Наша сеть партнеров Banwar
Мрією кожної радянської людини був не тільки автомобіль, але і дача, куди можна було б їздити всією сім'єю. Напевно все ті люди - у яких вже була дача, але ще не було машини періодично замислювалися про те, як добре було б мати особистий автомобіль, наприклад ВАЗ 2101, або ВАЗ 2106 - комфортабельні і швидкі машини, але ось проблема: - всю дачну картоплю в багажник тольятінского седана укласти не вийде, а в салоні будуть сидіти люди ...
ВАЗ 2102 випускався з 1971-ого по 1985-ий рік, за великим рахунком, за винятком кузова - це та ж «копійка», але є і особливості: нижче autobelyavcev.ru приділить їм увагу. Перший тольятінского універсал зроблений на базі Fiat 124 Familiare.
Нехай базовий обсяг багажника в 345л навіть трохи менше, ніж у класичних ВАЗ-івських седанів, але зате при складеному дивані обсяг багажника збільшується аж до 1345л. В такому багажнику можна перевести навіть холодильник, а настільки відмінні вантажні властивості подобаються багатьом автолюбителям. Крім місткості, багажник «двійки» позбавлений недоліку всіх класичних седанів у вигляді дуже високого порогу багажника, в тольятінского універсалі кромка багажника йде врівень з підлогою - це дуже зручно при завантаженні габаритних і важких речей.
Купити vaz 2102 сьогодні можна за 1500 $, мова йде про доглянутою машині. Така машина може бути цікава не тільки дачникові, але і людині працюючій самому на себе, у якого є необхідність в періодичній перевезення інструменту. При знаходженні в салоні водія і одного пасажира, «Двійка» розрахована на вантажопідйомність в 250кг.
Погляньте на фото Vaz 2102, на око ви цього не побачите, але універсал важче першої тольятінского моделі на 55кг - зверніть на це увагу. При довжині кузова в 4059мм, колісна база «Двійки» дорівнює 2424мм, ширина складає 1611мм, а висота - 1400 мм. Дорожній просвіт в 175мм, разом з не дуже довгою КБ роблять «двійку» досить підходящим автомобілем для дачних вояжів по не найкращим дорогам.
«Двійка» отримала такий же салон як у «Копійки», але варто сказати, що експортні ВАЗ 2102 отримали сидіння із змінними по висоті підголівниками від «Шістки», а також склоочисники задньої, п'ятої дверцята. Також Двійці характерні всі ті мінуси які присутні і в інших універсалах: - це можливий, неприємний запах багажу в салоні, а також проникнення в салон холодного повітря при відкритті п'ятої дверцята.
Згадайте про збільшену спорядженої масі двійки, Поиде важка машина при однаковому з більш легкої машиною двигуном, завжди повільніше, але багато що залежить ще від коробки передач і від передавального відношення головної пари. Для того щоб не так сильно втратити в динаміці розгону, передавальне відношення ДП «Двійки» коротше, ніж у «Копійки»: 4.44: 1, проти 4.3: 1.
Бензинова «четвірка» об'ємом в 1.2л при ступені стиснення в 8.5: 1 розвиває потужність в 64л.с і тягу в 89Н.М. Справний vaz набирає 100км за 23с, максимальна швидкість такої машини 137км.
Пізніше з'явилася модифікація 21021 з «одинадцятим» мотором об'ємом в 1.3л, така машина набирає 100 км вже за 20с. Загалом, універсал звичайно менш швидкохідний, ніж vaz 2101 і не так добре як він управляється.
Двійок було випущено не так багато, ніж «Копійок», або «Шестірок», а й сьогодні їх можна зустріти на наших дорогах - це витривалі і не дорогі в експлуатації машини, які і сьогодні здатні принести не мало користі своєму власникові. Тому - якщо у вас є періодична необхідність в перевезенні великих вантажів, а грошей на новенький автомобіль немає, ВАЗ 2102 цілком гідний вашої уваги, тим більше, що купити його сьогодні вже зовсім не так дорого як раніше.