Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Українські багатії стали активно бронювати автомобілі

  1. Платити доводиться не тільки за "апгрейд" авто, а й за його подальше обслуговування
  2. Дороге задоволення
  3. Сервіс з доплатою
  4. Орфографічна помилка в тексті:

7 червня 2017, 13:38 Переглядів:

Платити доводиться не тільки за "апгрейд" авто, а й за його подальше обслуговування

7 червня 2017, 13:38 Переглядів:   Платити доводиться не тільки за апгрейд авто, а й за його подальше обслуговування   Автомобілі з плавними формами кузовів бронювати складніше і дорожче, ніж квадратні

Автомобілі з плавними формами кузовів бронювати складніше і дорожче, ніж "квадратні". Фото: o001oo.RU.

Розгул злочинності в країні змушує українців перестраховуватися. Експерти констатують: заможний громадяни почали посилено цікавитися броньованим транспортом, пише UBR .

Як розповіла фахівець відділу маркетингових комунікацій міжнародного центру інтернет-торгівлі Allbiz Марія Розумна, в минулому році попит на броньовані авто і техніку виріс в 2,7 рази. У цьому році динаміка зберігається. "З'явилися навіть замовлення з США, хоча 97% попиту забезпечує внутрішній ринок ", - розповіла Розумна.

Стабільний інтерес до захищених авто підтвердили і самі компанії, що займаються бронюванням. Хоча там і відзначають, що купувати нові і дорогі "цивільні" машини стали менше.

"У кращі роки продавали до 15-20 броньованих легкових автомобілів в рік, зараз - приблизно в 2 рази менше. Вартість автомобілів - близько 550-650 тис. Євро", - розповів заступник генерального директора з продажу легкових автомобілів компанії "АвтоКапітал" В'ячеслав Дядченко .

Основні замовники цивільних бронемашин в Україні - це бізнесмени, охоронні агентства, компанії автопрокату та інші юрособи. Кінцевого користувача продавець, як правило, не знає. Багато політиків замовляють автомобілі для себе через підлеглих, а генералам машини закуповують на держтендерах. А ось зірки шоу-бізнесу витрачатися на "обладунки" не звикли.

Везуть автомобілі найчастіше з Далекого Сходу, а більш дорогі - з Європи та Канади. Зі зрозумілих причин спостерігаються труднощі з поставками автомобілів з РФ, так як російські виробники використовують базові моделі російської збірки, вин-код у них також російський і вони не відповідають стандартам Євро-5.

Дороге задоволення

В Україні є близько десятка виробників, що працюють в даному сегменті. Але часто украінцви з міркувань безпеки вибирають відомі іноземні контори з хорошою репутацією і потрібними сертифікатами. А ось для військового сектора працюють вітчизняні умільці.

Бронювання може бути як заводський, так і зробленої вже після покупки авто, в спеціалізованій фірмі. Але найчастіше бронюють не весь автомобіль, а тільки його частини (кабіна водія, двері пасажира).

Броньована техніка ділиться на кілька категорій:

  • автомобілі для перевезення цінностей (більше відомі як інкасаторські);
  • автомобілі на базі списаної армійської бронетехніки (БРДМ, БТР);
  • автомобілі для перевезення осіб, що охороняються.

За словами президента Асоціації траблшутеров Сергія Креймера, на сьогоднішній день обсяг ринку становить приблизно 2 тис. Машин на рік. Причому, попит зростає в геометричній прогресії. У 2014 році ринок оцінювався в 500 автомобілів, в 2015 р - вже в 700-800, а в 2016 році попит виріс на 1000-1200 автомобілів.

Як розповіли в одеській охоронної компанії, точний обсяг ринку оцінити складно - все, хто має можливість утримувати захищений автомобіль і парк машин супроводу - їх уже мають і лише час від часу оновлюють його. Зрозуміло, інформація про заміну, обслуговуванні або ремонті захищеного автомобіля - закрита, і її витік може суттєво вдарити по репутації компаній.

Інкасаторські фургони зазвичай обходяться банкам від 50 тис Інкасаторські фургони зазвичай обходяться банкам від 50 тис. Доларів. фото: atlant -m.in.ua

Представницькі автомобілі і машини супроводу бронюють за індивідуальними замовленнями в спеціалізованих тюнінг-ательє. Деякі такі ательє є при заводах-виробниках.

Ціна автомобіля залежить від декількох факторів: вартість бази, рівень бронювання, бренд виробника капсули, наявність додаткових побажань у замовника.

Наприклад, базова версія Toyota Camry з рівнем захисту В-6 стартує від 130-170 тис. Доларів в залежності від виробника. Вартість базової версії Toyota Land Cruiser з рівнем захисту В-6 починається від 210 тис. Доларів. Інкасаторські фургони зазвичай обходяться банкам від 50 тис. Доларів.

Вартість самої бронювання багато в чому залежить і від "рельєфу" автомобіля, наскільки вигнутий корпус машини.

"Якщо бронювати по хорошому класу, то вартість буде дорівнює приблизно ціні самого автомобіля. Наприклад, найпростіше забронювати джип, наприклад," Кубик "від Mercedes, тому що він дійсно квадратний, а ось броня для Camry може коштувати і вдвічі дорожче", - розповів начальник відділу розвитку НУО "Практика" Сергій Вілков.

Готові екземпляри компанії відвантажують протягом 10-14 днів. Але індивідуальне замовлення можна чекати і більше року.

Сервіс з доплатою

Обслуговування броньованого автомобіля також обійдеться дорожче, ніж звичайного. Як мінімум, тому, що регламентні роботи потрібно проводити частіше. А різниця у вартості індивідуальна для кожного автомобіля.

Основна проблема - це робота з деталями, які знаходяться за захисними панелями. Якщо виробник використовує власні ноу-хау для кріплення даних панелей, то для доступу до масляного фільтру і сливу масла може знадобитися від 3 до 5 годин і стільки ж на зворотну збірку.

Так як багато виробників не пропонують інструмент для сервісних центрів, це створює величезні проблеми в обслуговуванні і нерідко робить його вартість космічної.

Найдорожчими расходниками є гума, гальмівні колодки, амортизатори і пружини, а також скління. Комплект гуми на Mercedes S-класу може обійтися в 20 тис. Євро. Все залежить від конфігурації конкретного автомобіля і можливостей СТО на замовлення таких запчастин.

"Вартість може збільшувати якщо було витрачено більше нормо-годин. Наприклад, якщо за регламентом процедура займає 0,6 нормо-годин, а з броньованим авто це зайняло 0,8 нормо-годин, то ціна, відповідно, буде більшою", - зазначив керуючий автосервісу повного циклу "Гарант-Автотехник" Євген Синянський.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Українські багатії стали активно бронювати автомобілі". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов