 тис. Км. Якщо говорити про надійність дизельних моторів, то, в цілому, особливих проблем вони не доставляють (до 250000 км), але тільки за умови, що автомобіль заправляється тільки якісним паливом.

Бензинові мотори дуже рідко докучають поломками своїм власникам. З тих недоліків, які притаманні цим силовим агрегатам, можна лише виділити пару нюансів. Скрутний запуск з приходом холодів (замерзає втягує реле стартера). Також, на більшості екземплярів досить часто виходить з ладу насос системи охолодження (приблизно раз в 50000 км). На перший погляд, проблема незначна, але більшість власників Тойота Авенсис 3 дуже рідко заглядають під капот, і не помічають, коли починає підтікати насос, з часом, це призводить до суттєвих витокам антифризу, перегріву автомобіля і прогорання прокладки блоку циліндрів. Всі бензинові мотори оснащені ланцюговим приводом ГРМ, даний вузол досить надійний і не доставляє ніяких проблем 200-250 тис. Км.

З особливостей обслуговування бензинових двигунів варто відзначити, що виробник рекомендує використовувати масло дуже низькою в'язкості 0W-20, яке Ви навряд чи знайдете на ринку або в звичайному магазині автозапчастин. Якщо ж використовувати масло більшої в'язкості, це може негативно позначитися на надійності і ресурсі мотора. Система розподіленого уприскування дозволяє без негативних наслідків обладнати автомобіль ГБО. Однак, двигуни Тойота Авенсис 3 вимогливі до точності дозування палива, тому, оптимальним варіантом буде установка обладнання ГБО з послідовним уприскуванням.

Трансмісія

Офіційно в СНД Тойота Авенсис 3 поставлялася з шестиступінчастою механічною коробкою передач або з варіатором CVTізельние машини оснащувалися механікою або АКПП). Досвід експлуатації показав, що трансмісія не є сильним місцем автомобіля і має ряд недоліків. До недоліків механіки можна віднести підвищену гучність, особливо, на першій передачі (після рестайлінгу даний недолік був усунутий). Багато власників нарікають на нечітке включення передач, причиною даної особливості служить невдала конструкція вичавного підшипника. Також, механіка вимоглива до своєчасного обслуговування, і, якщо нехтувати цими вимогами, то вже після 150000 км може знадобитися капітальний ремонт коробки.

Куди гірше йдуть справи з варіатором. Даний вид трансмісій боїться великих навантажень і пробуксовок, плюс, володіє невеликим ресурсом (120-170 тис. Км в залежності від умов експлуатації і якості обслуговування). Якщо варіатор вийде з ладу, за його заміну доведеться віддати майже половину вартості б \ у автомобіля (близько 3000 у.е.). Можна спробувати її відновити в гаражному СТО (від 1000 у.о.), але, наскільки вистачить коробки після такого ремонту - сказати складно.

Недоліки підвіски Тойота Авенсис 3 з пробігом

В основі Тойота Авенсис 3 лежить платформа з незалежною підвіскою: спереду встановлені стійки типа Макферсон, ззаду - поздовжня балка з подвійними поперечними важелями. Багато власників хвалять ходову Авенсис 3 за експлуатаційні характеристики і надійність, звичайно, є і слабкі місця, але, в загальному, ходова цього автомобіля володіє непоганим ресурсом. Так, наприклад, кульові опори і ступичні підшипники ходять 100-120 тис. Км. Амортизатори, опорні підшипники і сайлентблоки при дбайливої експлуатації можуть прослужити до 150000 км. А ось, на надійність рульового управління нарікання бувають, навіть на невеликому пробігу в рульовій рейці з'являються стуки (знос втулок). Також, причиною стукоту може служити знос шліцьового з'єднання (потрібна заміна рульової колонки, проблема повторюється після 50-60 тис. Км пробігу). Також, джерелом сторонніх стукотів можуть служити супорта гальм, для усунення недоліку потрібне розбирання і змащення напрямних.

салон

На жаль, ні місткістю, ні якістю оздоблювальних матеріалів салон Тойота Авенсис 3 похвалитися не може. Також, не викликає захоплення дизайн передньої панелі і рівень шумоізоляції. До недоліків салону можна віднести і недостатньо зручні передні крісла, вони дуже дрібні, через це великому людині комфортно всістися в них буде складно. Що стосується надійності електрообладнання, то тут можна виділити кілька моментів: після 100000 км можливі збої в системі циркуляції повітря в салоні. Також, може мимоволі спрацьовувати індикатор несправності подушок безпеки, після діагностики виявлялося, що подушки в порядку. На жаль, ні місткістю, ні якістю оздоблювальних матеріалів салон Тойота Авенсис 3 похвалитися не може

підсумок:

Якщо Ви спокійний і врівноважений чоловік і, до того ж, у Вас є сім'я, то Тойота Авенсис 3 Вам дуже сподобається. Цей автомобіль можна описати трьома словами - спокійний, комфортний і, головне, надійний. Якщо Ви хочете собі більш спортивний і динамічний автомобіль, то краще придивіться до Хонда Акорд 8 .

переваги:

  • Привабливий дизайн.
  • Комфортна і надійна підвіска.
  • Невисока вартість утримання.

недоліки:

  • Ніжне лакофарбове покриття.
  • Невеликий ресурс варіатора.
  • Якість оздоблювальних матеріалів не відповідає класу автомобіля.

АвтоАвеню

Типові проблеми і недоліки (Toyota Avensis) Тойота Авенсис 3 з пробігом. Відгуки

Тойота Авенсис 3 - третє покоління популярного автомобіля японського виробника, який кардинально відрізняється від своїх попередників. Якщо Авенсис другого покоління мав коректним, але, мало примітним дизайном, то це покоління - його повна протилежність: він виглядає більш виразно і сучасно. Але, навіть такі сміливі зміни в дизайні не зробили Авенсис 3 лідером продажів в сегменті «D». Незважаючи на це, на вторинному ринку багато пропозицій про продаж вживаних Тойота Авенсис 3, тому, сьогодні ми постараємося з'ясувати, до яких сюрпризів потрібно бути готовим, купуючи цей автомобіль з пробігом.

Трішки історії:

Перше покоління Тойота Авенсис випускався з 1998 по 2003 рік, за цей час автомобіль один раз був схильний до рестайлінгу (2000 року). У 2003 році на заводі в Великобританії зійшов з конвеєра перший Авенсіс другого покоління, виробництво якого тривало по 2009 рік. Автомобіль був спроектований французької дизайнерською студією і випускався в трьох типах кузовів - седан, хетчбек і універсал (Avensis Estate). Тойота Авенсис 3 був представлений в 2008 році на міжнародному автошоу в Парижі, а в 2009 була запущена серійна збірка автомобіля. Основним завданням дизайнерів та інженерів, при розробці автомобіля, було не тільки змінити дизайн, а й істотно поліпшити їздові характеристики і комфортабельність.

Зовнішність новинки суттєво відрізнялася від попередніх версій моделі, автомобіль став виглядати більш лаконічно. Дизайн Авенсис 3 розроблений в європейському дизайнерському центрі Тойота, і більше орієнтований на європейський ринок. У 2012 році автомобіль піддався рестайлінгу. Основні зміни торкнулися салону: покращилася якість матеріалів обробки і шумоізоляція, змінився профіль передніх сидінь і дизайн панелі приладів, також, розширився список доступних опцій.

У 2015 році відбулося друге оновлення автомобіля, в результаті якого трохи змінився дизайн. Також, з'явилися сучасні електронні технології (навігаційна система з 3D зображенням, автоматичне аварійне гальмування, система контролю тиску в шинах і багато іншого). Незважаючи на те, що Тойота Авенсис 3 продається в 150 країнах, проводиться він тільки в Японії і Великобританії. Але самим японцям більше подобається європейська версія, тому, частина автомобілів вироблених в Європі відправляють до Японії. Основними конкурентами даної моделі вважаються Хонда Акорд 8 і Мазда 6 .

Як і на більшості японських автомобілів, лакофарбове покриття Тойота Авенсис 3 ніжне, як результат, відколи й подряпини з'являються на кузові дуже швидко. Але, завдяки гарній антикорозійного обробці, метал стійко протистоїть тискові рудої хвороби. Одним з недоліків кузова є його погана жорсткість, через що, в більшості випадків при русі по нерівній дорозі з'являються скрипи.

двигуни

Офіційно в СНД для Тойота Авенсіс пропонується невеликий вибір силових агрегатів, що складається тільки з бензинових версій - 1.6 (132 к.с.), 1.8 (147 к.с.) і 2.0 (152 к.с.). Зрідка, на вторинному ринку зустрічаються версії і з дизельними моторами - 2.0 (126 к.с.) і 2.2 (150 і 177 к.с.), як правило, такі автомобілі до нас завезені з Європи, і до їх вибору потрібно підходити обґрунтовано . Справа в тому, що дизельні мотори володіють невеликою витратою палива (в середньому 5.5 літра на сотню) і дуже популярні серед людей, які багато подорожують. У зв'язку з цим, досить часто, автомобілі у віці 4-5 років мають пробіги близько 250-300 тис. Км, а у нас їх перепродують з пробігом 80-120 тис. Км. Якщо говорити про надійність дизельних моторів, то, в цілому, особливих проблем вони не доставляють (до 250000 км), але тільки за умови, що автомобіль заправляється тільки якісним паливом.

Бензинові мотори дуже рідко докучають поломками своїм власникам. З тих недоліків, які притаманні цим силовим агрегатам, можна лише виділити пару нюансів. Скрутний запуск з приходом холодів (замерзає втягує реле стартера). Також, на більшості екземплярів досить часто виходить з ладу насос системи охолодження (приблизно раз в 50000 км). На перший погляд, проблема незначна, але більшість власників Тойота Авенсис 3 дуже рідко заглядають під капот, і не помічають, коли починає підтікати насос, з часом, це призводить до суттєвих витокам антифризу, перегріву автомобіля і прогорання прокладки блоку циліндрів. Всі бензинові мотори оснащені ланцюговим приводом ГРМ, даний вузол досить надійний і не доставляє ніяких проблем 200-250 тис. Км.

З особливостей обслуговування бензинових двигунів варто відзначити, що виробник рекомендує використовувати масло дуже низькою в'язкості 0W-20, яке Ви навряд чи знайдете на ринку або в звичайному магазині автозапчастин. Якщо ж використовувати масло більшої в'язкості, це може негативно позначитися на надійності і ресурсі мотора. Система розподіленого уприскування дозволяє без негативних наслідків обладнати автомобіль ГБО. Однак, двигуни Тойота Авенсис 3 вимогливі до точності дозування палива, тому, оптимальним варіантом буде установка обладнання ГБО з послідовним уприскуванням.

Трансмісія

Офіційно в СНД Тойота Авенсис 3 поставлялася з шестиступінчастою механічною коробкою передач або з варіатором CVTізельние машини оснащувалися механікою або АКПП). Досвід експлуатації показав, що трансмісія не є сильним місцем автомобіля і має ряд недоліків. До недоліків механіки можна віднести підвищену гучність, особливо, на першій передачі (після рестайлінгу даний недолік був усунутий). Багато власників нарікають на нечітке включення передач, причиною даної особливості служить невдала конструкція вичавного підшипника. Також, механіка вимоглива до своєчасного обслуговування, і, якщо нехтувати цими вимогами, то вже після 150000 км може знадобитися капітальний ремонт коробки.

Куди гірше йдуть справи з варіатором. Даний вид трансмісій боїться великих навантажень і пробуксовок, плюс, володіє невеликим ресурсом (120-170 тис. Км в залежності від умов експлуатації і якості обслуговування). Якщо варіатор вийде з ладу, за його заміну доведеться віддати майже половину вартості б \ у автомобіля (близько 3000 у.е.). Можна спробувати її відновити в гаражному СТО (від 1000 у.о.), але, наскільки вистачить коробки після такого ремонту - сказати складно.

Недоліки підвіски Тойота Авенсис 3 з пробігом

В основі Тойота Авенсис 3 лежить платформа з незалежною підвіскою: спереду встановлені стійки типа Макферсон, ззаду - поздовжня балка з подвійними поперечними важелями. Багато власників хвалять ходову Авенсис 3 за експлуатаційні характеристики і надійність, звичайно, є і слабкі місця, але, в загальному, ходова цього автомобіля володіє непоганим ресурсом. Так, наприклад, кульові опори і ступичні підшипники ходять 100-120 тис. Км. Амортизатори, опорні підшипники і сайлентблоки при дбайливої експлуатації можуть прослужити до 150000 км. А ось, на надійність рульового управління нарікання бувають, навіть на невеликому пробігу в рульовій рейці з'являються стуки (знос втулок). Також, причиною стукоту може служити знос шліцьового з'єднання (потрібна заміна рульової колонки, проблема повторюється після 50-60 тис. Км пробігу). Також, джерелом сторонніх стукотів можуть служити супорта гальм, для усунення недоліку потрібне розбирання і змащення напрямних.

салон

На жаль, ні місткістю, ні якістю оздоблювальних матеріалів салон Тойота Авенсис 3 похвалитися не може. Також, не викликає захоплення дизайн передньої панелі і рівень шумоізоляції. До недоліків салону можна віднести і недостатньо зручні передні крісла, вони дуже дрібні, через це великому людині комфортно всістися в них буде складно. Що стосується надійності електрообладнання, то тут можна виділити кілька моментів: після 100000 км можливі збої в системі циркуляції повітря в салоні. Також, може мимоволі спрацьовувати індикатор несправності подушок безпеки, після діагностики виявлялося, що подушки в порядку. На жаль, ні місткістю, ні якістю оздоблювальних матеріалів салон Тойота Авенсис 3 похвалитися не може

підсумок:

Якщо Ви спокійний і врівноважений чоловік і, до того ж, у Вас є сім'я, то Тойота Авенсис 3 Вам дуже сподобається. Цей автомобіль можна описати трьома словами - спокійний, комфортний і, головне, надійний. Якщо Ви хочете собі більш спортивний і динамічний автомобіль, то краще придивіться до Хонда Акорд 8 .

переваги:

  • Привабливий дизайн.
  • Комфортна і надійна підвіска.
  • Невисока вартість утримання.

недоліки:

  • Ніжне лакофарбове покриття.
  • Невеликий ресурс варіатора.
  • Якість оздоблювальних матеріалів не відповідає класу автомобіля.

АвтоАвеню

Типові проблеми і недоліки (Toyota Avensis) Тойота Авенсис 3 з пробігом. Відгуки

Тойота Авенсис 3 - третє покоління популярного автомобіля японського виробника, який кардинально відрізняється від своїх попередників. Якщо Авенсис другого покоління мав коректним, але, мало примітним дизайном, то це покоління - його повна протилежність: він виглядає більш виразно і сучасно. Але, навіть такі сміливі зміни в дизайні не зробили Авенсис 3 лідером продажів в сегменті «D». Незважаючи на це, на вторинному ринку багато пропозицій про продаж вживаних Тойота Авенсис 3, тому, сьогодні ми постараємося з'ясувати, до яких сюрпризів потрібно бути готовим, купуючи цей автомобіль з пробігом.

Трішки історії:

Перше покоління Тойота Авенсис випускався з 1998 по 2003 рік, за цей час автомобіль один раз був схильний до рестайлінгу (2000 року). У 2003 році на заводі в Великобританії зійшов з конвеєра перший Авенсіс другого покоління, виробництво якого тривало по 2009 рік. Автомобіль був спроектований французької дизайнерською студією і випускався в трьох типах кузовів - седан, хетчбек і універсал (Avensis Estate). Тойота Авенсис 3 був представлений в 2008 році на міжнародному автошоу в Парижі, а в 2009 була запущена серійна збірка автомобіля. Основним завданням дизайнерів та інженерів, при розробці автомобіля, було не тільки змінити дизайн, а й істотно поліпшити їздові характеристики і комфортабельність.

Зовнішність новинки суттєво відрізнялася від попередніх версій моделі, автомобіль став виглядати більш лаконічно. Дизайн Авенсис 3 розроблений в європейському дизайнерському центрі Тойота, і більше орієнтований на європейський ринок. У 2012 році автомобіль піддався рестайлінгу. Основні зміни торкнулися салону: покращилася якість матеріалів обробки і шумоізоляція, змінився профіль передніх сидінь і дизайн панелі приладів, також, розширився список доступних опцій.

У 2015 році відбулося друге оновлення автомобіля, в результаті якого трохи змінився дизайн. Також, з'явилися сучасні електронні технології (навігаційна система з 3D зображенням, автоматичне аварійне гальмування, система контролю тиску в шинах і багато іншого). Незважаючи на те, що Тойота Авенсис 3 продається в 150 країнах, проводиться він тільки в Японії і Великобританії. Але самим японцям більше подобається європейська версія, тому, частина автомобілів вироблених в Європі відправляють до Японії. Основними конкурентами даної моделі вважаються Хонда Акорд 8 і Мазда 6 .

Як і на більшості японських автомобілів, лакофарбове покриття Тойота Авенсис 3 ніжне, як результат, відколи й подряпини з'являються на кузові дуже швидко. Але, завдяки гарній антикорозійного обробці, метал стійко протистоїть тискові рудої хвороби. Одним з недоліків кузова є його погана жорсткість, через що, в більшості випадків при русі по нерівній дорозі з'являються скрипи.

двигуни

Офіційно в СНД для Тойота Авенсіс пропонується невеликий вибір силових агрегатів, що складається тільки з бензинових версій - 1.6 (132 к.с.), 1.8 (147 к.с.) і 2.0 (152 к.с.). Зрідка, на вторинному ринку зустрічаються версії і з дизельними моторами - 2.0 (126 к.с.) і 2.2 (150 і 177 к.с.), як правило, такі автомобілі до нас завезені з Європи, і до їх вибору потрібно підходити обґрунтовано . Справа в тому, що дизельні мотори володіють невеликою витратою палива (в середньому 5.5 літра на сотню) і дуже популярні серед людей, які багато подорожують. У зв'язку з цим, досить часто, автомобілі у віці 4-5 років мають пробіги близько 250-300 тис. Км, а у нас їх перепродують з пробігом 80-120 тис. Км. Якщо говорити про надійність дизельних моторів, то, в цілому, особливих проблем вони не доставляють (до 250000 км), але тільки за умови, що автомобіль заправляється тільки якісним паливом.

Бензинові мотори дуже рідко докучають поломками своїм власникам. З тих недоліків, які притаманні цим силовим агрегатам, можна лише виділити пару нюансів. Скрутний запуск з приходом холодів (замерзає втягує реле стартера). Також, на більшості екземплярів досить часто виходить з ладу насос системи охолодження (приблизно раз в 50000 км). На перший погляд, проблема незначна, але більшість власників Тойота Авенсис 3 дуже рідко заглядають під капот, і не помічають, коли починає підтікати насос, з часом, це призводить до суттєвих витокам антифризу, перегріву автомобіля і прогорання прокладки блоку циліндрів. Всі бензинові мотори оснащені ланцюговим приводом ГРМ, даний вузол досить надійний і не доставляє ніяких проблем 200-250 тис. Км.

З особливостей обслуговування бензинових двигунів варто відзначити, що виробник рекомендує використовувати масло дуже низькою в'язкості 0W-20, яке Ви навряд чи знайдете на ринку або в звичайному магазині автозапчастин. Якщо ж використовувати масло більшої в'язкості, це може негативно позначитися на надійності і ресурсі мотора. Система розподіленого уприскування дозволяє без негативних наслідків обладнати автомобіль ГБО. Однак, двигуни Тойота Авенсис 3 вимогливі до точності дозування палива, тому, оптимальним варіантом буде установка обладнання ГБО з послідовним уприскуванням.

Трансмісія

Офіційно в СНД Тойота Авенсис 3 поставлялася з шестиступінчастою механічною коробкою передач або з варіатором CVTізельние машини оснащувалися механікою або АКПП). Досвід експлуатації показав, що трансмісія не є сильним місцем автомобіля і має ряд недоліків. До недоліків механіки можна віднести підвищену гучність, особливо, на першій передачі (після рестайлінгу даний недолік був усунутий). Багато власників нарікають на нечітке включення передач, причиною даної особливості служить невдала конструкція вичавного підшипника. Також, механіка вимоглива до своєчасного обслуговування, і, якщо нехтувати цими вимогами, то вже після 150000 км може знадобитися капітальний ремонт коробки.

Куди гірше йдуть справи з варіатором. Даний вид трансмісій боїться великих навантажень і пробуксовок, плюс, володіє невеликим ресурсом (120-170 тис. Км в залежності від умов експлуатації і якості обслуговування). Якщо варіатор вийде з ладу, за його заміну доведеться віддати майже половину вартості б \ у автомобіля (близько 3000 у.е.). Можна спробувати її відновити в гаражному СТО (від 1000 у.о.), але, наскільки вистачить коробки після такого ремонту - сказати складно.

Недоліки підвіски Тойота Авенсис 3 з пробігом

В основі Тойота Авенсис 3 лежить платформа з незалежною підвіскою: спереду встановлені стійки типа Макферсон, ззаду - поздовжня балка з подвійними поперечними важелями. Багато власників хвалять ходову Авенсис 3 за експлуатаційні характеристики і надійність, звичайно, є і слабкі місця, але, в загальному, ходова цього автомобіля володіє непоганим ресурсом. Так, наприклад, кульові опори і ступичні підшипники ходять 100-120 тис. Км. Амортизатори, опорні підшипники і сайлентблоки при дбайливої експлуатації можуть прослужити до 150000 км. А ось, на надійність рульового управління нарікання бувають, навіть на невеликому пробігу в рульовій рейці з'являються стуки (знос втулок). Також, причиною стукоту може служити знос шліцьового з'єднання (потрібна заміна рульової колонки, проблема повторюється після 50-60 тис. Км пробігу). Також, джерелом сторонніх стукотів можуть служити супорта гальм, для усунення недоліку потрібне розбирання і змащення напрямних.

салон

На жаль, ні місткістю, ні якістю оздоблювальних матеріалів салон Тойота Авенсис 3 похвалитися не може. Також, не викликає захоплення дизайн передньої панелі і рівень шумоізоляції. До недоліків салону можна віднести і недостатньо зручні передні крісла, вони дуже дрібні, через це великому людині комфортно всістися в них буде складно. Що стосується надійності електрообладнання, то тут можна виділити кілька моментів: після 100000 км можливі збої в системі циркуляції повітря в салоні. Також, може мимоволі спрацьовувати індикатор несправності подушок безпеки, після діагностики виявлялося, що подушки в порядку. На жаль, ні місткістю, ні якістю оздоблювальних матеріалів салон Тойота Авенсис 3 похвалитися не може

підсумок:

Якщо Ви спокійний і врівноважений чоловік і, до того ж, у Вас є сім'я, то Тойота Авенсис 3 Вам дуже сподобається. Цей автомобіль можна описати трьома словами - спокійний, комфортний і, головне, надійний. Якщо Ви хочете собі більш спортивний і динамічний автомобіль, то краще придивіться до Хонда Акорд 8 .

переваги:

  • Привабливий дизайн.
  • Комфортна і надійна підвіска.
  • Невисока вартість утримання.

недоліки:

  • Ніжне лакофарбове покриття.
  • Невеликий ресурс варіатора.
  • Якість оздоблювальних матеріалів не відповідає класу автомобіля.

АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов