Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Утилізація автомобілів в Україні: що чекає власників старих авто

  1. Через непрацюючого закону про утилізацію середній вік автомобілів українців досяг майже 20 років. ...
  2. Половину автомобілів в Україні потрібно утилізувати
  3. Власників старих авто чекають нові сюрпризи
  4. АВТОР:
  5. Орфографічна помилка в тексті:

9 жовтня 2017, 7:26 Переглядів:

Через непрацюючого закону про утилізацію середній вік автомобілів українців досяг майже 20 років. Старіше машини тільки на Кубі

9 жовтня 2017, 7:26 Переглядів:   Через непрацюючого закону про утилізацію середній вік автомобілів українців досяг майже 20 років

Автохлам українців іржавіє у дворах. Фото: архів "Сегодня".

В Україні зареєстровано 9,1 млн автомобілів. Половина з них родом з Радянського Союзу або країн СНД. А кожен п'ятий автомобіль українців старше 30 років. У 2013 році депутати прийняли закон, за яким старі машини довелося б утилізувати. Для цього в країні ввели екологічний збір на імпортні автомобілі. Залежно від обсягу двигуна податок становив 4,7-30 тис. Гривень на іномарку. Ці гроші повинні били піти на утилізацію. Але збір швидко скасували, а закон залишився. Однак незабаром в Україні можуть знову підняти питання утилізації старих машин. Міністерство екології та природних ресурсів вже завершує роботу над Національною стратегією поведінки з відходами. У документі буде прописана і утилізація машин. До того ж, міністр екології Остап Семерак вже пропонував обкласти машини екологічним збором. Сайт "Сегодня" дізнався, навіщо утилізувати старий транспорт, і що чекає автовласників.

Половину автомобілів в Україні потрібно утилізувати

В Україні 27% автомобілів старше 30 років і 47% автомобілів віком від 10 до 30 років. Чим старіше автомобіль, тим більше шкоди навколишньому середовищу він завдає: в грунт потрапляють свинець, машинне масло, залишки паливно-масляних речовин, іржі. В Україні намагалися ввести систему переробки старих машин. У 2013 році в країні набув чинності закон "Про утилізацію транспортних засобів" , Згідно з яким в країні повинна була з'явитися мережа утилізаційних центрів. Планувалося, що держава буде відшкодовувати вартість утилізації підприємствам і для цього на все нові іномарки ввели утилізаційний збір. Але вже в 2014 році новий податок скасували через тиск автомобілістів і бізнесу.

Закон спочатку написаний неправильно, вважає директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. У ньому не вказано, які машини підлягають утилізації. Ні вимог до віку транспорту, ні до його технічного стану депутати не прописали. Вийшло, що утилізація - добровільна справа. Тому українці не кинулися здавати свої автомобілі на переробку. А мережа утилізаційних підприємств так і не з'явилася.

"Порядок утилізації машин в Україні регулюється законом" Про утилізацію транспортних засобів ". Для передачі авто в утиль потрібно попередньо зняти його з обліку. Але законодавством не передбачено випадків обов'язкового складання авто на утилізацію", - підтверджує директор з правових питань компанії "Октава Капітал" Тетяна Андріанова.

В Україні немає стимулу здавати авто на утилізацію. Фото: архів "Сегодня"

До того ж закон не стимулює здавати автомобілі на переробку. Наприклад, у Франції, якщо громадянин не здасть автомобіль на утилізацію після завершення терміну експлуатації, йому загрожує штраф 75 тис. Євро. Норвежці платять 350 доларів при покупці авто, гроші повертаються при здачі транспорту на утилізацію. Українці, в кращому випадку, розбирають старий автомобіль на деталі. Щось здають на металобрухт, щось продають, а з шин роблять клумби або облаштовують ними дитячі майданчики. В уряді звучали ідеї виплачувати українцям за утилізацію машини 12 тисяч гривень. Але тоді пропозицію не підтримали.

У Моторному (транспортному) страховому бюро України прогнозують, що в найближчі роки середній вік автомобілів в країні може вирости до 23 років . Причина - низький рівень продажів нових авто.

Читайте також: Що буде з цінами на бензин в Україні: прогнози аналітиків

Власників старих авто чекають нові сюрпризи

В Україні 26 років живуть без правил поведінки з відходами. Зламану побутову техніку, акумулятори та інші пристрої, які утилізують у всьому світі, українці розбирають на деталі або викидають на смітник. У випадках з машинами - продають по частинах, непотрібне - в сміття. Безнадійні і старі авто кидають іржавіти у дворі. Тільки рік тому Міністерство екології та природних ресурсів почало розробку Національної стратегії поведінки з відходами. Документ зачіпає і автомобілі "з завершеним терміном експлуатації". Тому незабаром в країні можуть обмежити робочий вік автомобіля. У технічній редакції стратегії також прописано, що по Україні буде створено мережу утилізаційних підприємств. При цьому утилізація машин може стати обов'язковою. Стратегію найближчим часом відправлять на затвердження в Кабмін, розповіли сайту "Сегодня" у відомстві.

До того ж, в Україні можуть повернути екологічний збір. таку ідею міністр екології Остап Семерак запропонував парламенту ще в кінці червня.

"Вважаю за доцільне повернутися до розгляду питання про розширення бази екологічного оподаткування якраз за рахунок сплати такого платежу з пересувних джерел забруднення, тобто транспорту", - заявив Семерак.

Українці розбирають авто на деталі, здають на металобрухт і навіть кидають у дворах. Фото: архів "Сегодня"

Поки всі спроби змінити ситуацію утилізацією відходів в Україні залишалися на рівні ідей. Через це в Україні всього 6-7% території - природно-заповідний фонд, і більше 12% - в критичному екологічному стані під несанкціонованими звалищами, каже голова організації "Жива планета" Світлана Берзіна

"У нас взагалі не працює законодавство в сфері поводження з відходами. Є спроби прийняти програму про поведінку з відходами, але для цього потрібна політична воля. Про це говорять міністри, але коли питання доходить до справи, то все загальмовується", - прокоментувала еколог.

Ефективно система буде працювати, якщо буде жорсткий контроль утилізації, говорить прес-секретар корпорації "Богдан Моторс" Сергій Красуля. При цьому правильно буде, якщо власник авто сам буде платити за переробку машини, вважає він. Але після утилізації авто українець повинен отримати знижку на нову машину, наприклад, українського виробництва, додає Красуля.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "автохлам на дорогах: половину машин українців потрібно утилізувати". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Віталій Андроник

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов