Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

У Росії можуть скасувати ямковий ремонт доріг

Наша сеть партнеров Banwar

Фото Наталія Мущінкіна

Про те, як і якими методами вітчизняні дорожники ремонтують вулиці і магістралі, не з чуток знає кожен моторизований росіянин. Освоюючи бюджетні гроші, будівельники нерідко обмежуються так званим ямковим ремонтом, при цьому проводять його вельми халтурно. У чому, зокрема, переконалися активісти Загальноросійського народного фронту, перевіривши ряд магістралей, нібито відремонтованих перед зимою.

Перевірка ще далеко не закінчена, але її результати вже зараз говорять про те, що одна з двох вічних російських проблем живіший за всіх живих. Експерти ревізували дороги, відремонтовані в 2017 році, в тому числі в рамках федерального проекту «Безпечні та якісні дороги», більш ніж в 50-і регіонах країни. І, повторимося, відзначили, що далеко не у всіх містах роботи проводилися якісно - у багатьох місцях асфальт покрився тріщинами, утворилися вибоїни. Тепер в планах «фронтовиків» домогтися, щоб підрядники усунули всі дефекти в рамках гарантійних зобов'язань.

На жаль, в ході обстежень ми виявляємо безліч проблем і недоробок. Неякісна робота підрядних організацій говорить про те, що потрібно посилювати громадський контроль в дорожній сфері. Всі виявлені порушення експерти фіксують документально, а потім відповідні запити будуть відправлені в місцеві адміністрації та наглядові органи ', - коментує ситуацію координатор проекту «Дорожня інспекція ОНФ / Карта убитих доріг», депутат Держдуми Олександр Васильєв. При цьому активісти наголошують, що до сих пір практикується в країні ямковий ремонт найчастіше виявляється неефективним і це фактично даремно витрачені гроші.

Фото Євген Семенов.

Тому громадські працівники планують вийти до муніципальної влади з ініціативою відмовитися від ямкового ремонту, який особливо потрібний у північних регіонах, адже в зимовий період на залатані діри додатково впливають екстремальні погодні умови. Замість цього необхідно проводити суцільний ремонт ділянок.

Нагадаємо, що ямковий ремонт - найпопулярніший спосіб поточного ремонту доріг в російських містах. Сенс його застосовувати є в тому випадку, якщо обсяг пошкоджень на дорозі не перевищує 15%. Якщо ж частка ям і вибоїн вище, то потрібно ремонт з повною заміною шарів дорожнього покриття або хоча б верхнього шару. Але найчастіше це правило не виконується. Скажімо, при ямковий ремонт гарячим асфальтобетоном будівельники часто нехтують таким етапом, як обрубка країв, очищення і просушування вибоїн. Після цього проводиться підгрунтовки, в ході якої по очищеній поверхні розливається рідкий бітум. Цей етап підрядник теж може пропустити. Часто допускається укладання асфальту на бруд, під час дощу, при низьких температурах. Але якщо не виконуються вимоги до робіт з ямкового ремонту, заплатки швидко руйнуються. І в підсумку дуже скоро на «підновлених» магістралях з'являються тріщини і провали на асфальті, кинуті «розкопки», вибоїни, а іогда і відверто провалилося дорожнє полотно, що просіли люки і решітки зливової каналізації.

Фото Євген Семенов.

Інша біда, яка заважає якісному ремонту доріг - неузгодженість дій дорожніх відомств, комунальних служб і підрядних організацій при ремонті доріг, що в кінцевому підсумку призводить в тому числі і до неефективного витрачання бюджетних коштів.

Але що можна протиставити дорожнім бракоробам і чи реально взагалі боротися з цим злом? У ОНФ вважають, що цілком:

- Неякісна робота підрядних організацій говорить про те, що потрібно посилювати громадський контроль в дорожній сфері. А без активної участі громадян зробити це досить проблематично, - вважає Олександр Васильєв, і рекомендує наступний алгоритм дій.

При порушеннях проведення ямкового ремонту, необхідно зробити фото або відеозапис цього процесу. Після цього направити звернення з прикріпленими фото- або відеоматеріалами в прокуратуру муніципалітету або регіону з проханням провести перевірку виконання норм федерального закону 257-ФЗ від 8 листопада 2007 року "Про автомобільні дороги та про дорожню діяльності», перевірку загального журналу виконання робіт на об'єкті ( наявність відміток замовника про будь-які виявлені порушення і невідповідності проектно-кошторисної документації), і за підсумком - притягнути винних до відповідальності.

16947

16947

Але що можна протиставити дорожнім бракоробам і чи реально взагалі боротися з цим злом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов