Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тюнінг скутера, як правильно тюнінгувати скутер

  1. Тюнінг скутерів - тюнінг ЦПГ
  2. Тюнінг скутерів - тюнінг клонували
  3. Тюнінг скутерів - тюнінг глушника (випускна система)
  4. Тюнінг скутерів - тюнінг карбюратора
  5. Тюнінг скутерів - тюнінг повітряного фільтра
  6. Тюнінг скутерів - тюнінг впускного патрубка
  7. Тюнінг скутерів - тюнінг лепестковго клапана
  8. Тюнінг скутерів - тюнінг варіатора
  9. Тюнінг скутерів - тюнінг крильчатки
  10. Тюнінг скутерів - тюнінг торкдрайвера
  11. Тюнінг скутерів - тюнінг ременя
  12. Тюнінг скутерів - тюнінг редуктора
  13. Тюнінг скутерів - тюнінг зчеплення
  14. Тюнінг скутерів - тюнінг комутатора (CDI)
пристрій скутера обслуговування скутера ремонт скутера Тюнінг скутера марки скутерів вибір скутера

Наша сеть партнеров Banwar

Як роблять тюнінг скутерів своїми руками? Навіщо взагалі скутеру потрібен тюнінг? Щоб відповісти, треба розібратися, а навіщо взагалі нам потрібен скутер?
Одна справа, коли скутер дає можливість забути про пробки, спеці, - та й витрата ПММ мінімальний. Тут все ясно з полтинник - настає час, коли динаміки і максимальної швидкості потрібно / хочеться більше. Грамотно підійшовши до збільшення продуктивності скутера ми отримаємо бажаний результат.
Інша справа, якщо скутер у нас - як засіб виділитися з натовпу, вразити всіх Ульотна прискоренням і значним басом вихлопу. Тут напраление тюнінгу вже зовсім інше. Та й взагалі, часто має сенс просто поміняти скутер на більш потужний, ніж тюнінгувати полтинник.
Говорячи про низкобюджетной форсировке, натискаємо ось тут, Дешевий тюнінг скутера Honda Dio , І читаємо статтю про щадний гаманець тюнінг.

Ну а далі в цій статті поговоримо про те, як і чим закластися під тюнінг, і під серйозний тюнінг скутера своїми або чужими руками, а головне з розумом. А до таких речей, як його величність, сер "великий тюнінг скутера", тобто тюнінг скутерів, помітно превосходяшій бюджетний як за масштабами, так і за витратами, потрібно підходити вкрай скурпулезно і уважно. Це означає, що без вправності і чуття механіка не обійтися.

Однак, і тут почнемо з малого.

Отже, після обкатки і зняття обмежувачів швидкості (Душілок), ми маємо кілька способів трохи додати в максималке і отримати набагато більш потужний двигун при практично однаковому ресурсі. Не варто забувати про технічний стан інших деталей і вузлів вашого скутера, а то самий нескладний і недорогий тюнінг своїми руками може обернуться досить складним і дорогим ремонтом скутера ! вже, можливо, чужими, більш умілими руками :) Отже:

  • Змінити глушник скутера на тюнинговую резонансну трубу, яка підходить до вашої ЦПГ (можуть підійти такі труби як Laser X, LeoVince ZX, Technigas Next - R в різних варіантах) або на «моментний» випуск (Polini No Smoke, LeoVince SP3 / Turing, Techigas Silent Pro). також перебудувати трансмісійну частина відповідно до характеристиками встановленої тюнинговой труби. Це дозволить підняти максималку скутера ще на 10-15 км / год (для резонансного вихлопу) і дасть приросту в динаміці.

  • отримати карбюратор з оптимальним діаметром дифузора. Для 50-70 кубиків найбільш зручний в налаштуванні і установці є карбюратор з діаметром дифузора 17.5 мм, самий часто застосовується карбюратор. Є думка, що тюнінгові карбюратори DellOrto найякісніші, хоча за великим рахунком, виробник особливого значення не має.

  • варіатор - замінити на спортивний. У тюнінгових варіатора процес налаштування під нові параметри мотора скутера проходить точніше і якісніше - за рахунок більш досконалої кінематики переміщення грузиков. Тюнінгові варіатори виробництва Polini після 2005 року оснащені системою змащення штока, - це піднімає ефективність всієї трансмісії скутера. А за рахунок більш плавного та легкого переміщення щоки варіатора по направляючої втулці - покращує прийомистість скутера.

  • Основний спосіб підняти потужність скутера - це звичайно встановити тюнинговую ЦПГ класу Sport збільшеного обсягу. Взагалі кажучи, це самий радикальний і найдієвіший метод підняття продуктивності скутера. Таким чином, ви маєте не тільки збільшений обсягу циліндра, але також і більш грамотну і продуману систему процесу продувки циліндра (для двотактного двигуна), - тобто, ще більше потужності. Основна відмінність двотактних поршневих різних виробників тюнінгових китів - це як раз різна распортовка вікон. Головка циліндра з оптимізованою формою камери згоряння - зазвичай в комплекті з тюнинговой ЦПГ. Майте на увазі, що при установці поршневих з великим діаметром (об'ємом) поршня вкрай важливо і необхідно, щоб колінвал і підшипники були в ідеальному технічному стані, в іншому випадку великі навантаження просто знищать їх дуже швидко.

В принципі, обивателю на цьому рівні тюнінгу скутера можна зупинитися, бо наступний етап тюнінгу скутера своїми руками, що дозволяє розвинути до 12-17 к.с. на валу - це "проектування" двигуна на тюнинговой поршневий класу Mid-Race і Race. А це вже якісно новий рівень тюнінгу, і як говорилося вище, багатьом простіше просто придбати більш потужний стоковий скутер, ніж тюнінгувати.
Отже, тюнінг скутерів класу Mid-Race і Race.

Такий тюнінг двигуна вимагає установку посиленого кленчатого вала - з відповідними підшипниками і відповідним посиленим шатуном. Тільки такі тюнінгові деталі мотора скутера здатні винести підвищені ударні навантаження і реалізувати нові потужності. В іншому випадку про стабільну і безотоказной роботі двигуна можна забути.

Значення оборотів коленвала двигуна цього класу починає задавати ритм. 10'000 оборотів в хвилину вимагають відповідної надійності вузлів, чого не в змозі надати стокові (тобто стандартні заводські) деталі, наприклад корінні підшипники. Крім того, харчування новому прожолівому движку потрібно відповідне - діаметр дифузора карбюратора не повинен бути менше 17,5мм для гоночної поршневий. Також, настройка карбюратора для цього тюнінгового двигуна повинна забезпечувати гарну суміш на високих оборотах, інакше не уникнути перегріву і подальшого "прихвата", а важкому випадку і клина циліндра. Непогано було б поставити карбюратор на 19 мм в парі з тюнинговим спортивним повітряним фільтром.

Насправді, все наступні кроки щодо подальшого тюнінгу скутера своїми руками будуть повторювати попередню стадію форсування, тільки з тією різницею, що необхідно застосовувати більш якісні і продуктивні компоненти тюнінгових китів. Тобто, замість звичайного спортивного варіатора настійно рекомендується використовувати тюнінгові комплекти трансмісії Polini Evo або Malossi OverRange.

Тюнінг цього класу дозволяє розвинути запаморочливу динаміку і ураганну максималку - понад 100 км / ч. Вобщем-то, для нормального використання скутера в місті без занадто великих вкладень на ПММ і витратні матеріали - це максимально можливий тюнінг скутера. Зате такий тюнінг дозволяє насолоджуватися реальної приголомшливою динамікою і швидкістю (особливо це травмує і без того нестійку психіку водіїв псевдо-спортивних машин, які чомусь недооцінюють можливості тюнінга скутера своїми руками і дивуються, коли "скажена табуретка" дає їм жару зі світлофора як стоячим , та ще часто не залишає їм шансів на реванш;)).

Ось ми і дійшли до вершини форсування - тюнінгу скутера класу Hi-End. Це безкомпромісні рішення, що дозволяють довести літрову потужність мотора скутера до цифри, що перевищує 300 (триста!) Кінських сил на літр об'єму! І це без використання усіляких турбін і інших витончених рішень на кшталт закису азоту або спец палива!

Компаній, які займаються подібними розробками не так вже й багато. Основні гравці на цьому полі - Malossi, Polini, Kunda, 2Fast, Fabrizi, MetraKit. Це елітні компоненти і торжество високих технологій.

Обороти двигуна при такому тюнінгу впритул підбираються до 20000 об / хв! Ніякої економії тут бути не може, робота йде тільки на результат, - завдання такого мотора - відпрацювати дві 15 хвилинних сесій і кілька годин тренування, після чого він відправляється на ревізію з наступною заміною зношених компонентів. Навіть підшипники коленвала найчастіше йдуть спец серіями і придбати їх можна лише у самих тюнінг - ательє (Malossi і Polini мають свої спеціальні підшипники, які розроблялися і виготовляються ексклюзивно для них).

Установка коленвала, ЦПГ і інших компонентів вимагає дуже серйозної переробки картера двигуна і ходової частини скутера, обов'язково використання роторного запалювання (яке дозволяє крутити мотор до божевільних значень оборотів, без втрати потужності іскри), що має на увазі відсутність всієї електрики, не пов'язаної з системою запалювання скутера . Співвідношення в редукторі - воно залишається на смак і побажання власника.

Кращі приклади доведення скутерів на компонентах даного класу дозволяють добиватися часу на цілком «дорослої» дистанції в 402 метра в межах 12-14 секунд, а на такі «подвиги» здатні далеко не будь-які, навіть серйозно «заряджені» авто.

При міському використанні ресурс до заміни кільця виражається цифрою від 1500 до 4000 км., Так що якщо є можливість «годувати» такий мотор першокласним 98 бензином (не тим, що ллють на 99% заправок, а справжнім) і дуже дорогим маслом, то можна і іноді їздити на такому монстра до скутер - мото тусовок і вражати уяву проходять сяючими боками і відполірованими кришками мотора, а після того як круті мотогонщики припинять нервово хихикати від стрекотіння тільки що заведеного мотора, що супроводжується неабиякою кількістю диму з вихлопної ой труби (масло то доведеться лити «на око» і, бажано, і, природно, в не самих оптимальних пропорціях), відкрити гашетку на повну і винести пару «чистокровних» (ZZR 400 =)) спорт - бойків. Ось і нехай хто - то після цього скаже, що скутери це сухот для дітей «молодше 16» ...

Ось в цьому, в загальних рисах, і полягає весь тюнінг скутерів своїми руками. Але кожен скутер унікальний, у кожного скутериста свої вимоги, тому кожен скутер слід готувати виходячи з багатьох умов - бюджету, вимог і доцільності тієї чи іншої доопрацювання, адже не дарма на ринку скутер тюнінга так багато «перехідних» класів, які не вписуються в стандартні рамки того чи іншого класу форсування.

Далі наводиться список тюнінгових китів, предоставлямих різними виробниками деталей скутера.

Тюнінг скутерів - тюнінг ЦПГ


Різноманіття пропонованих тюнінгових циліндрів досить велике, тут і стадартние 50сс, і потужніший 70сс. Стандартні 50 кубові тюнінгові цлінінди дають приріст потужності скутера за рахунок вдосконаленої проектування самого циліндра, а 70 кубові - ще й за рахунок 40% -го збільшення обсягу. В цьому випадку скутер стає значно швидше стокового.

Але порівнюючи циліндри однакового робочого об'єму, видно, що всі вони видають різні результати. Це пов'язано з тим, що різні циліндри розраховуються на різні робочі діапазони обертів двигуна. Звідси і розрізняється результативна потужність. Тюнінгові циліндри скутерів прийнято класифікувати на Sport, Midrace (Racing) і Hi-End. Ресурс Sport-циліндрів скутера приблизно дорівнює ресурсу стандартних, так як ці циліндри адаптровани під ті ж обороти двигуна.

Крім того, ці циліндри Sport класу зазвичай не дорожче аналогічних стандартних деталей

Різні гоночні тюнінгові поршневі класу Racing 70cc розрізняються між собою. Це такі виробники ЦПГ, як Top Due Plus, Polini Corsa, Malossi MHR Replica, Hebo Manston Replica. Наприклад, циліндри від Hebo і Malossi мають високі показники якості, зносостійкості і потужності. Це алюмінієві ЦПГ з дуже стійким хромово-нікасілевим покриттям. Чавунні гоночні циліндри для скутерів від Top Performances і Polini в общем-то не гірше. Кращим теплообміном, безсумнівно, володіє алюмінієвий циліндр. Але в разі його пошкодження доведеться міняти і поршень з кільцями, і циліндр (це може статися від, наприклад, нестачі масла в суміші, або її при збідненості). Однак чавунні поршневі в таких екстрених ситуаціях можуть обійтися лише зміною поршня, а поверхня циліндра слід піддати поліровці. Гоночні циліндри мають куди більш високі показники компресии і ступеня стиснення (до 14: 1), а також оборотів двигуна. Все це вимагає обов'язкове посилення клонували, слід змінити його на тюнінгований з гоночного комплекту.

Тюнінг скутерів - тюнінг клонували

Як тільки Ви визначилися з циліндром, наступне питання - чи варто міняти колінвал. Відповідь на нього багато в чому залежить від класу циліндра, який Ви вибрали для себе. При використанні циліндрів класів Midrace і Hi-End заміна коленвала обов'язкове! Установка циліндрів зазначених класів в поєднанні зі стандартним коленвалом є грубим порушенням і показником непрофесіоналізму людей, які займалися інсталяцією деталей на скутер.

У всьому різноманітті тюнінгових колінвалів необхідно виділяти дві групи. Перша - просто посилені. Вони повторюють за всіма параметрами відповідають стандартні коленвали, але мають велику міцність (соответсвенно і більший ресурс), а також покращений тепловідвід з поршневого пальця. Посилені коленвали відмінно підходять для використання з поршневими класу Sport, коли назріває необхідність замінити стандартний.

Друга група - гоночні коленвали (часто використовують абревіатурою HPC - high primary compression). Такі коленвали істотно впливають на роботу двигуна, так як вони забезпечують підвищення ступеня стиснення в картері двигуна. Це істотно покращує ефективність продувки циліндра на високих оборотах, забезпечуючи приріст потужності. На "низах" ефективність продувки при цьому, навпаки, страждає, однак для форсованих двигунів це несуттєво. Гоночні коленвали незамінні, коли мова йде про тюнінг на основі поршневих класу Racing.

При заміні клонували рекомендується замінити і корінні підшипники з сальниками.

При заміні клонували рекомендується замінити і корінні підшипники з сальниками

Тюнінг скутерів - тюнінг глушника (випускна система)

Тюнінг скутерів - тюнінг глушника (випускна система)

Додати скутеру кінських сил легко допоможе хороша випускна система. Особливості роботи двотактного двигуна такі, що добре підібрана випускна система може дати надбавку потужності до 20%, що є дуже істотною величиною. Тим більше, що сучасні скутери, змушені відповідати найжорстокішим екологічним вимогам, в стандарті оснащені випускними системами, згубно впливають на продуктивність.

Випускні системи, подібно циліндрах, діляться на різні класи, тому вибирати систему потрібно на основі даних про поршневий, яка буде використовуватися на скутері. Досить універсальними є випускні системи класу Sport. Багато з них показують відмінні результати як з стандртним 50сс циліндрами, так і з 70сс циліндрами класу Sport. Але не все, тому при виборі варто проявити уважність. Труби окремих виробників зарекомендували себе виключно недовговічними і неміцними, тому не варто купувати першу-ліпшу трубу.

На окрему увагу заслуговують хромовані випускні системи: вони набагато краще зберігають свій зовнішній вигляд, а також захищені від корозії, що дуже важливо в російських умовах експлуатації!

Тюнінг скутерів - тюнінг карбюратора

Отримати від поршневий більшого обсягу повнішу віддачу можна, відповідним чином покращивши роботу системи харчування. В першу чергу, мова йде про карбюраторі. У стандартному оснащенні на скутерах стоять карбюратори від самих різних виробників, але всі вони мають спільну ознаку, за яким їх можна класифікувати - розмір дифузора.

На стандартних 50сс моторах зустрічаються карбюратори з дифузорами від 12 до 17,5mm. Тюнінгові карбюратори також різноманітні: зустрічаються випадки установки на 70сс тюнінгові мотори навіть 28mm карбюраторів, проте все це вже з області експериментів. Карбюратори, мають діаметр дифузора більш 17,5mm (19, 21, 24 і тд), непрактичні в експлуатації, вимагають до себе регулярного уваги і перенастроювання. Зрозуміло, все це не важливо, якщо Ви зібралися зробити з скутера вуличну ракету, пожертвувавши зручністю і надійністю.

Стандартної і перевіреної рекомендацією для 70сс циліндрів є установка 17,5 карбюратора, якщо такої не варто в стандартному оснащенні (наприклад, на останніх моторах Piaggio HiPer2).

Тюнінг скутерів - тюнінг повітряного фільтра

Тюнінг скутерів - тюнінг повітряного фільтра

Для гарного харчування двигуна потрібен не тільки бензин, а й повітря. Надлишок бензину нічого не дасть Вашому двигуну, якщо не буде збагачений достатньою кількістю повітря. Для поліпшення постачання циліндра повітрям використовують спеціальні повітряні фільтри. Найбільш універсальним і збалансованим рішенням є використання замість стандартного фільтруючого елемента більш продуктивного, наприклад, Malossi Red Sponge. Він встановлюється в бокс стандартного повітряного фільтру.

Ще один різновид тюнінгових повітряних фільтрів - так звані фільтри нульового опору (або просто - ФНС). При їх установці стандартний бокс повністю видаляється, а на його місце постає невеликий фільтруючий елемент, як правило, або циліндричної, або конусоподібної форми. Він має менший опір, що дозволяє поліпшити харчування циліндра на високих оборотах. Однак, по-перше, ці фільтри майже не захищені від зовнішніх впливів пилу, бруду і води, а по-друге, на відміну від стандартних повітряний боксів, позбавлені резонансного ефекту. В результаті установка такого фільтру вимагає ґрунтовної і точної перенастроювання карбюратора, з якою можуть впоратися лише одиниці фахівців. Якщо в сервісі Вам кажуть, що "запросто" і "легко" налаштують карбюратор для роботи з ФНС, швидше за все, кваліфікація працівників там нижча за середню. Ідіть і ніколи не повертайтеся! ;)

Тюнінг скутерів - тюнінг впускного патрубка

Бензо-повітряна суміш, пріготована карбюратором, далі уходит в картер через впускні патрубок. Цю деталь іноді помилково називають колектором, що неправильно, так як нічого цей патрубок не збирає (to collect), а лише спрямовує суміш в картер. Важливо, щоб пропускне перетин цієї деталі було не менше, ніж розмір карбюратора, інакше толку від установки карбюратора - ніякого!

Пропускний перетин стандартних патрубків на більшості скутерів таке, що можна без проблем використовувати карбюратор 17.5 mm замість стандартного. Чого не скажеш про карбюраторах 19 mm! Що вже й говорити про такі скутерах, підданих горе-тюнінгу за допомогою 21 і навіть більше карбюраторів без заміни впускного патрубка !? Крізь сльози ми називаємо таких "скутерами імені 19-го карба" ... Приходить на пам'ять анекдот: Штірліц напоїв собаку бензином і відпустив. Собака пробігла 5 метрів і впала. "Бензин скінчився" - подумав Штірліц.

Бензин скінчився - подумав Штірліц

Тюнінг скутерів - тюнінг лепестковго клапана

Тюнінг скутерів - тюнінг лепестковго клапана

Як правило, безпосередньо на вході в картер встановлений пелюстковий клапан, відомий також під назвою "будиночок" за свою традиційно незграбну форму. Втім, далеко не всі пелюсткові клапани мають характерну форму "будиночка". На наступних двигунах в стандарті використовуються односхилі лепесктоие клапани:

  • вертикальні мотори Honda (перш за все, AF18)

  • майже всі моторах Peugeot (Trekker, Speedfight, Vivacity)

  • вертикальні мотори Minarelli (Yamaha BWS, Slider)

  • а також Morini (Aprilia SR 2000, Italjet Formula, Malaguti Crosser, Suzuki Sepia, Address)

Саме цим скутерів, перш за все, потрібно і тюнінговий лепесктовий клапан навіть при тюнінгу класу Sport. У багатьох інших випадках можна запросто використовувати стандартний клапан, але з карбоновими пелюстками. Зрозуміло, якщо мова йде про тюнінг класу Racing і вище, тюнінговий клапан обов'язковий!

Тюнінг скутерів - тюнінг варіатора

Незважаючи на те, що варіатор - це по суті вся система ськутерной трансмісії, що включає 2 шківа і ремінь, в світі скутерного тюнінгу термін "варіатор" закріпився лише за частиною цієї системи - рухається (внутрішньої) частиною ведучого шківа. Як правило, поставити будь-яку тюнинговую деталь, наприклад глушіетль, досить просто, проте нерідко після установки новоспечені тюнінгери дивуються ...

Чому скутер став їхати тільки гірше? Відповідь проста - скутер не налаштований. Але навіть коли випробуваний вже не один десяток настроювальних конфігурацій з важків і пружин, добитися рівного розгону на постійних оборотах вдається далеко не завжди. Ось тут і приходить на допомогу тюнінговий варіатор. Згладжуючи провали в роботі трансмісії, він дозволяє настроїти її оптимальним чином. Іноді без тюнінгового варіатора можна запросто обійтися, але іноді він просто незамінний !!

Іноді без тюнінгового варіатора можна запросто обійтися, але іноді він просто незамінний

Тюнінг скутерів - тюнінг крильчатки

Якщо з одного боку ремінь в провідному шківі впирається в варіатор, то з іншого - в крильчатку. Крильчатка отримала свою назву за додаткову функцію, яку вона несе, - охолодження трансмісії. Тюнінгові крильчатки мають більші лопаті, що дозволяють їм працювати з більшою продуктивністю. З огляду на невелику ціну цієї деталі, можна сміливо рекомендувати її до придбання. Іноді при установці з відповідним варіатором крильчатка дозволяє отримати більший робочий радіус ведучого шківа, наприклад у випадку з комплектом Polini для скутера Honda X8R.

Тюнінг скутерів - тюнінг торкдрайвера

Ще одна частина ськутерной трансмісії. Назва походить від назви такої деталі у фірми Malossi. Насправді, за ним ховається зовнішня щока веденого шківа. Нагадує зовні стандартну деталь, торкдрайвер здатний спростити настройку трансмісії, коли навіть тюнінговий варіатор не в силах це зробити. Ефект торкдрайвера проявляється найбільше на ранніх режимах роботи трансмісії, тобто при старті з місця.

Ефект торкдрайвера проявляється найбільше на ранніх режимах роботи трансмісії, тобто при старті з місця

Тюнінг скутерів - тюнінг ременя

Роль ременя в трансмісії скутера важко переоцінити. Поєднуючи провідний і ведені шківи, ​​саме ремінь передає крутний момент з клонували на механізм редктора. Як відомо, ремінь на скутері це видатковий матеріал досить швидко зношується. При тюнінгу навантаження на нього виростає, тому процес зносу прискорюється. Найрізноманітніші виробники аж до шинного гіганта Continental пропонують більш стійкі до зносу зразки ніж стандартний.

Жорсткі кевларові ремені не рекомендується використовувати зі стандартним варіатором щоб уникнути передчасного зносу останнього. До вибору ременя варто підійти дуже ретельно, тому що відповідно до проведених тестів різні ремені можуть працювати в одній трансмісії зовсім по-різному. І іноді без соотвестсвія налаштувань можуть лише погіршити динамічні і швидкісні показатлеі скутера.

Тюнінг скутерів - тюнінг редуктора

На що найчастіше скаржаться скутеристи навіть після невеликого тюнінгу - так це не наехватку максимальної швидкості. Адже при тюнінгу класу Sport максимальні оберти двигуна виростають зовсім незначно, а значить, солідної збільшенню максимальної швидкості просто нізвідки взятися. Однак, збільшений об'єм дає мотору більше тяги, що і дозволяє на максимальній швидкості долати гірки, які раніше без скидання швидкості не обходилися.

Перетворити цю надбавку тяги в додаткові км / год на прямій допоможе новий редуктор, а вірніше, шестерні редуктора. З їх допомогою можна поміняти передавальне відношення трансмісії, отримавши, таким чином, приріст максималки. Зрозуміло, запас тяги мотора не нескінченний, тому нескінченно збільшувати максималку не вийде!

Тюнінг скутерів - тюнінг зчеплення

Тюнінг скутерів - тюнінг зчеплення

Відцентрове зчеплення, встановлене на валу веденого шківа варіатора, дає скутеру можливість самостійно рушати з місця при збільшенні обротов двигуна. Найчастіше при тюнінгу скутер отримує принципово новий характер роботи мотора і, щоб повністю релизована його можливості, зчеплення має спрацьовувати на більш високих оборотах. Іноді домогтися цього виходить за допомогою заміни лише пружинок зчеплення, але іноді (як правило, починаючи з тюнінгу Midrace і вище) доводиться міняти все зчеплення цілком. Тюнінгові зчеплення мають колодки, виконані з більш досконалого матеріалу, а також, найчастіше, пропонують більше можливостей для налаштування - все залежить від класу обраного вироби.

При тюнінгу Midrace і вище навантаження на вузол зчеплення іноді настільки високі, що щоб уникнути перегріву розумно замінити зчеплення в комплекті з дзвоном, який також пропонується різними виробниками тюнінгу.

Тюнінг скутерів - тюнінг комутатора (CDI)

Цілий ряд скутерів має в якості заводського обмежувача потужності "задушений" комутатор. Наприклад, стандартний комутатор скутера Honda X8R не дозволяє двигуну долати позначку в 7500 об / хв. У цьому полягає одна з причин відносної млявості цього скутера в порівнянні з аналогами. Як правило, для реалізації потенціалу стандартної поршневий або поршневий класу Sport двигун повинен мати можливість розвивати близько 10000 об / хв. Багато стандартні комутатори прекрасно справляються з цим завданням.

Поршневі класу Midrace більш спритні - планка задирається вже до 12000-13000 об / хв, тому зростають і вимоги до комутатора. У цьому випадку вже рекомендується заміна комутатора на тюнінговий. Переконатися в наявності обмежувача в комутаторі допоможе тахометр.

Думаю, після цієї статті у скутеристів-любителів трохи змінилося уявлення про тюнінг. Головне - зрозуміти, що тюнінг не терпить недбалості і невмілих рук.
Ну що, ви все ще мрієте великим тюнінгом? Хочете? Тоді ми йдемо до вас!! :)

Використаний матеріал з www.revout.ru, www.scooter-center.ru







Навіщо взагалі скутеру потрібен тюнінг?
Щоб відповісти, треба розібратися, а навіщо взагалі нам потрібен скутер?
Чому скутер став їхати тільки гірше?
Ну що, ви все ще мрієте великим тюнінгом?
Хочете?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов