Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тойота Камрі XV50 з пробігом: поширені недоліки і слабкі місця

  1. силові агрегати
  2. 2.0
  3. 2.5
  4. 3.5
  5. Трансмісія
  6. Надійність підвіски, рульового управління і гальм Тойота Камрі XV50
  7. салон
  8. підсумок:

Наша сеть партнеров Banwar

Тойота Камрі вже не перший рік очолює рейтинги найбільш затребуваних і популярних моделей у всьому світі. За свою 35 річну історію Камрі не один раз змінилася кардинальним чином, причому не тільки зовні, але і технічно. Практично з першого покоління за цією моделлю закріпився образ автомобіля на всі випадки життя - комфортний, солідний, місткий, добре укомплектований, потужний і статусний. Минулі покоління завоювали собі репутацію надійних і невибагливих авто, а ось як йдуть справи з надійністю сьомого покоління Тойота Камрі і чи варто розглядати дане авто для покупки в другі руки, ви дізнаєтеся з цієї статті.

Трішки історії:

Ім'я «Camry» походить від японської фонетичної записи китайського ієрогліфа (Каммурі), який перекладається як «корона». Дебют машини з таким ім'ям відбувся в Японії в 1982 році, проте вперше про Camry заговорили ще в 1980 році. При розробці даного автомобіля за основу була взята вже існуюча на той час модель - Селика. Новинка спочатку була орієнтована на американський і європейські ринки, тому практично з перших днів був налагоджений її експорт в США і Європу. На внутрішньому ринку Японії ця ж модель продавалася під ім'ям Vista. Дебют сьомого покоління Тойота Камрі (XV50) відбувся в 2011 році. До початку виробництва даної генерації автомобіля підштовхнуло зниження попиту на попередню версію авто. Зовнішність новинки постаралися максимально наблизити до п'ятого покоління моделі, яке користувалося феноменальним попитом.

Автомобіль знову отримав незграбні риси і позбувся плавних ліній в оформленні кузова. Крім цього був змінений дизайн бамперів, передньої і задньої оптики, також були покращені дизайн інтер'єру і якість оздоблювальних матеріалів. Ще однією відмінністю 50-ки від попередника стали збільшилися габарити і обсяг салону, що дозволило даному поколінню конкурувати з деякими авто представницького класу. В кінці літа 2014 року на Московському автошоу була представлена ​​модернізована версія Тойота Камрі XV50 для європейського ринку 2015 модельного року. Найбільше зміни помітні в передній і бічній частині автомобіля. Змінилися грати радіатора, оптика, пороги, дизайн колісних дисків і передній бампер, на якому з'явився широкий повітрозабірник і акуратні противотуманки.

Традиційно для автомобілів з країн висхідного сонця лакофарбове покриття кузова дуже тонке і є одним з найбільш вразливих місць. У порівнянні з минулою версією товщина ЛКП даного покоління зменшилася на 50-75 мікрон. Нормальна товщина ЛКП Тойота Камрі XV50 - 100-120 мікрон. Самим проблемним місцем кузова є капот - швидко покривається сколами, тому знайти авто даної генерації з нефарбованим капотом завдання не з легких. Також до слабких місць ЛКП можна віднести пороги, крила і місця зіткнення металу з ущільнювачами дверей.

Чи не краще справи йдуть і з корозійну стійкість кузова, досить швидко в місцях сколів з'являються вогнища іржі. Швидше за все корозія з'являється на капоті, кришці багажника, крайках дверей, в місцях зіткнення крил і бампера, а також на днище автомобіля. Після кількох зим «жуки» можуть з'явитися в районі решітки радіатора, та й сама хромована решітка після 2-3 років експлуатації втрачає свій первісний вигляд. Через те, що авто має невеликий дорожній просвіт, на багатьох примірниках пошкоджена нижня спідниця переднього бампера. Також не зайвим буде звернути увагу на стан зовнішніх дзеркал, досить часто при включенні обігріву на них утворюються ледь помітні тріщини.

Захисний пластик передньої оптики до 150000 км мутніє і вимагає полірування, щоб надовго забути про проблему, досить нанести на оптику захисну плівку. Якщо фари сильно пітніють, скоріш за все причина в появі пошкоджень на корпусі. Якщо ж пошкоджень немає, хвилюватися не варто, з часом недуга пройде сам по собі. У рідкісних випадках зустрічається некоректна робота двірників, найчастіше це пов'язано зі збоями в роботі датчика дощу. З інших недоліків кузовних деталей можна відзначити дверні обмежувачі - вони досить хисткі і погано фіксують двері в середньому положенні. Якщо при огляді авто виявите несиметрично підігнані шви кузовних елементів це ще не означає, що воно має аварійне минуле, дуже часто з таким дефектом авто виїжджає з салону.

Якщо при огляді авто виявите несиметрично підігнані шви кузовних елементів це ще не означає, що воно має аварійне минуле, дуже часто з таким дефектом авто виїжджає з салону

силові агрегати

На вітчизняному ринку на вибір покупців Тойота Камрі XV50 пропонувалося чотири атмосферних бензинових двигуна - 2.0 (дорестайлинговой версія 1AZ 145 к.с., в 2014 році його замінив мотор 6AR-FSE 150 к.с.), 2.5 (180 к.с., в гібридної версії 200 к.с.) і 3.5 (272 к.с., в 2012 році для російського ринку був дефорсирован до 249 к.с.). Як і в попередніх версій авто до двигунів, що встановлюються на сьоме покоління Тойота Камрі, серйозних претензій немає.

2.0

Мотор 1AZ об'ємом два літри добре знайомий шанувальникам марки Тойота. Найбільша проблема движків цієї серії зрив різьби в блоці для кріплення ГБЦ при проведенні ремонтних робіт. Тому без особливої ​​потреби знімати ГБЦ не рекомендується. При наявності недуги на задній стінці блоку циліндрів з'являються сліди антифризу і двигун постійно перегрівається. З менш значних недоліків можна відзначити текти сальника коленвала і збільшення вібрацій при зниженні оборотів до 700-600 об / хв. Остання неприємність є особливістю агрегату і не потребує лікування. Також винуватцями появи сильних вібрацій можуть бути форсунки, клапан холостого ходу, система EGR (якщо є), датчик масової витрати повітря і опори двигуна. Даний мотор схильний нагарообразованию, тому, якщо при різкому прискоренні автомобіль з'явилися ривки, в першу чергу потрібно почистити дросельну заслінку і нагар у впускному колекторі. Якщо після проведених маніпуляцій ривки не проходять, значить проблема з VVTi і лямбда-зондом.

Мотори версії FSE (D4) досить чутливі до якості палива і якщо «годувати» їх аби чим, ймовірність дострокової відмови ТНВД і форсунок зростає в кілька разів. В системі ГРМ застосована надійна металева ланцюг, ресурс якої становить близько 200-250 тис. Км. Ресурс двигуна при належному обслуговуванні складе не менше 300 тис. Км. Двигун 6AR-FSE практично не має слабких місць. З властивих недоліків цьому мотору можна відзначити хіба що підвищену гучність роботи агрегату в холодну погоду, скромний ресурс водяної помпи (50-60 тис. Км) і високу ймовірність розтягування ланцюга на авто, пробіг яких подолав позначку в 150000 км.

2.5

Тойота Камрі XV50 з двигуном серії 2AR є найоптимальнішим для придбання, так як в ній за час експлуатації не було виявлено ніяких серйозних поломок агрегату. З дрібних неприємностей, які осягають цей агрегат, можна відзначити течі помпи і стуки муфти VVTi при запуску холодного двигуна (особливість системи). Якщо зайва гучність мотора сильно напружує, можна спробувати вирішити проблему заміною муфти. Однак, як показала практика, такого ремонту вистачить ненадовго. При своєчасному і якісному обслуговуванні мотор здатний радувати безпроблемною роботою сотні тисяч кілометрів. Варто відзначити, що конструкція двигуна не передбачає його капітальний ремонт.

3.5

Менше всіх докучає поломками найпотужніший мотор в лінійці об'ємом 3.5 (2GR), однак цю уявну економію з лишком перекривають витрати на паливо - витрата 15-18 літрів на сотню. З явних недоліків можна відзначити неприємний тріск муфти VVTi при запуску холодного двигуна - особливість моторів GR, яка ніяк не впливає на його ресурс і схильність мотора до перегріву. Як правило, перегрів агрегату закінчується збільшенням витрати масла і падінням тяги. Також до слабких місць движка відноситься ненадійна помпа (ресурс 50-70 тис. Км) і котушки запалювання (особливо часто виходять з ладу на авто перших років). У приводі ГРМ застосована ланцюг, ресурс якої перевищує 200000 км. Незважаючи на це при купівлі вживаного авто стан ланцюга і натяжителей краще перевірити, так як при сильних навантаженнях їх термін служби значно знижується.

Трансмісія

На Тойота Камрі XV50 встановлювалися тільки автоматичні коробки передач - 4-х і 6-ти ступінчасті. Чотириступінчастий автомат йшов в парі тільки з найслабшим агрегатом об'ємом 2.0 літра. Дана трансмісія проверенна часом і практично не має недоліків. Найбільшим мінусом даної АКПП є зайва задума при перемиканні передач. А ось більш сучасна 6-ти ступка може піднести неприємні сюрпризи, особливо на авто з найпотужнішим мотором. Перші проблеми можуть з'явитися на 40-60 тис. Км - поштовхи при перемиканнях, а до 80-100 тис. Км вібрації і гучність КПП. Як правило, для усунення даних симптомів потрібно заміну гідротрансформатора. Якщо авто вже не на гарантії, за ремонт доведеться викласти понад 500 у.о. Крім проблем з гидротрансформатором зустрічається і передчасний знос інших елементів коробки викликаний неякісним обслуговуванням АКПП. При своєчасному обслуговуванні і акуратною експлуатації термін служби автомата складе 250-350 тис. Км.

Надійність підвіски, рульового управління і гальм Тойота Камрі XV50

Як і в попередніх версіях, в 50-ке застосована незалежна підвіска - задня двохважільна типу Макферсон, ззаду багаторичажка. А ось налаштування ходової були змінені, в результаті чого вона стала значно жорсткіше, але при цьому залишилася досить енергоємною, завдяки чому в справному стані забезпечує високий рівень комфорту. Якщо говорити про надійність підвіски, то вона є однією з найбільш витривалих в класі і рідко докучає власникам раніше 100000 км пробігу. Деякі власники Камрі лають її за те, що в холодну пору року гумові елементи підвіски помітно «дубеют» і починає працювати зі сторонніми звуками.

Традиційно для сучасних авто найменший запас міцності мають стійки і втулки стабілізатора, в середньому їх ресурс становить 50-80 тис. Км. Передні амортизатори виходять з ладу на пробігу 120-150 тис. Км (з'являється текти, а потім стукіт), задні при помірних навантаженнях можуть витримати до 200000 км. Інші елементи передньої підвіски (кульові опори, сайлент-блоки важелів, опорні подушки і підшипники) здатні прослужити до 200000 км. У задній підвісці першими здаються «гумки» поздовжніх важелів, їх ресурс в середньому становить 100-120 тис. Км. При цьому поперечні важелі здатні протримаються 150-200 тис. Км. Багато елементів кріплення підвіски схильні до корозії, через це під час ремонту, частенько доводиться використовувати болгарку.

В системі рульового управління застосований рейковий механізм з електропідсилювачем. Як правило, основна претензія до цього вузла брак гостроти і інформативності на високих швидкостях. Нарікань на механічну частину практично немає, весь вузол працює досить збалансовано і надійно. Кермові тяги і наконечники витримують не менше 200 тис. Км. А ось гальмівна система Тойота Камрі XV50 має ряд недоліків. З основних можна виділити низьку ефективність при різкому гальмуванні і високу ймовірність перегріву, після якого з'являються биття в педаль при уповільненні. Крім того механізм супортів потребує постійного обслуговування - кожні 10 тис. Км пройденого шляху потрібно мастило напрямних. Якщо цього не робити згодом супорта почнуть підклинювати. На авто з пробігом понад 200 тис. Км може підклинювати трос ручного гальма, який приводиться в дію «ножник».

салон

Що стосується якості оздоблювальних матеріалів, оснащеності і комфорту в салоні Тойота Камрі XV50, то тут все на високому рівні. Незважаючи на це пара нарікань до обробки у власників цієї моделі все ж є. Найбільше обурення викликала монохромна панель управління клімат-контролем, яка чимось нагадує старий калькулятор і сильно дисонує з кольоровим екраном мультимедійної системи. Чимало критики отримали передні крісла, а точніше їх наповнювач втрачає форму після 70-90 тис. Км пробігу. Також до недоліків можна віднести і слабкий підлокітник - його каркас, виготовлений з тонкої пластмаси, і якщо на нього сильно сперся пластик лопається.

Під час огляду салону зверніть увагу на пластиковий каркас під водійським кріслом, на багатьох примірниках він зламаний. Проблема не критична, але на її усунення будуть потрібні додаткові кошти. При появі скрипу під час обертання кермом не варто сильно панікувати, тому що для усунення недуги досить заміни спірального контакту. Є проблеми і з вентиляцією салону, з цієї причини між дахом і оббивкою стелі утворюється велика кількість конденсату. Час від часу нагадують про себе і парктроніки - «глючат». Найчастіше некоректна робота парктроников викликана сильним забрудненням датчиків, що і призводить до їх помилкового спрацьовування.

Найчастіше некоректна робота парктроников викликана сильним забрудненням датчиків, що і призводить до їх помилкового спрацьовування

підсумок:

Тойота Камрі XV50 багато в чому вірна традиціям японського бренду і як і раніше є одним з найнадійніших автомобілів на вторинному ринку. Як правило, цю модель вибирають ті, хто шукає автомобіль щоб їздити багато і з комфортом, тому, скручений пробіг для авто з ім'ям «Камрі» - не рідкість.

переваги:

  • Надійні силові агрегати
  • просторий салон
  • Гарна ліквідність на вторинному ринку
  • міцна ходова

недоліки:

  • тонке ЛКПП
  • Схильність кузова і елементів ходової до корозії
  • Неякісна набивка передніх сидінь
  • посередня шумоізоляція

Якщо Ви є власником даної моделі автомобіля, будь ласка, опишіть проблеми, з якими Вам довелося зіткнутися за час експлуатації авто. Можливо, саме Ваш відгук допоможе читачам нашого сайту при виборі машини.

З повагою, редакція АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов