Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тиск в шинах велосипеда

  1. зміст: Кожен любитель велосипедних прогулянок зобов'язаний стежити за станом свого двоколісного коня....
  2. Як розшифровуються цифри і букви на покришці
  3. Тиск в шинах і температура повітря
  4. Тиск в шинах гірського велосипеда
  5. Тиск в шинах шосейника
  6. Залежність ваги велосипедиста і тиску в шина
зміст:

Наша сеть партнеров Banwar

Кожен любитель велосипедних прогулянок зобов'язаний стежити за станом свого двоколісного коня. Саме від цього буде залежати термін його служби і зручність при їзді. Вирушаючи в свою чергову поїздку, не забудьте вимірювати тиск в шинах. Ця процедура є обов'язковою, адже цього безпосередньо залежить комфорт під час їзди. Багато хто звик перевіряти тиск в шинах дідівським методом за допомогою пальців. Однак такий спосіб є дуже неточним, до того ж поняття «добре накочене колесо» для кожного велолюбителів може сильно відрізнятися. Саме тому краще завжди мати під рукою манометр, щоб точно визначити тиск в шинах. Вартість його зовсім невисока, тому дозволити собі таке придбання зможе кожен.

Чому варто дотримуватися правильний тиск в шинах

Більшість любителів велосипедних поїздок думають, що качати шини необхідно лише для того, щоб у велосипеда був хороший накат. Це твердження є вірним лише частково. При спущених шинах пляма контакту з дорогою є максимальним, відповідно і зчеплення з дорогою є просто відмінним, однак розігнатися при цьому до швидкості в 30-35 км буде вкрай проблематично.
Більшість любителів велосипедних поїздок думають, що качати шини необхідно лише для того, щоб у велосипеда був хороший накат
Колесо необхідно качати в міру, однак при цьому необхідно і враховувати той факт, по якій місцевості ви будете пересуватися. Якщо це рівна асфальтована дорога, то тиск в шинах при їзді по ній може бути максимально допустимим. Завдяки цьому істотно збільшиться накат і швидкість пересування.

Якщо ж ви плануєте поїздку по пересіченій місцевості з грунтовими стежками, краще сильно не накачувати колеса, а тиск зробити середнє припустиме (дивитися на покришці). Так вам буде комфортно пересуватися навіть на тривалі відстані.

Якщо в камері тиск є вище допустимої норми, зчіпні властивості при цьому будуть мінімальними, відповідно ви будете відмінно відчувати кожен камінчик і навіть маленькі ями.

Якщо ж ви підете в чергову свою поїздку зі спущеними шинами, варто бути вкрай обережним. Імовірність пошкодити обід при цьому є дуже високою, як і шанс пробити камеру. Все це може створити аварійну ситуацію, тому краще дотримуватися елементарних правил.

Як розшифровуються цифри і букви на покришці

Крім діаметра, висоти і ширини на велосипедних шинах також є і інші позначення. Вони і допомагають дізнатися мінімальну і максимально допустимий тиск в шинах велосипеда. При черговій підкачування варто орієнтуватися саме на ці показники. У більшості випадків тиск вказано відразу в декількох величинах, серед яких:

• BAR. Такий напис можна зустріти практично на всіх шинах. Як свідчить шкільний курс фізики, 1 BAR прирівнюється до однієї атмосфері. На покришці при цьому ви побачите напис приблизно такого змісту: 2,8-4,6 BAR. Це означає, що мінімальне і максимально допустимий тиск становить відповідно 2,8 і 4,6 атмосфери;

• kPa. Перекласти тиск з BAR в кілопаскалі зовсім нескладно, досить помножити показання на 100;

• PSI. Ця абревіатура означає тиск в фунтах на квадратний дюйм площі покришки. Такий варіант позначення широко поширений в західних країнах.
• PSI
Більшість же манометрів, які можна зустріти в будь-якому веломагазині, мають стандартну шкалу тиску, одиницею виміру якої є BAR.

Тиск в шинах і температура повітря

Для багатьох любителів велопрогулянок залежність тиску в шинах від температури повітря є досить незрозумілим поняттям. Щоб розібратися в цьому більш детально не потрібно далеко ходити. З курсу фізики відомо, що при збільшенні температури всередині ємності тиск буде зростати.
Для багатьох любителів велопрогулянок залежність тиску в шинах від температури повітря є досить незрозумілим поняттям
Існує ж і зворотна залежність. Відповідно, вирушаючи в чергову поїздку в жаркий день, краще не качати колеса до максимуму. Як показує практика, на сонце тиск в шинах велосипеда може істотно вирости (до 1 атм). Що ж стосується поїздок взимку, можна наочно відчути, як воно швидко зменшується в зв'язку з низькою температурою навколишнього середовища.

Тиск в шинах гірського велосипеда

Залежно від типу велосипеда тиск в шинах також сильно відрізняється. Це обов'язково варто взяти до уваги особливо початківцям велосипедистам. Більшість же покупців віддають перевагу гірських велосипедів . Вони відмінно підходять не тільки для їзди по місту, а й по пересіченій місцевості. У переважній кількості випадків для таких велосипедів нормальний тиск в шинах знаходиться в межах 3-4 атмосфер.

Велике значення при їзді має тип покришки. При цьому варто враховувати місцевість, де ви плануєте «крутити педалі». Залежно від типу поверхні вибрати відповідні покришки не складе великих труднощів, а саме:
• для пересування по рівному асфальту ідеальним варіантом є сліки. Це шини з гладким протектором, які мають мінімальний коефіцієнт тертя з поверхнею. Відповідно завдяки цьому з'являється можливість встановити новий рекорд в плані швидкості їзди. При цьому можна качати колеса до максимального рекомендованого тиску. З такими покришками пересічена місцевість і грунтові дороги будуть долатися з великими труднощами;
• для їзди по асфальту і пересіченій місцевості найкраще підійдуть полусліки. Їх краще накачувати до позначки в 90% від рекомендованого максимуму. При цьому вам буде комфортно пересуватися не тільки по асфальту, але і на грунті. Вони забезпечують достатнє зчеплення з поверхнею дороги;
• для поїздок по грунтових дорогах краще віддати перевагу зубасті шинам. Завдяки цьому у вас завжди буде відмінне зчеплення з дорогою не тільки при їзді, але і при гальмуванні.

У більшості ж випадків для використання велосипеда в межах міста велолюбителі віддають перевагу полуслік. Такі покришки відмінно себе показують при пересуванні по асфальтованих і грунтових дорогах.

Тиск в шинах шосейника

Неважко помітити, що шини шосейних велосипедів значно вужче, ніж у гірських. Про призначення такого виду двоколісного транспорту нескладно здогадатися. Вірно, такі велосипеди призначені для швидкісної їзди по ідеально рівних дорогах. При цьому, зрозуміло, щоб був відмінний накат, необхідно качати колеса до максимальної позначки. Для шосейних велосипедів тиск камер може досягати позначки 11-12 атмосфер. Під час їзди при цьому ви будете добре відчувати всі нерівності дороги. Однак у вас з'явиться реальна можливість встановити персональний рекорд швидкості, який навіть у любителів може становити близько 40-50 км / год. Все залежить не тільки від навичок, а й від самого велосипеда і його «начинки».

Як показує практика, все за 5-7 днів тиск у шинах шосейного велосипеда може впасти на 0,5-1,5 атмосфери. Відчути такі зміни за допомогою дідівського методу просто неможливо, тому рекомендується купувати насос з вбудованим манометром.

Висота шосейної покришки є зовсім незначною, тому якщо ви будете їздити навіть зі злегка спущеними колесами, ймовірність пробою при цьому буде досить високою. Досить вдало «зловити» 1-2 ями і ви з ймовірністю в 99% підете далі своїм ходом. У зв'язку з цим рекомендується качати колеса шоссейников до рекомендованого максимуму. Тільки так ви зможете відчути, що таке справжня швидкість.

Їзда по піску і снігу

Для багатьох поїздки по грунтових дорогах і стежках дається дуже нелегко. Це й не дивно, адже часто в пересіченій місцевості повсюдно зустрічається пісок, пересуватися по якому дуже важко. Однак невеликі ділянки під силу подолати кожному, досить лише знати деякі правила. Пісок є сипучим матеріалом, відповідно велосипед швидко просідає під дією власної ваги і маси «наїзника». Щоб максимально збільшити пляма контакту з такою дорогою рекомендується накачувати колеса до мінімально допустимої позначки. Так ви зможете без проблем долати невеликі ділянки з піском, щебенем або гравієм.

Що ж стосується їзди в зимову пору року, коли дороги покриті шаром снігу і льоду, при цьому також необхідно збільшити площу контакту покришки з поверхнею. Тільки в такому випадку можна досягти нормальної керованості велосипеда. Відповідно качати колеса велосипеда краще до мінімально допустимої позначки. Їздити на шосейники взимку вкрай небезпечно, тому краще чекати потепління або ж придбати собі ще одного двоколісного друга.

Залежність ваги велосипедиста і тиску в шина

Не важко зрозуміти, що чим менше вага велосипедиста, тим менше буде навантаження на колеса. Відповідно для райдерів з невеликою вагою немає необхідності накачувати колеса до максимальної межі. У той же час тиск повинен бути в межах допустимого, але ні в якому разі не менше. Найкраще при цьому качати колеса до мінімально допустимого тиску.

Що ж стосується «більш важких» велосипедистів, їм необхідно подбати про тиск, який як мінімум на 20-40 відсотків перевищує мінімальний допустимий
Що ж стосується «більш важких» велосипедистів, їм необхідно подбати про тиск, який як мінімум на 20-40 відсотків перевищує мінімальний допустимий. Рекомендоване тиск при цьому має бути на 1% більше мінімального допустимого з розрахунку на кожен кілограм ваги після 50.

Вага велосипедиста (Кг)
тиск
(BAR)
тиск
(Psi)
50
2,38-2,59
35-38
63
2,52-2,72
37-40
77
2,72-2,93
40-43
91
2,86-3,06
42-45
105
3,06-3,27
45-48
118
3,2-3,4
47-50


висновок

Тиск в шинах велосипеда є вкрай важливим параметром, від якого залежить не тільки комфорт під час їзди, а й безпеку велосипедиста. Не варто нехтувати елементарними правилами, адже підкачка коліс часто забирає не більше 2-3 хвилин часу. Знайти оптимальний варіант тиску в шинах для кожного велосипедиста буде не так і просто. Необхідно експериментувати, тільки так ви зможете відчути переваги і недоліки їзди.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов