Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Варіатор, робот, автомат: плюси, мінуси, особливості

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобілів з традиційною коробкою перемикання передач з кожним роком стає все менше Автомобілів з традиційною коробкою перемикання передач з кожним роком стає все менше. Автолюбителі, які цінують комфорт і бажаючі не напружуватися за кермом, вибирають автоматичні трансмісії. Між тим далеко не всі автомобілі з двома педалями оснащені традиційними «автоматами». Намагаючись обігнати конкурентів, автовиробники вже давно встановлюють на свої автомобілі не тільки автоматичні коробки, але і інші трансмісії - варіатори і «роботи». Більшість автолюбителів, які не звикли розбиратися в технічних тонкощах, різниці між ними не бачить. Однак у кожного типу трансмісії є як свої переваги, так і недоліки.

1. Роботизована коробка з одним зчепленням.

Зараз позбавити водія від самостійного перемикання передач можуть навіть компактні моделі на зразок Lada Vesta або Smart fortwo. Але купуючи їх, важливо розуміти, що перемикати передачі буде не «автомат», а роботизована трансмісія з одним зчепленням. З огляду на, що в її основі лежить звичайна механічна коробка, ресурс такої трансмісії обіцяє бути досить високим. Крім цього, «робот» з одним зчепленням відносно простий і дешевий в ремонті, завдяки чому і прописався на недорогих автомобілях.

Але чи готові ви миритися з традиційними недоліками роботизованих трансмісій з одним зчепленням? Досить прочитати хоча б пару тест-драйвів седана Lada Vesta з роботизованою коробкою AMT, щоб зрозуміти, що в міських умовах така коробка і в підметки не годиться традиційним «автоматам». Ривки при перемиканнях, відкочування машини назад при старті, не завжди логічні перемикання - основні, але далеко не всі недоліки «роботів». Та й ресурс зчеплення на ділі виявляється не настільки великим, як того чекаєш спочатку. Природно, трансмісія трансмісії ворожнечу і далеко не факт, що всі «роботи» з одним зчепленням поводяться так само, як коробка AMT на Vesta, але в тій чи іншій мірі описані вище недоліки притаманні і їм.

2. Роботизована коробка з двома зчепленнями.

«Робот» з двома зчепленнями перемикає передачі на порядок швидше. Не дивно, що такі трансмісії вже давно можна зустріти на автомобілях Audi, Volkswagen, Mercedes Benz, BMW. Крім цього, дводискові «роботи» дозволяють економити паливо, що для дбайливих європейців важливо. Ось тільки питання надійності в цьому випадку зазвичай відходять на другий план. Коли мова йде про новий автомобіль, що знаходиться на гарантії, це здається цілком логічним. У разі чого всі витрати візьме на себе дилер. А ось у випадку з автомобілями «роботи» з двома зчепленнями є міною уповільненої дії. Вкрай складна конструкція такої трансмісії часто потребує ремонту вже після 50 тисяч кілометрів пробігу. Особливо показовим є приклад концерну Volkswagen, коробка DSG від якого спершу зібрала масу схвальних відгуків, а потім нещадно критикувалася за надто низький ресурс. Лише через кілька років, коли німці освоїли «роботи» з «мокрими» дисками зчеплення, коробки DSG стали більш-менш надійними.

3. Варіатор.

Варіатори особливо полюбили японські автовиробники. Даний тип трансмісії, а саме клиноременной варіатор, можна зустріти на популярних у нас Nissan Qashqai, Nissan X-Trail, Mitsubishi Outlander. Кліноцепной варіатор встановлюється на такі автомобілі, як Audi A6 і Subaru Forester. Головним достоїнством воротарів завжди вважалася плавність перемикання. Хоча говорити про переходах як таких в корені неправильно. Варіатор по своїй суті є безступінчатим трансмісією. Хоча йдучи на поводу у автолюбителів, яким не подобається відверто тролейбусний розгін, супроводжуваний не міняв звуком двигуна, що працює на одних оборотах, виробники навчили свої варіатори «як би перемикати передачі». Завдяки віртуальним сходами багато варіатори тепер і зовсім не відрізнити від відмінно налаштованих автоматичних трансмісій.

Що стосується недоліків воротарів, то до них можна віднести обмежений ресурс ременя. Зазвичай він не перевищує 150 тисяч кілометрів, що слід враховувати при купівлі вживаного авто. Ланцюг в кліноцепном вариаторе тримається більше, але і вона може зажадати заміни. Особливо в тому випадку, якщо піддавати варіатор підвищених навантажень. З огляду на, що варіатори часто встановлюються на кросовери, які теоретично можуть пересуватися по, наприклад, глибокому піску, це трапляється досить часто.

4. Автоматична коробка перемикання передач.

Традиційний «автомат» в якості альтернативи «механіці» або роботизованою трансмісії пропонують практично всі автовиробники. Ще десять років тому більшість автоматичних трансмісій могли похвалитися лише 4-5 передачами, в той час як зараз 6-7 ступенів вже стало нормою. Мало того - на найдорожчих автомобілях вже можна зустріти навіть 9-ступінчасту автоматичну коробку. Відпрацьована конструкція і здатність «перетравлювати» великий крутний момент дозволяє поєднувати «автомати» практично з усіма двигунами. Важливо в наших умовах експлуатації і те, що автоматична коробка дозволяє трохи побуксовать.

З мінусів «автомата» можна відзначити хіба що трохи менший в порівнянні з варіатором ККД. Ну і, природно, перемикати передачі абсолютно непомітно, тобто уподібнитися варіатору, автоматичні коробки ще не навчилися. Що стосується надійності, то привести до одного знаменника все автоматичні коробки навряд чи вийде. Знаменита французька коробка DP0, що встановлюється на безліч моделей Renault, Peugeot і Citroen, іноді не витримувала і 80 тисяч кілометрів. Її повною протилежністю є «автомати» Jatco. При правильній експлуатації проблеми з ними починаються набагато пізніше.

Якому типу трансмісії віддати перевагу? Якщо користуватися автомобілем тільки протягом гарантійного періоду, то «робот» з двома зчепленнями здається оптимальним вибором. Якщо ж цікавить в першу чергу надійність, то краще зупинитися на вариаторе або звичайною автоматичної трансмісії. Що стосується «робота» з одним зчепленням, то поки у нього занадто багато недоліків. Миритися з ними чи ні - вирішувати вам.

Вибрати підходяще запчастини »

Але чи готові ви миритися з традиційними недоліками роботизованих трансмісій з одним зчепленням?
Якому типу трансмісії віддати перевагу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов