Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Весна настає! Експерти радять, які велосипеди ніколи не варто купувати

Наша сеть партнеров Banwar

Весна майже в кишені. Поєднання боязко визирає сонця і впевнена думка «схуднути до літа, катаючись на велосипеді» все частіше надихає на покупку двоколісного друга. Тим більше думка спокуслива, якщо ви давно цього хотіли, просто не доходили руки. Купуйте! А ми з «велогуру» підкажемо, які велосипеди не варто брати.

А ми з «велогуру» підкажемо, які велосипеди не варто брати

«Лелеки» вже не ті »

Наш експерт Володимир Бекіш «за кермом» велосипеда без малого п'ять років. Привернув свою дівчину до корисного захопленню, сам щодня намотує десятки кілометрів і активно консультує тих, хто збирається купити велосипед.

- Перше, про що варто сказати: не брати велосипед не своєю ростовки. Ось реальний приклад: мій знайомий Діма якось поспіхом купив великий, вибирав начебто і за своїми параметрами, але не врахував, що пропорції у людини при однаковому зростанні можуть бути різними: зростання один, а руки-ноги різні. У підсумку він в день наїжджав по 90 кілометрів (!) На велосипеді, який йому не підходив по зростанню, довжині і страшно намучився з цим великого.

Той самий Дмитро, який проїжджав в день (!) 90 кілометрів!

Щоб зійшлися зірки і велосипед підходив під ваш зріст, скористайтеся одним із двох способів. По першому визначити свою ростовку ви зможете, використовуючи спеціальну таблицю, - зазвичай вона додається до кожної моделі. Другий спосіб: встаньте над рамою (ноги на землі по обидва боки велосипеда) і заміряйте відстань між нею і вами - має бути 5-15 вільних сантиметрів. Тільки не забудьте виставити правильно сідло - якщо ви сидите, то до педалі в нижньому положення ви повинні діставати п'ятою. Дуже небажано діставати носком до землі або взагалі стояти всією ступнею. Щось заважає - не беремо.

Другий момент: матеріал рами. Великі в основному робляться алюмінієві або сталеві. У кожного свої переваги.

- Раджу не брати велосипеди сталеві. По-перше, вони важкі: деякі важать аж більше 20 кілограмів - ні тягати по переходах, ні Заволочья в квартиру ... По-друге, я вважаю, у таких велосипедів є істотний недолік: вони, на жаль, іржавіють.

Якщо є сумніви, з чого зроблений велосипед, Володимир радить придивитися до зварювального шву: якщо він вузький (3-4 мм), велосипед сталевий. Якщо широкий (6-8 мм) - варили аргоном і перед вами велосипед з алюмінію.

Чи не могли ми не запитати у Володимира і про вітчизняні велосипеди - легендарні «Лелеки», на яких до пори до часу катався весь Радянський Союз. Так що там, багато хто до цих пір їздять на таких, куплених ще за радянських часів, і не натішаться якості: міняй покришки і змащуй ланцюг - і зносу немає!

Володимир довго відмовлявся розмовляти про сучасних білоруських велосипедах, говорив, що багато їх хвалять, але на його погляд, в них занадто мало залишилося від тих велосипедів, які ми знали в дитинстві.

На превеликий жаль, білоруському «Лелеці» говоримо немає.

На превеликий жаль, білоруському «Лелеці» говоримо немає

Ні дорогому і дешевому велосипеду

Середня ціна велосипеда в Білорусі 200-600 доларів. Для звичайних покатушек початківцям велосипедистам цього достатньо. Якщо купите дешевше, велика ймовірність більше ремонтувати двоколісного друга, ніж кататися на ньому.

- Багато велосипеди у нас китайські або малайзійські. Навіть якщо знайдете німецький-німецький, з великою ймовірністю можу сказати, що деталі були зроблені в Китаї, а збиралися в Німеччині. Або навіть німецька фірма під своїм контролем робить велосипеди в Китаї. Не женіться за брендами, не маючи великого досвіду їзди ви не відчуєте різницю, але заощадите 20-35% від вартості велика. Дорогі великі оцінять швидше велосипедисти-професіонали.

Тим більше не варто купувати сильно розкручену марку, адже навісне обладнання буде практично завжди однаковим.

Володимир додає, що не варто брати окремий або сильно дорогий велосипед для підлітка.

- Він прослужить два-три роки, і дитина з велосипеда виросте, а при продажу ціна впаде вдвічі. У цій ситуації купуйте дешевий велосипед, від 1,2 до 2,4 мільйонів - цілком прийнятна ціна.

Заощадити на гальмах 50-100 доларів

В сучасних велосипедах гальма можуть бути дискові (механічні або гідравлічні) і v-brake. Вони потрібні для кращого контролю керованості велосипеда, тобто для більш ефективного гальмування при будь-яких зовнішніх факторах, як то рельєф, погодні умови, стан дорожнього покриття. Якщо ви плануєте дуже багато кататися, купуйте велосипед з якісними дорогими дисковими гальмами. Для їзди по місту кілька разів на тиждень вистачить і звичайних ві-брейків, вони надійні, але заощадять 50-100 доларів. Будьте уважні при покупці, продавці часто намагаються продати неякісні моделі дискових гальм, які значно дорожче ві-брейків, але не забезпечують заявлений високий рівень якості. Є сенс брати велосипед з крутими (дисковими гідравлічними) гальмами, якщо ви багато важите і багато крутите.

- Але якщо це дівчина, в якої від сили 50 кілограмів ваги, і вона збирається кататися ну від сили по вихідним і пару раз в будні, їй вистачить і звичайних ві-брейкових гальм. Тому відразу "ні" крутим гальмах? Вони потрібні для понтів і, як я вже сказав, для людей з великою вагою, коли сили рук не вистачить загальмувати.

Ще один експерт, менеджер проектів ГО «Мінське велосипедне суспільство» Кирило Кудравец, на велосипеді катається вже 9 років, три останні роки не розлучається з ним ні взимку, ні влітку.

Кирило пройшовся по зовнішніх ознаках велосипеда, здатним вказати на неякісну зборку і проблеми, які виникнуть у покупців буквально через місяць-два після покупки. Але спочатку загальне правило: не брати велосипед з рук, якщо він без документів.

- У цьому випадку занадто велика ймовірність, що велосипед крадений. Цим ви заохочуєте зловмисників. Часто люди у нас залишають велосипеди на сходових майданчиках, звідки їх і крадуть. Зокрема, перший велосипед у мене так і повели.

Кирило уточнює, що не варто вестися на поводу у спонтанних емоцій і купувати велосипеди в неспеціалізованих магазинах, не брати так звані «ашанбайкі».

- Так прозвали велосипеди, куплені в російських супермаркетах типу «Ашан». Такі велосипеди об'єднує одна риса - вони не просто низької якості, а просто за гранню добра і зла!

Велосипеди для реалізації в супермаркетах закуповуються настільки дешеві, наскільки це можливо, при цьому накручується максимальна націнка. Але вид їх - на кшталт крута гума, дискові гальма, кілька амортизаторів - буде вселяти довіру, і ви будете самовіддано вірити, що великий надійний. Найприкріше, якщо поставити два велика поруч і один з них буде ашанбайком, покупець гарантовано вибере саме його. Секрет в тому, що ашанбайкі виглядають «надійніше» і спрацьовує психологічна пастка.

Кирило радить якомога ретельніше оцінити складові велосипеда: сідло, гріпси (ручки на кермі), покришки, навісне обладнання. Гріпси повинні бути твердими і щільно прилеглими, інакше вам доведеться їх швидко поміняти: вони розтягнуться і швидко порвуться.

Обода коліс теж вам багато розкажуть про якість велосипеда: взгяніте на обода: побачили там одинарні, не беріть такий велосипед.

- Через місяць-два активної їзди по бордюрах наставити собі "вісімок" ─ на колесах «вісімки надзвичайно неприємна річ».

Те ж стосується і сідла, загляньте під нього: побачили кожзам, сяк-так прибитий степлером - не беріть.

- Через місяць-два активної їзди скоби випадуть і сідло почне огидно скрипіти.

Наступний пункт - тверде «ні» неякісним покришок: вони практично не вивітрюються, будуть довго і їдко смердіти, заважаючи сусідам по сходовій клітці, якщо ви зберігаєте велосипед в тамбурі. До того ж за місяць-два ізотрутся до дірок.

- Вас має насторожити і те, що велосипед погано скручений: підніміть його і потрясіть. Якщо дзвенить, бовтаються катафоти, значить, якість збірки ніяке. Ще момент: якість зварювальних швів не повинно виникати жодних сумнівів. З'явилися хоч найменші сумніви - не беріть.

З'явилися хоч найменші сумніви - не беріть

Кирило зауважує: перш ніж слухати продавця, задайте йому всі питання, які хвилюють саме вас.

Новачкам Кирило радить за пару тижнів до покупки позичити велосипед у друзів, покататися і зрозуміти, чи потрібен вам велосипед насправді. Як варіант - можна взяти велосипед в оренду. Такі пробні "покатушки" потрібні ще й для того, щоб зрозуміти, чи підходить вам такий тип або потрібен інший (міський, гірський, шосейний, гібрид). На думку Кирила, для Мінська прекрасно підійде гірський велосипед або гібрид.

- І не забудьте відразу купити собі надійність не тросовий замок. А всіх велосипедистів ми завжди будемо раді бачити в нашій веломастерні взаємодопомоги «Гараж 38» .

Підведемо підсумки:

Немає дорогим і дешевим велосипедам.

Немає велосипедів, погано підібраним під анатомічну будову людини.

Немає сталевим велосипедів.

Мабуть, немає маркам, невиправдано беруть додаткову ціну за марку.

Немає велосипедів з рук без документів.

Фото: Надія Курайшевіч

Тому відразу "ні" крутим гальмах?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов