Наша сеть партнеров Banwar
Перший крок на шляху до вісі, яку компанія Toyota відзначає на початку травня, був зроблений ще в 1971 році, коли автомобіль Corolla став першим автомобілем Toyota, виробленим в Європі і зібраним в Португалії з деталей, поставлених з Японії. Португалія, як і раніше випускає автомобілі на заводі Сальвадор Каетано (в даний час це моделі Land Cruiser 70 для експорту в Південну Африку), але сьогодні діяльність Toyota здійснюється в набагато ширшому масштабі - на шести автомобільних заводах і трьох фабриках силових установок, розташованих в семи різних країнах по всьому континенту.
Спільно вони виробляють поширені в Європі моделі Toyota: автомобіль середнього класу Yaris - у Франції, седани і універсали Auris і Avensis - в Великобританії і седан Verso MPV і Corolla - в Туреччині. Далі на сході, Тойота Мотор Росія виробляє моделі седана Camry в Санкт-Петербурзі. Бензин, дизельне паливо, гібридні двигуни і механічні коробки передач виробляються в Великобританії і Польщі.
Згідно з даними, опублікованими Toyota Motor Europe NV / SA (ТМЕ), майже три з чотирьох нових автомобілів Toyota, проданих в Європі, виробляються там же.
За прогнозами ТМЕ, таке переважання в продажах автомобілів, вироблених в Європі, буде рости, тому що в цьому році на заводі Toyota Motor Manufacturing у Туреччині починається виробництво кросовера TOYOTA C-HR, а цього літа з конвеєра в Санкт-Петербурзі зійде новий RAV4 SUV . Ця продукція призначена не тільки для «місцевих» продажів; велика кількість автомобілів, вироблених в Європі, експортується в інші країни по всьому світу, включаючи Північну Америку і Японію.
Великомасштабне виробництво в Європі почалося зі створення заводів з виробництва двигунів і автомобілів у Великобританії в 1992 році, спочатку для виробництва автомобіля Carina E ( «Е» означає для Європи), седана середнього розміру, який є попередником Avensis. Абсолютно справедливо, що перший такий автомобіль зайняв почесне місце серед моделей Toyota, представлених в штаб-квартирі Toyota Motor Europe в Брюсселі в офіційних урочистостях з нагоди виробництва 10-мільйонногоавтомобіля.
Одним з найважливіших подій галузі став запуск виробництва гібридних автомобілів в Європі, починаючи з Auris Hybrid в Бернстоне, Великобританія, в 2010 році, а потім Yaris Hybrid в Валансьене у Франції. TOYOTA C-HR ознаменує початок виробництва гібридних автомобілів в Туреччині, з використанням двигунів, що поставляються заводом в ДІСАЙД, Великобританія.
Стратегія виробництва автомобілів там, де вони продаються, означає, що виробник розуміє переваги і пріоритети клієнтів на різних світових ринках, а також тренди, які повинні бути прийняті до уваги. Саме тому при виробництві автомобілів велика увага приділяється тому, щоб форма і конструкція нових моделей відповідали смакам європейських клієнтів.
Всі сучасні моделі Yaris, Auris і Avensis були сконструйовані - і зовні, і всередині - в проектно-конструкторському відділі на півдні Франції і відрізняються плавністю ходу і налаштуванням керованості. При цьому, за опублікованими даними Toyota Motor Europe, тільки в минулому році в Європі було вироблено 660 000 автомобілів Toyota.
Європейські заводи продовжують вводити все більш чисті та екологічно безпечні способи роботи. Toyota Manufacturing Великобританія і Toyota Motor Manufacturing Франція керують екозаводамі, де велика увага приділена інноваційним способам ліквідації відходів і використання поновлюваних джерел енергії, і зведено до мінімуму використання водних та інших природних ресурсів.
Виробництво автомобілів поруч з клієнтами також скорочує число машин, які повинні бути відправлені на великі відстані, щоб потрапити в автосалони.
Звичайно, 10 мільйонів - це проміжний етап на шляху, кінцева мета якого - поставляти кращі автомобілі, вироблені для Європи, в Європі.
Матеріал підготовлений за даними компанії Toyota Motor Europe NV / SA .
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.