Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Toyota Carina

  1. Хронологія виробництва [ правити | правити код ]
  2. модифікації [ правити | правити код ]
  3. Развесовка передньої і задньої частини авто [ правити | правити код ]
  4. Використання трансмісії [ правити | правити код ]
  5. комплектації [ правити | правити код ]
  6. Силові агрегати [ правити | правити код ]

Наша сеть партнеров Banwar

Toyota Carina Toyota Carina   Виробник   Toyota   роки виробництва   1970   -   2001   Збірка Toyota, Japan   клас   З Інші позначення Toyota Corona Тип   кузова   седан   платформа   Toyota Corona   компонування   передній (1 Виробник Toyota роки виробництва 1970 - 2001 Збірка Toyota, Japan клас З Інші позначення Toyota Corona Тип кузова седан платформа Toyota Corona компонування передній (1.5, 1.6, 1.8, 2.2), або повний (2.0) Поперечний, 4хціліндровий, АКПП, МКПП-5 Довжина 4495 мм Ширина 1695 мм Висота 1410 мм кліренс 155 мм Колія задняя 1450 мм Колія передня 1465 мм Маса 1130 кг, пов'язані Toyota Corona , Toyota Corona Premio Обсяг бака 60 л.

← Toyota Corona

Медіафайли на Вікісховища Медіафайли на Вікісховища

Toyota Carina (ісп. "Ніжна, любляча") - автомобіль компанії Toyota , Седан середнього класу. Випускався з 1970 по листопад 2001 год. Модель-попередник - Toyota Corona .

Carina створювався як більш спортивний по дизайну автомобіль, ніж Toyota Corona, щоб привернути більше уваги молодіжної частини покупців. 28 вересня 1970 року Toyota Carina була представлена ​​публіці на 17-му Токійському Мотор-Шоу. Кожне нове покоління з'являлося через чотири роки, зазнаючи через кожні два роки невеликі зміни зовнішнього дизайну - рестайлінг або фейсліфтінг.

Автомобіль Carina вперше з'явився на ринку в якості спортивного седана, який був створений на базі моделі Toyota Celica . Після цього було розроблено безліч версій цієї машини, починаючи з моделі Toyota Carina ED , Але пасажирський універсал був тільки один - Toyota Carina Surf . Третє покоління цього універсалу з'явилося в 1988 році одночасно з перекладом всього модельного ряду Carina на передній привід.

В ті часи Японію як раз захлеснув бум на седани, тому випуск нової машини з розряду «пасажирський універсал» був як би і не на часі. Тим більше що побутувало уявлення, що за своїми ходовим якостям він мало чим відрізняється від універсалу - «вантажівки» (категорія « van »). На пасажирському універсалі Carina встановлювалися такі ж двигуни, як і на всі інші машини модельного ряду Carina: 4-циліндровий мотор 1.5 або 1.8 літра (бензин) або ж 2-літровий дизель. Модель відрізняло велика різноманітність варіантів забарвлення кузова. Правда, вишуканий «темно-сірий» колір, як і «синій металік», пропонувалися тільки в порядку опції. Заднє багажне відділення було стандартно обладнано відкидною кришкою. В цілому машина випередила моду на пасажирські універсали, однак її виробництво було припинено ще до того, як ця мода дала про себе знати в серпні 1992 року.

Четверте покоління моделі, випуск якого припав на 1984 рік, трохи змінило це враження. В цей же час набагато більшою популярністю користувалася Carina ED - 4-дверний автомобіль класу хардтоп . У цьому поколінні моделі можна знайти розкіш і висоту класу, якій немає в звичайній Carina. У 1990 р відбулися деякі зміни. На двигун з об'ємом від 1.5 до 2 літрів була встановлена ​​система EFI , А стиль автомобіля став ще більш розкішним.

Carina, як і Corona, є седаном середнього класу концерну Toyota. П'яте покоління моделі було випущено в 1992 році. Тут використовується передній привід. Якщо говорити про Carina в загальних рисах, то спочатку це була машина із спортивним іміджем, однак з випуском в 80-х роках моделі Carina ED він змінився на імідж розкішного (люксового) автомобіля. Основні компоненти і частина кузовних елементів Carina однакові з Corona. Завдяки цій моделі вдалося повернути практично забуту характеристику Carina - спортивність. Вперше на автомобіль цього класу був поставлений двигун Lean Burn . У 1994 р вже існував 1.8-літровий двигун Lean Burn. Модифікації, оснащені повним приводом, мають обсяг 2,0 літра.

Toyota Carina як спортивний седан середнього класу ознаменувала собою цілу епоху. Однак в період економіки «мильної бульбашки» Японії курс на створення розкішних автомобілів похитнувся. Саме в цей період на ринку з'явилося шосте покоління Toyota Carina. Вона отримала однакову з Corona базу і основні вузли, а також спортивний вигляд з властивим Carina дизайном передньої частини кузова. Таку форму, що оптимально підходить для подолання повітряних потоків, цей седан не бачив навіть в свої кращі часи. Що стосується двигунів, то на це покоління Carina встановлювали бензинові двигуни з обсягами 1.5, 1.6 (GT), 1.8, 2,0 (повний привід) і турбодизель об'ємом 2.2 л. У 1998 р з'явилася комплектація, оснащена 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

В Японії Toyota Carina використовується як гоночний автомобіль, існують відповідні клуби і проводяться спортивні змагання. Було випущено сім поколінь Toyota Carina, що відрізняються як за дизайном, так і по потужності двигунів. Останнє сьоме покоління Toyota Carina має високофорсованих двигун 4A-GE, кузов AT210 і користується великою популярністю, як на батьківщині в Японії, так і в Росії. На цьому покоління автомобіля закінчується, так як з'явилися нові стандарти і мода, і вже не вписувалися в концепцію основи автомобіля, і подальше переосмислення призвело до створення нової моделі - Toyota Allion .

Серійний випуск седана Toyota Carina почався в 1970 році. Цю модель поставляли і в Європу, і в США, проте через обмеження на імпорт на американському ринку Carina протрималася недовго. Єдиним силовим агрегатом був 1,6-літровий двигун.

Друге покоління Carina вийшло на ринок в 1977 році. Основним силовим агрегатом залишився 1,6-літровий мотор, також машина оснащувалася двигунами об'ємом 1,8 і 2 літри. У списку опцій з'явилася автоматична коробка передач. Розширився і вибір типів кузова: покупцям пропонувалися седани, універсали і купе.

Що дебютує в (1981-1988) роках Toyota Carina 3-го покоління (універсал Toyota Carina Surf - на внутрішньому ринку) зберегла вірність класичному компонуванні (двигун спереду, привід задній), незважаючи на те, що все більше автомобілів-конкурентів ставали передньоприводними. Гамма двигунів розширилася за рахунок появи 1,8-літрового турбодизеля потужністю 123 л. с. і бензинового мотора такого ж обсягу з турбонаддувом (198 л. с.) [1] .

Хронологія виробництва [ правити | правити код ]

Період випуску Опис [2] Модель кузова / Модель двигуна Вересень 1981 Карина Карина A60 реліз з Седан, купе і фургон E-AA60 (3A-U), Е-TA61 (2T-ГЕУ), Е-TA63 (3T-ЄС), Е-SA60 (1S- U), Е-RA63 (18R-ГЕУ)

L-TA67V (12T- J)

Лютий 1982 Дизельні автомобілі (N-CA60 і N-CA67V) і Surf модель (E-SA60G) додав E-AA60, E-TA61, TA63 EE-SA60, E-RA63, E-SA60G

L-TA67V N-CA60 (1С), N-CA67V (1С)

Жовтень 1982 3T-GTEU двигун замінює 18R-GEU (Е-RA63). Обидві машини 3T-ЄС і 3T-GTEU тепер називаються E-TA63 E-AA60 E-TA61, E-TA63 (3T-ЄС і 3T-GTEU), Е-SA60, Е-SA60G,

L-TA67V N-CA60, N-CA67V

Май 1983 4A-GE двигун замінює 2Т-GEU (E-TA61) і 3T-ЄС провадження припинено (Е-TA63) E-AA60 E-TA63, Е-SA60, Е-SA60G, E-AA63 (4A-GE)

L-TA67V N-CA60, N-CA67V

Август 1983 5K-J двигун замінює 12T-J (L-TA67V) E-AA60 E-TA63, Е-SA60, Е-SA60G E-AA63 L-KA67V (5K-J) N-CA60, N-CA67V Май 1984 CA60 виробництво припинено E-AA60 E-TA63, Е-SA60, Е-SA60G E-AA63

L-KA67V N-CA67V

Липень 1985 Моделі GT провадження припинено (як AA63 і TA63) E-AA60 E-SA60, Е-SA60G

L-KA67V N-CA67V

Січень 1988 Седан і купе виробництво припинено E-SA60G

L-KA67V N-CA67V

Квітень 1988 Карина A60 провадження припинено [2]

модифікації [ правити | правити код ]

Модель кузова

Мотор Паливо Об'єм двигуна Кузов Вироблено A60 Carina AA60 3A-U Бензин 1452ccm Limousine 4tg Japan, Europa, Deutschland. Carina AA60 3A-U Бензин 1452ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan, Europa, Deutschland. Carina TA60 2T Бензин 1588ccm Limousine 4tg Japan, Europa, Deutschland. Carina TA60 2T Бензин 1588ccm Kombi 5tg Japan, Europa, Deutschland. Carina TA60 2T Бензин 1588ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan, Europa Carina SA60 1S-U Бензин 1832ccm Limousine 4tg Japan Carina SA60 1S-U Бензин 1832ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan Carina TA60 1C Дизель 1839ccm Limousine 4tg Japan, Europa Carina TA60 1C Дизель 1839ccm Kombi 5tg Japan, Europa A61 Carina TA61 2T-GEU Бензин 1588ccm Limousine 4tg Japan Carina TA61 2T-GEU Бензин 1588ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan A62 Carina TA62 3T Бензин 1770ccm Limousine 4tg Japan, Europa, Deutschland. Carina TA62 3T Бензин 1770ccm Kombi 5tg Japan, Europa, Deutschland. Carina TA62 3T Бензин 1770ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan, Europa. Carina TA62 3T-C Бензин 1770ccm Limousine 4tg Japan, Europa, Deutschland. Carina TA62 3T-C Бензин 1770ccm Kombi 5tg Japan, Europa, Deutschland. Carina TA62 3T-C Бензин 1770ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan A63 Carina AA63 4A-GEU Бензин 1587ccm Limousine 4tg Japan GT Carina AA63 4A-GEU Бензин 1587ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan GT Carina TA63 3T-EU Бензин 1770ccm Limousine 4tg Japan GT Carina TA63 3T-EU Бензин 1770ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan GT Carina TA63 3T-GTE Бензин 1770ccm Limousine 4tg Japan GT Carina TA63 3T-GTE Бензин 1770ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan GT Carina RA63 18R-GEU Бензин 1770ccm Limousine 4tg Japan GT Carina RA63 18R- GEU Бензин 1770ccm Hardtop-Coupe 2tg Japan GT A67 Carina TA67 12T-U Бензин 1588ccm Kombi 5tg Japan, Heavy-Duty Fahrwerk Carina TA67 1C * Дизель 1839ccm Kombi 5tg Japan, Heavy-Duty Fahrwerk Carina KA67 5K-J Бензин 1486ccm Kombi 5tg Japan, Heavy-Duty Fahrwerk

Развесовка передньої і задньої частини авто [ правити | правити код ]

Дата

випуску

кузов [3] комплек

тація

Модель кузова Загальна вага Вага передньої частини Вага задньої частини Розподіл ваги Вересень 1981:

Карина A60 випуск Седан, купе і фургон

Sedan STD E-AA60-AEKRS 940 485 455 52:48 Sedan DX E-AA60-AEKDS 945 485 460 51:49 Sedan DX E-AA60-AEHDS 955 495 460 52:48 Sedan SG E-AA60-AEKFS 950 490 460 52 : 48 Sedan SG E-AA60-AEMFS 950 490 460 52:48 Sedan SG E-AA60-AEHFS 960 500 460 52:48 Sedan SG E-SA60-AEKFS 980 520 460 53:47 Sedan SG E-SA60-AEMFS 980 520 460 53:47 Sedan SG E-SA60-AEPFS тисячі 535 465 54:46 Sedan ST E-AA60-AEMSS 965 495 470 51:49 Sedan ST E-AA60-AEHSS 975 505 470 52:48 Sedan ST E-TA63-AEMSE 1065 550 515 52:48 Sedan ST E-TA63-AEPSE 1085 565 520 52:48 Sedan SE E-SA60-AEMES 1015 540 475 53:47 Sedan SE E-SA60-AEPES 1035 555 480 54:46 Sedan GT E-TA61 -AEMQF 1085 560 525 52:48 Sedan GT E-RA63-AEMQF 1135 595 540 52:48 Coupe SG E-AA60-ACKFS 965 490 475 51:49 Coupe SG E-AA60-ACMFS 965 490 475 51:49 Coupe SG E -AA60-ACHFS 975 500 475 51:49 Coupe SG E-SA60-ACMFS 995 520 475 52:48 Coupe SG E-SA60-ACPFS 1015 535 480 53:47 Coupe ST E-AA60-ACMSS 980 495 485 51:49 Coupe ST E-AA60-ACHSS 990 505 485 51:49 Coupe ST E-TA63-ACMSE 1080 550 430 51:49 Coupe ST E-TA63-ACPSE 1100 565 535 51:49 Coupe SE E-TA63-ACMEE +1090 555 535 51:49 Coupe SE E-TA63-ACPEE 1110 570 540 51:49 Coupe GT E-TA61- ACMQF 1100 560 540 51:49 Coupe GT E-RA63-ACMQF 1 150 595 555 52:48 Van DLX L-TA67-AXKRSW 990 515 475 52:48 Van DLX L-TA67-AXKDSW 995 520 475 52:48 Van DLX L- TA67-AXHDSW 1010 530 480 52:48 Van SG L-TA67-AXKFSW 1000 525 475 53:47 Van SG L-TA67-AXMFSW 1000 525 475 53:47 Van SG L-TA67-AXHFSW 1015 535 480 53:47 Середні: Sedan 1001 523 489 52:48 Coupe 1040 533 507 51:49 Van 1001 525 477 52:48 З Февраля 1982

Почали випускати дизельні автомобілі (N-CA60 і N-CA67V) і Surf модель (E-SA60G)

Sedan SG N-CA60-AEMFSY тисяча сорок п'ять 585 460 56:44 Sedan SG N-CA60-AEPFSY 1050 590 460 56:44 Sedan ST N-CA60-AEMESY 1080 605 475 56:44 Sedan ST N-CA60-AEPESY 1085 610 475 56 : 44 Wagon (Surf) ST E-SA60G-AWMSS 1035 530 505 51:49 Wagon (Surf) ST E-SA60G-AWPSS 1055 545 510 52:48 Вересень 1982:

3T-GTEU двигун замінює 18R-GEU (Е-RA63). Обидві машини 3T-ЄС і 3T-GTEU тепер називаються E-TA63

Sedan GT-T / GT-TR E-TA63-AEMQZ 1130 595 535 53:47 Sedan GT-T / GT-TR E-TA63-AEPQZ 1150 605 545 53:47 Coupe GT-T / GT-TR E-TA63- ACMQZ 1145 595 550 52:48 Coupe GT-T / GT-TR E-TA63-ACPQZ 1165 605 560 52:48 Май 1983:

4A-GE двигун замінює 2T-ГЕУ (Е-TA61) і 3T-ЄС припинено (Е-TA63)

Sedan GT / GT-R E-AA63-AEMQF 1085 560 525 52:48 Coupe GT / GT-R E-AA63-ACMQF 1100 560 540 51:49 Август 1983:

5K-J двигун замінює 12T-J (L-TA67V)

Van L-KA67-AXKRSW L-KA67-AXKRSW 995 510 485 51:49 Van L-KA67-AXKDSW тисячі 515 485 52:48 Van L-KA67-AXHDSW 1015 525 490 52:48 Van L-TA67-AXKFSW 1005 520 485 52:48 Van L-TA67-AXMFSW 1005 520 485 52:48 Van L-TA67-AXHFSW 1020 530 490 52:48 Van L-TA67-AUKDSW 1000 515 485 52:48

Використання трансмісії [ правити | правити код ]

Автомобілі внутрішнього ринку Японії

Статура Модель [4] Код моделі Код двигуна T40 T50 W51 W55 A40D A41 A42D A43D 4 дверний седан STD E-AA60 3A-U ◎ DX E-AA60 3A-U ◎ ◎ С. E-AA60 3A-U ◎ ◎ ◎ E-SA60 1S-U ◎ ◎ ◎ N-CA60 1С ◎ ◎ SG Jeune E-AA60 3A-U ◎ ◎ ST E-AA60 3A-U ◎ ◎ ◎ E-SA60 1S-U ◎ ◎ E-TA63 3T-ЄС ◎ ◎ SE E-AA60 3A- U ◎ ◎ ◎ E-SA60 1S-U ◎ ◎ N-CA60 1С ◎ ◎ SE Extra E-SA60 1S-U ◎ ◎ GT E-TA61 2T-ГЕУ ◎ E-AA63 4A-ГЕУ ◎ GT-R E-AA63 4A -ГЕУ ◎ GT E-RA63 18R-ГЕУ ◎ GT-T E-TA63 3T-GTEU ◎ ◎ GT-TR E-TA63 3T-GTEU ◎ ◎ 3 двері купе С. E-AA60 3A-U ◎ ◎ ◎ E-SA60 1S-U ◎ ◎ N-CA60 1С ◎ ◎ SG Jeune E-AA60 3A-U ◎ ◎ ST E-AA60 3A-U ◎ ◎ ◎ E-SA60 1S-U ◎ ◎ E-TA63 3T-ЄС ◎ ◎ SE E- AA60 3A-U ◎ ◎ ◎ E-SA60 1S-U ◎ ◎ N-TA63 3T-ЄС ◎ ◎ SE Extra E-TA63 3T-ЄС ◎ ◎ GT E-TA61 2T-ГЕУ ◎ E-AA63 4A-ГЕУ ◎ GT- R E-AA63 4A-ГЕУ ◎ GT E-RA63 18R-ГЕУ ◎ GT-T E-TA63 3T-GTEU ◎ ◎ GT-TR E-TA63 3T- GTEU ◎ ◎ 5 дверний універсал (Surf) ST E-SA60G 1S-U ◎ ◎ 5 дверей ван STD L-KA67V 5K-J ◎ L-TA67V 12T-J ◎ DX L-KA67V 5K-J ◎ ◎ L-TA67V 12T- J ◎ ◎ N-CA67V 1С ◎ С. L-KA67V 5K-J ◎ ◎ ◎ L-TA67V 12T-J ◎ ◎ ◎ N-CA67V 1С ◎ [4]

[4] Європа

Статура Модель Код моделі Код двигуна T40 T50 W51 А40 4 дверний седан DX TA60 2T ◎ ◎ ◎ CA60 1С ◎ GL TA60 2T ◎ ◎ ◎ TA62 3T ◎ ◎ 3 двері купе DX TA60 2T ◎ ◎ ◎ XE TA60 2T ◎ TA62 3T ◎ ◎ ◎ 5 дверний універсал DX TA60 2T ◎ ◎ ◎ CA60 1С ◎ TA62 3T ◎ ◎

[4]

Toyota

МТ

Toyota

МТ

Toyota

МТ

Toyota

МТ

Toyota

АТ

Toyota

АТ

Toyota

АТ

Toyota

АТ

Toyota

АТ

Toyota Racing Development [5] Toyota Racing Development [5] передавальні числа [6] W51 [6] W55 [7] T40 [7] T50 A40 [8] A40D [8] A41 [8] A42D [8] A43D [8] TRD T50 пакет # 1 [7] TRD T50 пакет # 2 [7] Quaife ratios [7] 1-я передача 3.625 3,566: 1 3.587: 1 3.587: 1 ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ 2.630: 1 2.341: 1 2.347: 1 2-я передача 2.043 2.056: 1 2.022: 1 2.022: 1 ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ 1.891: 1 1.607: 1 1.733: 1 3-тя передача 1.394 1.384: 1 1.384: 1 1.384: 1 ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ 1.380: 1 1.195: 1 1.379: 1 4-я передача 1.000 1,00: 1 1.00: 1 1.00: 1 ◎ ◎ ◎ 1.00: 1 1.00: 1 1.144: 1 5-я передача 0.802 0,85: 1 0.861: 1 0.861: 1 0.886: 1 1.00: 1 Реверси 4,039 4,091: 1

У 1984 році був представлений седан Toyota Carina четвертого покоління, вже з переднім приводом. Версії з кузовом універсал і купе зберегли колишню заднеприводную платформу і потужність двигуна в 73 л.с. У 1985 р випущений хетчбек Toyota Carina II з двигуном внутрішнього згоряння 1,8 л (EFI), переднім приводом.

Виробництво п'ятого покоління моделі почалося в 1988 році. Carina як і раніше оснащувалася бензиновими і дизельними двигунами різного об'єму, а крім передньопривідного варіанту, існувала і версія з повним приводом. На європейському ринку в ті ж роки продавалася Toyota Carina II, яка була копією моделі Corona восьмого покоління.

Седан Toyota Carina шостого покоління випускався з 1992 до 1996 року. У 1992 році на світ з'явилася нова модель Toyota Carina E, що випускається замість Toyota Carina II . Автомобіль має оригінальний дизайн, його зовнішній вигляд виглядає досить сучасно і по сей день. Традиційно дуже висока і антикорозійна стійкість: поява іржі, скоріше за все, свідчить про неякісне кузовному ремонті. В обробці інтер'єру моделі застосовуються недорогі матеріали, але якість збірки дуже хороше. Місця цілком вистачає як переднім, так і заднім пасажирам. Автомобіль радує збалансованістю ходових якостей: відмінна плавність ходу дозволяє не загострювати увагу на якість дорожнього покриття, а пристойна керованість при бажанні дає можливість насолодитися швидкісний їздою. Європейська версія Carina E були ідентична дев'ятого покоління Toyota Corona , А її японський аналог називається в народі «бочка, посмішка». Платформа # T19 #

Сьоме покоління має платформу AT21 #, CT21 # або SТ215.

  • AT210 1.6 GT
  • AT211 1.8 Si
  • AT212 1.5 Ti
  • SТ215 2.0 Si / Ti
  • СТ211 2.2 Ti D
  • СТ210 2.0 Ti D
  • CT215 2.0 Ti D
  • СТ216 2.2 Ti D

Останнє покоління випускалося в Японії з липня 1996 по 21 листопада 2001 року. Покупцям пропонувалися автомобілі з бензиновими моторами 1.5, 1.6, 1.8 і 2.0, машини з дволітровим силовим агрегатом могли бути тільки повноприводними 4WD . Також у продажу були версії дизельними двигунами об'ємом 2.2 літра. У серпні 1998 року був проведений рестайлінг , Змінилися форма бамперів - зникли їх молдинги, оптика (включаючи задні ліхтарі), інше рульове колесо, елементи салону, оббивка сидінь, решітка радіатора, молдігі пофарбовані в колір кузова, шильдики тепер перебували у верхній частині багажника.

У 2001 році так само відбулися невеликі косметичні поліпшення (на модифікації з 1.5Ti, 1.8Si, 2.0Ti) - з'явився темний приємний салон, з'явилися хром-елементи: ручки дверей зовні і всередині, елементи на селекторі АКПП, і кнопці ручника.

В останньому роком випуску існували «ювілейні», останні випуски машин в комплектації Limited - дуже багатій комплектації (аналог північній версії), для даного класу. У неї входили всі пропоновані опції, включаючи оббивку стійок велюром, електронна панель приладів типу «оптитрон», двірник заднього скла з омивачем, спойлер багажника, автосвет, іонізатор, підігрів двірників і дзеркал, оббивки капота і багажника, хром елементи, утеплювач бічних крил типу «зябра», підсвічування салону (ніг переднього пасажира і водія, бардачка) і ін.

Після легендарної Toyota Carina утворилися наступні моделі - Toyota Allion , Toyota Avensis , Toyota Altezza / Lexus IS 300 . У Європі в 1998 році дебютувало нове авто з новим ім'ям - Toyota Avensis наступник Toyota Carina E , То час в Японії, на батьківщині, тривав випуск Carina аж до 21 листопада 2001 року. Після зняття з виробництва модель на конвеєрі замінили на Toyota Allion , Нині ця модель випускається донині, змінивши кузов з 2007 року.

Раніше випускалася в кузовах універсал , хетчбек і купе . Кузов універсал «перетворився» в Toyota Caldina в 1992 році.

комплектації [ правити | правити код ]

  • 1.5 E package
  • 1.5 Ti
  • 1.5 Ti E package
  • 1.5 Ti L selection «My road»
  • 1.6 GT
  • 1.6 GT S selection «Pierna»
  • 1.8 Si
  • 1.8 Si G selection «My road»
  • 1.8 Si G selection «Limited»
  • 2.0 Si
  • 2.0 Si G selection «My road»
  • 2.0 Si G selection «Limited»
  • 2.0 Ti
  • 2.0 Ti S selection «My road»
  • 2.0DT Ti
  • 2.0DT Ti L selection
  • 2.2DT Ti

Існують північні версії комплектації ( англ. snow version), в них більш ємнісний акумулятор - 75 AH, посилений мотор двірників, гаряче повітря від грубки дме під ноги до задніх сидінь пасажирів, утеплювач бічних крил типу «зябра», тепліша грубка, оббивка багажника, оббивка капота, підігрів двірників лобового скла, посилений підігрів заднього скла, підігрів дзеркал заднього виду.

Опції:

  • Двірник заднього скла 2-режимний, омивач
  • Датчик світла (автосвет - AUTO)
  • Протитуманні фари
  • ветровики ( дефлектори ) вікон
  • лампа місцевої підсвічування (+ подочёчнік), включаючи центральний плафон
  • електротабло «оптитрон», включаючи тахометр, електронно-цифровий одометр, TRIP-А, В
  • підсвічування бардачка і ніг передніх пасажирів, багажника
  • Режими роботи АКПП: MANU, PWR
  • Підсвічування замка запалювання
  • килимки салону

G-Edition, L Edition:

  • Режими роботи АКПП: normal (economo), overdrive, manu, pwr
  • Клімат-контроль (auto)
  • Додатковий стоп-сигнал
  • Оригінальні бризковики в колір кузова
  • молдинги , Ручки і дзеркала в колір кузова
  • Електросклопідйомники на всі 4 двері
  • Дзеркала з електрорегулюванням і складанням
  • режим «Ecnomo» (економ-режим) на двигуна 7A-FE
  • Розкладні задні сидіння 1/2

Опції за замовчуванням:

  • кондиціонер
  • Регулювання керма по висоті
  • центральний замок
  • дистанційний ключ
  • Гідропідсилювач керма (ГУР)
  • ABS (Антиблокувальна система),
  • Подушка безпеки водія ( SRS ),
  • Подушка безпеки переднього пасажира ( SRS )
  • Ремені безпеки для заднього сидіння
  • Вертикальна регулювання керма
  • Триточковий ремінь безпеки
  • передній стабілізатор
  • задній стабілізатор
  • Підсилювач жорсткості в дверях
  • Центральне відключення склопідйомників
  • Натяжитель ременів безпеки
  • Фіксатор ременів безпеки

Силові агрегати [ правити | правити код ]

  • 4A-GE (1,6 л - 1587 см³ 165 л. С.), Кузов АТ-210, бензин
  • 5A-FE (1,5 л - 1498 см³ 100 л. С.), Кузов АТ-212, бензин
  • 7A-FE (1,8 л - 1762 см³ 120 л. С.), Кузов АТ-211, бензин
  • 3S-FE (2,0 л - 1998 см³ 140 л. С.), Кузов SТ-215, бензин
  • 2C-T (2,0 л - 1975 см³ 88 л. С.), Кузов СТ-210, СТ-215, дизель
  • 3C-TE (2,2 л - 2184 см³ 94 л. С.), Кузов СТ-211, СТ-216, дизель

Toyota Carina ED випускалася з 1986 по 1998 роки. 4-дверний красивий седан з типом кузова хардтоп . Детальніше про автомобілі см. Toyota Carina ED .

існує модифікація GT ( Gran Turismo ) (З 08.1996 по 11.2004) з форсованим двигуном 1.6 літра. Детальніше про авто см. Toyota Carina GT з двигуном 3S-GE 1984 р GTR.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов