Наша сеть партнеров Banwar
6 червня 2017, 8:00 Переглядів:
Rolls-Royce Silver Spur Gold Limousine.
Про автомобільної колекції султана Брунею Хассанала Болкіаха ходять легенди: відомо, що в декількох гаражах зберігаються тисячі автомобілів, багато з яких існують або в єдиному екземплярі, або були випущені обмеженим тиражем на спецзамовлення султана. Вартість колекції оцінюється в мільярди доларів. Але далеко не всі ексклюзивні автомобілі Хассанала Болкіаха однозначно красиві, - передає " мотор ".
Ferrari F50 Bolide
Свої автомобільні скарби Хассанал Болкіах рідко показує публіці, тому про існування багатьох машин громадськість знає завдяки випадковим фотографій не найкращої якості. В інтернеті вкрай непросто знайти якісні фото ексклюзивної F50 Bolide, побудованої для султана. З технічної точки зору ця F50 залишилася незмінною (той же двигун V12, та ж трансмісія), однак новий кузов виглядає зовсім інакше, ніж в оригіналу - тут і величезне антикрило, і дивна трьохскладена задня оптика, і чисто "азіатський" передок.
Jaguar XJ300 (Monaco XJS)
XJ300, також відомий як Monaco XJS, був випущений тиражем в 10 екземплярів - точніше, не випущено, а перетворений в нову модель зі звичайного купе XJS. Всі їх розпродали заможним главам держав, але машину з табличкою "1 з 10" отримав саме султан Брунею. В цілому, далеко не самий відштовхуючий автомобіль, хоча поєднання округлостей передка і прямих ліній оригінального XJS не назвеш твором мистецтва.
Ferrari Testarossa F90 Speciale
Незважаючи на те, що шість екземплярів F90 були доставлені султанові ще в 1988 році, про їхнє існування громадськість дізналася лише на початку XXI століття. Курирував проект Енріко Фуміа - глава експериментальних розробок кузовного ательє Pininfarina. Відмінностей від серійної машини, як і в випадку з F50 Bolide, було мінімум - новий кузов зі знімними панелями даху (так званий T-top), перенесені в передню частину радіатори охолодження, новий салон. Але дизайн ...
Bentley B3
В кінці 80-х і на початку 90-х справи у компанії Bentley складалися не найкращим чином і величезну роль в збереженні марки зіграв Хассанал Болкіах - завдяки його спецзамовленням, на яких компанія непогано заробляла, фірма з Крю змогла вижити в смутні часи. Bentley B3 - спільне дітище британської компанії і студії Pininfarina. Основою для досить дивних (а їх було випущено 12 штук) купе послужив монументальний Continental R.
Ferrari Mythos
Ще одна варіація на тему Testarossa - Ferrari Mythos. У султана Брунею таких машин дві, а ще одна (найперший пошуковий прототип) належить безпосередньо Pininfarina. Родстер, здатний розвивати 290 км / год максимальної швидкості, вперше показали на Токійському автосалоні 1989 року. Але красивіше він звичайної Testarossa?
Bentley Bucaneer
Автомобіль 1996 року - як ви розумієте, ні про яке Continental GT на той момент Bentley навіть не думав. Проте, схожість деяких елементів Bucaneer і Continental GT просто вражає. Ексклюзив для султана виготовило французьке ательє Heuliez. Під капотом - 6,75-літровий V8. Відомо точно про шести подібних машинах, які побудували для Болкіаха, а скільки їх насправді - невідомо.
Bentley Rapier
Взагалі, у султана Брунею була якась всепоглинаюча любов до марки Bentley. Тільки ось штатні машини йому явно не подобалися, і він замовляв на їх основі яких-небудь унікальне. Від різних універсалів до ось таких дивних седанів Rapier, які були випущені тиражем шість штук. Один з них належить братові султана, Джеффрі. Саме його ексклюзивні автомобілі (в тому числі Ferrari 456 Venice) найчастіше зустрічаються в Лондоні. Що стосується Rapier, то в технічному плані він дуже близький до Bucaneer: той же V8 з турбонагнітачем, то ж кастомними шасі ZH.
Aston Martin V8 Vantage Special Series II
Якщо перша "спеціальна серія" V8 Vantage з ретро-нотками в стилі DB4 Zagato виглядала цілком собі розумно, то безлика друга серія вже була явно на любителя. Спроба зробити зовнішність немолодого Vantage більш сучасною, в стилі нового на той момент DB7, вийшла не надто вдалою. Щодо технічної частини все три побудовані машини другої серії повторювали найпотужніший Aston Martin V8 Vantage N600 з 600-сильним двохкомпресорних двигуном - саме ця модель послужила базою.
Rolls-Royce Phantom Majestic
Про це автомобіль відомо не так багато: його дизайн був створений в студії Bertone, а тираж склав всього два екземпляри. Обидва автомобілі, темно-червоного і темно-синього кольорів, належать родині султана. Двигуни встановлені від моделі Flying Spur (6,75-літровий V8). Відомості про те, чи отримали двигуни систему наддуву в процесі "трансплантації", розходяться: ряд джерел повідомляє, що мотори залишилися атмосферними, а інші - що отримали по турбіні Garrett.
Rolls-Royce Black Ruby
Хоча формально Black Ruby належав султану, їздив на ньому його ексцентричний брат (цим і можна пояснити "оригінальний" номерний знак - адже Джеффрі належить яхта, іменована SS Tits). Руками студії DC Design Nissan 350Z був перетворений в ексклюзивне купе з двигуном V12, яке в 2010 році продавалося за 1 мільйон євро.
Ferrari FX
FX від Pininfarina вийшла дуже зухвалою і "американської" зовні, а також високотехнологічної всередині. Цю машину, створену в 1995 році, складно назвати кращою роботою Pininfarina, але в технічному плані вона цікава: з двигуном 512M (а FX побудована на її базі) одружили секвентальную коробку передач з підрульовими пелюстками виробництва Williams - так-так, гоночної команди Формули 1. Шість таких машини досі живуть в Брунеї, а одну машину знаменитий замовник скасував. Pininfarina продала вільний екземпляр номер 4 Діку Марконі.
Bentley Dominator
Поки весь світ називає Bentayga першим позашляховиком Bentley, султан Брунею готовий довести, що це неправда. Шість позашляховиків Dominator, за ціною три мільйони фунтів кожен, були доставлені султанові в середині 1990-х. Згідно VIN-номерів автомобілів, є підстави вважати, що розкішні "Домінатор" були побудовані на базі Range Rover другого покоління - з 4,0 і 4,6-літровими двигунами, які залишилися без змін.
Aston Martin Lagonda Vignale
Показаний на Женевському автосалоні 1993 року Aston Martin Lagonda Vignale від студії Ghia був побудований на базі ... Lincoln Town Car (тоді, якщо ви пам'ятаєте, компанія Aston Martin належала Ford ). Звичайно, використовувати фордовский V8 було непрестижно, тому його замінили на 5,9-літровий V12 - ходять чутки, що це той самий двигун, який пізніше з'явився на Vanquish. Згодом Ghia випустила кілька реплік цього автомобіля (якісь мали спрощений салон, якісь - менші фактичні габарити), але єдиний оригінальний прототип належить Хассаналу Болкіаху, який віддав за машину півтора мільйона фунтів.
Rolls-Royce Silver Spur Gold Limousine
Весільний лімузин для дочки коштував Хассаналу Болкіаху в 14 мільйонів доларів. У цього "Роллс-Ройса" немає супер-технологій, немає ексклюзивного кузова (ну, в кормовій частині обладнаний трон для молодят), зате є величезна безліч ліпнини, вкритої 24-каратним золотом. Хто саме виконав настільки ексклюзивне замовлення - невідомо. Не виключено, що всі операції були проведені самою компанією Rolls-Royce.
.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "ТОП-14 моторошних машин султана Брунею". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.