Наша сеть партнеров Banwar
За іномарками пропонують їздити в Херсон і Миколаїв, повідомили «Вістям» у Всеукраїнській асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД). «Дилерські центри на території АРК закриті, співробітників відправили у безстрокову відпустку за свій рахунок. Це не пов'язано з якимись погрозами рейдерських захоплень, причини виключно юридичні: дилери не знають, за якими законами розраховуватися з імпортерами. Через це імпортери також вивезли всі свої автомобілі », - пояснив« Вістям »Генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко.
Автодилери зараз бачать лише один вихід з непростої ситуації: жителям Криму пропонують купити машини в Миколаєві і Херсоні. В такому випадку, їх можна придбати за українськими розцінками. «Жителі півострова можуть замовити вподобаний автомобіль в своєму місті і навіть оплату провести на місці. Але, щоб забрати автомобіль, йому доведеться їхати в Миколаїв чи Херсон - на вибір, як покупцеві зручніше », - пояснює Назаренко.
«Богдан Авто» в Сімферополі захопили невідомі озброєні люди
Вартість автомобілів в Криму може вирости на 25%
За інформацією ВААІД, проблему з юридичними тонкощами продажу нових іномарок на території АРК обіцяють вирішити протягом року. Стільки часу знадобиться на переукладання договорів і налагодження роботи дилерських мереж. У той же час центри технічного гарантійного обслуговування автомобілів в Криму поки продовжують свою роботу. «Ситуація з постачанням запчастин не така критична, вони йдуть нормально. Так що всі компанії виконують і продовжать виконувати свої зобов'язання перед покупцями », - каже Олег Назаренко. Правда, не виключено, що сервісні центри з часом теж можуть переміститися в Миколаїв і Херсон. «Але тут проблеми не бачу: їздять же люди з Білої церкви на ТО до Києва, а зі Стрия - до Львова», - зауважив він.
У той же час, за інформацією ЛігаБізнесІнформ , На Крмиском півострові склалася неоднозначна ситуація. З одного боку залишилися в Криму дилери залишаються їх партнерами, з іншого - неясно, до якої країни вони відносяться. Страхуючись, імпортери вивозять свої автомобілі з півострова. За різними даними з Криму вже вивезли свої автомобілі компанії Єврокар (Skoda), Порше Україна (Audi, Volkswagen, Seat), Suzuki, BYD. Втім, імпортери поки не розривають дилерські контракти. «Є дилер в Криму -« Кримський автомобільний дім », говорить Ярослав Гураль, генеральний директор« Автомотив Юроп Корпорейшн »(імпортер BYD Auto в Україні). - Ситуація у них вичікувальна. Ми автомобілі вивезли, частина машин дилер викупив своїми ресурсами для підтримки складу. Крим поки є частиною України. Якщо щось зміниться - будемо приймати якісь рішення ».
Імпорту автомобілів в Україну нічого не загрожує
Розпродають складу хто залишився машин дилери Volkswagen. «Залишилися кілька викуплених дилером автомобілів. Нових поставок немає, як і замовлень », - говорить Максим Міхедов, фахівець з маркетингу« Порше Україна ». Захоплення приватних об'єктів і невизначеність політичного статусу півострова не лякає лідерів українського авторинку - ГК АІС і корпорації УкрАвто. «Дилерські центри Корпорації УкрАвто працюють в штатному режимі. Ми не вивозили автомобілі з Криму. Склади достатні для задоволення поточного попиту. На даному етапі робота з дилерами планується без змін », - кажуть в прес-службі УкрАвто. Чи не вивозили склади і АІС. Більш того, компанія фіксує ажіотажний попит на півострові. «Робота АІС ведеться в стандартному режимі, як і раніше. У Криму ажіотаж, попит вище очікуваного. Уже майже рік Geely лідер з продажу в Криму. Поки планів вивозити склади немає », - повідомив маркетинг-директор АІС, Сергій Боровик.
Дилерські центри Mitsubishi ( «Авто-Люкс» в Севастополі і «Автомир-М» в Сімферополі) також працюють в в стандартному робочому режимі. Імпортер, компанія «Торговий Дім - НІКО", не вивозив автомобілі з півострова. «Але нові автомобілі імпортер своїм кримським дилерам не постачає», - говорить Денис Драч, виконавчий директор компанії «Торговий Дім - НІКО». Також працюють в штатному режимі дилери Renault (один в Сімферополі і один в Севастополі). За словами голови правління компанії, Яна Птачек, в автосалонах є достатній запас автомобілів, дистриб'ютор продовжує співпрацю з дилерами. Якщо Крим остаточно відійде до Росії, дилерам доведеться платити мито при постачаннях автомобілів з України, а це не вигідно. «Зараз йдуть консультації і узгодження позицій з заводом. Формально дилер повинен буде підписати нові договори з російським імпортером », -пояснює Максим Міхедов. «Для деяких автомобільний бізнес може припинитися, - додає Ярослав Гураль. - В іншому випадку доведеться підписувати дилерські угоди з російськими компаніями, які займаються імпортом або локальним виробництвом ».
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Віталій Чухліб
Онлайн-редактор сайту «Автоцентр» Незважаючи на те, що раніше журналістів називали «акулами пера», а нині «величають» «дятлами клавіатури», в другій за давністю професії повно своїх родзинок. І хоча в автожурналістіке я перебуваю без року тиждень, сподіваюся, що наші з нею почуття будуть взаємними. Готовий до конструктивної критики :) Шановні друзі, величезне прохання, не використовуйте в коментарях нецензурну лайку, оскільки, монітор на відміну від паперу все стерпить, але навіть він іноді може червоніти від того, як, чим і наскільки в нашій країні «люблять» Автодор ... Google+
Інші матеріали автора: