- Вибір велосипеда для велотуризму Сучасні технології подарували нам безліч варіації того, що ми звикли...
- Вибір велосипеда для велотуризму
- Вибір велосипеда для велотуризму
Вибір велосипеда для велотуризму
Наша сеть партнеров Banwar
Сучасні технології подарували нам безліч варіації того, що ми звикли називати велосипедом. І тепер це історія не просто про двох колесах і педалях, а цілий світ гоночного і екстремального велоспорту, транспорту і розваг. Велосипеди діляться за напрямками і це сильно позначається на їх будові, універсальних моделей не буває. У цій статті ми розглянемо відмінності туристичного і гірського велосипеда, а також основні вимоги до велосипедів для далеких мандрівок.
матеріал рами
У велотуризмі матеріал рами має велике значення. Визначальним тут є властивості того чи іншого металу. Більшість рам для гірських велосипедів виготовляються з алюмінієвих сплавів і завдяки цьому вони легкі, жорсткі і доступні в ціні. До недоліків можна віднести здатність алюмінію накопичувати втому і раптово ламатися. Для далекої дороги такі властивості, звичайно, вкрай невигідні. Крім того, алюмінієві рами дуже жорсткі і добре передають енергію педалювання, але в велотуризмі жорсткість швидше мінус, ніж плюс. Жорсткі рами дуже чутливі до щонайменших нерівностей і практично не гасять вібрації, передаючи їх в тіло велосипедиста. На шляху велопутешественіка дороги не завжди відрізняються високою якістю, а значить постійна тряска стомлює і знижує комфорт поїздки.
Саме тому для велопутешествій більш кращі хромомолібденові або титанові рами. Титан бездоганний у всіх відношеннях, але коштує дуже дорого. Що ж стосується хромомолібдена, то він більш поширений і доступний. Популярний цей метал завдяки таким властивостям:
- надійність. Сталь має дуже великий запас міцності і навіть в разі поломки ще деякий час на такий рамі можна їхати.
- накат. Сталевий велосипед їде довше при менших зусиллях.
- м'якість. Сталь прекрасно гасить дорожні вібрації. У поєднанні з правильними кермом, про які ми поговоримо нижче, такі рами забезпечують максимальний комфорт їздця.
Безумовно, все вищесказане не означає, що на алюмінієвій рамі не можна проїхати тисячі кілометрів. Вся справа полягає лише в ймовірності поломки і комфорті, рівень якого, втім, кожен встановлює самостійно.
Посадка і геометрія
Якщо порівняти типову геометрію рам гірських і туристичних велосипедів, то можна виявити ключові відмінності. Посадка у гірського велосипеда спортивна і витягнута, спочатку призначена для більшої керованості і маневреності. Вона рівномірно розподіляє вагу велосипедиста між переднім і заднім колесом, враховує можливий нахил при їзді з гір. Посадка туристичного велосипеда більш пряма і розрахована на довге перебування в сідлі. Вона покликана мінімізувати напругу в спині, шиї і плечах під час монотонних кілометрів асфальту.
Перевезення вантажу
Для гірського велосипеда перевезення вантажу - не основна задача. Амортизаційна вилка виключає можливість установки переднього багажника. Кріплення для заднього багажника найчастіше присутні, але це також необов'язкова опція. Туристичний велосипед заточений під перевезення великої кількості вантажу, тому обов'язково має кріплення під задній і передній багажник. У далеких подорожах передній багажник просто необхідний для збільшення грузоперевозімості і рівномірного розподілу ваги. Також на рамі туринга є кілька кріплень під флягодержателя.
колеса
Ось уже котрий рік не вщухають суперечки про те, колеса якого розміру краще для гірського велосипеда - 26 або 29 дюймів. Незважаючи на це, 26-е і раніше залишаються найпоширенішими. У середовищі велотуризму такі суперечки теж є, але проходять вже між 26-ми і 28-ми колесами. Традиційно колеса на 28 дюймів є атрибутом дорожніх велосипедів. Вважається, що такий діаметр в поєднанні з тонкими покришками дає кращу швидкість на асфальті. В ідеальних умовах з цим сперечатися, безумовно, марно. Однак, якщо взяти до уваги кілька важливих факторів, то стає зрозумілим, чому деякі велотуристи вважають за краще діаметр коліс гірських велосипедів. Причини наступні:
- 26 покришки і обода можна придбати практично скрізь і вибір завжди буде великим.
- іноді потрібно провезти велосипед в літаку, поїзді чи автобусі. Досягти максимальної компактності і вписатися в габарити якраз допомагають колеса меншого розміру.
Колісна база у двох типів велосипедів теж різна, що сильно позначається на їзді. У туринга колеса розташовані ширше один від одного, що забезпечує стійкість велосипеда з багажем навіть на високій швидкості. У МТБ навпаки колеса розташовані ближче, щоб підвищити маневреність і керованість на складних ділянках. Але в зв'язку з цим стійкість з багажем набагато нижче.
Виделка
Обов'язковим атрибутом гірського велосипеда є амортизаційна вилка. Вона потрібна, щоб поглинати нерівності дороги на пересіченій місцевості і зменшувати вібрацію, яка передається в руки. Але на туристичні велосипеди встановлюється виключно жорстка вилка, або, як її називають інакше, ригиден. Цьому є кілька важливих обґрунтувань:
- амортизаційна вилка - це значні вага, який в подорож просто не потрібен;
- подорожі проходять переважно по асфальту, де амортизація не потрібна. А якщо трапляється бездоріжжя, то на допомогу приходить матеріал рами;
- не можна встановити передній багажник;
- амортизація з'їдає корисну енергію велосипедиста, навіть якщо вилка заблокована;
Жорстка вилка виключає всі озвучені складності і, крім того, не вимагає взагалі ніякого обслуговування.
кермо
Швидкість і перешкоди вимагають посиленого контролю, тому геометрія керма у гірських велосипедів не дуже різноманітна. В основному це прямі або трохи зігнуті керма, різної ширини і висоти підйому. У велотуризмі ж щоденна багатогодинна їзда - справжнє випробування для рук. Тому на туристичні велосипеди встановлюються вигнуті рулі типу ластівка, баран або кермо-метелик. Це дозволяє урізноманітнити хвати і знизити навантаження на кисті рук. Відмінності також можна угледіти навіть в грипсами. У туринга вони широкі і ергономічні, для гірських велосипедів такі не використовуються.
З огляду на все перераховане вище, можна з упевненістю зробити висновок, що розглянуті велосипедні напрямки мають свої особливості, під які розроблені ті чи інші рішення. Тут також діє принцип мух і котлет, тому до вибору велосипеда завжди потрібно підходити осмислено.
Читайте також: Вибір міського велосипеда. 5 моментів, на які варто звернути увагу
Як вибрати туристичний велосипед
Як вибрати шосейний велосипед
Як вибрати BMX
Як вибрати беговел
Як вибрати складаний велосипед
Як вибрати дитячий велосипед
Як вибрати гірський велосипед. 5 моментів, на які варто звернути увагу
Вибір велосипеда для велотуризму
Сучасні технології подарували нам безліч варіації того, що ми звикли називати велосипедом. І тепер це історія не просто про двох колесах і педалях, а цілий світ гоночного і екстремального велоспорту, транспорту і розваг. Велосипеди діляться за напрямками і це сильно позначається на їх будові, універсальних моделей не буває. У цій статті ми розглянемо відмінності туристичного і гірського велосипеда, а також основні вимоги до велосипедів для далеких мандрівок.
матеріал рами
У велотуризмі матеріал рами має велике значення. Визначальним тут є властивості того чи іншого металу. Більшість рам для гірських велосипедів виготовляються з алюмінієвих сплавів і завдяки цьому вони легкі, жорсткі і доступні в ціні. До недоліків можна віднести здатність алюмінію накопичувати втому і раптово ламатися. Для далекої дороги такі властивості, звичайно, вкрай невигідні. Крім того, алюмінієві рами дуже жорсткі і добре передають енергію педалювання, але в велотуризмі жорсткість швидше мінус, ніж плюс. Жорсткі рами дуже чутливі до щонайменших нерівностей і практично не гасять вібрації, передаючи їх в тіло велосипедиста. На шляху велопутешественіка дороги не завжди відрізняються високою якістю, а значить постійна тряска стомлює і знижує комфорт поїздки.
Саме тому для велопутешествій більш кращі хромомолібденові або титанові рами. Титан бездоганний у всіх відношеннях, але коштує дуже дорого. Що ж стосується хромомолібдена, то він більш поширений і доступний. Популярний цей метал завдяки таким властивостям:
- надійність. Сталь має дуже великий запас міцності і навіть в разі поломки ще деякий час на такий рамі можна їхати.
- накат. Сталевий велосипед їде довше при менших зусиллях.
- м'якість. Сталь прекрасно гасить дорожні вібрації. У поєднанні з правильними кермом, про які ми поговоримо нижче, такі рами забезпечують максимальний комфорт їздця.
Безумовно, все вищесказане не означає, що на алюмінієвій рамі не можна проїхати тисячі кілометрів. Вся справа полягає лише в ймовірності поломки і комфорті, рівень якого, втім, кожен встановлює самостійно.
Посадка і геометрія
Якщо порівняти типову геометрію рам гірських і туристичних велосипедів, то можна виявити ключові відмінності. Посадка у гірського велосипеда спортивна і витягнута, спочатку призначена для більшої керованості і маневреності. Вона рівномірно розподіляє вагу велосипедиста між переднім і заднім колесом, враховує можливий нахил при їзді з гір. Посадка туристичного велосипеда більш пряма і розрахована на довге перебування в сідлі. Вона покликана мінімізувати напругу в спині, шиї і плечах під час монотонних кілометрів асфальту.
Перевезення вантажу
Для гірського велосипеда перевезення вантажу - не основна задача. Амортизаційна вилка виключає можливість установки переднього багажника. Кріплення для заднього багажника найчастіше присутні, але це також необов'язкова опція. Туристичний велосипед заточений під перевезення великої кількості вантажу, тому обов'язково має кріплення під задній і передній багажник. У далеких подорожах передній багажник просто необхідний для збільшення грузоперевозімості і рівномірного розподілу ваги. Також на рамі туринга є кілька кріплень під флягодержателя.
колеса
Ось уже котрий рік не вщухають суперечки про те, колеса якого розміру краще для гірського велосипеда - 26 або 29 дюймів. Незважаючи на це, 26-е і раніше залишаються найпоширенішими. У середовищі велотуризму такі суперечки теж є, але проходять вже між 26-ми і 28-ми колесами. Традиційно колеса на 28 дюймів є атрибутом дорожніх велосипедів. Вважається, що такий діаметр в поєднанні з тонкими покришками дає кращу швидкість на асфальті. В ідеальних умовах з цим сперечатися, безумовно, марно. Однак, якщо взяти до уваги кілька важливих факторів, то стає зрозумілим, чому деякі велотуристи вважають за краще діаметр коліс гірських велосипедів. Причини наступні:
- 26 покришки і обода можна придбати практично скрізь і вибір завжди буде великим.
- іноді потрібно провезти велосипед в літаку, поїзді чи автобусі. Досягти максимальної компактності і вписатися в габарити якраз допомагають колеса меншого розміру.
Колісна база у двох типів велосипедів теж різна, що сильно позначається на їзді. У туринга колеса розташовані ширше один від одного, що забезпечує стійкість велосипеда з багажем навіть на високій швидкості. У МТБ навпаки колеса розташовані ближче, щоб підвищити маневреність і керованість на складних ділянках. Але в зв'язку з цим стійкість з багажем набагато нижче.
Веделка
Обов'язковим атрибутом гірського велосипеда є амортизаційна вилка. Вона потрібна, щоб поглинати нерівності дороги на пересіченій місцевості і зменшувати вібрацію, яка передається в руки. Але на туристичні велосипеди встановлюється виключно жорстка вилка, або, як її називають інакше, ригиден. Цьому є кілька важливих обґрунтувань:
- амортизаційна вилка - це значні вага, який в подорож просто не потрібен;
- подорожі проходять переважно по асфальту, де амортизація не потрібна. А якщо трапляється бездоріжжя, то на допомогу приходить матеріал рами;
- не можна встановити передній багажник;
- амортизація з'їдає корисну енергію велосипедиста, навіть якщо вилка заблокована;
Жорстка вилка виключає всі озвучені складності і, крім того, не вимагає взагалі ніякого обслуговування.
кермо
Швидкість і перешкоди вимагають посиленого контролю, тому геометрія керма у гірських велосипедів не дуже різноманітна. В основному це прямі або трохи зігнуті керма, різної ширини і висоти підйому. У велотуризмі ж щоденна багатогодинна їзда - справжнє випробування для рук. Тому на туристичні велосипеди встановлюються вигнуті рулі типу ластівка, баран або кермо-метелик. Це дозволяє урізноманітнити хвати і знизити навантаження на кисті рук. Відмінності також можна угледіти навіть в грипсами. У туринга вони широкі і ергономічні, для гірських велосипедів такі не використовуються.
З огляду на все перераховане вище, можна з упевненістю зробити висновок, що розглянуті велосипедні напрямки мають свої особливості, під які розроблені ті чи інші рішення. Тут також діє принцип мух і котлет, тому до вибору велосипеда завжди потрібно підходити осмислено.
Читайте також: Вибір міського велосипеда. 5 моментів, на які варто звернути увагу
Як вибрати туристичний велосипед
Як вибрати шосейний велосипед
Як вибрати BMX
Як вибрати беговел
Як вибрати складаний велосипед
Як вибрати дитячий велосипед
Як вибрати гірський велосипед. 5 моментів, на які варто звернути увагу
Вибір велосипеда для велотуризму
Сучасні технології подарували нам безліч варіації того, що ми звикли називати велосипедом. І тепер це історія не просто про двох колесах і педалях, а цілий світ гоночного і екстремального велоспорту, транспорту і розваг. Велосипеди діляться за напрямками і це сильно позначається на їх будові, універсальних моделей не буває. У цій статті ми розглянемо відмінності туристичного і гірського велосипеда, а також основні вимоги до велосипедів для далеких мандрівок.
матеріал рами
У велотуризмі матеріал рами має велике значення. Визначальним тут є властивості того чи іншого металу. Більшість рам для гірських велосипедів виготовляються з алюмінієвих сплавів і завдяки цьому вони легкі, жорсткі і доступні в ціні. До недоліків можна віднести здатність алюмінію накопичувати втому і раптово ламатися. Для далекої дороги такі властивості, звичайно, вкрай невигідні. Крім того, алюмінієві рами дуже жорсткі і добре передають енергію педалювання, але в велотуризмі жорсткість швидше мінус, ніж плюс. Жорсткі рами дуже чутливі до щонайменших нерівностей і практично не гасять вібрації, передаючи їх в тіло велосипедиста. На шляху велопутешественіка дороги не завжди відрізняються високою якістю, а значить постійна тряска стомлює і знижує комфорт поїздки.
Саме тому для велопутешествій більш кращі хромомолібденові або титанові рами. Титан бездоганний у всіх відношеннях, але коштує дуже дорого. Що ж стосується хромомолібдена, то він більш поширений і доступний. Популярний цей метал завдяки таким властивостям:
- надійність. Сталь має дуже великий запас міцності і навіть в разі поломки ще деякий час на такий рамі можна їхати.
- накат. Сталевий велосипед їде довше при менших зусиллях.
- м'якість. Сталь прекрасно гасить дорожні вібрації. У поєднанні з правильними кермом, про які ми поговоримо нижче, такі рами забезпечують максимальний комфорт їздця.
Безумовно, все вищесказане не означає, що на алюмінієвій рамі не можна проїхати тисячі кілометрів. Вся справа полягає лише в ймовірності поломки і комфорті, рівень якого, втім, кожен встановлює самостійно.
Посадка і геометрія
Якщо порівняти типову геометрію рам гірських і туристичних велосипедів, то можна виявити ключові відмінності. Посадка у гірського велосипеда спортивна і витягнута, спочатку призначена для більшої керованості і маневреності. Вона рівномірно розподіляє вагу велосипедиста між переднім і заднім колесом, враховує можливий нахил при їзді з гір. Посадка туристичного велосипеда більш пряма і розрахована на довге перебування в сідлі. Вона покликана мінімізувати напругу в спині, шиї і плечах під час монотонних кілометрів асфальту.
Перевезення вантажу
Для гірського велосипеда перевезення вантажу - не основна задача. Амортизаційна вилка виключає можливість установки переднього багажника. Кріплення для заднього багажника найчастіше присутні, але це також необов'язкова опція. Туристичний велосипед заточений під перевезення великої кількості вантажу, тому обов'язково має кріплення під задній і передній багажник. У далеких подорожах передній багажник просто необхідний для збільшення грузоперевозімості і рівномірного розподілу ваги. Також на рамі туринга є кілька кріплень під флягодержателя.
колеса
Ось уже котрий рік не вщухають суперечки про те, колеса якого розміру краще для гірського велосипеда - 26 або 29 дюймів. Незважаючи на це, 26-е і раніше залишаються найпоширенішими. У середовищі велотуризму такі суперечки теж є, але проходять вже між 26-ми і 28-ми колесами. Традиційно колеса на 28 дюймів є атрибутом дорожніх велосипедів. Вважається, що такий діаметр в поєднанні з тонкими покришками дає кращу швидкість на асфальті. В ідеальних умовах з цим сперечатися, безумовно, марно. Однак, якщо взяти до уваги кілька важливих факторів, то стає зрозумілим, чому деякі велотуристи вважають за краще діаметр коліс гірських велосипедів. Причини наступні:
- 26 покришки і обода можна придбати практично скрізь і вибір завжди буде великим.
- іноді потрібно провезти велосипед в літаку, поїзді чи автобусі. Досягти максимальної компактності і вписатися в габарити якраз допомагають колеса меншого розміру.
Колісна база у двох типів велосипедів теж різна, що сильно позначається на їзді. У туринга колеса розташовані ширше один від одного, що забезпечує стійкість велосипеда з багажем навіть на високій швидкості. У МТБ навпаки колеса розташовані ближче, щоб підвищити маневреність і керованість на складних ділянках. Але в зв'язку з цим стійкість з багажем набагато нижче.
Веделка
Обов'язковим атрибутом гірського велосипеда є амортизаційна вилка. Вона потрібна, щоб поглинати нерівності дороги на пересіченій місцевості і зменшувати вібрацію, яка передається в руки. Але на туристичні велосипеди встановлюється виключно жорстка вилка, або, як її називають інакше, ригиден. Цьому є кілька важливих обґрунтувань:
- амортизаційна вилка - це значні вага, який в подорож просто не потрібен;
- подорожі проходять переважно по асфальту, де амортизація не потрібна. А якщо трапляється бездоріжжя, то на допомогу приходить матеріал рами;
- не можна встановити передній багажник;
- амортизація з'їдає корисну енергію велосипедиста, навіть якщо вилка заблокована;
Жорстка вилка виключає всі озвучені складності і, крім того, не вимагає взагалі ніякого обслуговування.
кермо
Швидкість і перешкоди вимагають посиленого контролю, тому геометрія керма у гірських велосипедів не дуже різноманітна. В основному це прямі або трохи зігнуті керма, різної ширини і висоти підйому. У велотуризмі ж щоденна багатогодинна їзда - справжнє випробування для рук. Тому на туристичні велосипеди встановлюються вигнуті рулі типу ластівка, баран або кермо-метелик. Це дозволяє урізноманітнити хвати і знизити навантаження на кисті рук. Відмінності також можна угледіти навіть в грипсами. У туринга вони широкі і ергономічні, для гірських велосипедів такі не використовуються.
З огляду на все перераховане вище, можна з упевненістю зробити висновок, що розглянуті велосипедні напрямки мають свої особливості, під які розроблені ті чи інші рішення. Тут також діє принцип мух і котлет, тому до вибору велосипеда завжди потрібно підходити осмислено.
Читайте також: Вибір міського велосипеда. 5 моментів, на які варто звернути увагу
Як вибрати туристичний велосипед
Як вибрати шосейний велосипед
Як вибрати BMX
Як вибрати беговел
Як вибрати складаний велосипед
Як вибрати дитячий велосипед
Як вибрати гірський велосипед. 5 моментів, на які варто звернути увагу
Вибір велосипеда для велотуризму
Сучасні технології подарували нам безліч варіації того, що ми звикли називати велосипедом. І тепер це історія не просто про двох колесах і педалях, а цілий світ гоночного і екстремального велоспорту, транспорту і розваг. Велосипеди діляться за напрямками і це сильно позначається на їх будові, універсальних моделей не буває. У цій статті ми розглянемо відмінності туристичного і гірського велосипеда, а також основні вимоги до велосипедів для далеких мандрівок.
матеріал рами
У велотуризмі матеріал рами має велике значення. Визначальним тут є властивості того чи іншого металу. Більшість рам для гірських велосипедів виготовляються з алюмінієвих сплавів і завдяки цьому вони легкі, жорсткі і доступні в ціні. До недоліків можна віднести здатність алюмінію накопичувати втому і раптово ламатися. Для далекої дороги такі властивості, звичайно, вкрай невигідні. Крім того, алюмінієві рами дуже жорсткі і добре передають енергію педалювання, але в велотуризмі жорсткість швидше мінус, ніж плюс. Жорсткі рами дуже чутливі до щонайменших нерівностей і практично не гасять вібрації, передаючи їх в тіло велосипедиста. На шляху велопутешественіка дороги не завжди відрізняються високою якістю, а значить постійна тряска стомлює і знижує комфорт поїздки.
Саме тому для велопутешествій більш кращі хромомолібденові або титанові рами. Титан бездоганний у всіх відношеннях, але коштує дуже дорого. Що ж стосується хромомолібдена, то він більш поширений і доступний. Популярний цей метал завдяки таким властивостям:
- надійність. Сталь має дуже великий запас міцності і навіть в разі поломки ще деякий час на такий рамі можна їхати.
- накат. Сталевий велосипед їде довше при менших зусиллях.
- м'якість. Сталь прекрасно гасить дорожні вібрації. У поєднанні з правильними кермом, про які ми поговоримо нижче, такі рами забезпечують максимальний комфорт їздця.
Безумовно, все вищесказане не означає, що на алюмінієвій рамі не можна проїхати тисячі кілометрів. Вся справа полягає лише в ймовірності поломки і комфорті, рівень якого, втім, кожен встановлює самостійно.
Посадка і геометрія
Якщо порівняти типову геометрію рам гірських і туристичних велосипедів, то можна виявити ключові відмінності. Посадка у гірського велосипеда спортивна і витягнута, спочатку призначена для більшої керованості і маневреності. Вона рівномірно розподіляє вагу велосипедиста між переднім і заднім колесом, враховує можливий нахил при їзді з гір. Посадка туристичного велосипеда більш пряма і розрахована на довге перебування в сідлі. Вона покликана мінімізувати напругу в спині, шиї і плечах під час монотонних кілометрів асфальту.
Перевезення вантажу
Для гірського велосипеда перевезення вантажу - не основна задача. Амортизаційна вилка виключає можливість установки переднього багажника. Кріплення для заднього багажника найчастіше присутні, але це також необов'язкова опція. Туристичний велосипед заточений під перевезення великої кількості вантажу, тому обов'язково має кріплення під задній і передній багажник. У далеких подорожах передній багажник просто необхідний для збільшення грузоперевозімості і рівномірного розподілу ваги. Також на рамі туринга є кілька кріплень під флягодержателя.
колеса
Ось уже котрий рік не вщухають суперечки про те, колеса якого розміру краще для гірського велосипеда - 26 або 29 дюймів. Незважаючи на це, 26-е і раніше залишаються найпоширенішими. У середовищі велотуризму такі суперечки теж є, але проходять вже між 26-ми і 28-ми колесами. Традиційно колеса на 28 дюймів є атрибутом дорожніх велосипедів. Вважається, що такий діаметр в поєднанні з тонкими покришками дає кращу швидкість на асфальті. В ідеальних умовах з цим сперечатися, безумовно, марно. Однак, якщо взяти до уваги кілька важливих факторів, то стає зрозумілим, чому деякі велотуристи вважають за краще діаметр коліс гірських велосипедів. Причини наступні:
- 26 покришки і обода можна придбати практично скрізь і вибір завжди буде великим.
- іноді потрібно провезти велосипед в літаку, поїзді чи автобусі. Досягти максимальної компактності і вписатися в габарити якраз допомагають колеса меншого розміру.
Колісна база у двох типів велосипедів теж різна, що сильно позначається на їзді. У туринга колеса розташовані ширше один від одного, що забезпечує стійкість велосипеда з багажем навіть на високій швидкості. У МТБ навпаки колеса розташовані ближче, щоб підвищити маневреність і керованість на складних ділянках. Але в зв'язку з цим стійкість з багажем набагато нижче.
Веделка
Обов'язковим атрибутом гірського велосипеда є амортизаційна вилка. Вона потрібна, щоб поглинати нерівності дороги на пересіченій місцевості і зменшувати вібрацію, яка передається в руки. Але на туристичні велосипеди встановлюється виключно жорстка вилка, або, як її називають інакше, ригиден. Цьому є кілька важливих обґрунтувань:
- амортизаційна вилка - це значні вага, який в подорож просто не потрібен;
- подорожі проходять переважно по асфальту, де амортизація не потрібна. А якщо трапляється бездоріжжя, то на допомогу приходить матеріал рами;
- не можна встановити передній багажник;
- амортизація з'їдає корисну енергію велосипедиста, навіть якщо вилка заблокована;
Жорстка вилка виключає всі озвучені складності і, крім того, не вимагає взагалі ніякого обслуговування.
кермо
Швидкість і перешкоди вимагають посиленого контролю, тому геометрія керма у гірських велосипедів не дуже різноманітна. В основному це прямі або трохи зігнуті керма, різної ширини і висоти підйому. У велотуризмі ж щоденна багатогодинна їзда - справжнє випробування для рук. Тому на туристичні велосипеди встановлюються вигнуті рулі типу ластівка, баран або кермо-метелик. Це дозволяє урізноманітнити хвати і знизити навантаження на кисті рук. Відмінності також можна угледіти навіть в грипсами. У туринга вони широкі і ергономічні, для гірських велосипедів такі не використовуються.
З огляду на все перераховане вище, можна з упевненістю зробити висновок, що розглянуті велосипедні напрямки мають свої особливості, під які розроблені ті чи інші рішення. Тут також діє принцип мух і котлет, тому до вибору велосипеда завжди потрібно підходити осмислено.
Читайте також: Вибір міського велосипеда. 5 моментів, на які варто звернути увагу
Як вибрати туристичний велосипед
Як вибрати шосейний велосипед
Як вибрати BMX
Як вибрати беговел
Як вибрати складаний велосипед
Як вибрати дитячий велосипед
Як вибрати гірський велосипед. 5 моментів, на які варто звернути увагу