Наша сеть партнеров Banwar
19 грудня 2016, 7:20 Переглядів:
URO VAMTAC.
У кожної армії обов'язково є типова утилітарна позашляхова платформа, яка використовується для різних цілей - на ній базуються і медичні автомобілі, і кулеметні гнізда, і радіолокаційне обладнання. Найвідомішою платформою такого типу був HMMVW армії США, цивільна версія якого - Hummer - регулярно зустрічається на вулицях. Які ще утиліти-позашляховики використовують в світі, - розповідає " Популярна Механіка ".
В англійській термінології такий тип автомобіля називається MLUV (military light utility vehicle), тобто "легке військове універсальний транспортний засіб". Цей клас з'явився за часів Другої Світової, хоча прообрази існували і раніше. Ранніми зразками сучасних MLUV були, звичайно, знаменитий Willys MB, а також Bantam BRC40 і радянський ГАЗ-64.
Oshkosh L-ATV (США). Епоха HMMWV закінчилася. У наприкінці 2015 року тривав майже 10 років конкурс по заміні застарілих Humvee завершився перемогою позашляховика компанії Oshkosh, одного з провідних світових виробників військової техніки. На сьогоднішній день компанії замовлено 53582 автомобіля на загальну суму 53,5 мільярдів доларів, і це величезний успіх, хоча багато вантажівки Oshkosh і без того стоять на озброєнні армії США. Вартість однієї базової машини - близько $ 250 000, маса - 6400 кг, швидкість - до 110 км / год, двигун - 6,6-літровий GM Duramax потужністю 300 к.с. На даний момент існує 4 базових варіанти шасі і більш 30 різновидів в залежності від призначення.
URO VAMTAC (Іспанія). Велика частина світових MLUV все-таки дуже схожа на класичний HMMWV. Іспанська URO VAMTAC проводиться з 1998 року; всього побудовано 4000 таких позашляховиків, 2000. з яких служать в іспанській армії, а решта вирушили на експорт в Домініканську республіку, Гану, Марокко, Малайзії, Пакистану і так далі. Автомобіль в більш потужної версії S3 оснащується 6-літровим двигуном Steyr потужністю 188 к.с., розганяється до 135 км / год і може нести саме різне устаткування.
Iveco LMV (Італія). Італійський "Хаммер" розроблений компанією Iveco, в першу чергу відомої своїми вантажівками, але має також велике військове підрозділ. Конструкція виявилася настільки вдалою, що ліцензію у Iveco придбали кілька компаній з різних країн світу. Наприклад, російський військовий позашляховик "Рись" - це не власна розробка "КамАЗа", як стверджують багато ЗМІ, а ліцензійний Iveco з доробками. Найбільш успішний експортний варіант вийшов з Великобританією: ліцензійний Panther CLV став для Iveco більшим контрактом, ніж, власне, з армією Італії. На даний момент побудовано близько 3500 примірників. Автомобіль оснащений 195-сильним двигуном Iveco F1D, важить 6,5 тонн і розганяється на шосе до 130 км / ч.
Hawkei PMV (Австралія). Позашляховик, який виграв конкурс по заміні застарілих Land Rover Perentie, що використовувалися в армії Австралії до 2015 року. Основним розробником виступила військова компанія Thales Australia, також в створенні брали участь Boeing і ізраїльський Plasan. На даний момент замовлена перша партія з 1100 автомобілів для австралійської армії. Назва Hawkei походить від латинської назви змії Acanthophis hawkei (рід смертельні змії, водяться в Австралії і Новій Гвінеї). Автомобіль важить 7 тонн, приводиться в рух 268-сильним двигуном Steyr M16 і на даний момент має чотири базових різновиди.
Pindad Komodo (Індонезія). Відвернемося від світових промислових лідерів. Країни, менш помітні в плані економіки і промисловості, теж роблять свої "Хаммери". Komodo - основний позашляховик армії Індонезії, розроблений локальної компанією Pindad і надійшов на озброєння в 2012 році на заміну покупним Humvee. Залежно від комплектації позашляховик важить 5800 - 7300 кг, оснащується 200-сильним дизельним двигуном, має 7 офіційних комплектацій (плюс опції), рухається по шосе зі швидкістю до 110 км / ч.
Agrale Marruá (Бразилія). Практично невідома у нас компанія Agrale - мало не найбільший американський виробник сільськогосподарської, вантажної і утилітарною техніки, а також військових машин. Marruá - це сімейство MLUV, введене в експлуатацію в 2005 році і стоїть на озброєнні Бразилії, Аргентини, Еквадору, Гани, Намібії, Парагваю і Сурінаму. Платформа універсальна - є і цивільні версії, і кілька десятків військових. Платформа щодо інших машин такого плану легка - 2460 кг зі 132-сильним двигуном MWM.
Mowag Eagle (Швейцарія). Один з найбільш важкий броневнедорожніков в класі, швейцарський Mowag важить від 7 до 15 тонн в залежності від комплектації. Це вже четверте покоління моделі, воно проводиться з 2003 року і коштує на озброєнні Швейцарії, Германи і Данії. Двигун - 5,9-літровий 250-сильний Cummins ISBe; машина існує у версіях 4x4 і 6x6. Не так давно було представлено 5-е покоління - ще тяжче і потужне, по суті стоїть на межі переходу від позашляховика до бронетранспортера.
СПМ-2 "Тигр" ГАЗ-233036 (Росія). Безумовно, подібний позашляховик є і у Росії, розроблений він Горьківський автозаводом і проводиться з 2005 року. Будується, правда, не в Нижньому, а в Арзамасі, на Арзамаському машинобудівному заводі. В принципі, його показники аналогічні основним конкурентам - іспанському URO VAMTAC і італійському Iveco LMV - маса 7600 кг, двигун використовується Cummins B205 або "ЯМЗовскій", але зате він спритніші - до 160 км / год на шосе. є півтора десятка різновидів для різних цілей.
Nimr Ajban (ОАЕ). Nimr - це досить велика компанія, утворена при співробітництві влади ОАЕ і Алжиру. У лінійці є бронеавтомобілі трьох класів, а молодший Ajban - це як раз MLUV. На знімку - машина другого покоління Nimr Ajban 450, всього існує шість базових модифікацій для різних цілей. Машина приводиться в рух 6,7-циліндровим 296-сильним двигуном Cummins ISBe 300, але і важить при цьому дуже багато - 9 тонн, через що не блищить швидкість. На даний момент працює в арміях ОАЕ, Алжиру та Лівії.
Renault Sherpa II (Франція). І, нарешті, "Хаммер" по-французьки, виробництва "Рено". Автомобіль офіційно представлений в 2006 році, важить від 7,7 до 9,6 тонн, має 215-сильний двигун і поставляється, крім Франції, в армія ряду інших країн, зокрема, в армію Єгипту, Лівану, Чилі. Модель вважається однією з найбільш "прохідних" серед конкурентів, плюс має дуже високий показник руху без дозаправки - до 900 км (в середньому подібні машини мають дальність від 500 до 700 км).
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
США, машини , позашляховики , позашляховик , топ , топ-10 , автомобілі , автомобіль , Humvee , HMMWV , Hawkei
Ви зараз переглядаєте новина "ТОП-10 військових позашляховиків країн світу". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.