Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тюнинг авто. Need for Speed: Most Wanted - Ігроманія

  1. Тюнинг авто. Need for Speed: Most Wanted Під променями палючого сонця плавиться асфальт. Повітря...
  2. Тюнинг авто. Need for Speed: Most Wanted
  3. Тюнинг авто. Need for Speed: Most Wanted

Тюнинг авто. Need for Speed: Most Wanted

Під променями палючого сонця плавиться асфальт. Повітря розжарений до межі, на кузовах машин обтікає фарба ... Два спорткара з емблемами «Миру фантастики» на дахах на шаленій швидкості проносяться повз пост ДПС. На хвості у гонщиків п'ять поліцейських автомобілів з логотипом «Игромании». Машини із загального потоку - вантажівки, «швидкі», прості легковика - теж виглядають дуже дивно. На капотах і дверях мелькаютізображенія відомих акторів і співаків ...

Сьогодні ми навчимося перемальовувати «вініл» для всього автотранспорту NFS: Most Wanted.

Зайдіть в кореневу папку гри. В першу чергу нас цікавить каталог \ CARS, в якому зберігається інформація про всі транспортні засоби. У ньому знаходиться кілька підпапок: більшість відповідає назві машин, наприклад \ 350Z, але в деяких зберігаються тривимірні деталі відразу для всього автопарку. В каталозі \ WHEELS зібрані колеса, в \ BRAKES - сліди гальмування, \ SPOILER - це сховище спойлерів, \ ROOF - дахи машин.

Зверніть увагу, що в папці \ CARS ряд директорій відповідає за міський транспорт. В папці \ TAXI зберігаються дані про таксі, в \ TRAFMINIVAN - параметри міні-фургонів, в \ TRAFFIRE - все про пожежних машинах, \ TRAFGARB відповідає за сміттєвози, а \ TRAFPIZZA - за машини для доставки піци. Більшість каталогів, що відповідають за автомобілі, що формують трафік, починаються з буковочетанія «TRAF».

У будь-якому підкаталозі директорії \ CARS зазвичай лежить три архіву: GEOMETRY.bin - геометрія модельки, TEXTURES.bin - текстури, VINYLS.bin - автотатуіровкі, або так звані «вініл», що наносяться на корпус. Окремої згадки заслуговує архів TEXTURES.bin, що розташувався в корені \ CARS. Він відповідає за логотипи різних транспортних компаній (відображаються на стеклах авто).

Поверніться в кореневій каталог Most Wanted і загляньте в директорію \ TRACKS. У ній знаходяться різні ігрові траси. В першу чергу нас цікавить каталог \ L2RA, в якому зібрані арти для міні-карти, а також зображення маршрутів (показуються перед стартом будь гонки).

Ще раз поверніться в кореневу директорію гри і знайдете серед безлічі файлів і папок каталог \ LANGUAGES. Він містить всі ігрові тексти на багатьох мовах, крім російської. На жаль, локалізувати Most Wanted ми не зможемо: утиліти для цього поки не вийшли, хоча, дуже ймовірно, що через місяць-другий з'являться. Зате ніхто не перешкодить нам відкоригувати файл LanguageTextures.bin з текстурами всіх ігрових шрифтів.

bin з текстурами всіх ігрових шрифтів

Імпорт текстур в Photoshop. Тепер можна дати волю фантазії і почати творити.

MWtex - за допомогою цієї крихітної утиліти можна витягти практично всю графіку з гри.

Відео

Щоб висмикнути з гри відеоролики, вам знадобиться утиліта NFS: MW Movie Extractor, яку ви, як і інші, згадані в статті програми, можете взяти снаша DVD з розділу «ігрострой». Встановіть утиліту і зайдіть в її кореневої каталог. Пошукайте серед файлів vp6_decoder.exe і запустіть його - почнеться інсталяція спеціального декодера, використовуваного в роликах MW. Після його установки загляньте в кореневу директорію NFS: MW, знайдіть папку \ MOVIES і скопіюйте ролики в директорію c NFS: MW Movie Extractor.

Після цього запустіть файл командного сценарію з ім'ям Convert і зачекайте кілька хвилин, поки конвертер переведе ігрові заставки в формат * .avi, з яким може працювати більшість сучасних мультимедійних програвачів.

Для зміни зовнішнього вигляду автомобілів і деяких елементів міста нам знадобляться наступні утиліти:

MWtex - крихітна програма для витягу текстур з ігрових архівів і додавання в них саморобних артов. З файлами моделей і іншими bin-архівами вона працювати не вміє.

DDS plugin (direct draw surface) для Adobe Photoshop - плагін, що дозволяє завантажувати і зберігати зображення у форматі dds.

Adobe Photoshop - коментарі зайві.

Запустіть утиліту MWtex. Клацніть правою кнопкою мишки по порожній області таблиці, в контекстному меню виберіть пункт Load. Відкрийте файл VINYLS.bin з будь-якої папки директорії \ CAR - наприклад, \ BMWM3. На екрані з'явиться безліч «вінілів», кожен з яких супроводжують дві картинки: безпосередньо зображення, що наноситься на корпус машини, і його маска (альфа-канал), яка визначає прозорість деяких областей картинки.

Menu Tweak - програма для зміни меню NFS: Most Wanted.

Виберіть будь-який «вініл», скажімо, BMWM3_FLAME01, і його маску - BMWM3_FLAME01_MASK. Вийміть елементи з архіву: клацніть правою кнопкою миші по вибраному рядку таблиці і в випадаючому меню виберіть команду Export.

Коли зображення і альфа-канал розархівуйте, відкрийте dds-файл за допомогою Photoshop. Але спочатку потрібно «прикрутити» до нього DDS plugin. Скопіюйте файл плагіна dds.8BI в кореневу директорію Photoshop, а всі файли з папки Dlls помістіть в каталог \ Windows \ System32. Тепер наш графічний редактор готовий до роботи! Відкрийте файл BMWM3_FLAME01.dds і перемалюють його так, як вам захочеться. Якщо в голову не приходить нічого оригінального, то навскидку можемо запропонувати вам наступні варіанти - прикрасити корпус спорткара зображенням прапора, якої-небудь тварини або абстрактного тату (таких зображень багато на сайтах з татуажу).

Зверніть увагу, полотно з «вінілом» складається ніби з двох частин, на кожній з яких розташовується один і той же арт. Причому картинка, зображена на нижній половинці, повинна бути симетричною відносно арту зверху. Якщо проігнорувати цей, здавалося б, дріб'язковий момент, то в грі готуйтеся побачити не шикарний «вініл», а повну абракадабру: змащене пляма або набір трикутників.

Стильний чорний фон Empty black screen with reflections.

Коли малюнок буде завершений, виберіть пункт меню File \ Save As. В поле Format встановіть значення DDS і натисніть кнопку Зберегти. Перед вами з'явиться додаткове вікно, в якому потрібно позначити специфічні параметри DDS-файлу. В поле Mip Maps поставте галку навпроти пункту No Mip Maps. Виберіть зі списку Save Format значення 8: 8: 8: 8 ARGB (32 bit) і клацніть по кнопці Save. За аналогією перекроїти маску зображення - файл BMWM3_FLAME01_MASK.dds. При зміні альфа-каналу не забувайте, що білі ділянки маски відповідають видимих ​​частинах «вінілу», а чорні, навпаки, невидимим. Відтінки сірого кольору дозволяють робити плавні переходи.

Зображення перерисовано, тепер треба імпортувати його в ігровий архів. Поверніться до утиліти MWtex і відкрийте в ній вихідний bin-архів (якщо, звичайно, ви його закривали). Пошукайте в списку зображення, яке ви видозмінювали (в нашому випадку це BMWM3_FLAME01), і клацніть правою кнопкою мишки по елементу, в випадаючому меню виберіть пункт Import. Вкажіть шлях до оновленого «вінілу», виконайте аналогічну операцію з альфа-каналом. Перекроювання інших зображень (картинок міні-карти, текстур) проводиться точно так же.

Зверніть увагу, що не у всіх bin-архівах гри (особливо це стосується файлів з картами) використовується формат P8. При збереженні через Photoshop перемалювати зображення вам необхідно вказати той формат, який мав арт до корекції.

Ferrari 360 Spider

За всю історію серії NFS розробники не випустили жодної утиліти для зміни ігрового контенту. Творці, навпаки, намагаються максимально утруднити геймерам доступ до графіку, музику і скриптів. Незважаючи на всі ці обмеження, народні умільці завжди знаходили лазівки. Програми для видозміни автомобілів існують під усе гри серії, крім ... NFS: Most Wanted. Але, судячи з усього, ця недоробка буде виправлена ​​в самому найближчому майбутньому. Німецький модостроітель з ніком Arushan недавно імпортував в NFS: MW модель Ferrari 360 Spider.

Поки в інтернеті доступні лише скріншоти машини, але Arushan збирається протягом місяця викласти повноцінну модель, а трохи пізніше і саморобні утиліти, за допомогою яких видозмінювати тачки в грі зможе будь-хто.

Набридло стандартне ігрове меню? Хочете його змінити? У цьому вам допоможе програма NFSMW Menu Tweak. Утиліта дозволяє змінити стандартний фоновий малюнок гри на один з вбудованих в Most Wanted бекграундом: Car Lot, Career SafeHouse, Customization Shop або Customization Shop - Backroom. Але, мабуть, найцікавішим варіантом оформлення є чорний екран з відбитками - Empty black screen with reflections. Якщо жоден з варіантів вас не вразив, то ви завжди можете повернутися до вихідної версії «задника» Original (platform crib).

Ми розібралися, як перемальовувати зображення на кузовах авто, але ніхто не заважає вам зробити те ж саме з картинками на стінах будинків, плакатами і іншим ігровим артом. Принцип роботи - точно такий же, тільки зберігаються відповідні зображення в папках з іншими назвами.

Тюнинг авто. Need for Speed: Most Wanted

Під променями палючого сонця плавиться асфальт. Повітря розжарений до межі, на кузовах машин обтікає фарба ... Два спорткара з емблемами «Миру фантастики» на дахах на шаленій швидкості проносяться повз пост ДПС. На хвості у гонщиків п'ять поліцейських автомобілів з логотипом «Игромании». Машини із загального потоку - вантажівки, «швидкі», прості легковика - теж виглядають дуже дивно. На капотах і дверях мелькаютізображенія відомих акторів і співаків ...

Сьогодні ми навчимося перемальовувати «вініл» для всього автотранспорту NFS: Most Wanted.

Зайдіть в кореневу папку гри. В першу чергу нас цікавить каталог \ CARS, в якому зберігається інформація про всі транспортні засоби. У ньому знаходиться кілька підпапок: більшість відповідає назві машин, наприклад \ 350Z, але в деяких зберігаються тривимірні деталі відразу для всього автопарку. В каталозі \ WHEELS зібрані колеса, в \ BRAKES - сліди гальмування, \ SPOILER - це сховище спойлерів, \ ROOF - дахи машин.

Зверніть увагу, що в папці \ CARS ряд директорій відповідає за міський транспорт. В папці \ TAXI зберігаються дані про таксі, в \ TRAFMINIVAN - параметри міні-фургонів, в \ TRAFFIRE - все про пожежних машинах, \ TRAFGARB відповідає за сміттєвози, а \ TRAFPIZZA - за машини для доставки піци. Більшість каталогів, що відповідають за автомобілі, що формують трафік, починаються з буковочетанія «TRAF».

У будь-якому підкаталозі директорії \ CARS зазвичай лежить три архіву: GEOMETRY.bin - геометрія модельки, TEXTURES.bin - текстури, VINYLS.bin - автотатуіровкі, або так звані «вініл», що наносяться на корпус. Окремої згадки заслуговує архів TEXTURES.bin, що розташувався в корені \ CARS. Він відповідає за логотипи різних транспортних компаній (відображаються на стеклах авто).

Поверніться в кореневій каталог Most Wanted і загляньте в директорію \ TRACKS. У ній знаходяться різні ігрові траси. В першу чергу нас цікавить каталог \ L2RA, в якому зібрані арти для міні-карти, а також зображення маршрутів (показуються перед стартом будь гонки).

Ще раз поверніться в кореневу директорію гри і знайдете серед безлічі файлів і папок каталог \ LANGUAGES. Він містить всі ігрові тексти на багатьох мовах, крім російської. На жаль, локалізувати Most Wanted ми не зможемо: утиліти для цього поки не вийшли, хоча, дуже ймовірно, що через місяць-другий з'являться. Зате ніхто не перешкодить нам відкоригувати файл LanguageTextures.bin з текстурами всіх ігрових шрифтів.

bin з текстурами всіх ігрових шрифтів

Імпорт текстур в Photoshop. Тепер можна дати волю фантазії і почати творити.

MWtex - за допомогою цієї крихітної утиліти можна витягти практично всю графіку з гри.

Відео

Щоб висмикнути з гри відеоролики, вам знадобиться утиліта NFS: MW Movie Extractor, яку ви, як і інші, згадані в статті програми, можете взяти снаша DVD з розділу «ігрострой». Встановіть утиліту і зайдіть в її кореневої каталог. Пошукайте серед файлів vp6_decoder.exe і запустіть його - почнеться інсталяція спеціального декодера, використовуваного в роликах MW. Після його установки загляньте в кореневу директорію NFS: MW, знайдіть папку \ MOVIES і скопіюйте ролики в директорію c NFS: MW Movie Extractor.

Після цього запустіть файл командного сценарію з ім'ям Convert і зачекайте кілька хвилин, поки конвертер переведе ігрові заставки в формат * .avi, з яким може працювати більшість сучасних мультимедійних програвачів.

Для зміни зовнішнього вигляду автомобілів і деяких елементів міста нам знадобляться наступні утиліти:

MWtex - крихітна програма для витягу текстур з ігрових архівів і додавання в них саморобних артов. З файлами моделей і іншими bin-архівами вона працювати не вміє.

DDS plugin (direct draw surface) для Adobe Photoshop - плагін, що дозволяє завантажувати і зберігати зображення у форматі dds.

Adobe Photoshop - коментарі зайві.

Запустіть утиліту MWtex. Клацніть правою кнопкою мишки по порожній області таблиці, в контекстному меню виберіть пункт Load. Відкрийте файл VINYLS.bin з будь-якої папки директорії \ CAR - наприклад, \ BMWM3. На екрані з'явиться безліч «вінілів», кожен з яких супроводжують дві картинки: безпосередньо зображення, що наноситься на корпус машини, і його маска (альфа-канал), яка визначає прозорість деяких областей картинки.

Menu Tweak - програма для зміни меню NFS: Most Wanted.

Виберіть будь-який «вініл», скажімо, BMWM3_FLAME01, і його маску - BMWM3_FLAME01_MASK. Вийміть елементи з архіву: клацніть правою кнопкою миші по вибраному рядку таблиці і в випадаючому меню виберіть команду Export.

Коли зображення і альфа-канал розархівуйте, відкрийте dds-файл за допомогою Photoshop. Але спочатку потрібно «прикрутити» до нього DDS plugin. Скопіюйте файл плагіна dds.8BI в кореневу директорію Photoshop, а всі файли з папки Dlls помістіть в каталог \ Windows \ System32. Тепер наш графічний редактор готовий до роботи! Відкрийте файл BMWM3_FLAME01.dds і перемалюють його так, як вам захочеться. Якщо в голову не приходить нічого оригінального, то навскидку можемо запропонувати вам наступні варіанти - прикрасити корпус спорткара зображенням прапора, якої-небудь тварини або абстрактного тату (таких зображень багато на сайтах з татуажу).

Зверніть увагу, полотно з «вінілом» складається ніби з двох частин, на кожній з яких розташовується один і той же арт. Причому картинка, зображена на нижній половинці, повинна бути симетричною відносно арту зверху. Якщо проігнорувати цей, здавалося б, дріб'язковий момент, то в грі готуйтеся побачити не шикарний «вініл», а повну абракадабру: змащене пляма або набір трикутників.

Стильний чорний фон Empty black screen with reflections.

Коли малюнок буде завершений, виберіть пункт меню File \ Save As. В поле Format встановіть значення DDS і натисніть кнопку Зберегти. Перед вами з'явиться додаткове вікно, в якому потрібно позначити специфічні параметри DDS-файлу. В поле Mip Maps поставте галку навпроти пункту No Mip Maps. Виберіть зі списку Save Format значення 8: 8: 8: 8 ARGB (32 bit) і клацніть по кнопці Save. За аналогією перекроїти маску зображення - файл BMWM3_FLAME01_MASK.dds. При зміні альфа-каналу не забувайте, що білі ділянки маски відповідають видимих ​​частинах «вінілу», а чорні, навпаки, невидимим. Відтінки сірого кольору дозволяють робити плавні переходи.

Зображення перерисовано, тепер треба імпортувати його в ігровий архів. Поверніться до утиліти MWtex і відкрийте в ній вихідний bin-архів (якщо, звичайно, ви його закривали). Пошукайте в списку зображення, яке ви видозмінювали (в нашому випадку це BMWM3_FLAME01), і клацніть правою кнопкою мишки по елементу, в випадаючому меню виберіть пункт Import. Вкажіть шлях до оновленого «вінілу», виконайте аналогічну операцію з альфа-каналом. Перекроювання інших зображень (картинок міні-карти, текстур) проводиться точно так же.

Зверніть увагу, що не у всіх bin-архівах гри (особливо це стосується файлів з картами) використовується формат P8. При збереженні через Photoshop перемалювати зображення вам необхідно вказати той формат, який мав арт до корекції.

Ferrari 360 Spider

За всю історію серії NFS розробники не випустили жодної утиліти для зміни ігрового контенту. Творці, навпаки, намагаються максимально утруднити геймерам доступ до графіку, музику і скриптів. Незважаючи на всі ці обмеження, народні умільці завжди знаходили лазівки. Програми для видозміни автомобілів існують під усе гри серії, крім ... NFS: Most Wanted. Але, судячи з усього, ця недоробка буде виправлена ​​в самому найближчому майбутньому. Німецький модостроітель з ніком Arushan недавно імпортував в NFS: MW модель Ferrari 360 Spider.

Поки в інтернеті доступні лише скріншоти машини, але Arushan збирається протягом місяця викласти повноцінну модель, а трохи пізніше і саморобні утиліти, за допомогою яких видозмінювати тачки в грі зможе будь-хто.

Набридло стандартне ігрове меню? Хочете його змінити? У цьому вам допоможе програма NFSMW Menu Tweak. Утиліта дозволяє змінити стандартний фоновий малюнок гри на один з вбудованих в Most Wanted бекграундом: Car Lot, Career SafeHouse, Customization Shop або Customization Shop - Backroom. Але, мабуть, найцікавішим варіантом оформлення є чорний екран з відбитками - Empty black screen with reflections. Якщо жоден з варіантів вас не вразив, то ви завжди можете повернутися до вихідної версії «задника» Original (platform crib).

Ми розібралися, як перемальовувати зображення на кузовах авто, але ніхто не заважає вам зробити те ж саме з картинками на стінах будинків, плакатами і іншим ігровим артом. Принцип роботи - точно такий же, тільки зберігаються відповідні зображення в папках з іншими назвами.

Тюнинг авто. Need for Speed: Most Wanted

Під променями палючого сонця плавиться асфальт. Повітря розжарений до межі, на кузовах машин обтікає фарба ... Два спорткара з емблемами «Миру фантастики» на дахах на шаленій швидкості проносяться повз пост ДПС. На хвості у гонщиків п'ять поліцейських автомобілів з логотипом «Игромании». Машини із загального потоку - вантажівки, «швидкі», прості легковика - теж виглядають дуже дивно. На капотах і дверях мелькаютізображенія відомих акторів і співаків ...

Сьогодні ми навчимося перемальовувати «вініл» для всього автотранспорту NFS: Most Wanted.

Зайдіть в кореневу папку гри. В першу чергу нас цікавить каталог \ CARS, в якому зберігається інформація про всі транспортні засоби. У ньому знаходиться кілька підпапок: більшість відповідає назві машин, наприклад \ 350Z, але в деяких зберігаються тривимірні деталі відразу для всього автопарку. В каталозі \ WHEELS зібрані колеса, в \ BRAKES - сліди гальмування, \ SPOILER - це сховище спойлерів, \ ROOF - дахи машин.

Зверніть увагу, що в папці \ CARS ряд директорій відповідає за міський транспорт. В папці \ TAXI зберігаються дані про таксі, в \ TRAFMINIVAN - параметри міні-фургонів, в \ TRAFFIRE - все про пожежних машинах, \ TRAFGARB відповідає за сміттєвози, а \ TRAFPIZZA - за машини для доставки піци. Більшість каталогів, що відповідають за автомобілі, що формують трафік, починаються з буковочетанія «TRAF».

У будь-якому підкаталозі директорії \ CARS зазвичай лежить три архіву: GEOMETRY.bin - геометрія модельки, TEXTURES.bin - текстури, VINYLS.bin - автотатуіровкі, або так звані «вініл», що наносяться на корпус. Окремої згадки заслуговує архів TEXTURES.bin, що розташувався в корені \ CARS. Він відповідає за логотипи різних транспортних компаній (відображаються на стеклах авто).

Поверніться в кореневій каталог Most Wanted і загляньте в директорію \ TRACKS. У ній знаходяться різні ігрові траси. В першу чергу нас цікавить каталог \ L2RA, в якому зібрані арти для міні-карти, а також зображення маршрутів (показуються перед стартом будь гонки).

Ще раз поверніться в кореневу директорію гри і знайдете серед безлічі файлів і папок каталог \ LANGUAGES. Він містить всі ігрові тексти на багатьох мовах, крім російської. На жаль, локалізувати Most Wanted ми не зможемо: утиліти для цього поки не вийшли, хоча, дуже ймовірно, що через місяць-другий з'являться. Зате ніхто не перешкодить нам відкоригувати файл LanguageTextures.bin з текстурами всіх ігрових шрифтів.

bin з текстурами всіх ігрових шрифтів

Імпорт текстур в Photoshop. Тепер можна дати волю фантазії і почати творити.

MWtex - за допомогою цієї крихітної утиліти можна витягти практично всю графіку з гри.

Відео

Щоб висмикнути з гри відеоролики, вам знадобиться утиліта NFS: MW Movie Extractor, яку ви, як і інші, згадані в статті програми, можете взяти снаша DVD з розділу «ігрострой». Встановіть утиліту і зайдіть в її кореневої каталог. Пошукайте серед файлів vp6_decoder.exe і запустіть його - почнеться інсталяція спеціального декодера, використовуваного в роликах MW. Після його установки загляньте в кореневу директорію NFS: MW, знайдіть папку \ MOVIES і скопіюйте ролики в директорію c NFS: MW Movie Extractor.

Після цього запустіть файл командного сценарію з ім'ям Convert і зачекайте кілька хвилин, поки конвертер переведе ігрові заставки в формат * .avi, з яким може працювати більшість сучасних мультимедійних програвачів.

Для зміни зовнішнього вигляду автомобілів і деяких елементів міста нам знадобляться наступні утиліти:

MWtex - крихітна програма для витягу текстур з ігрових архівів і додавання в них саморобних артов. З файлами моделей і іншими bin-архівами вона працювати не вміє.

DDS plugin (direct draw surface) для Adobe Photoshop - плагін, що дозволяє завантажувати і зберігати зображення у форматі dds.

Adobe Photoshop - коментарі зайві.

Запустіть утиліту MWtex. Клацніть правою кнопкою мишки по порожній області таблиці, в контекстному меню виберіть пункт Load. Відкрийте файл VINYLS.bin з будь-якої папки директорії \ CAR - наприклад, \ BMWM3. На екрані з'явиться безліч «вінілів», кожен з яких супроводжують дві картинки: безпосередньо зображення, що наноситься на корпус машини, і його маска (альфа-канал), яка визначає прозорість деяких областей картинки.

Menu Tweak - програма для зміни меню NFS: Most Wanted.

Виберіть будь-який «вініл», скажімо, BMWM3_FLAME01, і його маску - BMWM3_FLAME01_MASK. Вийміть елементи з архіву: клацніть правою кнопкою миші по вибраному рядку таблиці і в випадаючому меню виберіть команду Export.

Коли зображення і альфа-канал розархівуйте, відкрийте dds-файл за допомогою Photoshop. Але спочатку потрібно «прикрутити» до нього DDS plugin. Скопіюйте файл плагіна dds.8BI в кореневу директорію Photoshop, а всі файли з папки Dlls помістіть в каталог \ Windows \ System32. Тепер наш графічний редактор готовий до роботи! Відкрийте файл BMWM3_FLAME01.dds і перемалюють його так, як вам захочеться. Якщо в голову не приходить нічого оригінального, то навскидку можемо запропонувати вам наступні варіанти - прикрасити корпус спорткара зображенням прапора, якої-небудь тварини або абстрактного тату (таких зображень багато на сайтах з татуажу).

Зверніть увагу, полотно з «вінілом» складається ніби з двох частин, на кожній з яких розташовується один і той же арт. Причому картинка, зображена на нижній половинці, повинна бути симетричною відносно арту зверху. Якщо проігнорувати цей, здавалося б, дріб'язковий момент, то в грі готуйтеся побачити не шикарний «вініл», а повну абракадабру: змащене пляма або набір трикутників.

Стильний чорний фон Empty black screen with reflections.

Коли малюнок буде завершений, виберіть пункт меню File \ Save As. В поле Format встановіть значення DDS і натисніть кнопку Зберегти. Перед вами з'явиться додаткове вікно, в якому потрібно позначити специфічні параметри DDS-файлу. В поле Mip Maps поставте галку навпроти пункту No Mip Maps. Виберіть зі списку Save Format значення 8: 8: 8: 8 ARGB (32 bit) і клацніть по кнопці Save. За аналогією перекроїти маску зображення - файл BMWM3_FLAME01_MASK.dds. При зміні альфа-каналу не забувайте, що білі ділянки маски відповідають видимих ​​частинах «вінілу», а чорні, навпаки, невидимим. Відтінки сірого кольору дозволяють робити плавні переходи.

Зображення перерисовано, тепер треба імпортувати його в ігровий архів. Поверніться до утиліти MWtex і відкрийте в ній вихідний bin-архів (якщо, звичайно, ви його закривали). Пошукайте в списку зображення, яке ви видозмінювали (в нашому випадку це BMWM3_FLAME01), і клацніть правою кнопкою мишки по елементу, в випадаючому меню виберіть пункт Import. Вкажіть шлях до оновленого «вінілу», виконайте аналогічну операцію з альфа-каналом. Перекроювання інших зображень (картинок міні-карти, текстур) проводиться точно так же.

Зверніть увагу, що не у всіх bin-архівах гри (особливо це стосується файлів з картами) використовується формат P8. При збереженні через Photoshop перемалювати зображення вам необхідно вказати той формат, який мав арт до корекції.

Ferrari 360 Spider

За всю історію серії NFS розробники не випустили жодної утиліти для зміни ігрового контенту. Творці, навпаки, намагаються максимально утруднити геймерам доступ до графіку, музику і скриптів. Незважаючи на всі ці обмеження, народні умільці завжди знаходили лазівки. Програми для видозміни автомобілів існують під усе гри серії, крім ... NFS: Most Wanted. Але, судячи з усього, ця недоробка буде виправлена ​​в самому найближчому майбутньому. Німецький модостроітель з ніком Arushan недавно імпортував в NFS: MW модель Ferrari 360 Spider.

Поки в інтернеті доступні лише скріншоти машини, але Arushan збирається протягом місяця викласти повноцінну модель, а трохи пізніше і саморобні утиліти, за допомогою яких видозмінювати тачки в грі зможе будь-хто.

Набридло стандартне ігрове меню? Хочете його змінити? У цьому вам допоможе програма NFSMW Menu Tweak. Утиліта дозволяє змінити стандартний фоновий малюнок гри на один з вбудованих в Most Wanted бекграундом: Car Lot, Career SafeHouse, Customization Shop або Customization Shop - Backroom. Але, мабуть, найцікавішим варіантом оформлення є чорний екран з відбитками - Empty black screen with reflections. Якщо жоден з варіантів вас не вразив, то ви завжди можете повернутися до вихідної версії «задника» Original (platform crib).

Ми розібралися, як перемальовувати зображення на кузовах авто, але ніхто не заважає вам зробити те ж саме з картинками на стінах будинків, плакатами і іншим ігровим артом. Принцип роботи - точно такий же, тільки зберігаються відповідні зображення в папках з іншими назвами.

Тюнинг авто. Need for Speed: Most Wanted

Під променями палючого сонця плавиться асфальт. Повітря розжарений до межі, на кузовах машин обтікає фарба ... Два спорткара з емблемами «Миру фантастики» на дахах на шаленій швидкості проносяться повз пост ДПС. На хвості у гонщиків п'ять поліцейських автомобілів з логотипом «Игромании». Машини із загального потоку - вантажівки, «швидкі», прості легковика - теж виглядають дуже дивно. На капотах і дверях мелькаютізображенія відомих акторів і співаків ...

Сьогодні ми навчимося перемальовувати «вініл» для всього автотранспорту NFS: Most Wanted.

Зайдіть в кореневу папку гри. В першу чергу нас цікавить каталог \ CARS, в якому зберігається інформація про всі транспортні засоби. У ньому знаходиться кілька підпапок: більшість відповідає назві машин, наприклад \ 350Z, але в деяких зберігаються тривимірні деталі відразу для всього автопарку. В каталозі \ WHEELS зібрані колеса, в \ BRAKES - сліди гальмування, \ SPOILER - це сховище спойлерів, \ ROOF - дахи машин.

Зверніть увагу, що в папці \ CARS ряд директорій відповідає за міський транспорт. В папці \ TAXI зберігаються дані про таксі, в \ TRAFMINIVAN - параметри міні-фургонів, в \ TRAFFIRE - все про пожежних машинах, \ TRAFGARB відповідає за сміттєвози, а \ TRAFPIZZA - за машини для доставки піци. Більшість каталогів, що відповідають за автомобілі, що формують трафік, починаються з буковочетанія «TRAF».

У будь-якому підкаталозі директорії \ CARS зазвичай лежить три архіву: GEOMETRY.bin - геометрія модельки, TEXTURES.bin - текстури, VINYLS.bin - автотатуіровкі, або так звані «вініл», що наносяться на корпус. Окремої згадки заслуговує архів TEXTURES.bin, що розташувався в корені \ CARS. Він відповідає за логотипи різних транспортних компаній (відображаються на стеклах авто).

Поверніться в кореневій каталог Most Wanted і загляньте в директорію \ TRACKS. У ній знаходяться різні ігрові траси. В першу чергу нас цікавить каталог \ L2RA, в якому зібрані арти для міні-карти, а також зображення маршрутів (показуються перед стартом будь гонки).

Ще раз поверніться в кореневу директорію гри і знайдете серед безлічі файлів і папок каталог \ LANGUAGES. Він містить всі ігрові тексти на багатьох мовах, крім російської. На жаль, локалізувати Most Wanted ми не зможемо: утиліти для цього поки не вийшли, хоча, дуже ймовірно, що через місяць-другий з'являться. Зате ніхто не перешкодить нам відкоригувати файл LanguageTextures.bin з текстурами всіх ігрових шрифтів.

bin з текстурами всіх ігрових шрифтів

Імпорт текстур в Photoshop. Тепер можна дати волю фантазії і почати творити.

MWtex - за допомогою цієї крихітної утиліти можна витягти практично всю графіку з гри.

Відео

Щоб висмикнути з гри відеоролики, вам знадобиться утиліта NFS: MW Movie Extractor, яку ви, як і інші, згадані в статті програми, можете взяти снаша DVD з розділу «ігрострой». Встановіть утиліту і зайдіть в її кореневої каталог. Пошукайте серед файлів vp6_decoder.exe і запустіть його - почнеться інсталяція спеціального декодера, використовуваного в роликах MW. Після його установки загляньте в кореневу директорію NFS: MW, знайдіть папку \ MOVIES і скопіюйте ролики в директорію c NFS: MW Movie Extractor.

Після цього запустіть файл командного сценарію з ім'ям Convert і зачекайте кілька хвилин, поки конвертер переведе ігрові заставки в формат * .avi, з яким може працювати більшість сучасних мультимедійних програвачів.

Для зміни зовнішнього вигляду автомобілів і деяких елементів міста нам знадобляться наступні утиліти:

MWtex - крихітна програма для витягу текстур з ігрових архівів і додавання в них саморобних артов. З файлами моделей і іншими bin-архівами вона працювати не вміє.

DDS plugin (direct draw surface) для Adobe Photoshop - плагін, що дозволяє завантажувати і зберігати зображення у форматі dds.

Adobe Photoshop - коментарі зайві.

Запустіть утиліту MWtex. Клацніть правою кнопкою мишки по порожній області таблиці, в контекстному меню виберіть пункт Load. Відкрийте файл VINYLS.bin з будь-якої папки директорії \ CAR - наприклад, \ BMWM3. На екрані з'явиться безліч «вінілів», кожен з яких супроводжують дві картинки: безпосередньо зображення, що наноситься на корпус машини, і його маска (альфа-канал), яка визначає прозорість деяких областей картинки.

Menu Tweak - програма для зміни меню NFS: Most Wanted.

Виберіть будь-який «вініл», скажімо, BMWM3_FLAME01, і його маску - BMWM3_FLAME01_MASK. Вийміть елементи з архіву: клацніть правою кнопкою миші по вибраному рядку таблиці і в випадаючому меню виберіть команду Export.

Коли зображення і альфа-канал розархівуйте, відкрийте dds-файл за допомогою Photoshop. Але спочатку потрібно «прикрутити» до нього DDS plugin. Скопіюйте файл плагіна dds.8BI в кореневу директорію Photoshop, а всі файли з папки Dlls помістіть в каталог \ Windows \ System32. Тепер наш графічний редактор готовий до роботи! Відкрийте файл BMWM3_FLAME01.dds і перемалюють його так, як вам захочеться. Якщо в голову не приходить нічого оригінального, то навскидку можемо запропонувати вам наступні варіанти - прикрасити корпус спорткара зображенням прапора, якої-небудь тварини або абстрактного тату (таких зображень багато на сайтах з татуажу).

Зверніть увагу, полотно з «вінілом» складається ніби з двох частин, на кожній з яких розташовується один і той же арт. Причому картинка, зображена на нижній половинці, повинна бути симетричною відносно арту зверху. Якщо проігнорувати цей, здавалося б, дріб'язковий момент, то в грі готуйтеся побачити не шикарний «вініл», а повну абракадабру: змащене пляма або набір трикутників.

Стильний чорний фон Empty black screen with reflections.

Коли малюнок буде завершений, виберіть пункт меню File \ Save As. В поле Format встановіть значення DDS і натисніть кнопку Зберегти. Перед вами з'явиться додаткове вікно, в якому потрібно позначити специфічні параметри DDS-файлу. В поле Mip Maps поставте галку навпроти пункту No Mip Maps. Виберіть зі списку Save Format значення 8: 8: 8: 8 ARGB (32 bit) і клацніть по кнопці Save. За аналогією перекроїти маску зображення - файл BMWM3_FLAME01_MASK.dds. При зміні альфа-каналу не забувайте, що білі ділянки маски відповідають видимих ​​частинах «вінілу», а чорні, навпаки, невидимим. Відтінки сірого кольору дозволяють робити плавні переходи.

Зображення перерисовано, тепер треба імпортувати його в ігровий архів. Поверніться до утиліти MWtex і відкрийте в ній вихідний bin-архів (якщо, звичайно, ви його закривали). Пошукайте в списку зображення, яке ви видозмінювали (в нашому випадку це BMWM3_FLAME01), і клацніть правою кнопкою мишки по елементу, в випадаючому меню виберіть пункт Import. Вкажіть шлях до оновленого «вінілу», виконайте аналогічну операцію з альфа-каналом. Перекроювання інших зображень (картинок міні-карти, текстур) проводиться точно так же.

Зверніть увагу, що не у всіх bin-архівах гри (особливо це стосується файлів з картами) використовується формат P8. При збереженні через Photoshop перемалювати зображення вам необхідно вказати той формат, який мав арт до корекції.

Ferrari 360 Spider

За всю історію серії NFS розробники не випустили жодної утиліти для зміни ігрового контенту. Творці, навпаки, намагаються максимально утруднити геймерам доступ до графіку, музику і скриптів. Незважаючи на всі ці обмеження, народні умільці завжди знаходили лазівки. Програми для видозміни автомобілів існують під усе гри серії, крім ... NFS: Most Wanted. Але, судячи з усього, ця недоробка буде виправлена ​​в самому найближчому майбутньому. Німецький модостроітель з ніком Arushan недавно імпортував в NFS: MW модель Ferrari 360 Spider.

Поки в інтернеті доступні лише скріншоти машини, але Arushan збирається протягом місяця викласти повноцінну модель, а трохи пізніше і саморобні утиліти, за допомогою яких видозмінювати тачки в грі зможе будь-хто.

Набридло стандартне ігрове меню? Хочете його змінити? У цьому вам допоможе програма NFSMW Menu Tweak. Утиліта дозволяє змінити стандартний фоновий малюнок гри на один з вбудованих в Most Wanted бекграундом: Car Lot, Career SafeHouse, Customization Shop або Customization Shop - Backroom. Але, мабуть, найцікавішим варіантом оформлення є чорний екран з відбитками - Empty black screen with reflections. Якщо жоден з варіантів вас не вразив, то ви завжди можете повернутися до вихідної версії «задника» Original (platform crib).

Ми розібралися, як перемальовувати зображення на кузовах авто, але ніхто не заважає вам зробити те ж саме з картинками на стінах будинків, плакатами і іншим ігровим артом. Принцип роботи - точно такий же, тільки зберігаються відповідні зображення в папках з іншими назвами.

Набридло стандартне ігрове меню?
Хочете його змінити?
Набридло стандартне ігрове меню?
Хочете його змінити?
Набридло стандартне ігрове меню?
Хочете його змінити?
Набридло стандартне ігрове меню?
Хочете його змінити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов