Наша сеть партнеров Banwar
Автомобіль Нива вже досить довгий час залишається одним з популярних російських позашляховиків в країнах СНД. Але так вже вийшло, що кузов її не доопрацьований до належної якості виробником.
Тому при високих навантаженнях або при русі по пересіченій місцевості він може деформуватися і користуватися автомобілем стане проблематично. Для того щоб цього не сталося, потрібно зробити посилення кузова.
Мало того, багато власників автомобіля не зупиняються на конструктивних доопрацювань, також покращують зовнішній і внутрішній вигляд і виробляють тюнінг багажника Ниви своїми руками.
Тюнінг багажника
Тюнінг багажника Ниви своїми руками робиться просто і досить швидко, відмінних рис від інших автомобілів немає, тому можете робити все, що вам до душі.
- Найпростіший варіант - це установка світлодіодних елементів в багажник і на кришку.
- Якщо ви готові пожертвувати простором багажника заради хорошої музики, то можете помістити в нього потужну акустичну системи з сабвуфером.
- Корисна буде установка органайзера. Багажний відсік дуже місткий, розсортувати його вміст буде вельми до речі і можна додатково виграти багато місця.
Зробити такий ящик зможе кожен бажаючий без особливих труднощів. Зате після його установки багажний відсік вітчизняного позашляховика буде виглядати акуратно і доглянуто. Далі розглянемо, як посилити кузов самостійно , Які способи будуть найбільш дієвими.
Для посилення кузова знадобиться
- Лист стали не товще 3 мм.
- Швелер.
- Профіль-сталь холоднокатана.
- Апарат для зварювання.
З чого почати?
- Найкраще починати роботи по посиленню з передніх лонжеронів в місці кріплення амортизаторів. Для цього на них по всій довжині наварюють підсилювальні накладки зі сталі (листова 3 мм).
Такі дії запобігають утворенню тріщин після удару підвіскою і не допускають деформування кузова під час буксирування авто навіть з використанням лебідки.
- Кріплення коробки передач і розподільної коробки також є ще одним слабким місцем у Ниви. Щоб вирішити цю проблему, досить встановити на них накладки зі сталі, але врахуйте, щоб під час роботи ці 2 вузла не зрушується щодо один одного. Це важливо для правильної роботи проміжного валу між ними.
- У разі, коли була проведена різка арок коліс і утворилося збільшення вильоту і товщина коліс, то арки важливо вчасно проварити, так як вони є складовим елементом несучої конструкції. Особливо це стосується задніх арок.
- Щоб додатково надати кузову жорсткості, можна підсилити пороги. Для цього з холоднокатаного профілю (2,5 мм) вирізують шматки по довжині порога і приварюють знизу, закриваючи листом металу.
- На додаток можна ошпарити упори задніх амортизаторів (склянки) і провести їх посилення листом стали, так як на ці елементи під час руху по пересеченке діє велике навантаження.
- Проведіть заміну бамперів на швелерах з косими відбійниками, приварив їх до лонжеронів для збільшення жорсткості кузова.
Ці дії досить корисні для випадків буксирування або при роботі лебідки, її можна сміливо встановлювати на таку конструкцію, тому що навантаження буде рівномірно розподілятися на обидва лонжерона, при цьому зменшиться ризик їх виходу з ладу.
- Ще один хороший спосіб посилити свій автомобіль - встановити на нього додаткові відбійники і дуги. Вони сприятимуть відкидання від машини різних перешкод на зразок маленьких дерев. Зміцнення дуг і відбійників Ниви в істотному ступені збільшує жорсткість кузова. Але сильно не захоплюйтеся, так як приварюючи додаткові елементи, ви автоматично збільшуєте вагу автомобіля, а це суттєво знизить його прохідні властивості.
На цьому власне і закінчуються всі дії по модернізації кузова «нашого» позашляховика. Не забувайте, що при належній увазі і догляді Нива може дати фору багатьом іноземним агрегатів. Тому не поспішайте міняти її, а краще доопрацювати.
Кращі ціни і умови на покупку нових авто
Кредит 6,5% / Розстрочка / Trade-in / 98% схвалень / Подарунки в салоні
З чого почати?