- ПО БЕЗДОРІЖЖЮ Снегоболотоходи - це чисто російське відкриття, що представляє собою автотехніку на...
- Тепер порівняємо "ТРЕКОЛ" СО Снігоболотохід «Лопасня»
ПО БЕЗДОРІЖЖЮ
Наша сеть партнеров Banwar
Снегоболотоходи - це чисто російське відкриття, що представляє собою автотехніку на пневматиках. Пневматики - це колеса великого радіусу і наднизького тиску, що дозволяють Снігоболотохід НЕ провалюватися на снігу, впевнено їхати з будь-якого грунту і навіть плавати. Ідея снегоболотохода з'явилася ще в 70-х роках, коли жителі Півночі приторочили камери від вантажної машини до мотоциклу, і вийшов так званий Каракат, який міг легко рухатися по пухнастому снігу і не тонути в ополонках. Еволюція від Каракат до сучасних Снігоболотохід була досить-таки значною. На російському ринку снегоболотоходи випускають кілька основних компаній.
Компанія «ТРЕКОЛ» випускає снегоболотоходи ціни на які цілком доступні, при цьому дані моделі мають просту конструкцію і невисокі питомі навантаження на колесо, що забезпечує Снігоболотохід хорошу прохідність по бездоріжжю. При створенні снегоболотохода використовується стандартний кузов УАЗ, а мости піднімаються, щоб в колісні ніші встали пневматики.
ТРЕКОЛ
Згадайте, чим вам відомий ТРЕКОЛ. Розповімо, чому ж «ТРЕКОЛ» відрізняється від звичайних всюдиходів:
По-перше, тиск снегоболотохода ТРЕКОЛ на грунт завдяки шинам-пневматика низького тиску майже невідчутне для рослинності, величина тиску навіть в кілька разів менше, ніж допускає стандарт. Ця особливість всього модельного ряду «ТРЕКОЛ», крім цього він набагато знижує витрату палива в порівнянні з іншими позашляховиками. А головне, чим Вам ніколи не доводиться розплачуватися, так це лопнули камерами всередині шини, так як колеса у «ТРЕКОЛ» безкамерні, а тиск в шинах-пневматиках часом менше однієї десятої атмосфери, тому коли на деяких ділянках бездоріжжя доводиться скидати тиск в шинах, беськамерная гума дозволяє уникнути провертання камери всередині шини і розриву її від сильного тертя.
Крім цього, у всюдихода є багато інших хороших якостей, і головна з них це невелика вага кузова - всього 300 кг.
І по дизайну цей всюдихід чть чи не єдиний з серійних, яка не нагадує "гаражний" саморобку, а матеріали інтер'єру салону повністю виправдовують звання комфортабельногоо всюдихода, і весь необхідний рівень зручностей звичайного автомобіля в «ТРЕКОЛ» збережений.
Ширина салону більш ніж достатня для розміщення водія і пасажира, також відзначимо - саме для комфортного розміщення, включаючи спальні місця. Кожух моторного відсіку поділяє салон на кабіну і пасажирський відсік. У пасажирському відсіку уздовж бортів розташовані дві невідкидними лави для пасажирів, під якими знаходяться додаткові багажні відсіки. Посадка водія і пасажирів досить зручна, хоча, сидіння встановлені від автомобіля "ВАЗ", комфорту при їзді по бездоріжжю вистачає. Висота в салоні поза всяких похвал- пасажири, особливо в задній частині можуть перебувати в салоні мало не в повний зріст.
Всюдихід має цілих два обігрівача, тому в ньому не замерзнеш навіть при -30 "С. Так що, в тривісною моделі всюдихода 39292, фірми виробника« ТРЕКОЛ », салон всередині несподівано вражає простором і комфортом, цілком можна порівняти з вантажопасажирської Газеллю. Правда, наявність великої кількості килимів мимоволі породжує бажання роззутися перед посадкою і залишити брудні чоботи на вулиці. Сидіння водія, зміщене до поздовжньої осі машини, під час руху (особливо на воді) асоціюється з рубкою річкового трамвайчика. Другий ряд сидінь (до речі, Газелевской) зміщений вліво і забезпечує вільний прохід до моторного відсіку.
Тепер порівняємо "ТРЕКОЛ" СО Снігоболотохід «Лопасня»
Лопасня ТРЕКОЛ
По-перше, Лопасня є всюдиходом на камерних шинах низького тиску - тому деколи доводиться розплачуватися лопнули камерами всередині шини, так як колеса у «Лопасни» камерні, а тиск в шинах-пневматиках часом менше однієї десятої атмосфери, що на деяких ділянках бездоріжжя призводить до проворачиванию камери всередині шини і розриву її від сильного тертя. Крім того, по дизайну цей всюдихід нагадує саморобку, а матеріали інтер'єру салону повністю виправдовує практицизм утилітарного всюдихода, все ж необхідний мінімум зручностей в «Лопасне» збережений. Ширина салону в принципі достатня для розміщення водія і пасажира, але відзначимо - саме для размещенія.Посадка водія і пасажирів досить зручна, хоча, з огляду на поїздки по бездоріжжю, висота в салоні явно мала - пасажири, особливо біля заднього борту, на черговій купині дістають головою до стелі.
А ось поїздка на Снігоболотохід «ТРЕКОЛ-39292» залишила тільки приємні враження. Огляд під час руху хороший, а щоб побачити передній край «капота», досить нахилитися до керма. Завдяки гідропідсилювачу кермо дуже легкий, навіть на пересіченій місцевості можна вести машину однією рукою. На нерівній місцевості всюдихід поводиться відмінно. Дрібні нерівності практично безшумно «проковтують» колесами, але залежна підвіска позначається - на досить великих перешкодах машина відчутно підстрибує, правда, пробоїв підвіски немає, і в цілому курсова стійкість зберігається. Тривісну машину майже не водить на розкислих дорогах, і вибратися з глибокої колії не проблема. До того ж, великий дорожній просвіт виключає контакт нижніх точок підвіски з нерівностями дороги.
На завершення хочеться сказати, що утилітарні, порівняно недорогі (ціна снегоболотохода не така висока) всюдиходи Лопасня, обмежені в комерційному застосуванні тільки певними видами робіт, що виконуються бригадами з 1-3 чоловік з невеликою кількістю технологічного обладнання та запасів. Тому ті, хто планують використовувати снегоболотоход досить інтенсивно, вибирають більш нові моделі Снігоболотохід «ТРЕКОЛ».
Зупинивши свій вибір на вітчизняному Снігоболотохід ТРЕКОЛ, ви будете повністю задоволені невеликим витратами на експлуатацію, його довговічністю, можливістю використовувати в самих різних ситуаціях: на риболовлі чи полюванні, на озері або річці, при весняному бездоріжжю на дорогах, в лісі, на бездоріжжі.
Дивись всі моделі і ціни на снегоболотоходи в каталозі