Наша сеть партнеров Banwar
огляд фото
Позашляховик УАЗ-3159 «Барс», створений на базі моделі УАЗ-3151 , Дрібносерійне випускався з кінця 1998 до 2005 року.
Створюючи модель УАЗ-3159, інженери прагнули поліпшити ходові якості вихідної моделі. Позашляховик отримав збільшену колісну базу - це дозволило зробити машину більш стійкою при русі по асфальті, а також розмістити додаткові сидіння в багажнику (існували версії на дев'ять та одинадцять місць).
Інтер'єр позашляховика УАЗ-3159 «Барс»
Передня підвіска автомобіля - пружинна замість ресорної у звичайного Уаза-3151. Щоб зберегти позашляхові якості та 30-сантиметровий дорожній просвіт, у «Барса» залишили бортові колісні редуктори - це в свою чергу зажадало розширення колії.
Під капотом позашляховика УАЗ-3159 стояв новий на той момент двигун ЗМЗ-409 з уприскуванням палива, який при обсязі 2,7 літра розвивав 133 л. с., а замість чотириступінчастою коробки передач автомобіль отримав пятиступенчатую трансмісію.
Позашляховик УАЗ-3159 «Барс»
В салоні «Барса» - інший кермо від моделі УАЗ-3160, змінена обробка передньої панелі і зсувні кватирки дверей замість поворотних. Для доступу в багажне відділення використовувалася орні задні двері замість відкидного борта. Нарешті, для підключення переднього моста і включення понижувальної передачі тепер служив один важіль.
У 1999 році ціна позашляховика УАЗ-3159 становила 270 000 рублів або 10500 доларів за тодішнім курсом. Пізніше деякі рішення, застосовані на «Барсі», з'явилися на серійному позашляховику « УАЗ Хантер ».
фото
Цю сторінку шукають за запитами: ціна УАЗ-3159 Барс, характеристики автомобіля, детальна інформація про моделі УАЗ-3159 Барс.