Наша сеть партнеров Banwar
К1 листопада 2011 року всі міністерства і управління внутрішніх справ по суб'єктах Росії повинні дати звіт про виконання комплексу заходів перед вступом в силу нових штрафів за порушення ПДР.
Нагадаємо, з 1 липня 2012 року в РФ починає діяти пакет поправок в КоАП і інші нормативні документи, прийнятий минулої весни. В основному закон спрямований на боротьбу з пробками і підвищує в рази штрафи за деякі види порушень ПДР, провокують утворення заторів. У їх числі - виїзд на смугу для виділеного руху, відмову поступитися дорогою автомобілю з переважним правом проїзду перехресть, порушення правил паркування і стоянки, їзди в житлових зонах і т. Д.
В середньому санкції за ці порушення складуть від 1 тис. До 1,5 тис. Руб. замість діючих 500-700 руб. При цьому підвищені штрафи за ці правопорушення (до 3 тис. Руб.) Встановлюються в разі їх здійснення на території Москви і Санкт-Петербурга. Трохи менше - на 2 тис. 500 руб. - москвичів і петербуржців, а також гостей двох столиць будуть штрафувати на відміну від всієї Росії тільки за зупинку на трамвайних коліях або в другому ряду.
На майбутньому 1 листопада нараді представники відомств будуть звітувати, що було зроблено для того, щоб після введення нових штрафів життя водіїв не перетворилося на жах. Йтиметься насамперед про створення достатньої кількості паркувальних місць замість вилучених під смуги для громадського транспорту або просто оголошених забороненими. Якщо говорити про Москву, то ці роботи ведуться повним ходом, але заміна виходить нерівноцінний: замість легкодоступних місць на узбіччях великих доріг автомобілістам пропонуються «п'ятачки» у дворах, де найчастіше через неправильну розмітку і асфальтування просто неможливо припаркуватися. Тому, якщо в найближчі місяці не знайдено якесь нове рішення, влітку наступного року автомобілістів Москви чекають величезні витрати. Правда, є і позитивний приклад: на ділянках Ленінградського проспекту (там, де прокладена виділена смуга) і Садового кільця автомобілів дозволили паркуватися на пішохідних доріжках. Звичайно, пішоходам таке рішення не дуже подобається, але в іншому випадку ніякі штрафи не змогли б утримати автовласників від стоянки в крайньому правому ряду, оскільки більше ставити машину на цих трасах ніде.
Крім того, згідно з новим законом, автомобілісти знову будуть самостійно оплачувати вартість евакуації, а також першу добу зберігання машини на штрафмайданчику. Разом з тим, згідно з чинним постановою уряду РФ, плата не стягуватиметься, якщо водій встигне забрати свій автомобіль протягом 3 годин після його розміщення на штрафмайданчику. 1 листопада регіональним відомствам також належить відзвітувати про створення або відновлення достатньої кількості штрафстоянок, придбання евакуаторів і прокладання маршрутів патрулювання для них.
Як розповів в інтерв'ю «Российской газете» заступник начальника Головного управління ОБДД МВС Росії Павло Бугайов, на його думку, до цих пір не створено умов, які дозволили б водіям уникнути нових санкцій, тому за ті місяці, які залишилися до введення нових штрафів, необхідно організувати якомога більше нових парковок і перехоплюючих стоянок як в центрі міст, так і на їх периферії. Крім того, потрібно встановити в найбільш жвавих місцях камери фотовідеофіксації.
Глава столичної ДАІ Олександр Ільїн попередив московських автомобілістів, що з 1 липня наступного року поблажок не буде. «Мало хто з автомобілістів віддає собі звіт, що на п'ять хвилин припаркована машина порушує графік руху тролейбусів і трамваїв мінімум на півгодини», - сказав він, додавши, що переваги треба надати громадському транспорту, «тоді автовласники самі на нього пересядуть і звільнять центр міста від пробок ».
джерело: РІА «РосБізнесКонсалтинг» .