Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тріщина ГБЦ: ремонт головки блоку циліндрів зварюванням аргоном

  1. Симптоми тріщини в голівці блоку циліндрів
  2. Типові місця утворення тріщин в ГБЦ
  3. Перевірка ГБЦ на тріщини
  4. ремонт тріщин
  5. Підготовка головки для зварювання
  6. Сварка ГБЦ

Наша сеть партнеров Banwar

Тріщина в ГБЦ виникає в результаті неправильної роботи двигуна внаслідок перегріву і зсуву напруг в металі.

Симптоми тріщини в голівці блоку циліндрів

Тріщини можуть з'являтися в різних місцях, звідси і різні наслідки Тріщини можуть з'являтися в різних місцях, звідси і різні наслідки. В основному існує думка, що при пробитою голівці з вихлопної труби йде білий дим, але це тільки один окремий випадок. Тріщина в голівці може виникнути між різними каналами, відповідно і ознаки наявності тріщини в ГБЦ будуть різними.

Далі розглянемо деякі випадки тріщин між системою охолодження і іншими системами двигуна.

Масляна система - при змішуванні масла і тосола в двигуні замість масла з'являється емульсія, білувата піна, як у бісквітного тіста, а в розширювальному бачку системи охолодження утворюється масляна плівка.

Впускний канал - якщо в нього починає потрапляти ОЖ, то в першу чергу вона відмиє поршні до блиску, можна подивитися через отвір свічки, - поршні будуть як нові. І при попаданні в камеру згоряння-це як раз те випадок, коли може піти білий дим з вихлопної труби, хоча не факт, що він піде.

З каналом випуску - тут ОЖ просто вилетить в трубу у вигляді пари. Двигун постійно випускає пар і помітити що-небудь в цьому випадку навряд чи вийде, проста буде йти рідина з бачка. Швидше за все, навіть запаху відпрацьованих газів в бачку не буде.

З камерою згоряння - через тріщину частина рідини піде в камеру згоряння, але дуже мала кількість, все через різницю тиску. У двигуні при згорянні палива утворюється великий тиск, і вихлопні гази через цю саму тріщину потрапляють в систему охолодження, підвищуючи тиск в ній. Через це роздуваються патрубки, а з бачка смердить вихлопними газами. Але рідина також може піти і в камеру згоряння-система охолодження все ще знаходиться під тиском, а в камері згоряння вже пішло розрідження і почав засмоктуватися повітря. Через різницю в тиску ОЖ починає просочуватися в камеру згоряння. Ознакою такої тріщини будуть чисті поршні (не завжди), запах в бачку, пружні патрубки і холодний радіатор грубки (повітряна пробка).

Типові місця утворення тріщин в ГБЦ

Автовиробники допускають утворення тріщин в головці, і це не буде вважатися несправністю, так як тріщина буде неглибокою і вона не буде з'єднувати дві ємності. У дизельних двигунах VW головка з тріщиною між клапанами допускається до використання.

Але знайти все трещіни- завдання проблематична навіть для досвідченого моториста. Здавалося б, на одних і тих же моторах тріщини повинні утворюватися в одних і тих же місцях. Але від цього запитом не знайдено спрощується. Є місця, які можна виявити одним поглядом на головку:

- між клапанами - тріщина відразу видно, проходить під сідлами двох сусідніх клапанів.

- між свічкою і клапаном - та ж ситуація, знову ж таки, все на виду і нікуди не треба заглядати

- в дизельному двигуні тріщина може піти від клапана в бік форкамери, таку тріщину легко помітити, але як її побачити, якщо вона утворюється під форкамерою і не виходить назовні? - в дизельному двигуні тріщина може піти від клапана в бік форкамери, таку тріщину легко помітити, але як її побачити, якщо вона утворюється під форкамерою і не виходить назовні

- під направляючої клапана - ще одне злачне місце, де не видно тріщини, по-перше, в каналі і так темно, а по-друге, тріщина прикрита направляючої втулкою. Тут потрібен інший підхід, а не тільки візуальний. Та й яка користь від виявлення тріщини між клапанами, якщо через неї не прориваються гази? Не будемо покладатися на випадок, тим більше метод діагностики придуманий давно і зарекомендував себе з кращого боку.

Перевірка ГБЦ на тріщини

Щоб перевірити ГБЦ на тріщини, її треба обпресувати, тобто герметично закрити всі отвори, і дути повітря в канали Щоб перевірити ГБЦ на тріщини, її треба обпресувати, тобто герметично закрити всі отвори, і дути повітря в канали. Якщо опустити голівку в воду, то з тріщини підуть бульбашки. Або навпаки-заглушити всі отвори і налити води в канал, після чого накачати насосом туди повітря, створивши тиск 0,6-0,7МПа, і дати постояти так голівці 1 = 2 години. Якщо вода уйдёт- значить головка пробита.


Існують ще барвники, якими підфарбовують воду. Їх дуже добре видно на тріщині.

А закриваються отвори в охолоджуючої сорочці дуже легко: на нік кладеться гумова прокладка, яка трохи більше отвори, зверху накладається металева пластина, яка прикручується болтом до голівки. І ніяка вода так не пройде. А до штуцера, який буде виступати з головки, під'єднують насос і накачують повітря. Така опресовування дозволяє виявити всі тріщини.

ремонт тріщин

Якісно закрити тріщину вийде тільки за допомогою зварювання. Ніяким клейовим складом не вийде якісно закрити тріщину в головки, тому що при нагріванні до робочих температур головка буде розширюватися і тріщина буде ставати більше, тобто потрібен склад для забивання тріщини, який мав би такі ж лінійні температурні розширення, як і матеріал головки, до того ж бути стійкими до інших навантажень. Всього цього можна досягти тільки зварюванням.

Підготовка головки для зварювання

Перед зварюванням тріщину необхідно обробити, для цього фрезерної машинкою висвердлюють метал по всій довжині тріщини Перед зварюванням тріщину необхідно обробити, для цього фрезерної машинкою висвердлюють метал по всій довжині тріщини. Канавка повинна вийти досить глибокою, 6-8 мм в глибину і приблизно така ж по ширині, по формі бажано зробити клиноподібної. Це допоможе краще проварити метал. Для оброблення тріщини між сідел, спочатку потрібно витягти сідла , А тільки потім обробити тріщину.

Після оброблення тріщин головку треба нагріти до температури 200-250 ° C, але не вище, щоб голівки не повело. Нагрівання дозволяє знизити напруження в металі, що виникають при зварюванні. Для нагріву найкраще використовувати ацетиленову пальник або піч, але не можна використовувати паяльну лампу, тому що її можна легко перегріти ГБЦ.

Сварка ГБЦ

Для зварювання головки блоку циліндрів можна використовувати газове зварювання з використанням присадочного матеріалу, але кращі результати дає аргонно-дугове зварювання (TIG) Для зварювання головки блоку циліндрів можна використовувати газове зварювання з використанням присадочного матеріалу, але кращі результати дає аргонно-дугове зварювання (TIG). До голівці підключається маса, а дуга горить в середовищі аргону між вольфрамовим електродом і голівкою, куди підсовують алюмінієву присадні дріт.

Після зварювання шов треба зачистити, повторно обпресувати, і якщо все добре, то поверхню, прилеглу до блоку, відфрезерувати, щоб була ідеально рівною.

Та й яка користь від виявлення тріщини між клапанами, якщо через неї не прориваються гази?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов