Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тиск масла ваз 2101: проводимо діагностику

  1. Датчик тиску масла ВАЗ 2101
  2. Причини зниження тиску масла

Наша сеть партнеров Banwar

Тиск масла ВАЗ 2101 є одним з найбільш важливих параметрів, що характеризують двигун Тиск масла ВАЗ 2101 є одним з найбільш важливих параметрів, що характеризують двигун. І за ним потрібно уважно стежити, так як зниження (або ж збільшення) цього параметра може призвести до того, що двигун вийде з ладу. Тільки уявіть, що з металом буде, якщо поршні по циліндрах почнуть ходити без змащення. З'явиться вироблення, температура підвищиться, а вкладиші між коленвалом і шатунами, як правило, обертаються і починає з'являтися стук. Але стукіт ще з'явиться і при русі клапанів - напрямні втулки їх теж руйнуються.

Датчик тиску масла ВАЗ 2101

Щоб водій міг контролювати стан всього автомобіля, передбачений в системі змащення спеціальний датчик тиску. У моделі 2106, наприклад, він з'єднаний зі стрілочним індикатором в приладовій панелі. Хочеться навіть порівняння провести з сучасними автомобілями, в яких при будь-якої поломки загоряється чек (і іноді показується код помилки), а щоб зрозуміти, що саме сталося з ладу, потрібно їхати в автосервіс і проводити діагностику. Це, звичайно, дуже перебільшую я, так як в будь-якому автомобілі є лампи, що оповіщають про низькому тиску масла або рівень зарядки.

Але у власників шісток, незважаючи на вік і моральне старіння автомобілів, непоказну приладову панель, інформації перед очима досить багато. Господарям копійок пощастило не так, у них датчик тиску з'єднаний з лампою в приладовій панелі. Вона з червоним світлофільтром, тому при зниженні рівня тиску водій побачить це моментально. Щоб підвищити інформативність, деякі ставлять індикатори від ВАЗ 2106 (спільно з датчиками). З їх допомогою з'являється можливість візуально спостерігати, який тиск в конкретний момент в системі.

Але повернемося до теми нашої розмови, до датчика тиску масла ВАЗ 2101. Він встановлюється в блоці двигуна, має ОДИН (!) Висновок, другий - це його корпус. Від датчика до приладової панелі лежить проводка. Що ж таке датчик, на якому принципі він працює? Якщо мова йде про ВАЗ 2101, то на ньому датчик має два стани - замкнуті контакти і розімкнуті:

  1. При тиску масла в системі, рівному робочому, контакти всередині пристрою розімкнуті, отже, лампа в приладовій панелі не горить.
  2. При зниженні значення до мінімально допустимого відбувається замикання контактів усередині датчика і загоряється лампа.

В даному типі приладів немає нічого складного, а ось в тих, які застосовуються на автомобілях ВАЗ 2106, наприклад, принцип дещо інший. Звичайно, в основі знаходиться перетворення механічної енергії в електричний сигнал. Але замість того щоб робити включення або відключення лампи розжарювання, відбувається вироблення електросігнала, пропорційного тиску масла в системі. Прилад контролю підключається до такого датчику і можна візуально спостерігати, яке значення параметра в системі.

Причини зниження тиску масла

Причини зниження тиску масла

А тепер давайте спробуємо зрозуміти, з яких причин знижується тиск в системі мастила двигуна, в результаті чого на ВАЗ 2101 загоряється лампа. Можна виділити кілька найбільш частих поломок:

  1. Вихід з ладу датчика або руйнування проводки, що з'єднує його з панеллю приладів. При замиканні на масу відбувається «симуляція» аварійної ситуації - лампа загоряється, а у водія починається паніка. Насправді ж така поломка цілком невинна і не зашкодить двигуну, але не варто сподіватися на «авось» і продовжувати рух з блимаючий або палаючої лампою.
  2. Зниження рівня масла в системі з різних причин - будь то витік або ж витрата мастильного матеріалу двигуном. В даному випадку, якщо сильно запустити, можна вбити двигун. А ремонт його нині не дуже дешевий.
  3. Пошкодження масляного насоса. Як правило, на ВАЗ 2101 виходить перепускний клапан, шестерні насоса дуже рідко зношуються. Почасти це через те що вони постійно в мастилі. Але буває і таке, що з'являється зазор між зубами шестерень і знижується тиск масла. Щоб виміряти його, потрібно підключити замість датчика стрілочний механічний манометр. При зниженні тиску до 0,03..0,04 Мпа повинна загорятися лампа в приладовій панелі. При роботі двигуна значення має бути вище 0,04 Мпа.
  4. Наявність сміття і бруду призводить до того, що забивається фільтр. І при несвоєчасній заміні елемента відбувається в буквальному сенсі зупинка руху олії по системі. Але є ще маслозаборнік, сітка якого має властивість забиватися. На жаль, був сумний досвід зовсім недавно, ця сітка стала причиною ремонту (Морган лампа же ну зовсім не насторожила мене, вирішив, що вода потрапила на провід, таке було одного разу, тому навіть не пригальмував).
  5. Пробій в піддоні картера можна отримати не на рівному місці, звичайно, доведеться прокотитися по колії. Правда, вона повинна бути досить великою, так як у ВАЗ 2101 дорожній просвіт немаленький. Крім того, можуть ослабнути болти, якими кріпиться піддон до блоку ДВС. Через це масло буде йти з двигуна.

Через це масло буде йти з двигуна

Мабуть, це найбільш часто зустрічаються поломки в системі змащення ВАЗ 2101. Аналогічні несправності можна спостерігати в будь-якому автомобілі, не тільки в копійці - в шістках, дев'ятках, Пріора і гранти. Суть роботи двигуна і систем його змінилася, але не дуже сильно.

Дотримуючись рекомендацій автомеханіків, ви зможете продовжити ресурс двигуна на автомобілі. А він немаленький - для ВАЗ 2101 в свій час завод-виготовлювач обіцяв 125 тис. Км. На практиці ж двигуни ходили практично вдвічі більше. Бували випадки, коли мотори в екстремальних умовах служили 300+ тисяч кілометрів пробігу, при цьому змінювалися тільки рідини. Не знаю, чи заслужено лають вітчизняний автопром, зокрема, ВАЗ. Автомобілі цього виробника до сих пір користуються популярністю, причому зараз я говорю не про нові моделі, а про шістки і копійки, які давно вже не випускаються. А найголовніше - цих машин на ринку чимало і вони, незважаючи на свої похилі роки, продовжують їздити по дорогах.

Що ж таке датчик, на якому принципі він працює?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов