Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Варіатор по-баварськи

  1. З моменту появи баварських скутерів на нашому ринку пройшло вже чотири роки, тільки-тільки дебютував...
  2. Матеріали по темі:

Наша сеть партнеров Banwar

06 липня 2016

З моменту появи баварських скутерів на нашому ринку пройшло вже чотири роки, тільки-тільки дебютував рестайлінг, а машини перших випусків продовжують спокушати бажаючих заощадити чудовими характеристиками і комплектацією. Але чи варто кидатися на перший-ліпший апарат?


випуск:
Журнал «МОТО» - липень 2016

Автор:
Дмитро Федотов, фото автора та з архіву редакції

Теги:

Перегляди:
4869

Залишити коментар

Поділитися з друзями:

Історія

Загравати з темою максіскутерів баварцям не вперше: один тільки С200, найяскравіший представник варіаторних машин свого часу, чого вартий. Але сучасні запити покупців і постійне розширення модельної лінійки зажадали абсолютно нової машини, здатної на рівних конкурувати, а ще краще «з'їсти» лідера сегмента «максі» - Yamaha TMAX.

Саме тому дебютувала в 2012 році платформа відрізнялася в першу чергу надзвичайно бадьорим двигуном і «по-тімаксовскі» зібраним шасі, з жорсткою передньою вилкою перевернутого типу і повноцінним мотоциклетним маятником, що забезпечував досить скромні безпружинні маси. Платформа включала в себе дві машини: C650 GT і C600 Sport, - відрізнялися дизайном і настройками, а також деякими фішками, так наприклад у версії Sport багажний відсік на стоянці можна розширити за допомогою висувної секції, з якої він стає таким самим з бардачком GT.

2012 рік2012 рік.Презентація, а трохи пізніше - початок виробництва і продажів C600Sport і C650GT.

У нинішньому 2016 році дебютувала нова генерація баварських скутерів. Найсильніше оновленню піддався C600 Sport, рестайлінг якого, незважаючи на не змінився обсяг двигуна, отримав ім'я C650 Sport і оновлений дизайн оперення. Як і C650 GT, його підтягли по нормам викидів до «Євро-4» і додали систему курсової стійкості, а для версії GT в якості опції відтепер пропонується і система контролю сліпих зон.

2016 рік2016 рік.Оновлення ськутерной лінійки BMW, потягнувшись за собою оновлений дизайн, додаткові «фішки» і нове ім'я версії спорт, яка відтепер називається C650 Sport.

Навіщо

По-перше, апарат покликаний задовольнити інтерес до варіаторной трансмісіям фанатів баварського бренду, по-друге, показати, що TMAX не єдиний «максі», здатний на рівних ввалювати нехай з дорожнім, але повноцінним 600-кубовим мотоциклом. До того ж від останнього він відрізняється і куди більш багатою комплектацією, що включає в себе обігрів сидіння і вітрове скло з електричним регулюванням на GT.

Відмітна «фішка» С600 sport - на стоянці частина днища бардачка відкидається, вивільняючи обсяг під другий шолом-інтеграл.

вибір

Проблем, особливо з першими випусками С600 Sport і C650GT, саме у російських власників було досить багато, тому апарати ранніх років випуску вибирати потрібно надзвичайно ретельно. Важливо пам'ятати, що частина цих машин потрапляла під відкличну компанію, пов'язану з трубкою вентиляції картерних газів, що викликала масляне голодування, через що частина власників, які не встигли вчасно доїхати до дилерів, в рамках гарантії стикалася навіть з заміною двигунів.

Не варто забувати і про російську бруду, яким на європейських дорогах просто немає - навіть після нетривалого променаду низько посаджений радіатор може заліпити брудом, після чого двигун почне закипати. Рішення у вигляді бризковика, удлиняющего переднє крило, користувачі знайшли швидко, але з пристрастю оглянути радіатор на предмет зам'ятих сот і гудрону просто необхідно.

Перевірка радіатора на предмет чистоти і відсутності пошкодження ламелей - перше, з чого варто починати оглядПеревірка радіатора на предмет чистоти і відсутності пошкодження ламелей - перше, з чого варто починати огляд.

Траплялися проблеми і з відмовлятися регулюванням висоти вітрового скла, але вирішувалися вони звичайним софтом, без яких би то не було втручань в електрику. На відміну від відходить фішки датчика бічної підставки, що не дає «мізках» двигуна дати команду на запуск, його до комп'ютера тягнути не потрібно: зазвичай досить просто поворушити і почистити.

Гальма C650 чи не найкращі в класі, а ось колодки гальма стоянки - расходник, моментально згорає, варто пілотові забути зняти апарат з ручника перед поїздкоюГальма C650 чи не найкращі в класі, а ось колодки гальма стоянки - расходник, моментально згорає, варто пілотові забути зняти апарат з ручника перед поїздкою.

А ось радіальний люфт заднього колеса - проблема повсюдна, вирішити яку виходить лише на час. Серед механіків, які займаються обслуговуванням цих машин, існує думка, що проблема криється зовсім не в підшипниках, а в конструкції редуктора, що випускає надлишковий тиск при нагріванні і рясно засмоктує вологий атмосферне повітря при охолодженні. Саме конденсат, що випадає на стінках редуктора, стає причиною появи емульсії в маслі, що вкорочує життя механізму. Цю теорію підтверджує і сапун, що з'явився на картері редуктора на рубежі 2014-2015 років. Тому трансмісійне масло рекомендується міняти якомога частіше, а люфт заднього колеса, що коливається в межах пари міліметрів, сприймати як даність.

Тому трансмісійне масло рекомендується міняти якомога частіше, а люфт заднього колеса, що коливається в межах пари міліметрів, сприймати як даність

Так само як і підшипник зчеплення, початківець шуміти чи не відразу після заміни, але не дивлячись на це живе досить довго. А ось ТО, яке необхідно робити кожні 20 тисяч пробігу і включає в себе заміну ременя, з роликами і шківами варіатора, а також ланцюг, вилетить в копієчку: одні тільки запчастини обійдуться в 40 тисяч рублів, до яких доведеться додати ще 5-7 тисяч за роботи по їх заміні. Саме тому при покупці необхідно дізнатися, коли ТО робилося в останній раз, і, за відсутності підтверджуючих документів, випитувати з продавця знижку.

Заднє колесо, залите маслом, іноді можна було зустріти на машинах перших років випуску - на них була проблема з прокладкою ланцюгової передачі, яку згодом вирішили
Заднє колесо, залите маслом, іноді можна було зустріти на машинах перших років випуску - на них була проблема з прокладкою ланцюгової передачі, яку згодом вирішили.

А ось пульти - проблема загальна для всіх сучасних BMW, у них часто підклинюють, а іноді і зовсім відламуються кнопки, тому перед покупкою в обов'язковому порядку необхідно перевірити працездатність кожної клавіші, щоб заощадити на ремонті в подальшому.

Пульти надзвичайно дорогі і настільки ж тендітні, тому перевіряти їх потрібно з особливою пристрастю: ніяких надмірних люфтів або, навпаки, підклинювання клавіш бути не повинно
Пульти надзвичайно дорогі і настільки ж тендітні, тому перевіряти їх потрібно з особливою пристрастю: ніяких надмірних люфтів або, навпаки, підклинювання клавіш бути не повинно.


Який «преміум» без обігріву сідла?Тут баварці попереду планети всієї.Як і теплі рукоятки, він входить в штатну комплектацію.



Відкидний люк бензобака виглядає стильно і працює надійно, але лише до того моменту, поки його траєкторія не співпаде з одночасно піднімається сидінням, після чого останній його просто відламує.На цілісність люка потрібно дивитися при покупці і враховувати цей момент при експлуатації.

Багато власників скаржилися на недостатню оглядовість бічних дзеркал, але замість заміни дзеркала цілком проблему вирішували установкою сферичних дзеркальних елементів, що поліпшують оглядовість.

Тюнінг

На відміну від конкурентів, 90% ринку тюнінгу на C600 і С650 знаходиться не у продавців афтермаркета, а в каталозі заводського тюнінга BMW. Звідти перш за все варто замовити сферичні дзеркальні елементи, бо звичайні, плоскі дзеркала заднього виду недостатньо відображають те, що відбувається за спиною, і Хаггер, подовжує переднє крило, щоб врятуватися від проблем з калатаючим радіатором в майбутньому. До того ж баварці пропонують широкий асортимент різних багажних сумок і кофров, а для тюнінгу двигуна можна розглянути прямоток від Akrapovic.

Опціональні слайдери - корисні аксесуари, що зберігають дорогущий пластик при невеликих падіннях.

Дивно, але майже всі C600 Sport і C650 GT на нашому ринку «білі», куплені і обслуговувалися у офіційних дилерів, завдяки чому знайти живий апарат в Росії не складе труднощів. Звичайно, можна замовити стару машину з Європи, але вона обійдеться дорожче, а головне - стане справжнім котом в мішку, тому ризикувати сенсу немає.

Звичайно, можна замовити стару машину з Європи, але вона обійдеться дорожче, а головне - стане справжнім котом в мішку, тому ризикувати сенсу немає

ціни

Вартість апаратів перших років випуску починається від 400 тисяч рублів. Цінник спочатку може здатися завищеним, враховуючи, що в той час за нові машини дилери просили трохи більше півмільйона. Але економічна криза і скачки курсів змусили останніх просити на нові «максі» вже близько 800 тисяч, тому можливість купити три-чотирирічний апарат за півціни не дозволяє говорити про жадібність продавців. Сьогодні вартість рестайлінгових машин починається від 750 тисяч за версію «Спорт» і від 770 за виконання GT.

конкуренти

конкуренти

Дякуємо спеціалізований мотосервіс BMW і KTM «Моторрад» за допомогу в підготовці матеріалу.



Матеріали по темі:

Залишити коментар

Для додавання коментарів потрібна зареєструватися або авторизуватись на сайті .


наверх

Але чи варто кидатися на перший-ліпший апарат?
Який «преміум» без обігріву сідла?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов