Наша сеть партнеров Banwar
Перегляд відео неможливий. Встановіть, будь ласка, flash-player.
';
УХТИНСЬКОМУ автолюбителі продовжують своїми силами ремонтувати дороги. В кінці минулого тижня вони остаточно залатали ями на виїзді з ухтинского селища Робочий, витративши понад 20 мішків холодного асфальту, який замовили на одному з московських заводів за власні гроші.
Водії Ухти витратили на латання доріг вже більше тонни холодного асфальту. фото БНКомі
Тиждень тому автомобілісти вже працювали на цьому місці, тоді вони залатали кілька ям, в цей раз вирішили довести справу до кінця і закрити залишилися ями. На відміну від минулої акції на цей раз всі роботи були узгоджені з міським управлінням житлово-комунального господарства. Чиновники навіть надали допомогу: зрізали стирчить з асфальту арматуру і надали водіям каток.
- Влада схвалила нашу ініціативу. Правда, в управлінні ЖКГ не вірять, що наш асфальт довго протримається. Подивимося. Принаймні, точно такий же асфальт в селищі Водний лежить вже два роки, і все нормально, - заявив один з організаторів ремонтної «бригади» Сергій Кільдюшов.
Як кажуть водії, працювати з холодним асфальтом і просто, і зручно. Спеціальна техніка тут ні до чого, потрібно просто висипати асфальт в яму і ущільнити його. Застигає матеріал протягом 30 хвилин. Ідея зайнятися народним асфальтуванням народилася на одному з УХТИНСЬКОМУ інтернет-форумів. Для збору коштів в банку був відкритий рахунок. Правда, визнають організатори акції, які бажають приєднатися поки небагато.
- Народ звик до халяви. Простіше сидіти вдома і чекати від когось допомоги. Особисто я в першу чергу для себе забезпечую комфорт. Сподіваюся, водії оцінять результат нашої роботи, і хтось із них потім приєднається до нас, - сподівається водій Петро Саливон.
Вартість одного 60-кілограмового мішка холодного асфальту - 300 рублів. На асфальтування ям на виїзді з селища Робочий водіям довелося витратити близько 20 мішків. Витрати склали близько 6 тисяч рублів, однак автомобілістам цих грошей не шкода. За їхніми словами, краще витратитися на асфальт, ніж потім платити за ремонт розбитої підвіски.
У організаторів акції ще залишилося в наявності близько півтори тонни холодного асфальту. Де його застосувати, поки не вирішено. Про ефективність дорожнього покриття стане відомо восени. У будь-якому випадку, зазначають водії, ямковий ремонт - рішення тимчасове. Автолюбителі сподіваються, що їх асфальт протримається до тих пір, поки на цій дорозі не проведуть звичайне суцільне асфальтування.