Наша сеть партнеров Banwar
На автомобілі головку циліндрів знімають в тому випадку, якщо для усунення несправностей не потрібно знімати сам двигун або якщо необхідно тільки видалити нагар з поверхні камери згоряння і клапанів. Послідовність операцій при цьому наступна.
Зливають охолоджуючу рідину з радіатора і блоку циліндрів, знімають повітряний фільтр і закривають горловину карбюратора технологічною заглушкою. Від'єднують дроти від акумуляторної батареї, свічок запалювання і від датчика покажчика температури охолоджуючої рідини, від'єднують трос приводу повітряної заслінки від карбюратора.
Ключем 67.7812.9514 (трубчастий торцевий 21 мм) вивертають свічки запалювання і датчик температури охолоджуючої рідини, від'єднують тяги приводу дросельних заслінок від проміжного важеля на кришці головки циліндрів і знімають кришку.
Встановлюють важіль перемикання передач в нейтральній положення і повертають колінчастий вал до сполучення мітки на зірочці розподільного валу з міткою на корпусі підшипників розподільного вала. Ця операція необхідна для того, щоб при установці головки циліндрів на двигун правильно поставити зірочку розподільного валу.
Від'єднують шланги від карбюратора, впускний труби, від випускного патрубка охолоджуючої сорочки головки циліндрів і від трубки підведення рідини до опалювачі. Від випускного колектора від'єднують кронштейн кріплення трубки відводу рідини з обігрівача, захисний щиток стартера і приймальню трубу глушників.
Випускний колектор і вхідну трубу з карбюратором краще залишити на голівці Їх зручніше зняти пізніше, під час розбирання головки циліндрів
Далі відпускають колпачковую гайку 1 натяжителя ланцюга, віджимають монтажної лопаткою шток натяжителя і фіксують його колпачковой гайкою Знімають зірочку розподільного валу і опускають ланцюг вниз, не даючи їй зісковзнути зі зірочки валика приводу масляного насоса.
Відвертають болти кріплення головки циліндрів до блоку і знімають головку і прокладку, що знаходиться між головкою і блоком циліндрів.
Встановлюють головку циліндрів на блок в послідовності, зворотній зняттю. Перед установкою перевіряють, щоб перебували на місці центруючі втулки на блоці циліндрів в гніздах під болти 7 і 10.
Болти кріплення головки циліндрів затягують в послідовності, зазначеної на рис., В два етапи: спочатку затягують болти 1-10 моментом 33.3- 41,16 Нм, а потім підтягують їх моментом 95,94-118,38 Нм. Після цього затягують болт 11 моментом 30,67-39,1 Нм.
При установці зірочки розподільного вала необхідно звертати увагу на збіг настановних міток і натягувати ланцюг, як зазначено в розд. "Регулювання двигуна".
При установці кришки головки циліндрів з прокладкою гайки кріплення кришки затягують моментом не більше 7,85 Нм, щоб не викликати розрив про кладки по кріпильних отворів і викривлення кришки Щоразу при розбиранні двигуна прокладку кришки рекомендується замінювати нової.
Після установки головки циліндрів перевіряють і регулюють зазор між важелями і кулачками розбраті делительного вала, привід повітряної і дросельних заслінок карбюратора, момент запалювання.
На початок сторінки