Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Турбоклассіка» та інші забуті експериментальні Lada

  1. Фейсліфтінг ВАЗівської «класики» від Porsche
  2. Заряджений ВАЗ-2107 з турбонаддувом
  3. Перші ВАЗи з коробкою-автомат
  4. Електромобіль ВАЗ-2801: на 30 років випереджаючи Tesla
  5. Lada Gorbi - бурхливі фантазії Луїджі Колані на тему «Ниви»
  6. Пляжний кабріолет «Нива» від Deutsche Lada
  7. «Наташа», або відкрита версія ВАЗ-2108
  8. ВАЗ-2108 Тарга

Наша сеть партнеров Banwar

За мірками автомобільного світу, АВТОВАЗ вважається відносно молодою компанією, адже перша Lada зійшла з конвеєра волзького автозаводу в 1970 році. Здавалося б, при такому юному віці історія марки повинна бути відома до найдрібніших подробиць. Однак, на радість автомобільних "археологів", вистачає в ній і маловідомих сторінок, а також незвичайних машин, про які більшість вітчизняних автомобілістів навіть не підозрює.

Фейсліфтінг ВАЗівської «класики» від Porsche

Напевно багато шанувальників автомобілів ВАЗ, особливо передньопривідного сімейства «Самара», чули про активну участь німецької компанії Porsche в розробці першої передньопривідною моделі заводу - 2108. Але, мало хто знає, що ще в 1976 році на замовлення радянської сторони фахівці Porsche займалися проектом комплексного оновлення задньопривідної «класики» - моделей 2103/2106.

Але, мало хто знає, що ще в 1976 році на замовлення радянської сторони фахівці Porsche займалися проектом комплексного оновлення задньопривідної «класики» - моделей 2103/2106

На фото: салон ВАЗ-Porsche 2103 Прототип

Інженери і дизайнери з міста Цуффенхаузен істотно змінили зовнішній вигляд і салон популярного седана з Тольятті. Дизайн машини вийшов по-німецьки лаконічним і функціональним - без звичного тодішньому радянському автомобілісту хромованого декору: місце важких сталевих бамперів і решітки радіатора зайняли легкі і практичні пластикові деталі.

Оглядовість спробували поліпшити за рахунок установки великого дзеркала заднього виду нової форми, правда, чомусь тільки з боку водія. Що стосується технічної «начинки», то тут обмежилися лише дещо іншими настройками підвіски і мотора. Також була оптимізована шумоізоляція, поліпшена корозійна захист кузова і його аеродинамічні характеристики.

Набагато більше удосконалень пропонувалося для салону машини: абсолютно нове торпедо, зручний ергономічний кермо - схожий з тим, що встановлювався на спортивні моделі Porsche 924 і 911, модерновий щиток приладів. В силу різних причин, на ВАЗі відмовилися від запропонованого німцями рестайлінгу, віддавши перевагу власним розробкам: вже в 1979 році з конвеєра почала сходити «п'ятірка» ВАЗ-2105.

На фото: ВАЗ 2103

Заряджений ВАЗ-2107 з турбонаддувом

Не секрет, що в 70-80-х роках минулого століття продукція автоваза активно експортувалася по всьому світу, в тому числі і в розвинуті капіталістичні країни Західної Європи. Місцеві дилери радянських машин не тільки займалися продажами серійної продукції, а й частенько виявляли «самодіяльність» у вигляді установки різних опцій і модних аксесуарів - стильних литих дисків, спортивних рулів малого діаметра, анатомічних сидінь з розвиненою бічною підтримкою, люків ...

Деякі дистриб'ютори йшли ще далі і вирішувалися на глибокий технічний тюнінг. Так, силами фінської компанії Konela-Auto Ltd., яка була імпортером ВАЗ в цій скандинавській країні, в середині 80-х років невеликим тиражем була випущена «гаряча» модифікація тольяттинской «сімки» - Konela Lada 2107 Turbo.

Стандартний 1,5-літровий карбюраторний мотор машини укомплектували турбонагнітачем, в результаті чого його потужність збільшилася з 75 до 110 к.с. При цьому максимальна швидкість зросла до заповітних 180 км / год - дуже непоганий показник на ті часи. Зовні така модель виділялася ефектним аеродинамічним обвісом по периметру кузова, спойлером на кришці багажника і оригінальними легкосплавними колесами з імпортними шинами розмірністю 170/70 R13.

Зовні така модель виділялася ефектним аеродинамічним обвісом по периметру кузова, спойлером на кришці багажника і оригінальними легкосплавними колесами з імпортними шинами розмірністю 170/70 R13

На фото: Konela Lada 2107 Turbo

Перші ВАЗи з коробкою-автомат

Ще один яскравий приклад цікавих доробок ВАЗівських машин зарубіжними дилерами - заднеприводная «класика» з автоматичною коробкою передач. Такі машини в невеликих кількостях будувалися в Нідерландах і Бельгії на замовлення місцевих дилерських центрів Lada.

У трансмісії використовувався 3-ступінчастий "автомат" General Motors 3L30 (індекс- TH180) французького виробництва. Аналогічна коробка передач свого часу встановлювалася на багато закордонних автомобілі в 70-80х роках, наприклад - Fiat 131, Opel Ascona, Peugeot 604, Rover Vitesse і навіть Jaguar XJS. Ця АКПП опционно пропонувалася в Європі практично для всіх моделей заднеприводного сімейства ВАЗ - від 2101 до 2107. Такі модифікації радянських седанів отримували приставку Automatic до назви.

На фото: Експортна версія ВАЗ 2107 для ринку Фінляндії

Електромобіль ВАЗ-2801: на 30 років випереджаючи Tesla

Зараз в світі спостерігається черговий сплеск інтересу до теми електромобілів, спровокований амбітної американською компанією Tesla, чия модель Model S стала першим по-справжньому масовим автомобілем з нульовими викидами в атмосферу. Однак мало хто знає, але ще на початку 80-х років минулого століття АВТОВАЗ розробив і випустив дослідно-промислову партію практично серійних фургонів ВАЗ-2801 на електротязі.

Найперший випробувальний прототип з індексом 2102Е з'явився ще раніше - в 1976 році. Вже через 3 роки державна комісія схвалила перспективну розробку екологічно чистої моделі і рекомендувала авто до постановки у виробництво. У період з 1980 по 1981 роки в Тольятті було зібрано 47 екземплярів електромобіля 2801 з нікель-цинковими акумуляторними батареями.

Електродвигун машини мав потужність 25 кВт (35 к.с.) і дозволяв розвивати швидкість до 87 км / ч. При цьому запас ходу становив 130 км - дуже пристойний показник навіть для сучасних електромобілів від іменитих зарубіжних брендів.

На фото: ВАЗ-2801

Фургон міг перевозити в закритому кузові до 320 кг вантажу. Кілька машин залишилося в Тольятті - для внутрішньозаводських цілей, а інші були передані на службу в різні підприємства народного господарства СРСР. За результатами експлуатації було виявлено ряд недоліків: відсутність необхідної кількості станцій для підзарядки, велику вагу акумуляторів, висока ціна обладнання і бортової електроніки, малий запас ходу на тлі аналогів з ДВС. Загалом, з тих пір мало що змінилося.

Втім, тоді бензин коштував набагато дешевше, ніж зараз, тому проект вирішили відкласти «на полицю», хоча фахівці автоваза і продовжили дослідні роботи в даному напрямку, створивши пізніше ще цілий ряд цікавих експериментальних моделей на електротязі.

Lada Gorbi - бурхливі фантазії Луїджі Колані на тему «Ниви»

Луїджі Колані - знакове ім'я в світі автомобільного дизайну. Епатажний німець не раз хвилював громадськість своїми сміливими і футуристичними концепт-карами, побудованими на базі самих різних машин, аж до вантажівок. Також Колани вважається одним із засновників биодизайна - округлих аеродинамічних форм, пік популярності яких припав на середину 90-х.

Також Колани вважається одним із засновників биодизайна - округлих аеродинамічних форм, пік популярності яких припав на середину 90-х

На фото: Colani Lada Gorbi

Одна з маловідомих робіт німця - незвичайний прототип Lada Gorbi 1987 року побудови, в основі якого лежать модифіковані агрегати ВАЗівської «Ниви». Компонування машини істотно змінилася: з переднемоторного авто стало середньомоторним, причому з усіма керованими колесами! Машина зовні нагадує баггі - спеціальні гоночні конструкції для їзди по піщаних дюнах.

Прохідності сприяє не тільки високий кліренс, а й величезні колеса і форсований двигун, потужність якого довели до 200 к.с. Екстравагантний вигляд екстер'єру прототипу - класика жанру від Колани. Салон незвичайного позашляховика став двомісним, зі специфічною напівлежачої посадкою, як на породистих спорткарах. Чи треба говорити, що далі концепту справа просто не могло піти?

Пляжний кабріолет «Нива» від Deutsche Lada

Знову повернемося до теми оригінальних «дилерських» варіацій на тему ВАЗівських моделей, які продавалися на Заході. Всім відомо, що найбільш успішним експортним продуктом Волзького автозаводу була і залишається «Нива», нині продається як Lada 4 × 4. Багато західні фірми піддавали вітчизняний позашляховик оригінальним доопрацюванням. Зупинимося на одній з найбільш ефектних. Йдеться про відкрите кабріолеті Lada Niva Cabrio, побудованому майстрами ательє GWS на замовлення німецького імпортера ВАЗ - компанії Deutsche Lada Automobil GmbH.

Звична «Нива» позбулася даху, але отримала потужний каркас з металевих труб - для додання жорсткості несучому кузову і безпеки їздців. Була істотно перероблена задня частина автомобіля: з'явилася нова кришка багажника і пластиковий бампер з інтегрованими ліхтарями від ВАЗ-21013. Передній бампер - теж із пластику, з вбудованими протитуманними фарами. Завдяки розширювачі крил в вигляд машини гармонійно вписалися литі диски ATS з широкою гумою.

Доробки торкнулися і салону: спортивні крісла з велюрової обробкою, зручний італійський кермо Raid, сучасна аудіосистема. Після такого тюнінгу «Нива» перетворилася в крутий пляжний позашляховик, розрахований на молодіжну аудиторію. Правда, цінник «кусався» - майже в 2 рази дорожче стандартної моделі 2121, тому світло побачило лише кілька примірників такого повнопривідного кабріолета.

«Наташа», або відкрита версія ВАЗ-2108

Крім «Нив» без даху, було побудовано пристойну кількість кабріолетів і на базі легендарної ВАЗ-2108 (експортна назва - Lada Samara). Подібні відкриті версії «вісімки» продавалися не тільки в Європі, а навіть в Канаді та Австралії! Спершу переробками займалися невеликі фірми, які створювали досить «сирі» в плані дизайну і техніки конструкції, проте перспективну ідею помітили представники АТ Scaldia-Volga - найбільшого імпортера радянських автомобілів в країнах Бенілюксу, які вирішили налагодити щодо масове виробництво 2108 з кузовом кабріолет.

Спершу переробками займалися невеликі фірми, які створювали досить «сирі» в плані дизайну і техніки конструкції, проте перспективну ідею помітили представники АТ Scaldia-Volga - найбільшого імпортера радянських автомобілів в країнах Бенілюксу, які вирішили налагодити щодо масове виробництво 2108 з кузовом кабріолет

На фото: Lada Samara Natasha

Зовнішністю машини займався штатний ВАЗОВСКИЙ дизайнер Володимир Ярцев. Офіційна прем'єра новинки відбулася на Брюссельському автосалоні 1990 року, де стильний автомобіль справив фурор, ставши окрасою експозиції. Виробництво машини здійснювалося в цехах бельгійської фірми EBS, яка як раз спеціалізувалася на будівництві різних кабріолетів.

Для оригінальної відкритої машини навіть придумали звучне ім'я - Natasha, хоча на деяких ринках (наприклад, в Німеччині) авто іменувалося просто як Lada Samara Cabrio. З листопада 1990 по грудень 1995 року був зібрано 456 подібних кабріолетів. Природно, Samara з м'яким верхом коштувала дорожче базового 3-дверного хетчбека. Так, у Франції стандартний кабріолет з мотором 1,1 обходився покупцям в 79800 франків, проти 53700 франків за хетчбек в аналогічному виконанні. 2108 був одним з найбільш доступних кабріолетів на європейському ринку: найближчий конкурент - Peugeot 205 Cabrio - оцінювався в ті часи в 91400 франків!

ВАЗ-2108 Тарга

На самому АВТОВАЗі також цікавилися відкритими машинами і в 1988-му році навіть побудували прототип 2108 з екзотичним для радянської людини кузовом типу тарга - зі знімними панелями даху над передніми сидіннями. У порівнянні з класичним кабріолетом, така конструкція зберігала прийнятну жорсткість кузова без істотних доробок і обважнення і забезпечувала відмінний рівень безпеки.

У порівнянні з класичним кабріолетом, така конструкція зберігала прийнятну жорсткість кузова без істотних доробок і обважнення і забезпечувала відмінний рівень безпеки

На фото: ВАЗ 2108 «Тарга» Прототип

Дизайн автомобіля розробив Владислав Іванович Пашко. Звичний вигляд «вісімки» змінився і став трьохоб'ємним - з окремим багажним відсіком. На дверях з'явилася стійка-підсилювач. Салон відрізнявся укороченим заднім рядом сидінь: по суті це була схема «2 + 2». На жаль, суворі часи перебудови не дозволили довести цікавий проект до постановки на конвеєр.

Дана стаття написана в рамках Конкурсу авторів - 2015.
Кращі роботи читайте тут .

Організатори конкурсу:

Читайте також:

Чи треба говорити, що далі концепту справа просто не могло піти?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов