Наша сеть партнеров Banwar
11 різних моделей покришок пройшли наші випробування
новий тест літніх шин популярної розмірності 185/60 R14 дозволить Вам, шановні читачі, знайти відповідь на поступово починає хвилювати питання: «Які покришки найкраще підійдуть на майбутній сезон?».
Детальніше про переможця
Примітно, що майже половина піддослідних моделей - це новинки шинного ринку. Однак на першому місці у нас «старі добрі» ContiPremiumContact 2 від компанії Continental. Правда, ці покришки були серйозно доопрацьовані в минулому році. Вони нарешті знайшли легкість кочення, не втративши ні йоти в ефективності гальмування, як на сухому, так і на вологому асфальтовому покритті. Такий результат був досягнутий за рахунок зміни складу гуми протектора.
призери
На 2-му місці з майже мінімальним відставанням влаштувалися покришки Hakka Green від фінської фірми Nokian. До слова, співвідношення ціни і якості у цій гуми в порівнянні з лідером на порядок вище (2,79 проти коефіцієнта в 2,99 у Continental).
Нові покришки літні від Pirelli «взяли бронзу». Італійський виробник впевнено наступає як на літньому, так на зимовому фронтах, в черговий раз доводячи, що шини родом з Італії відмінно поводяться не тільки в умовах теплого клімату. Крім іншого, серед першої трійки у «італійців» найвдаліше, співвідношення між ціною і якістю - 2,61.
І далі по низхідній
До речі, «гума-ветеран» Proxes T1R від Toyo, яка виступає поза заліком, відстала зовсім небагато від бронзового призера в особі Cinturato P1.
Четвертий результат показали шини Energy Saver від виробника Michelin. Вони набрали більше 900 балів, а згідно з нашою класифікацією, все моделі, які набрали більше 900 очок, є дуже хорошою гумою.
Поруч з цією 900-балловой планкою розташувалися Bridgestone зі своїми шинами Turanza. Зовсім недалеко від них знаходяться творіння компанії Hankook.
На сьомому місці йдуть покришки літні Brillantis 2 від фірми Barum (877 балів). Вони можуть похвалитися непоганим співвідношенням між вартістю і якістю - 2,51.
аутсайдери тесту
Далі йдуть Sport 2 від Cordiant c результатом в 853 бали. Дев'яті - A.Drive. Час бере своє, і ці покришки можуть конкурувати з гумою вельми сумнівної якості в особі Euro 129 від вітчизняного виробника Kama і Premiorri Solazo. Правда, у останнього досліджуваного саме краще ставлення між якістю і ціною - 2,38.
Про кожну покришці замовимо слівце ...
Отже, наш тест літніх покришок дав свої результати, дозволивши розставити випробувані зразки гуми на своє місце і відзначити їх головні плюси і мінуси. Давай поговоримо про кожну шині окремо. Почнемо з останнього місця.
11 місцеPremiorri Solazo
Місце виробництва Україна Вид малюнка протектора Спрямований Показник твердості по Шору 67/69 од Показник глибини протекторного малюнка 7,2-7,4 мм Маса шини 7,4 кг Орієнтовна вартість 2 тис. Руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,38
характерні особливості
- Покришки стали виробляти в 2010-му. В цьому ж році вони стали доступні на вітчизняному ринку.
- Гума Solazo досить посередньо гальмує як на мокрій, так і на сухій дорозі.
- Заданий водієм курс вони тримають непогано, проте дуже важко коригувати рух через «порожнього керма».
- Різкими рухами змінювати траєкторію не слід. Найкраще з такою «взуттям» загальмувати до повної зупинки. Швидкість і час виконання переставки дуже низька, тому що обмежена солідним знесенням на вході в поворот, а також занесенням на виході з повороту. Керувати автомобілем в таких шинах складно через значні затримки в реакціях.
- На мокрій дорозі водій з такою гумою буде відчувати себе невпевнено. Безпечна швидкість їзди значно знижується. Цей показник обмежений через можливість глибокого заносу.
- У плані видаваного шуму ці покришки жахливі. Solazo сильно гудуть і вібрують на невеликих вибоїнах і нерівностях.
- Чи не мають негативного впливу на витрату палива в міському циклі.
- Грунтовою рухаються середньо.
плюси:
- Явних переваг не відзначено.
мінуси:
- Погані зчіпні характеристики.
- Огидно «управляються».
- Жахливий рівень комфорту.
Підсумок - 840 балів (Підійдуть для розміреної їзди на хороших асфальтованих дорогах)
10 місцеKama Euro 129
Місце виробництва Росія Вид малюнка протектора Асиметричний Показник твердості по Шору 74/76 од. Показник глибини протекторного малюнка 6,1-6,9 мм Маса шини 7,4 кг Орієнтовна вартість 2100 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,50
характерні особливості
- Дебют цієї гуми відбувся в 2008-му. У Росії шини з'явилися тільки в 2009 році.
- Погано гальмують на сухому треку, жахливо - на мокрій дорозі. Гірше в останньому виді випробувань себе показали тільки японські Yokohama.
- На шосе автомобіль, взутий в цю гуму, постійно «плаває» з одного боку в іншу. Загалом, шини вимагають постійного контролю і «підрулення».
- Різко маневрувати на Euro 129 дуже небезпечно, так як спроба виправлення траєкторії може призвести до найсильнішого заносу.
- На мокрій дорозі керованість також не можна назвати простою і зрозумілою.
- Сильно гудуть в діапазоні швидкості 45-80 км / год. Дуже часто озвучують нерівності і вибоїни. Змушують кузов неприємно здригатися на невеликих вибоїнах.
- Підвищують витрата палива.
- Грунтовою рухаються досить впевнено, але, як то кажуть, без одкровень.
плюси:
- Явних переваг не відзначено.
мінуси:
- Складна керованість.
- Слабкі зчіпні властивості.
- Підвищують витрата палива.
- Невисокі показники комфорту.
Підсумок - 841 бал (Прийнятні для неквапливих поїздок по хорошим трасах, не бояться грунтових доріг)
9 місце Yokohama A.Drive
Місце виробництва Філіппіни Вид малюнка протектора Симетричний Показник твердості по Шору 67/68 од. Показник глибини протекторного малюнка 7,3-7,7 мм Маса шини 7,1 кг Орієнтовна вартість 2200 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,60
характерні особливості
- Найбільш «старі» учасники нашого тесту. Виробляються вже 7 років. У Росії продаються зі змінним успіхом з 2007-го.
- Слабо гальмують на сухому треку. На мокрій трасі поступаються лідеру цілих 5 метрів.
- На високих швидкостях цілком прийнятно тримають пряму, але комфортно перебудовуватися сильно заважають затримки в реакціях.
- У загальних рисах автомобіль поводиться слухняно, але лише до початку ковзань. При них буде забезпечений або сильний знос при вході в поворот, або занос на виході.
- Невпевнено рухаються по мокрій дорозі. Асфальт стає дуже слизьким, і автомобіль постійно норовить зірватися з траєкторії і розвернутися на 180 градусів.
- За рівнем шуму претензій немає. Однак з гумою Yokohama дуже жорстко відчуваються дрібні нерівності.
- Цілком економічні в міському циклі. На трасах за містом - середні показники.
- Впевнений рух по грунтовці.
плюси:
- Низька витрата пального до 60 км / ч.
- Чи не шумлять.
- На середній швидкості дозволяють виконувати екстремальні маневри.
мінуси:
- Складно управляти.
- Проблеми на сиром асфальті.
- Погані гальмівні якості на кожному з видів покриттів.
Підсумок - 843 бали (Цілком прийнятні для міста і далеких переїздів. Найкраще розкривають свій потенціал на сухому асфальті)
8 місце Cordiant Sport 2 PS-501
Місце виробництва Росія Вид малюнка протектора Асиметричний Показник твердості по Шору 69/70 од. Показник глибини протекторного малюнка 7,7-7,9 мм Маса шини 7,3 кг Орієнтовна вартість 2100 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,46
характерні особливості
- Шини продаються з позаминулого року. У 2011-му були серйозно доопрацьовані. Зокрема були змінені склад суміші і безпосередньо конструкція.
- На сухому покритті у цій гуми найгірші гальмівні властивості. У свою чергу, на мокрому покритті наближаються до «середнячкам».
- Добре тримають траєкторію Реакції на коригування без зволікань, чіткі і зрозумілі.
- При різкому маневруванні на сухій трасі слід м'яко працювати кермом, проте уникнути занесення буде дуже і дуже важко.
- На мокрому покритті має місце відстрілювати занос.
- Шумлять. Чути шелест. При швидкості понад 30 км / год він перетворюється в гул. Автомобіль трусить на малих і середніх нерівностях.
- При русі в місті витрата палива можна назвати середнім. При режимі руху понад 90 км / год він зростає.
- На грунтовці гума поводиться прийнятно.
плюси:
- Непогана швидкість виконання екстремальних маневрів на авто.
мінуси:
- Дуже гучні.
- Заслабкі гальмівні якості на сухій поверхні.
- Складна керованість при різких маневрах.
Підсумок - 853 бали (Згодяться для міста і поїздок за містом)
7 місцеBarum Brilliants 2
Місце виробництва Чехія Вид малюнка протектора Асиметричний Показник твердості по Шору 65/64 од. Показник глибини протекторного малюнка 8,0-8,1 мм Маса шини 6,6 кг Орієнтовна вартість 2200 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,51
характерні особливості
- Проводять з 2008-го. Склад покришок був змінений в 2010 році. На території РФ стали продавати з весни 2011-го.
- Як і вищезгадані шини від Cordiant, Brilliants 2 з рук геть погано гальмують на сухій трасі, а на мокрій - середні результати.
- Чітко тримають курс. Зауважень немає.
- Різко міняти напрям руху не варто. До керма претензій немає, проте сама поведінка транспортного засобу викликає нарікання. Наприклад, авто норовить зірватися з траєкторії ще на самому початку маневру.
- На сирої дорозі чимось нагадують покришки Kama. Погано управляються.
- Комфортні. Непогано котяться по дорожньому полотну будь-якої якості. Гасять малі і середні дефекти дороги.
- Економічні при будь-якій швидкості руху.
- Ведуть себе невпевнено на грунтовці.
плюси:
- Добре тримають дорогу.
- Високі показники комфорту.
- Бережливо ставляться до палива.
мінуси:
- Складна керованість при різких маневрах.
- Погано гальмують на сухій дорозі.
Підсумок - 877 балів (Найкраще підійдуть для заміських поїздок)
6 місце Hankook Kinergy Eco K425
Місце виробництва Угорщина Вид малюнка протектора Асиметричний Показник твердості по Шору 67/66 од. Показник глибини протекторного малюнка 7,3-7,6 мм Маса шини 7,6 кг Орієнтовна вартість 2200 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,46
характерні особливості
- Новинка вітчизняного ринку.
- У випробуваннях на гальмування були хороші. На сухій трасі - 4-ий результат. На мокрій стали третіми (навіть кращому, ніж у «позаконкурсних» більш широких Toyo).
- Добре коригувати рух автомобіля заважають запізнілі реакції рульового колеса.
- На сухому асфальті буде забезпечений занос, якщо водій захоче екстремально маневрувати на швидкості вище середньої. Також дратують чималі кути повороту керма. Через це необхідно вміти чітко маневрувати з випередженням.
- Управління просте і зрозуміле на мокрій дорозі. Однак «хвороби» (можливий занос і підвищені кути на кермі) сухого покриття, схоже, не виліковуються для цих шин.
- Жорсткі на кожному з видів покритті. Шумлять.
- Варто похвалити за економічність в міському циклі. За містом - середні показники.
- Грунтовка протипоказана.
плюси:
- Відмінні гальмівні властивості.
- Виконувати екстремальні маневри можна на високих швидкостях, не боячись за своє життя.
мінуси:
- Низький показник комфорту.
- Складно управляти на сухому асфальті.
Підсумок - 895 балів (Непогана «взуття» для міста і заміських поїздок. Однак обов'язкова умова - дороги хорошої якості)
5 місце Bridgestone Turanza ER300
Місце виробництва Японія Вид малюнка протектора Асиметричний Показник твердості по Шору 65/64 од. Показник глибини протекторного малюнка 7,7-8,1 мм Маса шини 7,4 кг Орієнтовна вартість 2550 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,85
характерні особливості
- Продаються в Росії з 2008-го.
- На сухій трасі гальмують непереконливо. Результати гіршими за середні. Однак по гальмуванню на мокрій трасі ділять 4-5 місця з Toyo.
- Курсова стійкість на рівні. Фактично ні до чого причепитися. Однак при плавній зміні смуги руху трохи докучає невелике «подруливание» у задній осі.
- Крутити кермо краще акуратно. Шини не терплять різкого звернення. Ривки протипоказані, так як викликають знос передньої частини авто і, відповідно, втрату траєкторії. Трохи дратують зростаючі кути повороту керма.
- Рівень комфорту - їх слабке місце. Сильно шумлять при поїздці в місті. Дрібні нерівності, дорожні заплатки і вибоїни передаються на кузов.
- Підвищують витрата палива.
- Їздити по грунтовці можна, але не потрібно.
плюси:
- Хороша керованість на мокрій трасі.
- Непогано гальмують.
мінуси:
- Далеко не найкомфортніші шини.
- Неекономічні.
Підсумок - 869 балів (Підійдуть як для міських поїздок, так і для подорожей по заміських трасах з хорошим покриттям)
4 місце Michelin Energy Saver
Місце виробництва Росія Вид малюнка протектора Асиметричний Показник твердості по Шору 65/65 од. Показник глибини протекторного малюнка 7,7-7,8 мм Маса шини 6,6 кг Орієнтовна вартість 2650 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,93
характерні особливості
- Випускають з 2008-го. Модель шини одна, ніяких модернізацій не було.
- Середньо гальмують і на сухому, і на вологому покритті.
- Непогана курсова стійкість.
- Середня швидкість перестроювання на сухому асфальті. Цей показник обмежений невеликим занесенням. Їх головна особливість, що вони поводяться дуже слухняно, якщо водій буде плавно крутити баранку.
- На мокрій трасі швидкість трохи знижується, а також занесення стає злегка глибше. Однак це не можна назвати відчутною різницею в порівнянні з сухим покриттям.
- Шини котяться, що не видаючи зайвого шуму. Правда, з ними досить жорстко відчуваються невеликі нерівності на дорожньому полотні.
- Економічні при будь-якому режимі швидкості. У свою чергу, Pirelli, Barum, Continental і Nokian зі своєю продукцією майже їм не поступаються.
- На грунтовці хороші.
плюси:
- Економічні.
- Стабільна керованість на кожному з покриттів.
- Відмінна курсова стійкість.
- Видають мало шуму.
мінуси:
- Недоліки в плавності ходу.
- Невеликі нарікання викликає керованість при екстремальних маневрах.
Підсумок - 904 бали (Економічні, комфортні і стабільні. Загалом, добротна річна «взуття» на новий сезон)
поза конкурсом Toyo Proxes T1R
Місце виробництва Японія Вид малюнка протектора Спрямований Показник твердості по Шору 65/63 од. Показник глибини протекторного малюнка 8,0-8,3 мм Маса шини 7,5 кг Орієнтовна вартість 3600 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 3,96
характерні особливості
- На вітчизняному ринку з'явилися вперше в 2005-му.
- Гальмівні характеристики заслуговують утішних слів. Краще гальмують на сухій дорозі тільки покришки Continental. Правда, в випробуваннях на мокрій трасі займають лише четверте місце.
- Миттєвий відгук на кермо. Краще за всіх тримають траєкторію на високій швидкості.
- При виконанні складних маневрів на гумі Toyo не варто хвилюватися. Реакції на повороти рульового колеса дуже чіткі, що робить поведінку автомобіля інтуїтивно зрозумілим.
- На вологому покритті поведінку машини при маневрах трохи розмиваються, а кути рульового колеса стають більше.
- Трохи дещо жорстким. Передають дрібні нерівності, але не вібрацію. Люблять «шарудіти» протектором. Пік гучності - від 40 до 70 км / ч.
- Зрозуміло, підвищене споживання палива, так як це закономірно для широких покришок.
- Можна їздити по грунтовці.
плюси:
- Чудові гальмівні властивості на сухому треку.
- Добре тримають заданий курс.
мінуси:
- Підвищують витрата палива.
- Претензії до зайвої галасливості.
- Керованість при екстремальних маневрах могла бути і краще.
Підсумок - 910 балів (Хороші шини для будь-яких режимів руху)
3 місце Pirelli Cinturato P1
Місце виробництва Туреччина Вид малюнка протектора Асиметричний Показник твердості по Шору 67/66 од. Показник глибини протекторного малюнка 7,6-7,9 мм Маса шини 7,4 кг Орієнтовна вартість 2400 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,61
характерні особливості
- Новинка вітчизняного ринку.
- На мокрій трасі в тестах на гальмування посіли шосте місце, а на сухому асфальті - третє.
- При плавній зміні смуги руху злегка підрулює задня частина авто. Це значно ускладнює життя водієві, так як йому постійно доводиться перебувати в напрузі, щоб чітко проводити маневри.
- Кращі в тесті на екстрене маневрування. Кермо стає дуже зрозумілим, а з легким занесенням, що виникають на виході з повороту, навіть не потрібно боротися.
- На мокрій дорозі реакції машини на екстрені маніпуляції з кермом дуже чіткі, як і на сухій поверхні.
- Котяться майже безшумно, але трохи струшують авто на нерівностях.
- Дбайливо ставляться до палива в будь-якому режимі руху.
- Грунтовою рухаються середньо.
плюси:
- Хороший рівень витрати пального.
- Добре справляються.
- Гальмівні якості на сухій трасі дуже хороші.
- Кращі при екстрених маневрах.
мінуси:
- Плавність ходу залишає бажати кращого.
- Не дуже добре тримають траєкторію.
Підсумок - 919 балів (Покажуть себе у всій красі на міських і приміських дорогах хорошої якості)
2 місце Nokian Hakka Green
Місце виробництва Росія Вид малюнка протектора Асиметричний Показник твердості по Шору 69/68 од. Показник глибини протекторного малюнка 7,6-7,8 мм Маса шини 6,9 кг Орієнтовна вартість 2600 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,79
характерні особливості
- Продаються у нас з 2011 року.
- Гальмівні якості покрішок залішають їх на 5-му місці в нашому рейтингу. У свою черга, випробування на Мокрій трасі Зроби їх срібнім призером.
- Чітко реагують на кермо. Непогана курсова стійкість.
- Складні маневри на сухій поверхні можна виконувати навіть на високих швидкостях. Правда, потрібно зважати на м'яким занесенням. Поведінка рульового колеса дуже зрозуміло, і автомобіль миттєвого на нього реагує.
- На вологій трасі швидкість переставки така ж висока. Також знову варто відзначити, дуже точне кермо.
- Безшумно котяться, але всі стики і нерівності дорожнього полотна передаються на кузов дуже чітко.
- Економлять паливо. Одні з найкращих в цих тестах.
- Для поїздки по грунтовці підійдуть.
Підсумок - 932 бали (Це відмінні шини, що поєднують в собі паливну економічність, стабільну поведінку і хороші гальмівні властивості)
1 місце Continental ContiPremiumContact 2
Місце виробництва Португалія Вид малюнка протектора Асиметричний Показник твердості по Шору 74/73 од. Показник глибини протекторного малюнка 8,0-8,6 мм Маса шини 7,0 кг Орієнтовна вартість 2800 руб. Співвідношення між якістю і вартістю 2,99
характерні особливості
- Шини випускаються з 2008-го. Останній раз їх серйозно допрацьовували рік тому.
- Кращі в тестах на гальмування що на сухому, що на асфальті після дощу.
- Злегка запізнюється реакція автомобіля на положення керма.
- Зовсім не бояться екстремальних поворотів та інших маневрів на високій швидкості. Поведінка автомобіля дуже зрозуміло, а його реакції чіткі. Одна важлива особливість цієї гуми. Справа в тому, що в міру прогріву її поведінку поліпшується.
- На мокрій дорозі ці шини в екстрених ситуаціях не підведуть водія.
- До плавності ходу не причепишся. Дуже комфортні шини. Видають лише легкий шелест при їзді.
- Економно відносяться до пального в будь-яких режимах руху.
- Можна їздити по грунтовці.
плюси:
- Чудові гальмівні якості.
- Економлять пальне.
- Хороший рівень комфорту.
мінусі:
- Слабке місце шин - це курсова стійкість і керованість на мокрій дорозі.
Підсумок - 935 балів (Мабуть, кращі шини на літо. Комфортні, цілком доступні за ціною, економлять паливо і можуть похвалитися відмінними гальмівними властивостями)
Дуже дякую за увагу!