Наша сеть партнеров Banwar
Вазівська «класика» - частий гість наших сторінок. Її подають під різним соусом: дріфтовая , ралійних , стенсовим ... Можна зустріти і седан, і універсал . Але ж і більш нові автомобілі Волзького автозаводу не залишаються без уваги любителів стенс-культури. Ми навіть якось наочно показали на прикладі Пріори різницю між stance та БПАН . Сьогодні на черзі - Калина.
задум
Про сновном параметрами при виборі бази для проекту були приємний зовнішній вигляд, великі колісні арки, кузов хетчбек і можливість установки в багажник сабвуфера об'ємом 100 літрів. Взимку 2014 року Андрій купив Ладу Калина 2 - нову, з автосалону. З того, що входило в комплектацію 21921-41-012, можна відзначити лише передні склопідйомники, підсилювач керма, ABS і подушку безпеки водія. Втім, так і було задумано: споруда стенс-проекту від комплектації не залежить. Та й від двигуна, крім надійності, нічого не було потрібно, так що 8-клапанний агрегат об'ємом 1,6 літра потужністю в 87 кінських сил цілком влаштовував.
зовні
Хороший стенс починається з заниження та коліс. Андрію пощастило придбати оригінальні разношірокіе 16-дюймові диски BBS RS. Правда, з разболтовка 5х114,3 (у Калини 4х98) - тому вони деякий час лежали і чекали свого часу. Для установки дисків були замовлені адаптери на маточину (товщиною 40 і 45 мм) в Ростові-на-Дону. Після установки пневмопідвіски, дисків BBS RS і відповідного схід-розвалу Lada Kalina набула зовсім інший зовнішній вигляд, який замислювався ще з моменту покупки в автосалоні.
Андрій часто подорожує по Росії і захоплюється сноубордом, так що він поставив на дах аеродинамічний багажник Thule WingBar з кріпленням під два сноуборда, а в подорожах його змінює топова «кошик» Thule Xpedition 821 (99 × 158 см). Пізніше для кращої аеродинаміки до цього набору додали обтічник Thule Fairling.
усередині
Процес внутрісалонних доробок почався з покупки сигналізації Starline з додатковими каналами, щоб можна було дистанційно керувати додатковим обладнанням. Андрій підібрав 2-DIN магнітолу Pioneer з рідкісною на той момент функцією Mirrorlink. Головною її особливістю є можливість управління всім функціоналом телефону, починаючи від дзвінків і смс і закінчуючи запуском будь-яких додатків, з сенсорного екрану магнітоли. Навігація, музика з Інтернету, фільми, YouTube, антирадар - все це завжди під рукою.
Коли настала зима, Андрій привніс в салон кілька дрібниць на свій смак. Він додав додаткові кнопки в блок керування грубкою (відповідають за включення / вимикання магнітоли, регулювання яскравості підсвічування і додатковий бортовий комп'ютер «Штат», який виводить на екран багато корисної системної інформації по CAN шині), переробив малюнок грубки і підсвічування. Потім поставив хромовані регулятори повітроводів від Ford, підлокітник, рукоять ручника від Lada Kalina Sport, дефлектори з хромом від Рено, хромові кнопки замикання дверей і накладки на пороги.
Наступним етапом була установка музики. Цілі підготувати автомобіль для змагань або автошоу не було, хотілося просто встановити персоналізовану акустику, домогтися приємного звучання і глибокого, м'якого баса, який можна було не просто почути, але й відчути, при цьому не заважаючи оточуючим. Підібравши динаміки Morel Tempo Ultra в передні двері, підсилювач Alpine до них, вдало наткнувшись на підсилювач для сабвуфера Sundown Audio 3,5 кіловата і додавши гелевий акумулятор AGM Narada 170А, взялися за справу. Спочатку зібрали двері, а потім поетапно і багажник - в саморобному коробі. Далі на всі додаткові кнопки в салоні була нанесена гравірування в заводському стилі, але з індивідуальними малюнками.
техніка
Андрій замовив кит пневмопідвіски фірми Pnevmo Lider, а друзі допомогли з його установкою. До комплекту увійшли: стійки розбірні з заниженням -70 мм на пневмоподушках PL 6022 рукавного типу (sleeve), ресивер КАМАЗ на 12 літрів, компресор Беркут R20, влагоотделитель Camozzi і блок з 8 електроклапанів.
Зроблено кит опинився якісно. Єдине, з чим зіткнулися при установці - це питання прокладки магістралей на всі чотири колеса, найбільш компактного розташування обладнання і організації управління ім. Також хлопці встановили чотири датчика положення кузова від Land Rover, контролер пневмопідвіски MFtech і завдяки наявності додаткових каналів у сигналізації зробили дистанційне керування пневмопідвіскою (вгору-вниз).
Для тих, кому цікаво, як влаштована пневмопідвіска, розповімо про її структурі тут. Пневмопідвіска складається зі звичайних стійок, тільки замість пружин - балон, в який під тиском закачується повітря, тим самим піднімаючи / опускаючи машину. Всі чотири стійки з'єднані магістралями з блоком клапанів, який при активації того чи іншого клапана опускає або піднімає ту чи іншу стійку (можна управляти окремо кожної), всього клапанів 8 (4 вгору і 4 вниз). Орієнтуючись по датчикам положення кузова, контролер розуміє, в якому становищі зараз знаходиться машина, коригує її і передає цю інформацію власнику. Повітря в блок клапанів подається з ресивера, в якому автоматично підтримується тиск в 12 атмосфер за допомогою компресора Беркут R20. Контролер MFtech має в пам'яті три настроюються запрограмованих висоти і функцію «АВТОГОРИЗОНТ» (машина вирівнюється на нерівностях, кренах, диагоналях).
експлуатація
Виглядає управління пневмой приблизно так: паркуешься, відходиш від машини на пару-трійку метрів - і машина опускається в самий низ і встає на охорону. Потім в будь-який момент її можна дистанційно підняти, сісти в автомобіль і відразу їхати. Зручно і ефектно.
Lada Kalina 2
Короткі технічні характеристики
двигун:
кастом захист двигуна з 5-мм листа стали
електроніка:
контролер пневмопідвіски MFtech
підвіска:
кит пневмопідвіски фірми Pnevmo Lider
Екстер'єр:
багажник Thule WingBar
диски:
разношірокіе 16-дюймові диски BBS RS
аудіосистема:
головний пристрій Pioneer AVH-X8500BT
Однак оскільки автомобіль родом з Архангельська, де дороги в основній масі залишають бажати кращого, довелося знайти цілісний лист п'ятиміліметровий стали і зварити з нього захист двигуна. Уже через тиждень після закінчення установки підвіски Андрій звик їздити низько і став по-новому оцінювати обстановку на дорозі.
плани
Так поступово Лада Калина спочатку всередині, а потім і зовні змінювалася і перетворювалася, перетворившись в результаті в акуратний і стильний stance-проект з комплектацією, максимально підігнаній під бажання власника. Однак це далеко не остаточний варіант, подальше життя привнесе в машину ще чимало дрібних доопрацювань і нюансів - адже Калина використовується кожен день.
1/5
Так автомобіль виглядав на початку перетворення: на пневмоподвеске, але ще без нових дисків
2/5
Так автомобіль виглядав на початку перетворення: на пневмоподвеске, але ще без нових дисків
3/5
Так автомобіль виглядав на початку перетворення: на пневмоподвеске, але ще без нових дисків
4/5
Так автомобіль виглядав на початку перетворення: на пневмоподвеске, але ще без нових дисків
5/5
Так автомобіль виглядав на початку перетворення: на пневмоподвеске, але ще без нових дисків
Список доробок:
ДВИГУН
- Кастом захист двигуна з 5-мм листа стали
ЕЛЕКТРОНІКА
- Бортовий комп'ютер «Штат»
- Чотири датчика положення кузова від Land Rover
- Контролер пневмопідвіски MFtech
- пневмосигнала
ПІДВІСКА
Кіт пневмопідвіски фірми Pnevmo Lider:
- стійки розбірні з заниженням -70 мм
- пневмоподушки типу Sleeve (рукава)
- ресивер КАМАЗ на 12 літрів
- компресор Беркут R20
- влагоотделитель Camozzi
- електроклапани на кожну стійку
інтер'єр
- Хромовані крутилки повітропроводів від Ford
- встановлено підлокітник
- Рукоять ручника від Lada Kalina Sport
- Хромові кнопки замикання дверей
- Накладки на пороги
ЕКСТЕР'ЄР
- Дефлектори з хромом від Рено
- Топовий багажник Thule WingBar
- Кошик Thule Xpedition 821 до багажника
- Обтічник на багажник Thule Fairling
- встановлено противотуманки
ДИСКИ І ШИНИ
- Разношірокіе 16-дюймові диски BBS RS
- Адаптери на маточину (товщиною 40 і 45 мм)
АУДІОСИСТЕМА
- Головний пристрій Pioneer AVH-X8500BT
- Динаміки Morel Tempo Ultra 602
- Сабвуфер Sundown Audio X-12
- Підсилювач Alpine MRV-F300 для динаміків
- Підсилювач Sundown Audio SAZ-3500D для сабвуфера
- Гелієвий акумулятор AGM Narada 170А
- Інсталяція Slav Audio
Опитування
Кращий ВАЗ для стенс-проекту - це ...