Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Юридична адреса організації

Наша сеть партнеров Banwar

З точки зору законодавства нашої країни категорія «юридична адреса» може трактуватися наступним чином: місце знаходження юридичної особи, місце розміщення юридичної особи, місце державної реєстрації юридичної особи З точки зору законодавства нашої країни категорія «юридична адреса» може трактуватися наступним чином: місце знаходження юридичної особи, місце розміщення юридичної особи, місце державної реєстрації юридичної особи. По суті, всі ці поняття позначають ту адресу, який відображений в установчих документах юридичної особи та за якою знаходяться його органи управління.

Навіщо вказувати юридичну адресу в установчих документах, і чим він відрізняється від поштового?

По-перше, на підставі юридичної адреси визначаються органи, на обліку в яких буде складатися суб'єкт господарювання, а також правовий режим, якщо на будь-якій території для зареєстрованих суб'єктів передбачені які-небудь пільги або обмеження.

Так, наприклад, Декретом Президента РБ від 07.05.2012 №6 «Про стимулювання підприємницької діяльності на території середніх, малих міських поселень, сільській місцевості» надаються пільги, але вони відносяться тільки до певних населених пунктів. Тобто юридичний адреси не просто дозволяє визначити «місце зв'язку» з організацією, а й визначити, з якими державними органами вона зобов'язана контактувати в ході своєї діяльності, а також особливості правового становища, характерні для тієї чи іншої території.

У статті 50 ЦК місце знаходження юр.лица визначено як місце знаходження його постійно діючого виконавчого органу (адміністративно-територіальна одиниця, населений пункт, а також будинок, квартира або інше приміщення, якщо вони є), а якщо такий відсутній - іншого органу або особи , які мають право діяти від імені організації без доручення.

У Положенні про державну реєстрацію юридична адреса визначається за допомогою таких понять: «місце знаходження», «місцезнаходження» і «місце розміщення». А в п.4 Положення відображено правило, згідно з яким реєстрація юридичної особи відбувається за місцем його знаходження.

Таким чином, можна зробити висновок, що юридична адреса залежить від дійсного місця знаходження організації, тобто місця знаходження її керівних органів.

Тепер заглянемо в Податковий Кодекс, в ньому використовується поняття «місце знаходження організації», і наведені деякі роз'яснення. Так, відповідно до ст.15 НК місцем знаходження організації (за винятком простого товариства) визнається місце її державної реєстрації, якщо інше не встановлено НК.Прі відсутності (бездіяльності) місця державної реєстрації місцем знаходження організації визнається місце знаходження її вищого органу управління (місце, де здійснюються його повноваження відповідно до установчих документів). При відсутності (бездіяльності) вищого органу управління місцем знаходження організації визнається місце, де здійснюються повноваження її постійно діючого виконавчого органу управління (адміністрації, дирекції, правління, централізованої бухгалтерії або іншого подібного органу, що здійснює оперативне фінансове управління цією організацією). При відсутності (бездіяльності) виконавчого органу управління місцем знаходження організації визнається місце, де приймаються рішення з питань створення, ліквідації та реорганізації цієї організації, зміни складу її засновників (учасників), збільшення або зменшення розмірів статутного фонду, придбання або відчуження її майна і іншим істотним питань управління організацією, або місце, в якому знаходяться основні бухгалтерські документи організації, або місце проживання її керівника, засновника або участн ка.

Таким чином, податкове законодавство в питанні конкретизації реального місця знаходження юридичної особи не обмежується презумпцією знаходження юридичної особи за адресою, вказаною в установчих документах. Згідно з податковим законодавством місцем знаходження організації може бути визнано місце проживання керівника, засновника або учасника, тобто житлове приміщення.

Практично це означає наступне. Наприклад, якщо організація призупинила свою діяльність, єдиним виконавчим органом в такому випадку залишається керівник, який може повідомити письмово податкові органи про своє фактичне перебування (адреса місця проживання). У звичайній практиці, якщо податкові органи можуть зв'язатися з керівником організації за адресою, яка вказана в повідомленні, претензій до адресою місцезнаходження у податкової служби не виникає.

У процесі реєстрації нової компанії вказувати адресу місцезнаходження необхідно, він же повинен бути прописаний і в Статуті. У заяві засновник підтверджує, що порядок створення юридичної особи (в т.ч. вимога абзацу 3 п.12 Положення про державну реєстрацію про визначення передбачуваного місця знаходження) соблюден.Прі цьому виходячи з положення ст.50 Цивільного Кодексу юридичною адресою може бути лише вказівка на адміністративно-територіальну одиницю і населений пункт, в якому розміщується юридична особа. На практиці ж в реєструючий орган необхідно подати відомості про юридичну адресу, що дозволяють встановити конкретне ізольоване приміщення. Виходячи з цього підходу складена форма заяви про державну реєстрацію юридичної особи, форма повідомлення про зміну місцезнаходження юридичної особи, затверджені постановою Мін'юсту РБ від 27.01.2009 № 8 (далі - постанова № 8).

Конкретний поштову адресу при реєстрації вказують з точки зору практичної: це необхідно для нормальної взаємодії з контрагентами, а також державними структурами.

При внесенні відповідних даних до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та індивідуальних підприємців (ЄДР) ці дані є загальнодоступними і мають властивість публічної достоверності.Еслі при реєстрації подаються відомості про юридичну адресу, що не відповідають дійсності, це завдає шкоди не стільки державі, скільки цивільного обороту в цілому, що є підставою для визнання державної реєстрації недійсною.

На сьогоднішній день система державної реєстрації юридичних осіб дозволяє засновникам вибрати варіант вказівки юридичної адреси при подачі документів на державну реєстрацію. Положення про державну реєстрацію закріплює вимогу про визначення до державної реєстрації передбачуваного місця розміщення юридичної особи, тобто теоретично засновникам тепер можна буде не обтяжувати себе до подачі документів на державну реєстрацію пошуками юридичної адреси і отриманням гарантійного листа на нього. При реєстрації в якості передбачуваного місця розміщення можна вказати будь-яку адресу, зареєструватися за нього, потім знайти відповідний офіс, укласти договір оренди на нього і повідомити реєструючий орган про зміну місцезнаходження. «Будь-який» адреса не означає «вигаданий», оскільки засновники несуть відповідальність за достовірність відомостей, що подаються до реєструючого органу. Однак для підстраховки рекомендується до подачі документів до реєструючого органу заручитися гарантійним листом як доказ, що дані, зазначені в заяві, не вигадані і засновник насправді доклав зусиль для визначення передбачуваного місця розміщення організації.

Основні нормативні правові акти, що стосуються регулювання питань розміщення юридичних осіб:

  • Декрет Президента РБ від 16.01.2009 № 1 «Про державну реєстрацію та ліквідації (припинення діяльності) суб'єктів господарювання» (разом з Положенням про державну реєстрацію суб'єктів господарювання, Положенням про ліквідацію (припинення діяльності) суб'єктів господарювання);
  • Цивільний кодекс РБ;
  • Житловий кодекс РБ;
  • Кодекс Республіки Білорусь про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП);
  • Податковий кодекс РБ;
  • Закон РБ від 22.07.2002 № 133-З «Про державну реєстрацію нерухомого майна, прав на нього та угод з ним» (далі - Закон № 133-З);
  • Закон РБ від 08.01.1998 № 135-З «Про спільне домоволодінні»;
  • Закон РБ від 18.02.1991 № 611-XII «Про селянське (фермерське) господарство»;
  • Положення про порядок обстеження стану багатоквартирних, блокованих та одноквартирних житлових будинків та їх прибудинкових територій, квартир в багатоквартирних і блокованих житлових будинках, визнання їх не відповідають встановленим для проживання санітарним і технічним вимогам та прийняття рішень про їх поновлення для використання за призначенням, або про переведення в нежитлові, або про знесення непридатних для проживання жилих будинків, затверджене постановою Ради Міністрів РБ від 28.03.2013 № 221.

01-10-2015

← Назад

Навіщо вказувати юридичну адресу в установчих документах, і чим він відрізняється від поштового?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов