- Чи варто встановлювати електропідсилювач керма?
- Що потрібно для установки?
- Регулювання положення керма
Наша сеть партнеров Banwar
Рульова система автомобіля ВАЗ 2114 з самого свого виробництва передбачала можливість установки гідропідсилювача керма за допомогою установочного комплекту. Це стосується і електропідсилювача керма або просто ЕУР.
Така модифікація дозволить легше повертати автомобіль і підвищить комфортне керування. Особливо це стосується водіїв, які більшу частину часу їздять в місті.
Основною відмінністю гідропідсилювача керма (ГУР) від ЕУР полягає в тому, що сила (ефективність) роботи першого напряму залежить від швидкості роботи мотора. При великій швидкості обертати кермо аж надто легко. Це позначається як на відчутті їзди, так і на керованості.
Для подолання таких проблем ГУР приєднується не безпосередньо до мотору, а використовуючи регулятор коефіцієнта підсилень. Саме таким функціоналом володіє електропідсилювач. Для роботи ЕУР не характерна пряма зв'язокзусилля з потужністю двигуна, що дозволяє включатися в роботу наскільки це потрібно в конкретній обстановці.
Електропідсилювач керма для ВАЗ 2114
Для ВАЗ 2114 підійде аналогічний ЕУР як для Лади Пріори.
Додаткові плюси використання електропідсилювача замість ГУР:
- Менші вимоги до обслуговування (не потрібно стежити за маслом, сполуками).
- У мороз не потрібно прогріватися, як при використанні ГУР.
- Встановити ЕУР набагато легше (не потрібно буде втручатися в моторний відсік).
- Висока надійність.
- Мінусом можна назвати тільки меншу потужність, хоча на легкових автомобілях типу ВАЗ 2114 це зовсім не помітно.
Чи варто встановлювати електропідсилювач керма?
Відповідь унікальний для кожного автолюбителя. З одного боку, обертання керма стає легким і ефект дійсно помітний. З іншого боку, крім фінансової сторони питання (а це як мінімум 15-20 тис. Рублів) вам потрібно буде витратити цілий день, щоб його встановити. Вибір повністю лежить за вами, але якщо ви все ж таки зважитеся, то допоможемо вам з установкою.
Що потрібно для установки?
- Сам електропідсилювач;
- Блок керування;
- Промвал;
- Проводка.
Інструкція із встановлення
Установка основного блоку
При установці електропідсилювача треба враховувати, що потрібно буде замінити рульову колонку ВАЗ 2114 «колонкою з електроприводом». Для цього почнемо з проводки. Потрібно буде розібратися з колодками. «Скруток» ніяких не потрібно буде. У колодці є клема, яку нам потрібно витягти і вставити її на колодку в джгуті.
Вільну клему джгута вставляємо саме в те місце, де був штатний провід. Спеціальний джгут для цього не потрібен. З'єднайте два дроти з перетином 4 квадрата з акумулятором. Не забуваємо підключити запобіжник на 50А. «Слаботочка» підключиться до тахометра, датчика швидкості, масі, к-лінія і проводок на контрольну лампу. Не забудьте перевірити наявність сигналів спідометра і тахометра.
- Знімаємо кожух з перемикачами і замком запалювання.
- Відкручуємо болт на рейці і знімаємо її. Потрібно визначити, наскільки «рідна» деталь більше нашої нової.
- Встановлюємо на ЕУР вал. Сам вал після цього прикріплюємо на своє місце.
- Налаштовуємо проводку. Простягаємо до акумулятора з салону два кабелі, найкраще через ліве крило. Щоб провести проводки можна:
- Зняти спочатку бачок омивача.
- Взяти тверду дріт і протягаємо її, намагаючись дістатися до капота.
- Як тільки вона з'явиться у капота, причіплюємо до неї наші дроти.
Розташування кріплень для електропідсилювача керма в ВАЗ 2114
- Витягуємо разом з нашою дротом.
- Підключаємо електроніку ЕУР. Під панеллю приладів є червона колодка, а в ній помаранчевий провід. Саме до нього потрібно під'єднати електропідсилювач.
- Аналогічні процедури потрібно виконати з сірим проводом.
- Підключаємо силові кінці. В АКБ підключаємо рожевий це плюс, а чорний - мінус.
Установка на цьому завершена. Якщо все зробили уважно за інструкцією, то будете насолоджуватися легкістю управління ВАЗ 2114.
Регулювання положення керма
Якщо висота і положення керма вам не подобається, то тут потрібно буде сточувати краю промвала до потрібного вам розміру або встановлювати прокладки між пластиною і корпусом. Варто пам'ятати, що електропідсилювач керма відключається автоматикою на швидкості вище 50 км \ год, на відміну від того ж самого ГУР.
Установка електропідсилювача керма своїми силами цілком реальна. Варто тільки пам'ятати, що навіть у досвідченого водія вона займе багато часу і сил. Але для любителя комфортної їзди результат виправдає всі витрати і надії.
Чи варто встановлювати електропідсилювач керма?Що потрібно для установки?
Чи варто встановлювати електропідсилювач керма?
Що потрібно для установки?