Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні на нашому сайті по ремонту автомобілів ВАЗ , Ми торкнемося теми трансмісія Жигулів, розглянемо її схеми і пристрій, основні несправності.
Для початку нам потрібно дізнатися що таке трансмісія автомобіля і з чим її їдять - як кажуть розумні книжки, я вам не розповім, але зрозумілою мовою висловлюся - механізми якими з'єднується колеса автомобіля з його двигуном, тобто передача крутного моменту від одного до іншого. Також трансмісія автомобіля забезпечує перемикання передач (збільшення або зниження частоти оборотів) і напрямок обертання коліс.
Трансмісія автомобіля
Так як ми розглядаємо класичні автомобілі ВАЗ - Жигулі з заднім приводом і механікою, то не бачу сенсу піднімати всі інші існуючі на даний момент види.
На зображенні нижче показано схему трансмісії заднеприводного автомобіля, тобто така як стоїть на моїй Копійці і більшості авто, які бігають по просторах нашої батьківщини.
Схема трансмісії автомобіля ваз класика
схема трансмісії
I - двигун ;
II - Зчеплення;
III - Коробка передач;
IV - Карданна передача:
1 - еластична муфта; 2 - шлицевое з'єднання; 3 - передній карданний вал; 4 - підвісний підшипник; 5 - передній карданний шарнір; 6 - задній карданний вал; 7 - задній карданний шарнір;
V - Задній міст з головною передачею і диференціалом:
8 - піввісь; 9 - провідні колеса.
Вище ми розглянули схему трансмісії заднеприводного автомобіля, в принципі вона показує і її пристрій, але так як я говорив на початку статті - це перелік механізмів, то їх ми будемо розглядати окремо кожен в нових постах. Де торкнемося ремонт і обслуговування, регулювання, пристрій кожного агрегату і їх несправності які найчастіше зустрічаються в Жигулях перших моделей, на прикладі ВАЗ 2101 Копійка.
Нижче перерахуємо основні несправності, який зустрічаються в трансмісії, почнемо з голови.
Несправності трансмісії:
- Зчеплення і його привід - в повному обсязі включається, проскакує, незрозумілий шум, що не вичавлюється педаль вимикання зчеплення і інші.
В основному ці несправності відбуваються в слідстві того що на це агрегат автомобіля лягає величезне навантаження, ми постійно включаємо і вимикаємо його, особливо це стосується міського циклу їзди, наприклад в пробках або причиною може бути знос фрикційних накладок і не правильна регулювання вільного ходу педалі, що надалі призводить до його підгоряння - зносу.
Порада!!!
Так само не варто різко кидати педаль вимикання зчеплення - це дає велику пікове навантаження на всю трансмісію автомобіля і скорочує її життя.
- Коробка передач - в основному несправності можуть мати такий характер - скрегіт металу, невключення деяких передач або їх виключення без вашого відома, а також стежте за рівнем масла в картері.
Порада!!!
Намагайтеся по можливості перемикати передачі при вичавленому зчепленні, це збереже і продовжить термін експлуатації вашої коробки, любите свій автомобільчик не плюндрувати ним, а то рано чи пізно поплатитеся за це.
- Карданна передача - тут можуть виникати такі проблеми - стуки і вібрації, незрозумілі шуми - перевірте кріплення всіх вузлів їх балансування, цілісність і знос підшипників, витік масла в слідстві зносу ущільнюючих деталей.
- Задній міст - все несправності в цьому агрегаті трансмісії автомобіля ВАЗ, полягають в різних шумах на різних етапах експлуатації авто і так як там є масло в картері, то можлива його витік через сальники і прокладки, докладно про причини та методи їх усунення - ремонту, ми розповімо в наступних записах.
Ну ось принципі броди б все по трансмісії автомобіля ВАЗ, окремо і детально розповім про все її агрегати в нові записах нашого блогу.
Popularity: 8%