Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ALRT

Наша сеть партнеров Banwar

Проект «Bus Lane» ( «Bus» - автобус, «Lane» - смуга) - має на увазі спеціальну виділену смугу на вулицях міста, яка призначена для безперешкодного руху громадського транспорту. Дана ініціатива реалізується спільно з Управлінням пасажирського транспорту Астани і Управлінням адміністративної поліції Департаменту внутрішніх справ м Астани.

Мета даного проекту - створення умов для комфортної поїздки пасажирів і надання пріоритету руху громадського транспорту. Впровадження даного проекту дозволяє вирішити такі питання, як:

  • простий громадського транспорту в пробках і заторах;
  • затримка графіків руху громадського транспорту;
  • недотримання інтервалу і розкладу руху;
  • складне управління громадським транспортом в загальному потоці;
  • відсутність пріоритету руху.
  • Відрегулювати розклад рухів;
  • Знизити кількість порушень за графіком;
  • Підвищити дисципліну водіїв автобусів;
  • Підвищити безпеку руху;
  • Збільшити середню швидкість пересування автобусів на 20%.

Пілотний проект «Bus Lane» був запущений в Астані влітку 2015 року та охопив дві ділянки:

  • пр. Момишули;
  • пр. Богенбай батира.

Далі виділені смуги з'явилися на чотирьох ділянках:

  • вул. Кравцова;
  • вул. Мунайтпасова;
  • вул. Сиганак;
  • пр. Тлендіева.

На сьогоднішній день вже затверджені ділянки по другому етапу проекту, який предусмотрівает впровадження «Bus Lane» на ділянках:

  • пр. Тауелсіздік;
  • пр. Женис;
  • ш. Алаш;
  • пр. Республіки;
  • вул. Бараева;
  • Коргалжінское ш .;
  • вул. Кенесари;
  • пр. Абая.

Більш того, право користування виділеною смугою також надано транспортним засобам спеціальних служб, з включеними проблисковими маячками, при виконанні службового завдання.

Додатковою перевагою даного нововведення є і те, що впровадження «Bus lane» не потребує внесення змін до законів і правила дорожнього руху, так як дорожні знаки вже присутні в ПДР РК.

МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД

Виділені смуги міського пасажирського транспорту, а простіше кажучи "виділенки" є в усьому світі, крім найбідніших країн Африки і Південно-Востояной Азії. Перша виділена смуга з'явилася, в США - країні проголосила автомобіль частиною своєї ідеології - в місті Чикаго, в 1940 році. На Європейському континенті перші виділені смуги були створені в Гамбурзі (Німеччина, 1963), причому успішний досвід їх застосування підштовхнув до розробки стандартів організації таких смуг, за якими навчалися в подальшому фахівці з інших країн. 1964 рік - перша виделенка в Парижі, 1968 рік - перша виделенка в Лондоні, і так далі. Вже до 1974 року більше 100 міст мали мережею виділених смуг.

Вже до 1974 року більше 100 міст мали мережею виділених смуг

Нью-Йорк, США

Практика ряду країн переконливо показує, що одним з найбільш ефективних методів організації руху громадського транспорту є виділення спеціальних смуг, за якими забороняється рух інших транспортних засобів. Як приклад можна навести досвід організації відокремлених смуг для руху в Нью-Йорку для маршруту М15. Середня швидкість автобусів на даному маршруті становила близько 8,53 км / год. Для поліпшення ситуації на Першій та Другій Авеню були виділені дві крайні праві смуги для руху автобусів з дозволом повороту направо для інших транспортних засобів. У піковий період поставки товарів в магазини, прилеглі до виділених смугах, заборонені. Була проведена установка бордюрного каменю між смугами руху для автобусів і інших транспортних засобів, щоб перешкоджати виїзду автомобілів, вантажівок і таксі на відокремлені смуги. В результаті проведених заходів відбулося скорочення часу руху на маршруті на 21-27%, а кількість перевезених пасажирів збільшилась на 48%.

Берлін, Німеччина

При знайомстві з німецьким суспільним транспортом найбільше вражає, що автобуси тут ходять чітко за розкладом, незалежно від трафіку в місті. Електричка може запізнитися, а ось автобус майже ніколи. Один із секретів - грамотне застосування виділених смуг. У загальній структурі дорожньої мережі вони займають невеликий обсяг, але працюють дуже ефективно.

Виділені смуги бувають двох видів. У великих містах, на широких вулицях у автомобілістів просто відбирають місце зліва, справа або в центрі, часто додатково відокремлюючи дороги від інших роздільників - делінеаторамі або газонами. І більшу частину шляху автобуси їдуть по вільній дорозі, як трамваї по рейках.

Але ще цікавіше рішення застосовується тоді, коли ширина вулиці не дозволяє цього зробити. Тоді автобуси отримують простір не на всьому протязі маршруту, а точково - саме там, де особливо висока ймовірність заторів. Деякі виділені ділянки зовсім короткі - кілька сотень або навіть десятків метрів, але саме вони дозволяють автобусам об'їжджати пробки.

Крім того, на графік руху працює і те, що всі світлофори пов'язані в єдину мережу і всюди, де це можливо, для автобусів забезпечується зелена вулиця. Якщо ти на своїй машині стоїш на перехресті, а світлофор незвично довго горить червоним, можна бути впевненим - зараз повз тебе по перпендикулярній вулиці проїде автобус, яким потрібно надолужити запізнення.

Москва, Росія

Виділені смуги в Москві створювалися для вирішення ситуації з пробками. Їх створення входило в план «Місто, зручне для життя», розроблений мером столиці Сергієм Собяніним в кінці 2010 року. За останні п'ять років в місті було створено понад 200 кілометрів виділених смуг для громадського транспорту . Загальна протяжність виділених смуг в Москві до 2015 року склала 241 км.

Виділені смуги для громадського транспорту дозволили збільшити на 15-30% швидкість руху автобусів, трамваїв і тролейбусів. До початку 2016 року планується ввести близько 260 км виділених смуг для громадського транспорту. Пасажиропотік на виділених смугах для громадського транспорту перевищує 1,5 млн осіб в день.

У 2014 році московський наземний транспорт перевіз на 30% більше пасажирів, ніж роком раніше. За рахунок введення виділених смуг число аварій за участю громадського транспорту скоротилося на 28,5%.

У 2015 році Центр організації дорожнього руху (ЦОДД) збільшив кількість виділених смуг за рахунок переразметкой і звуження існуючих смуг. Ці роботи планується провести на Волоколамському шосе від вулиці Курчатова до Піхотній вулиці, а також на ділянці Ленінського проспекту від проспекту Вернадського до МКАД , Русаковской вулиці. Розглядається можливість звуження смуг на Варшавському і Каширському шосе.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов