Наша сеть партнеров Banwar
У столиці Білорусі, Мінську, була компанія Яровит - дилер заводу МАЗ . Свого часу Яровит був призвідником і організатором чемпіонату СНД по трак-тріалу; команда МАЗ-Яровит блищала і на європейському трак-триалі - але потім, на жаль, спортивний проект розвалився.
І ось на початку 2005 року компанія вирішила почати виробництво вантажних машин власної конструкції, причому на російській території. І не де-небудь, а в Санкт-Петербурзі!
Яровит Глорос 4352
Засновниками новоствореного АТ Яровит Моторс стали американська компанія Elgin Systems (їй належить 51% акцій) і англійська фірма Tracks & Dumpers (49% акцій): вони вкладуть у будівництво заводу $ 40 млн. Саме ж підприємство розташовується неподалік від Фінляндського вокзалу - на території Ленінградського механічного заводу, на вулиці Ватутіна. Творцем і главою компанії став білоруський підприємець Андрій Бірюков.
Уже в рік відкриття передбачалося зібрати 250 примірників, потім збільшити випуск до 500 машин в рік, а до 2009 року - до 1800 вантажівок. Ці плани підкріплювалися кількістю перспективних модифікацій: три варіанти кабіни, колісні формули від 6х4 до 10х8, різноманітні надбудови.
Згодом обсяги випуску Яровита залишалися мізерними: в 2008-му - 17 примірників, у 2009-му - всього чотири. І тому в 2010 році Андрій Бірюков переключився на новий проект - гучний е-мобіль. Але тепер вже точно відомо, що е-мобілів не буде. І навіть спортивна команда Яровит-е-Моторспорт, якій належить, схоже, останній випущений Яровита вантажівка (він служив технічкою), не виступає з 2014 року.
У 2015 році суд Санкт-Петербурга приступив до справи про банкрутство компанії Яровит - єдиного виробника оригінальних вантажних автомобілів в місті. Так закінчилася історія ще однієї вітчизняної вантажної марки.
бонус:
Яндекс шукає фото Яровит