Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Топ-10 найблільш великих серійних моторів. Геть даунсайзінг, або F ** k fuel economy!

  1. 10. Lamborghini Aventador - 6,498 л V12, атмосферний, бензиновий
  2. 9. Rolls-Royce Wraith / Dawn / Ghost і BMW M760Li xDrive - 6,592 л V12 (BMW), 2 турбіни, бензиновий
  3. 8. Chevrolet Silverado 3500 Heavy Duty / GMC Sierra Heavy Duty - 6,599 л V8, турбодизель
  4. 7. Dodge Ram 3500 - 6,690 л, 6-циліндровий рядний турбодизель
  5. 6. Ford F-Series Super Duty - 6,702 л V8, турбодизель
  6. 5. Rolls-Royce Phantom - 6,749 л V12, атмосферний, бензиновий
  7. 4. Bentley Mulsanne - 6,752 л V8, 2 турбіни, бензиновий
  8. 3. Hennessey Venom GT - 7,000 л V8 (GM), 2 турбіни, бензиновий
  9. 2. Bugatti Chiron - 7,993 л W16, 4 турбіни, бензиновий
  10. 1. Dodge Viper - 8,390 л V10, атмосферний, бензиновий

Наша сеть партнеров Banwar

Ми живемо в епоху тотального даунсайзінг: заради того, щоб вписатися в екологічні вимоги, автовиробники планомірно зменшують робочий об'єм моторів і скорочують число циліндрів. Однак є ще на світі марки, які керуються старим принципом «no replacement for displacement» - «ніщо не замінить обсяг».

Якщо звернутися до історії, то з'ясовується, що з серійних машин, що випускалися коли-небудь, найбільший робочий об'єм двигуна (13,5 л) мали дві моделі зразка 1912 року - Pierce-Arrow Model 6-66 Raceabout і Peerless Model 6-60 . Якщо ж говорити про штучних примірниках, то варто згадати Fiat S76 Record з мотором об'ємом 28 л. Такі машини були побудовані в 1910 році в кількості всього двох штук спеціально для заїздів на максимальну швидкість.

Такі машини були побудовані в 1910 році в кількості всього двох штук спеціально для заїздів на максимальну швидкість

Fiat S76 Record

Абсолютний рекорд робочого об'єму серед автомобілів поставлений в нашому столітті. Мова про експериментальну ретромашин Brutus, в яку впихнули авіаційний поршневий двигун V12 марки BMW робочим об'ємом 46,9 л. Цей мотор був розроблений в 1926 році і використовувався, в тому числі, і на радянських літаках. Автомобіль Brutus представили в 2006 році, і існує він в єдиному екземплярі.

Brutus

Але до сьогоднішнього автомобільної реальності всі ці розробки все ж мають мало відношення. У наш рейтинг увійшли самі багатолітрові серійні мотори, що встановлюються на легкові машини і пікапи в наш час.

10. Lamborghini Aventador - 6,498 л V12, атмосферний, бензиновий

Цей двигун, що випускається з 2011 року - головна гордість мотористів Lamborghini. Він є другим в історії V12, розробленим цією компанією (і четвертим за рахунком серед власних моторів марки). Попередній V12, який ставився на Murcielago, сягає своїм корінням ще в 1960-і роки, а до виходу моделі Aventador спеціально розробили новинку.

Робочий об'єм в порівнянні з мотором Murcielago майже не змінився, але новий двигун одночасно легше і потужніше. Двигун розвиває 700 к.с. і 690 Нм крутного моменту. Цього достатньо, щоб суперкар Aventador LP700-4 набирав 100 км / год всього за 2,9 секунди, а максимальна швидкість цієї моделі склала 350 км / год.

9. Rolls-Royce Wraith / Dawn / Ghost і BMW M760Li xDrive - 6,592 л V12 (BMW), 2 турбіни, бензиновий

Коль скоро марка Rolls-Royce вже багато років знаходиться під крилом BMW, то і мотори для наддорогих англійських машин в наші дні розробляють баварці. За основу взято 6-літровий V12 серії N74, спочатку запозичений від «сімки» BMW попереднього покоління і надалі модифікований. Для Роллс-Ройс робочий об'єм двигуна збільшили до 6,6 л, при цьому потужність зросла з 544 до 570 к.с. Крутний момент склав 780 Нм.

У 2016 році на Женевському автосалоні представили ще більш могутній варіант цього ж двигуна - його починають встановлювати на першу в історії «сімку» BMW у виконанні M performance. Цей 6,6-літровий V12 видає вже 610 к.с. і 800 ньютон-метрів.

У чому особливість цієї серії моторів? Формально перед нами подальший розвиток моторів N73 (такий у Rolls-Royce Ghost - див. Нижче). Однак якщо N73 - це «атмосферник», то N74 має дві турбіни. І хоча по робочому об'єму останній займає лише восьме місце в нашому рейтингу, то за потужністю він би став на третю сходинку.

8. Chevrolet Silverado 3500 Heavy Duty / GMC Sierra Heavy Duty - 6,599 л V8, турбодизель

Кожен концерн з американської "великої трійки" вважає своїм обов'язком випустити пікап з величезним турбодизелем. Крутний момент у цих машин більше, ніж у суперкарів! По робочому обсягу «топові» пікапи від GM, Chrysler і Ford дуже близькі, а ось по віддачі є різниця.

Потужність 6,6-літрового V8, який ставлять на Chevrolet Silverado і GMC Sierra, становить 403 к.с., а крутний момент - 1037 ньютон-метрів. Пікапи з такою шаленою віддачею в основному купують для того, щоб буксирувати великий будинок на колесах або причіп з великої човном. При необхідності автомобіль перетворюється в аналог сідельного тягача: причіп типу «goose neck» (гусяча шия) частково заходить в кузов машини і спирається на фаркоп, розміщений прямо над задньою віссю. Так тягові можливості машини реалізуються максимально ефективно. Але можна, зрозуміло, буксирувати та на звичайній зчепленні, але тоді допустима маса буде менше.

Максимальна маса причепа для Chevrolet Silverado 3500 Heavy Duty - 10,5 т. Це вражає уяву, але тільки до тих пір, поки не дізнаєшся, що Dodge Ram 3500 і Ford F-Series Super Duty здатні на більше.

7. Dodge Ram 3500 - 6,690 л, 6-циліндровий рядний турбодизель

Це єдиний в нашому рейтингу мотор, який має всього 6 циліндрів, причому розташованих в ряд. Американська компанія Cummins розробляла цю серію моторів ще в 80-і роки для комерційних вантажівок, але прославилися ці «шістки», коли їх стали ставити на пікап Dodge Ram в 1989 році.

Перші версії мали робочий обсяг від 3,3 до 5,9 літра, і тільки з 2007 року в серію пішла модифікація 6,7 л. Коль циліндрів всього 6, для досягнення такого великого робочого об'єму вони зроблені просто величезними: діаметр становить цілих 107 мм. Це більше, ніж у легендарного крайслеровского Hemi (103 мм), а також у того 10-циліндрового мотора, який переміг в нашому рейтингу.

У найкрутішою модифікації 6,7-літровий Cummins видає не таку вже велику потужність - 385 к.с., - але при цьому цілих 1200 ньютон-метрів крутного моменту. Максимальна маса причепа на буксирі - 14,157 тонни. Це рекорд в класі.

6. Ford F-Series Super Duty - 6,702 л V8, турбодизель

Цей фордовский V8 створювався як найближчий конкурент могутнім дизелів Cummins, і після серії модернізацій виявився попереду. Сьогоднішня версія видає 440 к.с. і - що більш важливо - 1254 ньютон-метрів. Це більше, ніж розвивав Bugatti Veyron! (Про новий Chiron - нижче). В результаті можливості цього пікапа вже наближаються до потенціалу сідельного тягача.

За максимальною масою причепа Ford Super Duty 6.7 поступається «Додж» всього 5 кг, а ось по дозволеною повною масою такого автопоїзда Ford є лідером класу - 18,325 тонни. Це більше половини маси класичного американського 18-колісного тягача з причепом.

До речі, очікується, що скоро на Ford F-Series Super Duty знову почнуть ставити ще більш об'ємний мотор - бензиновий 6,8-літровий V10 (у колишнього покоління такої вже був). Але цей двигун насправді скромніше супердізеля. Бензинова «десятка» розвиває «всього» 367 к.с. і 620 ньютон-метрів. Так чи інакше, в даний момент така модифікація не продається, тому ми її не даємо окремим рядком в нашому рейтингу.

5. Rolls-Royce Phantom - 6,749 л V12, атмосферний, бензиновий

Для флагмана роллс-ройсовского модельного ряду компанія BMW спочатку планувала створити V16 об'ємом 9 л, і кілька примірників таких моторів навіть було побудовано. Але в серію пішов двигун простіше з міркувань економічності. За сьогоднішніми мірками цей V12 (заводське позначення - N73) вже не назвеш надсучасним, але свого часу він був дуже передовим. Запустили його в серію 13 років тому. Тоді це був один з перших моторів BMW з фірмовою системою бездроссельного сумішоутворення Valvetronic, яка змінює висоту підняття клапанів. Правда, сьогодні це вже не ознака еліти двигунобудування: подібні розробки є у багатьох марок.

Потужність - теж не фантастична як на теперішній час: 460 к.с. Крутний момент - 720 Нм. І жити цьому мотору об'ємом 6,75 л, по всій видимості, залишилося недовго: седан Phantom скоро покине конвеєр, а купе і кабріолет вже зняли з виробництва в 2016 році. Майбутній роллс-ройсовскій флагман, ймовірно, перейде на наступне покоління моторів - N74 (як у моделей Ghost, Wraith і Dawn). Цей двигун відрізняється від попередника наявністю подвійного турбонаддува, а системи Valvetronic у нього, навпаки, немає.

До речі, той унікальний 16-циліндровий мотор, який розроблявся для «Фантома» спочатку, все-таки не був відданий повному забуттю. У 2011 році на екрани вийшов фільм «Агент Джонні Інгліш: Перезавантаження», де ми можемо бачити купе Phantom, і під капотом у нього саме такий двигун. Ця машина з'явилася в кадрі виключно на особисте прохання актора Роуена Еткінсон (більш відомого як Містер Бін) - великого фаната і колекціонера рідкісних спорткарів.

4. Bentley Mulsanne - 6,752 л V8, 2 турбіни, бензиновий

Робочий об'єм двигуна цього «британця» відрізняється від роллс-ройсовского буквально на 3 мілілітра, але в іншому між ними - нічого спільного. Тут не 12, а 8 циліндрів, і для британського автопрому саме такі двигуни є культовими. Вперше V8 об'ємом 6,25 літра з алюмінієвим блоком циліндрів з'явився на моделях Bentley і Rolls-Royce ще півстоліття тому! Саме мотори цієї серії ставилися на більшість проводилися моделей обох марок протягом 40 років. І хоча сьогодні Bentley належить «Фольксвагену», ці англійські машини не перейшли на німецькі мотори. Тобто перед нами - все той же алюмінієвий V8 серії L, вперше представлений в 1959 році. Тільки дуже глибоко модернізований.

Оригінал був «атмосферником», тепер же двигун має дві турбіни. Потужність сучасного V8 приблизно на 150% вище, ніж в 50-ті роки, - 513 к.с. (1020 Нм) в базовій версії і 537 к.с. (1100 Нм) у форсованої модифікації Mulsanne Speed.

Цей легендарний мотор, на жаль, скоро теж покине нас. Глава Bentley Вольфганг Дюрхаймер цієї весни заявив, що при зміні поколінь Mulsanne перейде на 12-циліндровий двигун. По всій видимості, мова про німецькому W12, який вже ставиться на кросовер Bentayga.

3. Hennessey Venom GT - 7,000 л V8 (GM), 2 турбіни, бензиновий

Цей суперкар побив безліч рекордів швидкості, наприклад, до 300 км / год лише він може розігнатися за 13,63 секунди. Максимальна швидкість, показана їм, - 427,4 км / ч, і це світовий рекорд серед серійних родстерів і кабріолетів, сертифікованих для доріг загального користування. Хоча Hennessey Venom GT створений по гоночним технологіям, формально він є дорожньою машиною, яку дозволено використовувати в місті і на звичайних шосе.

Секрет рекордів, які ставить Venom GT, не тільки в тому, машина має надлегкий кузов на основі Lotus Exige (маса Venom GT можна порівняти з малолітражкою - одна тисячу двісті сорок чотири кг). Ще більшу роль, зрозуміло, зіграв мотор. Він розвиває цілих тисячі двісті шістьдесят дві к.с. потужності і тисячу п'ятсот шістьдесят шість ньютон-метрів тяги. Виникає резонне питання: звідки взявся такий неймовірний двигун? Виробляє його GM, проте ні на одну серійну машину цього концерну такий двигун не ставиться. Він спеціально випускається для побудови «кастомних» спорткарів і гоночних машин. Наприклад, Chevrolet Corvette C6.R, який виступає в американській серії Le Mans, має споріднений двигун.

В основі - класичний «джіемовскій» small-block V8, який ставиться на широку гаму задньопривідних легкових моделей і пікапів. Але для спорткарів мотор, звичайно, неабияк модифікували. Головне - посилена конструкція. Аж до того, що головка блоку циліндрів кріпиться великою кількістю болтів. Можливості форсування цього двигуна - практично нескінченні. Стверджується, що він здатний винести до 2580 к.с.!

2. Bugatti Chiron - 7,993 л W16, 4 турбіни, бензиновий

Спадкоємець Вейрона, представлений цієї весни, отримав навіть більше крутий мотор, ніж його попередник. Це не просто форсування W16, а глибоко оновлений агрегат. Чотири турбіни стали більш продуктивними, і працюють вони відтепер не паралельно, а послідовно. На низьких оборотах використовуються тільки два нагнітача, а потім підключається друга пара. Система охолодження доведена до якихось неймовірних показників: за хвилину вона здатна пропускати через себе 800 літрів рідини і 60 000 літрів повітря. В результаті потужність досягла 1500 к.с. (1600 Нм), в той час як наймогутніша версія «Вейрона» розвивала 1200 сил.

В основі тут - той же 16-циліндровий агрегат, циліндри в якому розташовані дивним чином - буквою «W».

Нехай по робочому об'єму цей мотор лише другий в нашому рейтингу, але за рахунок чотирьох турбін він, звичайно, абсолютний рекордсмен у всіх своїх показниках. Навіть витрата палива тут вражає уяву: при русі на максимальній швидкості в 420 км / ч ця машина споживає 190 літрів на 100 км і спустошує бензобак всього за 8 хвилин. До речі, Chiron здатний їхати ще швидше, адже швидкість обмежена електронікою. За розрахунками, якщо обмежувач зняти, то машина розженеться до 463 км / ч.

1. Dodge Viper - 8,390 л V10, атмосферний, бензиновий

Цей унікальний мотор, мабуть, є квінтесенцією гігантських «атмосферников». Його почали ставити на американські суперкари ще в 1992 році. З тих пір двигун пережив кілька модернізацій, але головні конструктивні особливості залишилися колишніми. На початку 90-х інженери взяли крайслеровскій чавунний V8, який ставився на важкі пікапи, і грунтовно його переробили. Блок циліндрів відлили з алюмінієвого сплаву, додавши два додаткових циліндра і збільшивши хід поршнів. Прототип цього мотора будувався в лабораторіях Lamborghini (в ті часи італійська марка належала Крайслера).

Перше покоління «Вайпера» мало V10 робочим об'ємом 8 л і видавало «всього» 408 к.с. З роками обсяг збільшили, марнуючи циліндри аж до 103 мм в діаметрі (як у легендарного крайслеровского Hemi). Також мотор обзавівся системою зміни фаз газорозподілу. В результаті сьогодні потужність досягла 649 к.с., а крутний момент - 814 Нм.

Цікаво, що Viper досі не оснащується автоматичною коробкою передач. Тільки 6-ступінчаста "механіка"! З нею суперкар набирає 97 км / год за 3,5 секунди, а "максималка" досягає 332 км / ч.

Крім «Вайпера» цей могутній V10 також ставилося на суперпікап Dodge Ram SRT-10, який в «нульові» побив рекорд Гіннеса як найшвидший серійний пікап. Пізніше цей титул завоював Holden HSV Maloo c 6-літровим V8 від «Корветта».

У чому особливість цієї серії моторів?
Виникає резонне питання: звідки взявся такий неймовірний двигун?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов