Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибираємо Infiniti FX S50 з пробігом

  1. кузов
  2. салон
  3. Електрика і електроніка
  4. Гальма, підвіска і рульове управління

Наша сеть партнеров Banwar

Не секрет, що позашляховик у нас рідко хто купує для того, щоб лазити по бруду. У кращому випадку він потрібен через просторого салону, в гіршому - "для понтів". А якщо так, що задню частину великого кузова цілком можна зробити похилим, додавши тим самим ще більше «спорту» і ексклюзивності. Напевно, в Infiniti про це не думали, коли випускали FX, інакше робили б цю машину спеціально для Росії, а не для ринку США, але нашим людям цей "фінік" подобався і 15 років тому, і зараз. Правда, в наші дні FX цього покоління вже трохи постарів і обзавівся віковими хворобами. Якими саме - ми зараз розповімо, а почнемо з кузова, салону, електрики і ходової частини. Про моторах і коробках розмова піде у другій частині огляду цього автомобіля .

В принципі, ідея створення крос-купе не була до початку 2000-х нової Але в японському рецепті автомобілів з таким кузовом появлись ще й потужні мотори, величезні колеса і, звичайно ж, люксовий салон. Контрольним пострілом в потенційного клієнта стала чудова керованість без оглядки на будь-яку позашляхового, так що не полюбити такий крос-купе було неможливо.

Ну, а якщо серйозно, то незайняту нішу компанія Nissan спробувала зайняти, як тільки у неї з'явилися гроші на експерименти. Точніше, після початку співпраці з Renault і під керівництвом Карлоса Гона. Дизайни Bionic Cheetah були представлені в 2000 році, а вже в 2001-му концепт Infiniti FX45 показали американській публіці.

Платформу вибрали саму що ні на є легкову - Nissan FM, на якій побудовані Skyline, 350Z, Fuga, Stagea, GT-R, Infiniti G35 і Q50. Про позашляхової експлуатації, як я вже говорив, мова не заходила, а ось напрацювання по керованості в нагоді.

Не секрет, що позашляховик у нас рідко хто купує для того, щоб лазити по бруду

Nissan 350Z '2002-06

Мотори автомобілю дісталися теж давно перевірені в бою, серій VQ і VK. Молодшим FX35 покладався VQ35DE потужністю 280 к.с., ну а на топових FX45 стояв мотор V8 під ім'ям VK45DE (325 к.с.)

Привід міг бути або заднім, або (що зустрічалося набагато частіше) повним з підключається автоматично передньою віссю. А ось коробка передач могла бути тільки автоматичною.

Підвіски для легкових машин цілком стандартні: Макферсон спереду і багаторичажка ззаду.

Рестайлінг в 2006 році лише закріпив статус змін, що відбуваються з машиною з 2004 року. Крім нових опцій з цього моменту їй покладалася нова аудіосистема, а FX45 - величезні 20-дюймові колеса навіть в базовій комплектації. Зовнішні зміни були мінімальними, а в 2008 році випуск S50 припинився.

Зовнішні зміни були мінімальними, а в 2008 році випуск S50 припинився

Infiniti FX S50 '2005-08

Основна маса представлених на ринку машин цього покоління - так звані «американці». Машин після рестайлінгу порівняно мало, зате багато битих автомобілів з насиченою історією, відображеної в Carfax, і з не маленькими пробігами. Певні складнощі з цими машинами, звичайно ж, є. Можна навіть сказати, що їх забагато. Втім, мова зараз йде про п'ятнадцятирічних машинах, ціна яких іноді опускається нижче 400 тисяч рублів, так що наявність деяких проблем абсолютно передбачувано.

Втім, мова зараз йде про п'ятнадцятирічних машинах, ціна яких іноді опускається нижче 400 тисяч рублів, так що наявність деяких проблем абсолютно передбачувано

кузов

Infiniti часто лають за тонкий шар ЛКП, іржавіють капоти, дахи, стійки лобового скла. На FX нічого такого немає, і корозія зовнішніх елементів в числі недоліків моделі не значиться. І все ж фарба іноді облазить, але за досить екзотичною причини: лобову частину часто закатували в «броню» або покривали «керамікою», щоб після чого фарба не іноді облазить до грунту. Що поробиш, дуже «головатий» кузов практично в обов'язковому порядку вимагав поліпшень ЛКП або перекрасок, а "Коцки" не поєднувалися з дизайном. Ось кузов і фарбували, і захищали як могли.

Infiniti FX S50 '2004-05

Бічні панелі захищені конструктивно непогано. Захист арки зроблена якісно, ​​і якщо вчасно вимивати бруд, то корозія довго не з'явився на очі. невеликі сліди іржі можуть з'явився тільки по краях панелі нижче задніх дверей.

невеликі сліди іржі можуть з'явився тільки по краях панелі нижче задніх дверей

Infiniti FX S50 '2003-04

крило переднє

ціна за оригінал

20 486 рублів

Помітно більше проблем можна побачити знизу. Задній поперечний підсилювач у вигляді М-образної профільної поперечки згниває в першу чергу, а металеві панелі захисту днища іржавіють по передній кромці. Іноді можна побачити поверхневу корозію в бічних частинах панелей статі у порогів і на самих порогах, а якщо зняти бампери - у кронштейнів бамперів і підсилювачів, особливо - над заднім глушником. Але це все умовно-змінні деталі. А ось колісні арки захищені дуже добре, днище прикрите ретельно, лонжерони дуже потужні і добре пофарбовані, шви оброблені якісно. Справедливості заради зазначу, що зовсім без проблем машин вже трохи, і на основній масі машин доведеться займатися вже ремонтними, а не профілактичними роботами.

Трохи корозії всередині салону під килимами і в бічних нішах багажника зазвичай не загрожують кузову в цілому, але все ж перевірте ці місця. Внутрішні шви захищені не дуже добре, і часто проблеми можна розпізнати на ранній стадії. Салон розбирати повністю, звичайно ж, не потрібно, просто оцініть стан килимів.

Передня оптика не особливо довговічна, у неї дуже швидко вигорають рефлектори. Хороший світло говорить про те, що фари або відновлені, або машина прийшла з країн, де правилами не передбачено обов'язкове включення ближнього світла.

Хороший світло говорить про те, що фари або відновлені, або машина прийшла з країн, де правилами не передбачено обов'язкове включення ближнього світла

Infiniti FX S50 '2003-04

Передня фара ксенон

ціна за оригінал

60 954 рублів

Блоки світлодіодів задніх ліхтарів часто перегорають незважаючи на заявлений ресурс в 50 років. А сама фара номінально не розбірні. Але дремель творить чудеса, а перепаять десяток-другий світлодіодів не складно і не дорого. Якщо в фарі вирізаний люк, значить, ліхтар вже ремонтували, так що зверніть увагу на те, як якісно його загерметизували.

Обмежувачі дверей типово по-японськи не радують дуже швидким зносом «сухарів». Але куди більше проблем викличуть самі замки, точніше, їх маленькі моторчики актуатора центрального замка. Там стоять найпростіші моторчики, як в іграшках, але чомусь працюють вони гірше китайських. Самі замки стоять 9-30 тисяч рублів, а "беушні" зазвичай теж не відрізняються ресурсом, так що краще всього просто замінити моторчики. Коштують вони у відомому китайському же інтернет-магазині рублів 250 рублів за штуку. Гвинт черв'ячної передачі легко пересадити на новий моторчик, але з полярністю доведеться повозитися: не всі моторчики крутяться в одну сторону, краще заздалегідь переконатися в потрібному напрямку обертання.

Infiniti FX S50 '2005-08

Склопідйомники досить надійні, тільки у курців на водійських дверей швидко зношуються троси механізму. Зовнішні дзеркала закисают і після десяти років регулювання зазвичай працюють не у всіх напрямках: у них слабкий і негерметичний моторчик. Тут ситуація така ж, як моторами ЦЗ: на розбиранні краще нічого не купувати, а ремонтувати свої.

Бовтаються дзеркала лікуються простий протяжкою болтів кріплення рами дзеркала. Якщо там стоять заклепки, їх краще замінити болтами.

салон

Усередині салону все, як і належить, "лакшері". Але придивіться до передньої панелі: її невдале покриття облазить пухирцями, і якщо здалеку його ще можна прийняти за стандартне, але трохи нетрадиційне покриття, то поблизу буде помітно, що цей пухирчатою "крокодил" - наслідок руйнування зовнішньої декоративної плівки. Зазвичай вирішують проблему обшивкою всій панелі шкірою. Якщо у вас все нормально, то не забувайте влітку прикривати панель від сонця шторкою і не ставте лобові стекла без інфрачервоного фільтра (не плутати з УФ - звичайне скло ультрафіолет і так майже не пропускає).

Інтер'єр Infiniti FX S50 '2003-04

Кермо до 200 тисячам пробігу облазить дуже сильно, але інші елементи тримаються добре. Навіть «серебряночка» на центральній консолі майже не дряпається і зберігає зовнішній вигляд.

Сидіння теж на диво добре пручаються часу. І тільки під зовсім вже важкими водіями і при пробігах далеко за дві сотні тисяч кілометрів можуть розповзатися шви сидінь, а сама шкіра може почати неприродно блищати.

Інтер'єр Infiniti FX S50 '2003-04

У електроприводів регулювань сидінь виявилися не дуже надійні редуктори: шестерні зношуються, і крісло перестає їздити вперед-назад. Інші регулювання зазвичай надійніше.

Скрипи салону добре помітні, шумоізоляція для японської машини тут непогана. Часто можна почути стукіт підлокітника, який стукав навіть на нових машинах через невдалу конструкцію рейок.

1/3

Infiniti FX S50 '2005-08

2/3

Infiniti FX S50 '2005-08

3/3

Багажник Infiniti FX S50 '2005-08

У передній панелі зазвичай скрипить поперечний трубчастий підсилювач, трохи постукують кріплення електронних блоків. Усувається все це протяжкой і проклеюванням.

Якщо на сидінні влаштується занадто важкий водій, його каркас почне скрипіти. На жаль, усунути звук не так просто, а виявити точне місце поскрипувань важко.

Електрика і електроніка

Незважаючи на те, що машина японська, електроніку явно робив засланий китайський товариш. Інакше як пояснити наявність величезної кількості типових електричних неприємностей?

Якщо мотор не заводиться по 10-15 секунд, не працює покажчик рівня палива, брешуть свідчення зовнішньої температури, то це дурить блок управління кліматичною установкою АСС. Розташований він в надрах центральній консолі і буває різним. Після рестайлінгу блок став надійніше, але все одно відмовляє. Його проблеми викликані поганою пайкою контактів на платі. Навіщо свідчення рівня палива і старт мотора пов'язані з цим блоком - незрозуміло. Напевно, тому, що на FX часто стоїть штатний підігрівач, який управляється саме цим блоком. Несправність блоку усувається заміною або пропайкой резисторів з позначенням «331» по центру, але роз'єми і великі ключі теж можуть стати причиною його "глюків". А ще на платі бувають корозія і бруд, що теж погано впливає на роботу блоку.

Infiniti FX S50 '2003-04

Ще одна причина нечіткого зазначення рівня палива в баку - невдала конструкція колб паливних насосів. Їх тут дві, по одній на кожну половину бака, і потенціометри з часом починають прибріхувати. Зазвичай скачки стрілки по 15% вказують саме на збій в баку, а винуватцем зовсім нерухомою стрілки стають блок АСС або збої проводки приладової панелі. До речі, паливний насос досить надійний, але його часто «засуджують» тому, що в колбі є вбудований паливний фільтр, який наглухо запаяний в один з елементів колби. Зараз у продажу є неоригінальний фільтр Masuma MFFN224, і разом з ним не забувайте про всяк випадок міняти «сіточку» фільтра грубої очистки.

Збої приладової панелі часто викликані не дуже вдалою фіксацією роз'ємів під нею і перетирання шлейфа рульової колонки. Особливо - на машинах з активованим «комфортним входом» і електроприводом руля.По цієї ж причини з'являються помилки подушок, коректорів фар, відмовляють кнопки рульової колонки і приладової панелі.

По цієї ж причини з'являються помилки подушок, коректорів фар, відмовляють кнопки рульової колонки і приладової панелі

Інтер'єр Infiniti FX S50 '2005-08

Система контролю тиску в шинах TPMS після десяти років вимагає заміни датчиків. Їх простіше змінити комплектом: ціна не дуже кусається, а їх по черзі заміна весь процес тільки ускладнить.

Якщо щось не працює в салоні, наприклад, клімат-контроль, підсвічування, магнітола, ЦЗ або склопідйомники, то варто перевірити роз'єми блоку комфорту і його стан всередині. Іноді його можна відремонтувати за допомогою паяльника, але можна тисяч за п'ять купити і "беушний" блок. Головне, не варто купувати американський блок на європейську машину і навпаки: він буде давати збої через різні схем підключення ліхтарів, і система контролю цілісності ламп буде сходити з розуму. Можна, звичайно, впаяти кілька зайвих резисторів, але краще обійтися без цих складнощів.

У блоці управління двигуном традиційно для моторів VQ виходить з ладу мікросхема L9302-AD, яка відповідає за драйвери форсунок. Її простіше перепаять, ніж "пришивати" новий блок від якогось «японця».

У мотора приводу люка відкручується кріплення, після чого люк встає. Якщо деякі складності з люком вже є, з ремонтом краще не затягувати: можна "вбити" редуктор, а в нашому кліматі відкритий люк може стати проблемою.

Генератори у європейських і американських машин розрізняються, тому без чаклунства з роз'ємами їх замінити не вийде.

Генератори у європейських і американських машин розрізняються, тому без чаклунства з роз'ємами їх замінити не вийде

Гальма, підвіска і рульове управління

Гальмівні диски товщиною 28 мм дуже легко образити, та й взагалі 320-мм диски в величезних колесах FX виглядають смішно. Супорт з одним циліндром - теж зразок економії на сірниках. Після рестайлінгу супорт став двоциліндровим, теж з плаваючою скобою, а диск помітно товщі. Поставити товстий диск на гальма до рестайлінгу складно: супорт буде зачіпати за диск, тому міняти доведеться все з зборі, та ще з проставкамі. Ресурс в будь-якому випадку вийде невеликим, а з мотором об'ємом 4,5 л гальма просто горять.

Ресурс в будь-якому випадку вийде невеликим, а з мотором об'ємом 4,5 л гальма просто горять

Infiniti FX S50 '2003-04

Ззаду гальмівні механізми служать довше: там стоять досить великі для задньої осі диски, які до перебирання з ремонтом супортів витримують свої 200 тисяч. Правда, доведеться вчасно міняти "пальці": вони легко закисають.

Блок ABS досить надійний. У найстаріших машин зустрічаються проблеми з клапанами і електромотором насоса, але ці компоненти можна знайти на розбірках від Nissan. Правда, сам блок має власну прошивку, і так просто його замінити не вийде.

Правда, сам блок має власну прошивку, і так просто його замінити не вийде

Infiniti FX S50 '2003-04

Підвіска в машини досить надійна. Але, як це зазвичай буває у автомобілів із занадто великими колесами і високою масою, маточини стають витратні матеріали. Ситуація ускладнюється тим, що штатно підшипники не змінюються, а вибір хороших підшипникових брендів для FX сильно обмежений. Так що заміни маточин кожні 30-40 тисяч - справа звичайна, а китайські служать і того менше. Особливо важко доводиться тим, хто ставить шини діаметром 20-21 дюймів. Зрозуміло, що краса вимагає жертв, але крім чверті мільйона за комплект гуми і дисків до витрат припадає додати ще по два комплекти маточин на кожні три-п'ять років експлуатації.

амортизатор передній

ціна за оригінал

24 211 рублів

Пружини в передній підвісці іноді не витримують маси мотора V8 і на FX45 вони ламаються порівняно часто. Добре, що ціна їх не надто висока.

А ось амортизатори дорогуваті, причому передні служать не дуже довго. Вже після 50 тисяч кілометрів керованість машини сильно псується, а вибір неоригінальних запчастин невеликий. Часто ставлять тюнінгові компоненти амортизаторів від 350Z: "беушні" можна знайти за смішні гроші. Ну, по мірках цієї машини, звичайно.

В іншому підвіска цілком надійна, а в крайньому випадку все сайлентблоки міняються окремо.

Рульове управління зі звичайною гідравлічної рейкою помірно надійно. Стукати і текти вона зазвичай починає через широченних і дуже жорстких коліс. Стук може з'явиться ще до ста тисяч пробігу, ближче до двох сотень напевно доведеться перебрати рейку або хоча б поміняти втулки і сальники. А ось з насосом ГУР, якщо не випускати рівень, проблем майже не буває.

А ось з насосом ГУР, якщо не випускати рівень, проблем майже не буває

Infiniti FX S50 '2004-05

Ось на цій радісній ноті сьогодні і закінчимо. А в наступній частині розповімо про моторах і коробках цього автомобіля .

А в наступній частині розповімо   про моторах і коробках цього автомобіля

Інакше як пояснити наявність величезної кількості типових електричних неприємностей?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов