Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Уся таблиця тиску в шинах автомобіля з описом

  1. Основні поняття
  2. Періодичність перевірки тиску в автошинах
  3. Недокачанних шина: ризики
  4. Що буде, якщо перестаралися?
  5. Чи впливають кліматичні та дорожні умови?
  6. Вимірюємо тиск в шинах: покрокова інструкція
  7. Яке має бути тиск в шинах?
  8. Міф чи реальність: качаємо шини азотом
  9. Системи контролю тиску в шинах
  10. зробимо висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Багатьох автолюбителів, незважаючи на рекомендації виробника, цікавить питання: яке повинно бути тиск в шинах? Це важливо для збереження покришок і безпеки дорожнього руху. Неправильна експлуатація призведе до зносу і псування шин. У статті ми маємо намір поговорити про це. Якщо тиск в колесах в межах норми, то поїздку здійснювати комфортно, а також:

  • автомобілем легко управляти;
  • паливо витрачається в нормі;
  • покришки менш схильні до зношування.

Для простоти визначення норми нижче буде представлена ​​таблиця тиску в шинах автомобіля.

Зміст статті

Основні поняття

Тиск в шинах - фізична величина, що характеризує силу впливу закачаного повітря на об'єкт (в нашому випадку на шини). Ця величина непостійна і залежить від деяких факторів:

  1. пори року, температури повітря;
  2. довкілля;
  3. умов експлуатації автомашини;
  4. ступінь зносу покришки.

У нашій країні і в багатьох інших тиск вимірюють в барах або в атмосферах: 1атм. = 1кгс / см2. Але є і інші виміри. Наприклад, в Америці - в psi. Тим, хто вважає за краще прилади американського виробництва, слід врахувати, що цей показник відрізняється від нашого. 1бар = 1кгс / см2 = 14,5psi. Тиском в нормі вважається 32 psi або 2,2бара.

Періодичність перевірки тиску в автошинах

Бажано робити перевірку тиску в шинах легкового автомобіля хоча б один-два рази на тиждень при перепадах температури на вулиці, але не рідше 1 разу на місяць при сталій погоді. А перед тривалою поїздкою обов'язково! І не варто забувати про "запаски"! Це головні чинники безпеки на дорозі.
Хоча багато водіїв вимірюють тиск «на дотик», все ж краще купити манометр. Він точно визначить, чи все в порядку.

Недокачанних шина: ризики

При слабкому накачуванні гуму буде «жувати», тобто вона деформується. При цьому водієві важко керувати автомобілем, його почне вести убік спущеного колеса. Досвідчені автолюбителі відзначають, що така гума навіть на 0,5 атм. змінює керованість авто. Відзначимо, що витрата палива через це підвищується.

Відзначимо, що витрата палива через це підвищується

зони зносу покришок в різних випадках

У разі недокачанних шин будуть піддаватися зношування бічні частини колеса і висока ймовірність псування багатьох елементів машини, в тому числі і самої покришки. Він раніше терміну прийде в непридатність. Як і при перекачати колесі зчеплення з дорогою буде недостатнім, що може привести до аварійної ситуації.

Що буде, якщо перестаралися?

У тому випадку якщо колеса перекачали, будуть відчуватися ями і вибоїни, тому що колесо стає жорстким, амортизація слабшає.

Важливо знати, що при цьому зношуються протектори шин центру поверхні і деталі машини. Можливі освіти гриж або розрив автошин.

При перекачуванні дотик дороги з покришкою зменшується, і при цьому збільшується гальмівний шлях, що і підвищує ризик аварії. До ДТП може привести проста випадковість: якщо на значній швидкості автомобіль в'їде в невелике перешкода. А при оптимальному навантаженні всі перераховані ризики тільки посиляться. І якщо на покришці є незначне пошкодження або тріщина, то її може просто розірвати під час руху. До того ж важливо знати, що на перекачаних колесах машина гірше гальмує.

Чи впливають кліматичні та дорожні умови?

Тут відповідь неоднозначна. Одні вважають, потрібна однакова накачування шин в будь-який час року, інші навпаки - різна. Але правильніше в зимовий період трохи недокачанних, внаслідок цього:

  • значно підвищиться стійкість машини на будь-якій дорозі;
  • управління стане комфортніше;
  • скоротиться гальмівний шлях на слизькій трасі;
  • пом'якшиться підвіска, в результаті цього менше буде відчуватися поганий стан доріг.

Найчастіше автомобілісти при постійному пересуванні по дорогах з вибоїнами недокачівают шини влітку до 10%, а взимку до 15%. На дорогах з рівним покриттям рекомендується накачувати по прийнятим стандартам. При цьому потрібно враховувати, що, виїжджаючи з теплого гаража на вулицю, при мінусовій температурі відбувається зниження тиску в шинах. Особливо слід контролювати його навесні і восени при перепадах температури.

У теплу пору року рекомендують тиск в шинах R13 до 1,9 атмосфер при невеликому завантаженні, і до 2,0 - 2,1 атм на передні колеса при повній, до 2,3 - 2,4 на задні.

Вимірюємо тиск в шинах: покрокова інструкція

Крок перший. Спочатку потрібно ознайомитися з маркуванням гуми і з рекомендаціями її виробника. Причому вони даються загальні, без залежності температури. Більш точні дані можна подивитися в таблиці по сезонах.

Крок другий. Потрібно приготувати прилад для вимірювання. Контроль тиску здійснюють за допомогою манометра. Цифровий манометр для вимірювання тиску в шинах може бути в комплекті з насосом (компресором) або окремо. Дуже зручний - електронний. Перед перевіркою показання приладу слід обнулити.

Крок третій. Якщо є на колесі запобіжний ковпачок, його потрібно відкрутити. Він зазвичай знаходиться поруч з покришкою.

Крок четвертий. Манометр приєднати до ніпеля і натиснути на нього. Стежити, щоб він щільно прилягав.

Крок п'ятий. Зафіксувати вимір, коли зупиниться стрілка або на моніторі з'являться цифри. Обов'язково встановити ковпачок назад. Він захищає ніпель від бруду і пилу.

Всі вимірювання слід здійснювати до виїзду, поки не розігріта гума. При роботі шина розігрівається, повітря розширюється всередині колеса, а це загрожує неправильними вимірами приладу. Чим старіше покришка, тим витік повітря буде відбуватися швидше.

Яке має бути тиск в шинах?

Конструкція машини дозволяє свою вагу рівномірно розподілити на всі колеса. При цьому в задній частині рекомендують тиск тримати вище. Це додасть стійкість автомобіля, і ви уникнете заметів.

Це додасть стійкість автомобіля, і ви уникнете заметів

Таблиця тиску шин в залежності від пори року

За законами фізики при нагріванні повітря розширюється, тому тиск зростає, а при охолодженні навпаки - зменшується. Це означає, що воно в залежності від пори року буде трохи відрізнятися. Тиск в зимових шинах R13, R14 і в інших слід додавати 0,2 атм. У цих випадках допомагає таблиця тиску в шинах за розміром в залежності від пори року.

Потрібно знати, що між мінімальним завантаженням автомобіля і максимальної різниця накачування може становити 0,2 - 0,5 атмосфер.

Нормальним тиском вважається те, яке рекомендує виробник. Існує велика таблиця тиску в шинах по марці автомобіля і розміром коліс, до якої можна звернутися в разі потреби. Там представлені найпопулярніші автомобілі і всі види покришок: радіус R13, R14, R15, R16, R17, R18.

таблиця тиску в шинах для вітчизняних авто

Міф чи реальність: качаємо шини азотом

Цікаво те, що зараз в шиномонтажах пропонують закачати шини азотом. Ця послуга недешева. Популярність газу обумовлюється тим, що:

  1. тиск в шинах залишається постійним, навіть при нагріванні;
  2. гума не зношується, експлуатація її збільшується;
  3. ймовірність розриву шини дорівнює нулю;
  4. звільняє водія від частої перевірки тиску;
  5. молекули азоту більше, тому вони не просочуються через маленькі тріщини шин;
  6. неймовірно, але у дисків коліс буде продовжено термін експлуатації.

Але навіть школяр знає про те, що в навколишньому нас повітрі азоту 78%. Подумайте самі, що зміниться, якщо в шинах його стане на 20% більше? Чи варто витрачати немалі гроші на цю процедуру?

Системи контролю тиску в шинах

ковпачки-індикатори

Застосування вимірювальних приладів значно спрощує відстеження тиску в шинах. Існують не тільки стрілочні, а й інші, більш досконалі і точні прилади.

Деякі автомобілісти, у яких немає часу постійно робити вимірювання, встановлюють ковпачки-індикатори замість звичайного ковпачка. Вони підходять для мотоциклів, вантажних машин та інших транспортних засобів. Ковпачок має колірний датчик. Зелений колір означає, що все в порядку, жовтий - невелике падіння, а червоний - потрібна негайна підкачка.

Зараз в машинах більш високого класу використовуються вбудований зручний вимірювальний прилад - система контролю тиску в шинах tpms (Tire Pressure Monitoring System). Вона виводить дані відразу на монітор.

вимірювальний прилад тиску в шинах

Якщо така система відсутня, її можна купити. Вона допомагає в режимі реального часу визначати параметри тиску. Її датчики встановлюються всередину замість вентиля, але є варіанти і з зовнішньої установкою, безпосередньо на ніпель кожного колеса. Блок приймача компактний, і в будь-якому автомобілі для нього знайдеться місце. Показання приладу періодично оновлюються, при цьому досить погляду, щоб визначити чи все в порядку.

Прилад відразу сигналізує про аварійну ситуацію, в тому числі вказує на пошкоджене колесо. Пристрій може використовуватися як для легкових авто, так і для вантажних, а також мотоциклів. Є системи для конкретних моделей, так і універсальні для всіх. Вони прості в установці і використанні.
Такий прилад дає зробити різкого гальмування для порятунку покришки в разі раптового падіння в ній тиску.

зробимо висновок

На практиці ми бачимо, що колеса вимагають до себе підвищеної уваги. Проводьте постійний контроль тиску в шинах. Яким би іменитим і дорогим не було колесо, потрібно періодично проводити його перевірку і підкачування. На випадок проколу завжди мати справну запаску і насос з монітором. Щоб спростити контроль слід купити датчики тиску в шинах.

Таблиця тиску в шинах автомобіля допоможе правильно визначити, який тиск є нормою. Оптимальний показник забезпечить захист від ДТП і заметів на дорозі. Не нехтуйте процедурою контролю!

Діліться своєю інформацією та порадами в коментарях, а також можете поділитися цією цікавою статтею зі своїми друзями в соціальних мережах!

Рекомендовані статті:

Чи впливають кліматичні та дорожні умови?
Що буде, якщо перестаралися?
Чи впливають кліматичні та дорожні умови?
Яке має бути тиск в шинах?
Подумайте самі, що зміниться, якщо в шинах його стане на 20% більше?
Чи варто витрачати немалі гроші на цю процедуру?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов