Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тиск в шинах автомобіля таблиця

  1. У чому вимірюється тиск в шинах, і від чого залежить цей критерій?
  2. Які прилади використовуються для вимірювання
  3. До чого може привести недотримання нормативних показників
  4. період перевірки
  5. Чим краще качати шини
  6. Особливості накачування шин влітку і взимку
  7. Попередній вибір
  8. Коли потрібно припускати шини
  9. Нормативні показники влітку і взимку
  10. Автомобілі лінійки ВАЗ
  11. для Газелі
  12. для УАЗ
  13. Для інших марок вітчизняних автомобілів - таблиця
  14. Для модельного ряду Mitsubishi - таблиця
  15. підсумки

Наша сеть партнеров Banwar

Проблема початківців автолюбителів - недостатня увага до дрібниць. Зокрема, багато хто забуває про такий аспект, як тиск шин в автомобілі.

Є навіть думка, що незначне зниження або підвищення даного параметра ніяк не позначається на керованості, споживанні палива та інших аспектах. В цьому і полягає помилка.

Давайте ж розглянемо, яким має бути тиск в шинах, до чого призводить його відхилення від норми, ніж качати колеса і так далі.

У чому вимірюється тиск в шинах, і від чого залежить цей критерій?

Виробник дбає про покупців і зацікавлений в максимальному ресурсі своєї продукції.

Настільки важливі параметри, як тиск в шинах, обов'язково вказується в спеціально призначених для цього місцях.

Так, описувана норма може прописуватися на люку бензобака або на бічній стійці (що близько дверного отвору водійського місця).

Що стосується одиниць виміру, то тут є кілька типів позначень:

  • БАР - найбільш популярний варіант відображення показника (технічна атмосфера). Як правило, саме в барах вимірюють тиск сучасні манометри на СТО. Недолік лише в тому, що дана система вимірювання популярна не у всіх державах;
  • PSI - ще один стандарт, який користується популярністю в більшій частині зарубіжних країн. Цей параметр показує відношення фунтів на квадратний дюйм. Щоб перевести показник в більш звичні атмосфери (бари), необхідно поділити отримані заміни на 14.5 (в більш точній коефіцієнті немає потреби, адже різниця, як правило, свідчить про похибки самого приладу).

До основних факторів, які впливають на параметр тиску в шинах, можна віднести:

  • діаметр колеса;
  • марка транспортного засобу;
  • тип застосовуваної гуми;
  • покриття на дорозі;
  • стиль водіння, характерний для автолюбителя.

Врахуйте, що якщо на автомобіль встановлюються шини іншого типу, то тиск в них має бути максимальним (вказано в технічних характеристиках вашої моделі авто).

Якщо параметр вантажопідйомності покришки нижче, то критерій необхідно підвищити на 0.1 атмосферу (для кожної одиниці навантаження).

Які прилади використовуються для вимірювання

Для перевірки тиску, як правило, застосовується спеціальний пристрій - манометр.

Даний прилад може бути трьох видів:

  • стрілочним (працює за допомогою спеціальної пружини);
  • механічним (в основі циліндрична пружина);
  • електронним - сучасний пристрій з рідкокристалічним екраном.

Найбільшою популярністю з цієї «трійці» користується перший стрілочний манометр. Пояснити це просто.

Головні плюси даного приладу - надійність, невибагливість, доступна ціна.

Мінуси - високий ризик виходу з ладу в разі механічного впливу. Різкий удар може стати причиною поломки пружини, і тоді ніякі вимірювання провести не вийде.

Більшою ефективністю користується другий тип приладу - механічний манометр. Він виконується в формі спеціальної «ручки».

В основі пристрою лежить спеціальна пружинка, що має циліндричну форму. Головний мінус приладу - наявність невеликих похибок під час вимірювання.

Найбільшою точністю володіє електронний манометр. Виробники заявляють, що пристрій здатний відображати інформацію з похибкою не більше 0.05 Бар (атмосфер).

05 Бар (атмосфер)

Але і тут не все однозначно. Деякі електронні вироби (в першу чергу з Китаю) не можуть похвалитися такою високою точністю. Так що для повсякденного застосування найкраще підходять стрілочні прилади.

До чого може привести недотримання нормативних показників

Часто автолюбителі забувають про наслідки, які можливі при зниженні (підвищенні) тиску в шинах вище номінального.

Як правило, відхилення даного показника може призвести до надмірного зносу і руйнування гуми , Погіршення управління, підвищенню витраті палива і так далі.

При цьому «побічні ефекти» багато в чому залежать від того, знижено воно або підвищений.

Давайте розглянемо кожен з варіантів:

1. Якщо критерій вище нормованого:

  • покришка стає більш твердою, всі коливання передаються в салон;
  • підвищується ризик налетіти на камінь або вибоїну, пошкодивши гуму;
  • погіршується якість зчеплення з дорожнім покриттям. Як наслідок, малюнок на покришці також стирається нерівномірно;
  • обертання колеса стає більш легким;
  • підвищується гальмівний шлях (через погіршення зчеплення з поверхнею);
  • підвищується стійкість на дорозі.

Як наслідок, малюнок на покришці також стирається нерівномірно;   обертання колеса стає більш легким;   підвищується гальмівний шлях (через погіршення зчеплення з поверхнею);   підвищується стійкість на дорозі

2. Якщо показник нижче нормованого:

  • підвищується витрати палива ;
  • прискорюється процес зносу шини через підвищення площі зіткнення з асфальтом;
  • ускладнюється процес управління транспортним засобом;
  • змінюється кут нахилу, що робить машину не такою стійкою на дорожньому покритті. Як наслідок, підвищуються ризики занесення на дорозі.

Як наслідок, підвищуються ризики занесення на дорозі

період перевірки

Часто автолюбителі цікавляться, як часто проводити перевірку тиску в шинах.

Тут багато що залежить від пробігу транспортного засобу. Зокрема, перевірки рекомендується робити не рідше, ніж двічі на тиждень.

Це викликано тим, що конструктивні елементи покришки не володіють ідеальною герметичністю, тому повітря все одно буде поступово виходити.

У «зоні ризику» знаходиться і всесезонна гума , Тиск в якій знижується разом з похолоданням.

Отже, при виборі всесезонних шин враховуйте необхідність підкачки виробів в холоди.

Ідеальний варіант - перевірка показника і підкачка кожен раз при виїзді з гаража, відвідуванні заправки або СТО.

Перевірку потрібно здійснювати рано вранці, поки шини ще не нагрілися. Якщо ж проводити вимір вже в дорозі, то показники не будуть точними.

Перевірка проводиться обов'язково у всіх класах (в тому числі і в запасці).

Бувають ситуації, коли в багажнику замість звичайного колеса лежить докатка. У таких випадках показник повинен бути трохи нижче, ніж в інших класах.

Якщо регулярно перевіряти тиск в шанах немає часу, то виконуйте цю роботу хоча б перед далеким подорожжю.

Не забувайте нагадувати фахівцям на СТО, щоб вони виставляли правельний показник при перевзування автомобіля.

Є автолюбителі, які візуально оцінюють стан шин. Такий підхід безвідповідальний. Помітити «на око» зниження (підвищення) тиску в шині на 0.1-0.5 атмосфер практично неможливо.

5 атмосфер практично неможливо

Чим краще качати шини

Ще два десятки років тому вибір у автолюбителів був невеликий. Єдине, що було доступно - ручний насос, який завжди лежав у багажному відсіку транспортного засобу.

Переваги такого варіанту - простота і доступність. Головний мінус - великі трудовитрати. В середньому на одну атмосферу необхідно зробити близько 110-130 рухів вгору-вниз (для шин 13-14 дюймів).

В середньому на одну атмосферу необхідно зробити близько 110-130 рухів вгору-вниз (для шин 13-14 дюймів)

Через час з'явився ножний насос, який відрізнявся великою зручністю користування.

На відміну від минулого варіанту, руки звільнялися, і вся робота виконувалася ногою.

Головний недолік таких пристроїв - невелика надійність. Вже через 5-6 місяців експлуатації виріб просто виходило з ладу (мається на увазі з недорогих моделей).

Автолюбителі зітхнули з полегшенням, коли з'явився компресор - спеціальний пристрій, який виконує свою роботу самостійно.

Все, що необхідно - включити прилад в розетку і спостерігати за показаннями манометра.

Як тільки тиск в шині досягає потрібно значення, можна відключати компресор і вирушати в дорогу.

Але мінусом перших компресорів була «прив'язка» до побутової мережі.

Згодом з'явилися компактні вироби, які можна було брати з собою в дорогу і підкачувати колеса в будь-який зручний момент.

Харчування переносних компресорів підключається до прикурювача або безпосередньо до АКБ автомобіля.

Харчування переносних компресорів підключається до прикурювача або безпосередньо до АКБ автомобіля

Звичайно, швидкість накачування колеса менше, ніж у випадку зі стаціонарним компресором, але зате можна в будь-який момент довести тиск в шинах до потрібного показника.

Особливості накачування шин влітку і взимку

Важливий момент в процесі експлуатації - залежність показника від пори року (зими і літа). Насправді ж тут немає ніякої загадки.

Як стверджують фахівці, тиск в шині як в спеку, так і в холоду має бути ідентичним. Але є один момент.

Так, якщо машина тривалий час стояла в теплому гаражі (на СТО), а ви виїхали на мороз, то показник буде поступово знижуватися. Причина цього - фізичні процеси.

Щоб уникнути неприємностей, перевірте дані ще раз через 1-2 години після виїзду, коли температура шин зрівняється з температурою навколишнього повітря.

Щоб уникнути неприємностей, перевірте дані ще раз через 1-2 години після виїзду, коли температура шин зрівняється з температурою навколишнього повітря

Як правило, при підвищенні температури показники зростають, а при її зниженні - опускаються. Наприклад, при зміні температурних показників (щодо нуля) тиск в колесах буде змінюватися наступним чином:

  • при +25 градусах тепла цифра зростає на 0.8 атмосфер;
  • при -25 градусах Цельсія - знижується на 0.8 атмосфер.

Не забувайте, що тиск в колесах залежить і ще від одного параметра - завантаження транспортного засобу. Якщо машина навантажена, то і показники будуть трохи вище.

Попередній вибір

Якщо ви качаєте холодні шини, тобто температура колеса дорівнює температурі навколишнього повітря, то орієнтуйтеся на норми виробника.

У разі, коли підкачка здійснюється в теплому гаражі, температура в якому перевищує на п'ять градусів Цельсія зовнішнього показника, то норму потрібно підняти на 0.2 бару. Така хитрість дозволить компенсувати різницю температур і накачати оптимальне для шин тиск.

При цьому не варто думати, що якісна накачування коліс на зимових дорогах забезпечить кращу стійкість транспортного засобу. Це не так.

На керованість більшою мірою впливає малюнок протектора і якість гуми.

Коли потрібно припускати шини

Бувають ситуації, коли може знадобитися несуттєве зниження тиску в колесах, тобто його доведення до нижчого рівня (менше, ніж в рекомендаціях виробника).

Тут є два варіанти:

  • взимку, коли необхідно переміщатися по дуже слизькій дорозі. Багато автолюбителів рекомендують знижувати цей показник на 0.1-0.3 атмосфери, щоб збільшити площу дотику колеса з дорожнім покриттям. Але тут не забувайте, що при зниженні температури наш параметр також буде змінюватися;
  • при русі по бездоріжжю. В цьому випадку колеса будуть виконувати функцію гусениць, що дозволить підвищити загальну прохідність транспортного засобу.

В цьому випадку колеса будуть виконувати функцію гусениць, що дозволить підвищити загальну прохідність транспортного засобу

Нормативні показники влітку і взимку

Пам'ятайте, що у кожного виробника є свої вимоги по відношенню до тиску в шинах.

Автомобілі лінійки ВАЗ

Розглянемо наступні варіанти.

  • для ВАЗ-2101-2107 (передня, задня вісь). Літо - 1.6, 2.2, зима - 1.7, 2.4;
  • для ВАЗ-2108-21099: літо - 1.9, 1.9, зима - 2.0, 2.0;
  • для Ланос. Наприклад, для мотора 1.5: літо - 2.2, 2.2, зима - 2.4, 2.4;
  • для Лада Калина: літо - 1.9, 1.9, зима - 2.1, 2.1;
  • для Лада Пріора (наприклад, для шин 185/60 R14): літо - 2.0, 2.0, зима - 2.1, 2.1.

Інші норми для автомобілів ВАЗ в залежності від розміру шин - таблиця.

для Газелі

Виробник рекомендує качати колеса до рівня 2.9-3.0 атмосфер влітку, і 3.0-3.2 атмосфер взимку.

Якщо ж авто часто застосовується для вантажоперевезень, то рекомендується підвищувати критерії до рівня 3.5-4.0 атмосфер;

для УАЗ

  • Літо - 2.0, 2.4, зима - 2.1, 2.5 (для 225 / 75R16 К-153, К-155),
  • Літо - 1.9, 2.2. Зима - 2.0, 2.3 (для 235 / 70R16 КАМА-221),
  • Літо - 1.8, 2.1. Зима - 1.9, 2.2 (для 245 / 70R16 К-214).

Нормативи для вантажних автомобілів

У випадку з вантажними автомобілями нормативи будуть відрізнятися:

  • для КАМАЗа (наприклад, 5325): літо - 7.5, 6.7, зима - 7.7, 7.9;
  • для МАЗа (в залежності від моделі). Наприклад, для МАЗ-5335: літо - 6.5, 7.3, зима - 6.7, 7.5;
  • для КРАЗ (наприклад, КРАЗ-65120): літо - 6.8, 6.4, зима - 7.9, 6.6.

Для інших марок вітчизняних автомобілів - таблиця

Для інших марок вітчизняних автомобілів - таблиця

Для модельного ряду Mitsubishi - таблиця

Для модельного ряду Mitsubishi - таблиця

підсумки

Перевірка тиску в шинах і приведення його в норму - одна з головних задач для відповідального автолюбителя.

Ігнорування даної роботи може привести не тільки до підвищення витрат палива і додаткових витрат, але і до зниження загальної безпеки руху.

Так що піклуватися про своєчасну підкачування шин в першу чергу в ваших інтересах.

У чому вимірюється тиск в шинах, і від чого залежить цей критерій?
У чому вимірюється тиск в шинах, і від чого залежить цей критерій?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов