Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибираємо Nissan Pathfinder R51 з пробігом - Колеса.ру

  1. Вибираємо Nissan Pathfinder R51 з пробігом Pathfinder третього покоління може подобається з різних...
  2. Nissan Pathfinder R51 з пробігом: криві рами і відлітають колеса
  3. KIA Sorento l з пробігом: саморобні хрестовини і "провальні" мотори
  4. мотори
  5. бензинові мотори
  6. дизельні мотори
  7. Висновки
  8. Вибираємо Nissan Pathfinder R51 з пробігом
  9. Трансмісія
  10. Nissan Pathfinder R51 з пробігом: криві рами і відлітають колеса
  11. KIA Sorento l з пробігом: саморобні хрестовини і "провальні" мотори
  12. мотори
  13. бензинові мотори
  14. дизельні мотори
  15. Висновки
  16. Вибираємо Nissan Pathfinder R51 з пробігом
  17. Трансмісія
  18. Nissan Pathfinder R51 з пробігом: криві рами і відлітають колеса
  19. KIA Sorento l з пробігом: саморобні хрестовини і "провальні" мотори
  20. мотори
  21. бензинові мотори
  22. дизельні мотори
  23. висновки

Вибираємо Nissan Pathfinder R51 з пробігом

Наша сеть партнеров Banwar

Pathfinder третього покоління може подобається з різних причин. Кому-то за смаком просторий і надійний салон в майже що американському стилі, комусь дуже треба, щоб у машини була рама. А хтось хоче, щоб в автомобілі містилися сім чоловік. Було б взагалі ідеально, якби ця машина ще й не ламалася. але в минулій частині нашого огляду ми з'ясували, що деякі грішки водяться і за кузовом, і за салоном, і за ходовою частиною цього "Пафіка". В цілому вони не дуже серйозні, так що тепер є сенс дізнатися дещо цікаве про трансмісії і мотори Pathfinder. Може, це і справді машина мрії?

Трансмісія

Н а Nissan Pathfinder може бути і "автомат", і "механіка". Останніх коробок було менше: вони стояли тільки на європейських машинах з дизельними моторами до рестайлінгу. І з точки зору надійності, МКПП - не найвдаліший вибір з точки зору надійності, але добре, коли є вибір.

Ситуація з «автоматами» теж досить проста: до рестайлінгу з усіма моторами працювала "пятиступка", а після нього з трилітровим дизельним мотором стали пропонувати і новішу семиступенчатую коробку.

Привід, ясна річ, повний, хоча зрідка зустрічаються і задньопривідні "Пафік" з США. Але подумайте, навіщо вам взагалі така машина без повного приводу?

Схема трансмісії вкрай консервативна: до коробки передач пристикована роздавальна коробка, від неї два карданних вала призводять передній і задній мости.

Nissan Pathfinder '2004-10

Спереду редуктор виконаний в зборі з проміжним валом для зрівнювання довжини приводних валів. І передній, і задній карданні вали зовсім нехитрі. Це саме кардани з ресурсом в 60-100 тисяч в залежності від експлуатації. На заміну можна купити «вічні» хрестовини з тавотніцамі або звичайні обслуговуються.

вибір авто

Nissan Pathfinder R51 з пробігом: криві рами і відлітають колеса

Історія техніки Рамний позашляховик «Слідопит» (так перекладається Pathfinder) з'явився в 1985 році і був близнюком Terrano WD21. Але в США при зміні поколінь він став самостійною моделлю, причому дуже близькою до ...

29.08.2018

Задній редуктор кілька слабенький. Він досить сильно гріється, а ресурс сальників не надто великий. А якщо ще не перенесли вище і не промивали сапун, то шанси вбити редуктор стають дуже навіть реальними. Саме залізо досить надійне, але перевіряти редуктор на предмет «запотівання» краще на кожному ТО і перед кожною довгої поїздкою. І звичайно ж, бажано стежити за чистотою сапуна.

Передній редуктор менш завантажений, але вимагає такої ж турботи. Крім того, вимагає уваги його підвіска. Якщо все робити по розуму, то на 300-400 тисяч пробігу цих вузлів вистачає.

Але варварським ставленням їх можна угробити і раніше, після чого заміною підшипників можна не обійтися. На тест-драйві відмінно чутні і вбиті хрестовини і проблемний редуктор, тому при пробної поїздки зверніть увагу на ці звуки.

Роздавальна коробка - штука більш складна і клопітна. Вона тут без міжосьового диференціала, але підключення переднього моста пакетом фрикційних дозволяє реалізувати режим on-demand - «на вимогу». Передбачені режими трансмісії 2H, 4H, 4L і Auto. По асфальту можна їздити тільки в режимах 2Н і Auto, а ось всі режими з жорстко включеним повним приводом на асфальті включати не можна.

Підвищене навантаження на роздавальну коробку провокує вихід з ладу в першу чергу підшипників. Вони тут недорогі: в хвостовиках стоять 6207 / С3, ціна яких приблизно по 300 рублів. Усередині підшипники дорожчі, але вони зношуються зазвичай пізніше.

При експлуатації в режимі Auto ресурс підшипників раздатки зазвичай становить 90-125 тисяч кілометрів, в режимі 2Н на твердих покриттях всі елементи ходять довго, більше 300 тисяч, а ось буквально один сезон в режимі 4Н може привести до загибелі не тільки підшипників хвостовиків, а й зносу фрикційних і витягуванню ланцюга.

Nissan Pathfinder '2004-10

На жаль, роздавальна коробка на машинах з трилітровим дизелем трохи відрізняється. У неї немає режиму 2Н, а значить, при всьому бажанні продовжити ресурс цієї коробки можна.

Взагалі, конструкція раздатки тут досить цікава. Фрікціони підтискаються НЕ електроприводом, а тиском масла, для чого тут є маслонасосів в задньому хвостовике. Масло, само собою, потрібно регулярно міняти. При старті з місця в перший момент працює тільки одна вісь, що не кращим чином позначається на прохідності в сипучих грунтах. Перемиканням знижених передач відає зовнішній електропривод.

В общем-то, все елементи роздавальної коробки не дуже дорогі: ланцюг від BW коштує близько 11 тисяч рублів, підшипники взагалі копійчані, барабани - по 8-12 тисяч рублів, фрікціони теж не дорогі.

На роздатках до 2008 року не дуже вдалий передній фланець, його краще замінити, продовживши тим самим життя сальників.

Якщо ігнорувати вібрації, наполегливо їздити з жорстко підключеним повним приводом по асфальту, то легким ремонтом відбутися не вийде. Крім пошкодження посадочних місць підшипників, можна отримати перегрів раздатки, пошкодження ланцюга і барабанів і навіть закручений гвинтом корпус. Не економте на малих ремонтах і не доводьте до заміни агрегату цілком. Хоча конструкція досить цікава, але "дурнів та ідіотів" у неї нульова, а до постійного використання на зимових слизьких дорогах вона не дуже пристосована. І це не дивно: машина в першу чергу призначена для умов експлуатації в США.

МКПП серії FS6R31A працює грубувато, але цілком надійна. Це коробка з комерційної техніки з величезним ресурсом. Недолік машин з "механікою" - підводять слабкий двомасових маховик і слабке зчеплення.

Недолік машин з механікою - підводять слабкий двомасових маховик і слабке зчеплення

Nissan Pathfinder '2004-10

вибір авто

KIA Sorento l з пробігом: саморобні хрестовини і "провальні" мотори

Трансмісія Майже всі Sorento в Росії повнопривідні. Любителів великих задньопривідних сараїв у нас не багато, і такі машини везли з США зазвичай в найдешевших комплектаціях. Решта Sorento діляться на два типи: LX ...

09.08.2018

Зчеплення тут у більшості водіїв сотню тисяч прожити не може, добре якщо пройде шістдесят. Причому заміна досить дорога: треба знімати два карданних вала і раздатку разом з коробкою. Іноді просто вивішують мотор. Це дешевше рази в три і набагато швидше, але є шанси поламати вентилятор і патрубки.

Маховик підводить ближче до сотні тисяч пробігу, максимум може протягнути до 180-200, але точно не більше. Він двомасових і коштує недешево. Ремонтувати в запущених випадках зазвичай вже нічого.

Автоматичні коробки передач на Пафіке двох серій: або п'ятиступінчаста Jatco RE5R05A, яку ставили з усіма моторами, крім V9X, або семиступінчаста RE7R01B з трилітровим дизелем. Всі коробки вельми надійні, і це той рідкісний випадок, коли семиступінчаста коробка навіть трохи надійніше старої "пятіступка". Втім, про все по порядку.

П'ятиступінчаста Jatco RE5R05A майже така ж, як наприклад на KIA Sorento . На машинах іспанської збірки до рестайлінгу з моторами об'ємом 2,5 л зустрічається її модифікація RE5R01A - слабша, але конструктивно така ж.

Jatco 505 - дуже міцна коробка з класичною конструкцією. Її величезний ресурс обмежений в основному ресурсом накладок блокування ВМД і зносом гальмівної стрічки. При пробігах 180-200 тисяч кілометрів доведеться пройти той, що зазвичай називають «малим ремонтом»

У «гонщиків» зрідка виникають проблеми з деформацією барабана OverDrive гальмівної стрічкою.

В іншому можна відзначити чутливість коробки до зазорам в пакетах фрикціонів. При наявності зносу комплекти фрикционов змінюють цілком.

А ще тут дуже чутлива до перегріву і стрибків напруги електронна плата гидроблока (код 319446). Ціна нової деталі становить близько 14 тисяч рублів, але зазвичай її можна відремонтувати.

Ціна нової деталі становить близько 14 тисяч рублів, але зазвичай її можна відремонтувати

При акуратній експлуатації, регулярної заміні масла і вчасно проведений ремонт ВМД ресурс коробки в цілому становить понад 300-400 тисяч кілометрів. До цього пробігу можливі лише дрібні відмови датчиків і самих навантажених соленоїдів.

На жаль, особливості російської експлуатації позначаються, і укатаних «в нуль» коробок досить багато. Причини прості: масло у нас міняють тільки коли коробка вже видає «перший дзвінок», їздять різко, форсують двигуни ... Ну і, зрозуміло, різко скорочують ресурс причіп і бездоріжжя.

радіатор

ціна за оригінал

14 560 рублів

Ще одна особливість пов'язана з системою охолодження коробки саме на Pathfinder. Тут застосована комбінована схема охолодження АКПП, де досить великий радіатор АКПП поєднується з теплообмінником в нижньому бачку основного радіатора двигуна. За ефективністю такої схеми нарікань немає. Але на машинах випуску до 2007 року через корозію часто протікає теплообмінник. На більш пізніх ймовірність теж висока, а на Pathfinder, випущених після 2010 року, такі випадки рідкісні.

Найпростіше вирішення питання - установка байпаса. Охолодження виводиться на зовнішній радіатор в обхід загального теплообмінника. Зазвичай цього вистачає для підтримки нормального терморежіме коробки в міських умовах і на трасі. Але на бездоріжжі і при Тасканії причепа цього мало, і коробка перегрівається. Тому найкращим виходом є установка ще одного радіатора «бутербродом» на додаток до штатного, краще з електровентилятором.

Ну, а що, якщо залишити заводську схему? Попадання в масло навіть невеликої кількості антифризу «розмочує» фрікціони і вони забруднюють нутрощі коробки. Якщо витік масивна, то задере ще і втулки з насосом, а зібралася в грудки бруд зруйнує лопатки ВМД. У стандартного «наїзника» коробка після протікання годиться тільки на смітник: в ній не залишається цілих деталей, і що не пошкоджене рідиною, то забито продуктами руйнування. Так що краще не ризикувати і заглушити контур охолодження в основному радіаторі, навіть якщо машина ще порівняно нова.

АКПП Jatco RE7R01B - це вдосконалена версія п'ятиступінчастою коробки. Механіку трохи «полегшили», але виключили конструктивно слабкий вузол гальмівного барабана, а накладка блокування ВМД стала багатодискової. Правда, попутно різко прискорилося забруднення олії, а сама конструкція стала складніше і більш чутливою до помилок збірки і чистоті масла. Але в цілому її надійність зросла. Правда, масло все ж краще міняти не за регламентом, а раз в 30-40 тисяч кілометрів, поставити зовнішній фільтр для масла і не перегрівати коробку. АКПП порівняно нова, машин з дуже великими пробігами і цим "автоматом" практично немає, так що можна лише відзначити, що в середньому до 200 тисяч ця конструкція тримається дуже добре і вбити її цілеспрямовано складно.

АКПП порівняно нова, машин з дуже великими пробігами і цим автоматом практично немає, так що можна лише відзначити, що в середньому до 200 тисяч ця конструкція тримається дуже добре і вбити її цілеспрямовано складно

Особливості системи охолодження ті ж, що і у попередньої пятіступка. Шанси розгерметизації теплообмінника мінімальні, але вони є. Її причиною зазвичай стають механічні пошкодження штуцерів при пересуванню по бездоріжжю або ремонтних роботах. Краще заглушити і забути, а ще краще доопрацювати систему охолодження, встановивши новий радіатор і фільтр з термостатом.

Краще заглушити і забути, а ще краще доопрацювати систему охолодження, встановивши новий радіатор і фільтр з термостатом

мотори

Набір двигунів на Nissan Pathfinder дуже непоганий. Віддають перевагу простоту і потужність сподобаються 4-літрові VQ40DE і 5,6-літрові VK56DE. Якщо вчасно поміняти або видалити каталізатори і не забувати міняти ланцюги, то 300 з гаком тисяч пробігу навіть на важкій машині забезпечені.

У «молодшої» мощностной категорії грає турбодизель YD25DDTi. Це найпотужніші версії цього мотора на 170 і 190 к.с. Вийшло не так надійно, але економічно.

Після рестайлінгу з'явився трилітровий дизель V6 серії V9X, дуже потужний і з солідним запасом з форсування, з дуже низький для дизеля вібронагрузкой, але зі своїми новими проблемами.

Під капотом Nissan Pathfinder '2010-14

В системі охолодження всіх моторів використовується вентилятор з вискомуфтой, яку потрібно не забувати оновлювати раз в 50-80 тисяч кілометрів пробігу, інакше мотор можна перегріти.

У всіх бензинових моторів дуже слабкі каталізатори, які краще міняти або видаляти не чекаючи, поки вони вб'ють поршневу групу мотору.

Дизелі після 2007 року обладнані просунутою системою випуску з фільтром сажі-каталізатором. Цей елемент в наших умовах теж не живучий і створює чимало додаткових клопотів.

бензинові мотори

Бензинові мотори не особливо "ломучіе", але потрібно стежити за каталізаторами і за стукотами ГРМ. В іншому - майже зразкова надійність і ремонтопридатність. Тут я згоден з тими, хто вважає ці мотори краще навіть тойотовской серії GR. Але ... якби не каталізатори. На жаль, саме вони-то все зазвичай і псують, викликаючи підвищений знос поршневої групи після 120-150 тисяч пробігу.

Ресурс ланцюгів на V6 вище, ніж на V8, та й взагалі восьмициліндровий мотор більш клопіткий.

Під капотом Nissan Pathfinder '2007-12

Форсуються бензинові мотори добре, причому за дуже простими рецептами. Для "Пафіка" це не дуже актуально, але любителі "чіпануть" мотор позашляховика все ж знаходяться. Пам'ятайте: після форсування мотора АКПП і задній редуктор взагалі не мешканці. Та й в цілому такому шасі 400 з гаком кінських сил занадто багато, а 5,6-літровий мотор часто форсують навіть до 480-500 к.с.

дизельні мотори

Найпоширеніші мотори Pathfinder - 2,5-літрові дизелі в різних першій-ліпшій нагоді. Високофорсованих дизель з Common Rail на важкій машині показує себе непогано в плані тяги і витрати палива, але працює буквально на знос. Тим більше що важкий позашляховик частенько і ганяє по трасі, і повзає по бруду.

До рестайлінгу потужність мотора становила 174 к.с. на моторах Євро 4 моторах, після рестайлінгу - 171 к.с. Турбіна- Garrett GT2056V зі звичайним вакуумним регулюванням. На 190-сильні мотори після рестайлінгу поставили нову дорогу турбіну Borg Warner BV45 із змінною геометрією і електроприводом заслінок.

Nissan Pathfinder '2004-10

Паралельно мотор допрацьовували для підвищення надійності. В першу чергу - для зниження числа проблем з растрескиванием ГБЦ. На дорестайлінгових машинах тріщини каналів свічок накалу з'являлися часто, та й тріщини у сідел клапанів теж не рідкість. Найменший перегрів або тривала високе навантаження на трасі приводили до прориву газів в сорочці охолодження. При зниженому рівні антифризу буквально через п'ять хвилин роботи мотора під навантаженням головку просто коробить. Досвідчені власники Pathfinder рекомендують при ремонті ставити не оригінальну ГБЦ (вона навіть в пізніх версіях має тонкі канали та все одно схильна до розтріскування), а «дешеву» китайську головку SAT вартістю близько 40-50 тисяч рублів. І обов'язково потрібно поставити додатковий електронасос системи охолодження Bosch.

Дуже схожі симптоми несправностей приносить протікання теплообмінника EGR, але ціна його ремонту набагато нижче. Правда, часто упущений рівень антифризу призводить до тих же пошкоджень ГБЦ.

Правда, часто упущений рівень антифризу призводить до тих же пошкоджень ГБЦ

Nissan Pathfinder '2010-14

Заварювати тріщини вміють, але якість такої роботи часто невисока. Тут доводиться ювелірно висвердлюють всю зону з окисленням, а зазвичай це складна робота і коштує дорожче, ніж нова неоригінальних головка. Тим більше що тріщин може бути дуже багато.

Досить надійна поршнева група і добре опрацьована конструкція дозволяють мотору без серйозних ремонтів досягти пробігів навіть за 400 тисяч, але завжди є шанси потрапити на ремонт ГБЦ.

Власники Pathfinder часто скаржаться на виття турбіни, який характерний для машин до рестайлінгу. На 190-сильних машинах ламається актуатор турбіни. У неї ж через забитий фільтр сажі або порушеною подачі палива регулярно закисает «геометрія».

Nissan Pathfinder '2010-14

Форсунки цих дизелів досить надійні, як і система передпускового підігріву, і до 150-200 тисяч пробігу все може стояти рідне. А ось забитий приймач маслонасоса і порушення вентиляції картера на машинах з великими пробігами зустрічаються часто.

У любителів їздити на малих обертах з навантаженням, особливо на машинах з МКПП, після 150 тисяч пробігу в зону ризику потрапляють вкладиші коленвала. З тиском масла жартувати не варто, а на вікових моторах при кожній заміні масло потрібно перевіряти на наявність металевої стружки.

З тиском масла жартувати не варто, а на вікових моторах при кожній заміні масло потрібно перевіряти на наявність металевої стружки

Nissan Pathfinder '2010-14

Також варто перевіряти температуру масла: теплообмінник при великих пробігах забруднюється, а багато його відключають щоб уникнути течі антифризу.

Багато з'єднань в моторі зроблено на герметику (наприклад, нижня частина картера), і якщо при ремонті використовували силіконовий герметик, то він у великій кількості потрапляє в мотор. Проблем після цього буде дуже багато.

Привід ГРМ ланцюгової і дуже ресурсний: зазвичай він витримує до 250 тисяч кілометрів пробігу.

В ремонті мотори досить прості, тим більше що ремонтні розміри є, а запчастини дешеві. В крайньому випадку, контрактних вузлів на цей позашляховик дуже і дуже багато.

Трилітровий дизельний мотор V6, незважаючи на хорошу потужність, виявився «не дуже».

Цей дизель схильний проявляти непоганий масляний апетит: потроху залягають маслос'емниє кільця, а поршні дуже термонагружени. Для дизеля це дуже погано - може, наприклад, привести до «розносу». Маслос'емниє кільця на заміну в продажу є, але це єдине, що може стане в нагоді. Іноді видавлює компресійне кільце, і дуже пощастить, якщо не задере циліндр. Ні ремонтних вкладишів, ні ремонтних розмірів поршневий у нього немає.

Немає у продажу і вкладишів, а вони теж дуже потрібні: у мотора дуже вузькі шийки коленвала (правда, великого діаметра), навантаження на них дуже висока і до тиску масла колінвал вкрай чутливий. Навіть перегрів масла може привести до задирам.

Ланцюг ГРМ V9X

ціна за оригінал

15 482 рублів

І ще один сюрприз: ущільнювача колечко маслофільтра потрапляє в маслонасосів і клинить його. Все, движку каюк. Конструкцію фільтрів змінили, але маслонасоси іноді і раніше клинить.

Ресурс ланцюгового ГРМ до образливого малий: вже після 120 тисяч потрібно ретельно слухати звуки ранкового запуску, а до 150-180 тисячам ланцюга майже напевно зажадають заміни.

Ресурс EGR дуже низький, і мотор дуже чутливий до його проблем. Просто заглушити клапан не вийде, знадобиться нова прошивка.

Звичайно, V6 - мотор потужний, компактний, легкий і економічний. І дизельних вібрацій у нього немає майже, і звук м'який ... Але він часто ламається і його не ремонтують. Шот-блок від півмільйона рублів - це занадто нахабно для машини ціною в мільйон максимум.

Шот-блок від півмільйона рублів - це занадто нахабно для машини ціною в мільйон максимум

Nissan Pathfinder '2004-10

При покупці "Пафіка" з цим турбодизелем тримайте в умі, що він майже не ремонтопридатний. Вкладиші ніби як можна підібрати або зробити на замовлення, але тут вони композитні, для високого навантаження, і звичайні алюмінієві довго не прослужать точно. Як мінімум доведеться переходити на більш в'язкі масла. Кільця і ​​поршнева група невдалі, і їх можна замінити тільки на ковку, зроблену під замовлення. Загалом, якщо щось зламається, то ступінь "попадання" виходить максимальної.

Якщо ви хочете потужний мотор, візьміть краще машину з VQ40DE: він краще за тязі, тихіше, клопоту з ним майже немає і ризиків мінімум.

Висновки

Pathfinder третього покоління - машина не дешева, але в цілому досить практична. Мотори і коробки у неї в основному вдалі, а можливі проблеми трансмісії цілком вирішувані.

Та й в іншому нерозв'язних проблем у Nissan Pathfinder немає, і серед своїх однокласників він за вартістю експлуатації виглядає непогано. Але як завжди залишається питання: навіщо взагалі нормальній людині потрібні рама і важкий кузов, якщо всередині місця і комфорту не більше, ніж в звичайному великому кросовері, який куди дешевше при покупці і в експлуатації, але краще управляється і не поступається по комфорту.

Nissan Pathfinder '2004-10

Якщо ви все-таки впевнені, що рама потрібна, то пам'ятайте про її ретельний огляд разом з кузовом, а також - про особливості моторів. І не беріть трилітровий дизель, навіть якщо він вам дуже сподобався на тест-драйві.

І не беріть трилітровий дизель, навіть якщо він вам дуже сподобався на тест-драйві

Опитування

Взяли б собі Pathfinder R51?

Вибираємо Nissan Pathfinder R51 з пробігом

Pathfinder третього покоління може подобається з різних причин. Кому-то за смаком просторий і надійний салон в майже що американському стилі, комусь дуже треба, щоб у машини була рама. А хтось хоче, щоб в автомобілі містилися сім чоловік. Було б взагалі ідеально, якби ця машина ще й не ламалася. але в минулій частині нашого огляду ми з'ясували, що деякі грішки водяться і за кузовом, і за салоном, і за ходовою частиною цього "Пафіка". В цілому вони не дуже серйозні, так що тепер є сенс дізнатися дещо цікаве про трансмісії і мотори Pathfinder. Може, це і справді машина мрії?

Трансмісія

Н а Nissan Pathfinder може бути і "автомат", і "механіка". Останніх коробок було менше: вони стояли тільки на європейських машинах з дизельними моторами до рестайлінгу. І з точки зору надійності, МКПП - не найвдаліший вибір з точки зору надійності, але добре, коли є вибір.

Ситуація з «автоматами» теж досить проста: до рестайлінгу з усіма моторами працювала "пятиступка", а після нього з трилітровим дизельним мотором стали пропонувати і новішу семиступенчатую коробку.

Привід, ясна річ, повний, хоча зрідка зустрічаються і задньопривідні "Пафік" з США. Але подумайте, навіщо вам взагалі така машина без повного приводу?

Схема трансмісії вкрай консервативна: до коробки передач пристикована роздавальна коробка, від неї два карданних вала призводять передній і задній мости.

Nissan Pathfinder '2004-10

Спереду редуктор виконаний в зборі з проміжним валом для зрівнювання довжини приводних валів. І передній, і задній карданні вали зовсім нехитрі. Це саме кардани з ресурсом в 60-100 тисяч в залежності від експлуатації. На заміну можна купити «вічні» хрестовини з тавотніцамі або звичайні обслуговуються.

вибір авто

Nissan Pathfinder R51 з пробігом: криві рами і відлітають колеса

Історія техніки Рамний позашляховик «Слідопит» (так перекладається Pathfinder) з'явився в 1985 році і був близнюком Terrano WD21. Але в США при зміні поколінь він став самостійною моделлю, причому дуже близькою до ...

29.08.2018

Задній редуктор кілька слабенький. Він досить сильно гріється, а ресурс сальників не надто великий. А якщо ще не перенесли вище і не промивали сапун, то шанси вбити редуктор стають дуже навіть реальними. Саме залізо досить надійне, але перевіряти редуктор на предмет «запотівання» краще на кожному ТО і перед кожною довгої поїздкою. І звичайно ж, бажано стежити за чистотою сапуна.

Передній редуктор менш завантажений, але вимагає такої ж турботи. Крім того, вимагає уваги його підвіска. Якщо все робити по розуму, то на 300-400 тисяч пробігу цих вузлів вистачає.

Але варварським ставленням їх можна угробити і раніше, після чого заміною підшипників можна не обійтися. На тест-драйві відмінно чутні і вбиті хрестовини і проблемний редуктор, тому при пробної поїздки зверніть увагу на ці звуки.

Роздавальна коробка - штука більш складна і клопітна. Вона тут без міжосьового диференціала, але підключення переднього моста пакетом фрикційних дозволяє реалізувати режим on-demand - «на вимогу». Передбачені режими трансмісії 2H, 4H, 4L і Auto. По асфальту можна їздити тільки в режимах 2Н і Auto, а ось всі режими з жорстко включеним повним приводом на асфальті включати не можна.

Підвищене навантаження на роздавальну коробку провокує вихід з ладу в першу чергу підшипників. Вони тут недорогі: в хвостовиках стоять 6207 / С3, ціна яких приблизно по 300 рублів. Усередині підшипники дорожчі, але вони зношуються зазвичай пізніше.

При експлуатації в режимі Auto ресурс підшипників раздатки зазвичай становить 90-125 тисяч кілометрів, в режимі 2Н на твердих покриттях всі елементи ходять довго, більше 300 тисяч, а ось буквально один сезон в режимі 4Н може привести до загибелі не тільки підшипників хвостовиків, а й зносу фрикційних і витягуванню ланцюга.

Nissan Pathfinder '2004-10

На жаль, роздавальна коробка на машинах з трилітровим дизелем трохи відрізняється. У неї немає режиму 2Н, а значить, при всьому бажанні продовжити ресурс цієї коробки можна.

Взагалі, конструкція раздатки тут досить цікава. Фрікціони підтискаються НЕ електроприводом, а тиском масла, для чого тут є маслонасосів в задньому хвостовике. Масло, само собою, потрібно регулярно міняти. При старті з місця в перший момент працює тільки одна вісь, що не кращим чином позначається на прохідності в сипучих грунтах. Перемиканням знижених передач відає зовнішній електропривод.

В общем-то, все елементи роздавальної коробки не дуже дорогі: ланцюг від BW коштує близько 11 тисяч рублів, підшипники взагалі копійчані, барабани - по 8-12 тисяч рублів, фрікціони теж не дорогі.

На роздатках до 2008 року не дуже вдалий передній фланець, його краще замінити, продовживши тим самим життя сальників.

Якщо ігнорувати вібрації, наполегливо їздити з жорстко підключеним повним приводом по асфальту, то легким ремонтом відбутися не вийде. Крім пошкодження посадочних місць підшипників, можна отримати перегрів раздатки, пошкодження ланцюга і барабанів і навіть закручений гвинтом корпус. Не економте на малих ремонтах і не доводьте до заміни агрегату цілком. Хоча конструкція досить цікава, але "дурнів та ідіотів" у неї нульова, а до постійного використання на зимових слизьких дорогах вона не дуже пристосована. І це не дивно: машина в першу чергу призначена для умов експлуатації в США.

МКПП серії FS6R31A працює грубувато, але цілком надійна. Це коробка з комерційної техніки з величезним ресурсом. Недолік машин з "механікою" - підводять слабкий двомасових маховик і слабке зчеплення.

Недолік машин з механікою - підводять слабкий двомасових маховик і слабке зчеплення

Nissan Pathfinder '2004-10

вибір авто

KIA Sorento l з пробігом: саморобні хрестовини і "провальні" мотори

Трансмісія Майже всі Sorento в Росії повнопривідні. Любителів великих задньопривідних сараїв у нас не багато, і такі машини везли з США зазвичай в найдешевших комплектаціях. Решта Sorento діляться на два типи: LX ...

09.08.2018

Зчеплення тут у більшості водіїв сотню тисяч прожити не може, добре якщо пройде шістдесят. Причому заміна досить дорога: треба знімати два карданних вала і раздатку разом з коробкою. Іноді просто вивішують мотор. Це дешевше рази в три і набагато швидше, але є шанси поламати вентилятор і патрубки.

Маховик підводить ближче до сотні тисяч пробігу, максимум може протягнути до 180-200, але точно не більше. Він двомасових і коштує недешево. Ремонтувати в запущених випадках зазвичай вже нічого.

Автоматичні коробки передач на Пафіке двох серій: або п'ятиступінчаста Jatco RE5R05A, яку ставили з усіма моторами, крім V9X, або семиступінчаста RE7R01B з трилітровим дизелем. Всі коробки вельми надійні, і це той рідкісний випадок, коли семиступінчаста коробка навіть трохи надійніше старої "пятіступка". Втім, про все по порядку.

П'ятиступінчаста Jatco RE5R05A майже така ж, як наприклад на KIA Sorento . На машинах іспанської збірки до рестайлінгу з моторами об'ємом 2,5 л зустрічається її модифікація RE5R01A - слабша, але конструктивно така ж.

Jatco 505 - дуже міцна коробка з класичною конструкцією. Її величезний ресурс обмежений в основному ресурсом накладок блокування ВМД і зносом гальмівної стрічки. При пробігах 180-200 тисяч кілометрів доведеться пройти той, що зазвичай називають «малим ремонтом»

У «гонщиків» зрідка виникають проблеми з деформацією барабана OverDrive гальмівної стрічкою.

В іншому можна відзначити чутливість коробки до зазорам в пакетах фрикціонів. При наявності зносу комплекти фрикционов змінюють цілком.

А ще тут дуже чутлива до перегріву і стрибків напруги електронна плата гидроблока (код 319446). Ціна нової деталі становить близько 14 тисяч рублів, але зазвичай її можна відремонтувати.

Ціна нової деталі становить близько 14 тисяч рублів, але зазвичай її можна відремонтувати

При акуратній експлуатації, регулярної заміні масла і вчасно проведений ремонт ВМД ресурс коробки в цілому становить понад 300-400 тисяч кілометрів. До цього пробігу можливі лише дрібні відмови датчиків і самих навантажених соленоїдів.

На жаль, особливості російської експлуатації позначаються, і укатаних «в нуль» коробок досить багато. Причини прості: масло у нас міняють тільки коли коробка вже видає «перший дзвінок», їздять різко, форсують двигуни ... Ну і, зрозуміло, різко скорочують ресурс причіп і бездоріжжя.

радіатор

ціна за оригінал

14 560 рублів

Ще одна особливість пов'язана з системою охолодження коробки саме на Pathfinder. Тут застосована комбінована схема охолодження АКПП, де досить великий радіатор АКПП поєднується з теплообмінником в нижньому бачку основного радіатора двигуна. За ефективністю такої схеми нарікань немає. Але на машинах випуску до 2007 року через корозію часто протікає теплообмінник. На більш пізніх ймовірність теж висока, а на Pathfinder, випущених після 2010 року, такі випадки рідкісні.

Найпростіше вирішення питання - установка байпаса. Охолодження виводиться на зовнішній радіатор в обхід загального теплообмінника. Зазвичай цього вистачає для підтримки нормального терморежіме коробки в міських умовах і на трасі. Але на бездоріжжі і при Тасканії причепа цього мало, і коробка перегрівається. Тому найкращим виходом є установка ще одного радіатора «бутербродом» на додаток до штатного, краще з електровентилятором.

Ну, а що, якщо залишити заводську схему? Попадання в масло навіть невеликої кількості антифризу «розмочує» фрікціони і вони забруднюють нутрощі коробки. Якщо витік масивна, то задере ще і втулки з насосом, а зібралася в грудки бруд зруйнує лопатки ВМД. У стандартного «наїзника» коробка після протікання годиться тільки на смітник: в ній не залишається цілих деталей, і що не пошкоджене рідиною, то забито продуктами руйнування. Так що краще не ризикувати і заглушити контур охолодження в основному радіаторі, навіть якщо машина ще порівняно нова.

АКПП Jatco RE7R01B - це вдосконалена версія п'ятиступінчастою коробки. Механіку трохи «полегшили», але виключили конструктивно слабкий вузол гальмівного барабана, а накладка блокування ВМД стала багатодискової. Правда, попутно різко прискорилося забруднення олії, а сама конструкція стала складніше і більш чутливою до помилок збірки і чистоті масла. Але в цілому її надійність зросла. Правда, масло все ж краще міняти не за регламентом, а раз в 30-40 тисяч кілометрів, поставити зовнішній фільтр для масла і не перегрівати коробку. АКПП порівняно нова, машин з дуже великими пробігами і цим "автоматом" практично немає, так що можна лише відзначити, що в середньому до 200 тисяч ця конструкція тримається дуже добре і вбити її цілеспрямовано складно.

АКПП порівняно нова, машин з дуже великими пробігами і цим автоматом практично немає, так що можна лише відзначити, що в середньому до 200 тисяч ця конструкція тримається дуже добре і вбити її цілеспрямовано складно

Особливості системи охолодження ті ж, що і у попередньої пятіступка. Шанси розгерметизації теплообмінника мінімальні, але вони є. Її причиною зазвичай стають механічні пошкодження штуцерів при пересуванню по бездоріжжю або ремонтних роботах. Краще заглушити і забути, а ще краще доопрацювати систему охолодження, встановивши новий радіатор і фільтр з термостатом.

Краще заглушити і забути, а ще краще доопрацювати систему охолодження, встановивши новий радіатор і фільтр з термостатом

мотори

Набір двигунів на Nissan Pathfinder дуже непоганий. Віддають перевагу простоту і потужність сподобаються 4-літрові VQ40DE і 5,6-літрові VK56DE. Якщо вчасно поміняти або видалити каталізатори і не забувати міняти ланцюги, то 300 з гаком тисяч пробігу навіть на важкій машині забезпечені.

У «молодшої» мощностной категорії грає турбодизель YD25DDTi. Це найпотужніші версії цього мотора на 170 і 190 к.с. Вийшло не так надійно, але економічно.

Після рестайлінгу з'явився трилітровий дизель V6 серії V9X, дуже потужний і з солідним запасом з форсування, з дуже низький для дизеля вібронагрузкой, але зі своїми новими проблемами.

Під капотом Nissan Pathfinder '2010-14

В системі охолодження всіх моторів використовується вентилятор з вискомуфтой, яку потрібно не забувати оновлювати раз в 50-80 тисяч кілометрів пробігу, інакше мотор можна перегріти.

У всіх бензинових моторів дуже слабкі каталізатори, які краще міняти або видаляти не чекаючи, поки вони вб'ють поршневу групу мотору.

Дизелі після 2007 року обладнані просунутою системою випуску з фільтром сажі-каталізатором. Цей елемент в наших умовах теж не живучий і створює чимало додаткових клопотів.

бензинові мотори

Бензинові мотори не особливо "ломучіе", але потрібно стежити за каталізаторами і за стукотами ГРМ. В іншому - майже зразкова надійність і ремонтопридатність. Тут я згоден з тими, хто вважає ці мотори краще навіть тойотовской серії GR. Але ... якби не каталізатори. На жаль, саме вони-то все зазвичай і псують, викликаючи підвищений знос поршневої групи після 120-150 тисяч пробігу.

Ресурс ланцюгів на V6 вище, ніж на V8, та й взагалі восьмициліндровий мотор більш клопіткий.

Під капотом Nissan Pathfinder '2007-12

Форсуються бензинові мотори добре, причому за дуже простими рецептами. Для "Пафіка" це не дуже актуально, але любителі "чіпануть" мотор позашляховика все ж знаходяться. Пам'ятайте: після форсування мотора АКПП і задній редуктор взагалі не мешканці. Та й в цілому такому шасі 400 з гаком кінських сил занадто багато, а 5,6-літровий мотор часто форсують навіть до 480-500 к.с.

дизельні мотори

Найпоширеніші мотори Pathfinder - 2,5-літрові дизелі в різних першій-ліпшій нагоді. Високофорсованих дизель з Common Rail на важкій машині показує себе непогано в плані тяги і витрати палива, але працює буквально на знос. Тим більше що важкий позашляховик частенько і ганяє по трасі, і повзає по бруду.

До рестайлінгу потужність мотора становила 174 к.с. на моторах Євро 4 моторах, після рестайлінгу - 171 к.с. Турбіна- Garrett GT2056V зі звичайним вакуумним регулюванням. На 190-сильні мотори після рестайлінгу поставили нову дорогу турбіну Borg Warner BV45 із змінною геометрією і електроприводом заслінок.

Nissan Pathfinder '2004-10

Паралельно мотор допрацьовували для підвищення надійності. В першу чергу - для зниження числа проблем з растрескиванием ГБЦ. На дорестайлінгових машинах тріщини каналів свічок накалу з'являлися часто, та й тріщини у сідел клапанів теж не рідкість. Найменший перегрів або тривала високе навантаження на трасі приводили до прориву газів в сорочці охолодження. При зниженому рівні антифризу буквально через п'ять хвилин роботи мотора під навантаженням головку просто коробить. Досвідчені власники Pathfinder рекомендують при ремонті ставити не оригінальну ГБЦ (вона навіть в пізніх версіях має тонкі канали та все одно схильна до розтріскування), а «дешеву» китайську головку SAT вартістю близько 40-50 тисяч рублів. І обов'язково потрібно поставити додатковий електронасос системи охолодження Bosch.

Дуже схожі симптоми несправностей приносить протікання теплообмінника EGR, але ціна його ремонту набагато нижче. Правда, часто упущений рівень антифризу призводить до тих же пошкоджень ГБЦ.

Правда, часто упущений рівень антифризу призводить до тих же пошкоджень ГБЦ

Nissan Pathfinder '2010-14

Заварювати тріщини вміють, але якість такої роботи часто невисока. Тут доводиться ювелірно висвердлюють всю зону з окисленням, а зазвичай це складна робота і коштує дорожче, ніж нова неоригінальних головка. Тим більше що тріщин може бути дуже багато.

Досить надійна поршнева група і добре опрацьована конструкція дозволяють мотору без серйозних ремонтів досягти пробігів навіть за 400 тисяч, але завжди є шанси потрапити на ремонт ГБЦ.

Власники Pathfinder часто скаржаться на виття турбіни, який характерний для машин до рестайлінгу. На 190-сильних машинах ламається актуатор турбіни. У неї ж через забитий фільтр сажі або порушеною подачі палива регулярно закисает «геометрія».

Nissan Pathfinder '2010-14

Форсунки цих дизелів досить надійні, як і система передпускового підігріву, і до 150-200 тисяч пробігу все може стояти рідне. А ось забитий приймач маслонасоса і порушення вентиляції картера на машинах з великими пробігами зустрічаються часто.

У любителів їздити на малих обертах з навантаженням, особливо на машинах з МКПП, після 150 тисяч пробігу в зону ризику потрапляють вкладиші коленвала. З тиском масла жартувати не варто, а на вікових моторах при кожній заміні масло потрібно перевіряти на наявність металевої стружки.

З тиском масла жартувати не варто, а на вікових моторах при кожній заміні масло потрібно перевіряти на наявність металевої стружки

Nissan Pathfinder '2010-14

Також варто перевіряти температуру масла: теплообмінник при великих пробігах забруднюється, а багато його відключають щоб уникнути течі антифризу.

Багато з'єднань в моторі зроблено на герметику (наприклад, нижня частина картера), і якщо при ремонті використовували силіконовий герметик, то він у великій кількості потрапляє в мотор. Проблем після цього буде дуже багато.

Привід ГРМ ланцюгової і дуже ресурсний: зазвичай він витримує до 250 тисяч кілометрів пробігу.

В ремонті мотори досить прості, тим більше що ремонтні розміри є, а запчастини дешеві. В крайньому випадку, контрактних вузлів на цей позашляховик дуже і дуже багато.

Трилітровий дизельний мотор V6, незважаючи на хорошу потужність, виявився «не дуже».

Цей дизель схильний проявляти непоганий масляний апетит: потроху залягають маслос'емниє кільця, а поршні дуже термонагружени. Для дизеля це дуже погано - може, наприклад, привести до «розносу». Маслос'емниє кільця на заміну в продажу є, але це єдине, що може стане в нагоді. Іноді видавлює компресійне кільце, і дуже пощастить, якщо не задере циліндр. Ні ремонтних вкладишів, ні ремонтних розмірів поршневий у нього немає.

Немає у продажу і вкладишів, а вони теж дуже потрібні: у мотора дуже вузькі шийки коленвала (правда, великого діаметра), навантаження на них дуже висока і до тиску масла колінвал вкрай чутливий. Навіть перегрів масла може привести до задирам.

Ланцюг ГРМ V9X

ціна за оригінал

15 482 рублів

І ще один сюрприз: ущільнювача колечко маслофільтра потрапляє в маслонасосів і клинить його. Все, движку каюк. Конструкцію фільтрів змінили, але маслонасоси іноді і раніше клинить.

Ресурс ланцюгового ГРМ до образливого малий: вже після 120 тисяч потрібно ретельно слухати звуки ранкового запуску, а до 150-180 тисячам ланцюга майже напевно зажадають заміни.

Ресурс EGR дуже низький, і мотор дуже чутливий до його проблем. Просто заглушити клапан не вийде, знадобиться нова прошивка.

Звичайно, V6 - мотор потужний, компактний, легкий і економічний. І дизельних вібрацій у нього немає майже, і звук м'який ... Але він часто ламається і його не ремонтують. Шот-блок від півмільйона рублів - це занадто нахабно для машини ціною в мільйон максимум.

Шот-блок від півмільйона рублів - це занадто нахабно для машини ціною в мільйон максимум

Nissan Pathfinder '2004-10

При покупці "Пафіка" з цим турбодизелем тримайте в умі, що він майже не ремонтопридатний. Вкладиші ніби як можна підібрати або зробити на замовлення, але тут вони композитні, для високого навантаження, і звичайні алюмінієві довго не прослужать точно. Як мінімум доведеться переходити на більш в'язкі масла. Кільця і ​​поршнева група невдалі, і їх можна замінити тільки на ковку, зроблену під замовлення. Загалом, якщо щось зламається, то ступінь "попадання" виходить максимальної.

Якщо ви хочете потужний мотор, візьміть краще машину з VQ40DE: він краще за тязі, тихіше, клопоту з ним майже немає і ризиків мінімум.

Висновки

Pathfinder третього покоління - машина не дешева, але в цілому досить практична. Мотори і коробки у неї в основному вдалі, а можливі проблеми трансмісії цілком вирішувані.

Та й в іншому нерозв'язних проблем у Nissan Pathfinder немає, і серед своїх однокласників він за вартістю експлуатації виглядає непогано. Але як завжди залишається питання: навіщо взагалі нормальній людині потрібні рама і важкий кузов, якщо всередині місця і комфорту не більше, ніж в звичайному великому кросовері, який куди дешевше при покупці і в експлуатації, але краще управляється і не поступається по комфорту.

Nissan Pathfinder '2004-10

Якщо ви все-таки впевнені, що рама потрібна, то пам'ятайте про її ретельний огляд разом з кузовом, а також - про особливості моторів. І не беріть трилітровий дизель, навіть якщо він вам дуже сподобався на тест-драйві.

І не беріть трилітровий дизель, навіть якщо він вам дуже сподобався на тест-драйві

Опитування

Взяли б собі Pathfinder R51?

Вибираємо Nissan Pathfinder R51 з пробігом

Pathfinder третього покоління може подобається з різних причин. Кому-то за смаком просторий і надійний салон в майже що американському стилі, комусь дуже треба, щоб у машини була рама. А хтось хоче, щоб в автомобілі містилися сім чоловік. Було б взагалі ідеально, якби ця машина ще й не ламалася. але в минулій частині нашого огляду ми з'ясували, що деякі грішки водяться і за кузовом, і за салоном, і за ходовою частиною цього "Пафіка". В цілому вони не дуже серйозні, так що тепер є сенс дізнатися дещо цікаве про трансмісії і мотори Pathfinder. Може, це і справді машина мрії?

Трансмісія

Н а Nissan Pathfinder може бути і "автомат", і "механіка". Останніх коробок було менше: вони стояли тільки на європейських машинах з дизельними моторами до рестайлінгу. І з точки зору надійності, МКПП - не найвдаліший вибір з точки зору надійності, але добре, коли є вибір.

Ситуація з «автоматами» теж досить проста: до рестайлінгу з усіма моторами працювала "пятиступка", а після нього з трилітровим дизельним мотором стали пропонувати і новішу семиступенчатую коробку.

Привід, ясна річ, повний, хоча зрідка зустрічаються і задньопривідні "Пафік" з США. Але подумайте, навіщо вам взагалі така машина без повного приводу?

Схема трансмісії вкрай консервативна: до коробки передач пристикована роздавальна коробка, від неї два карданних вала призводять передній і задній мости.

Nissan Pathfinder '2004-10

Спереду редуктор виконаний в зборі з проміжним валом для зрівнювання довжини приводних валів. І передній, і задній карданні вали зовсім нехитрі. Це саме кардани з ресурсом в 60-100 тисяч в залежності від експлуатації. На заміну можна купити «вічні» хрестовини з тавотніцамі або звичайні обслуговуються.

вибір авто

Nissan Pathfinder R51 з пробігом: криві рами і відлітають колеса

Історія техніки Рамний позашляховик «Слідопит» (так перекладається Pathfinder) з'явився в 1985 році і був близнюком Terrano WD21. Але в США при зміні поколінь він став самостійною моделлю, причому дуже близькою до ...

29.08.2018

Задній редуктор кілька слабенький. Він досить сильно гріється, а ресурс сальників не надто великий. А якщо ще не перенесли вище і не промивали сапун, то шанси вбити редуктор стають дуже навіть реальними. Саме залізо досить надійне, але перевіряти редуктор на предмет «запотівання» краще на кожному ТО і перед кожною довгої поїздкою. І звичайно ж, бажано стежити за чистотою сапуна.

Передній редуктор менш завантажений, але вимагає такої ж турботи. Крім того, вимагає уваги його підвіска. Якщо все робити по розуму, то на 300-400 тисяч пробігу цих вузлів вистачає.

Але варварським ставленням їх можна угробити і раніше, після чого заміною підшипників можна не обійтися. На тест-драйві відмінно чутні і вбиті хрестовини і проблемний редуктор, тому при пробної поїздки зверніть увагу на ці звуки.

Роздавальна коробка - штука більш складна і клопітна. Вона тут без міжосьового диференціала, але підключення переднього моста пакетом фрикційних дозволяє реалізувати режим on-demand - «на вимогу». Передбачені режими трансмісії 2H, 4H, 4L і Auto. По асфальту можна їздити тільки в режимах 2Н і Auto, а ось всі режими з жорстко включеним повним приводом на асфальті включати не можна.

Підвищене навантаження на роздавальну коробку провокує вихід з ладу в першу чергу підшипників. Вони тут недорогі: в хвостовиках стоять 6207 / С3, ціна яких приблизно по 300 рублів. Усередині підшипники дорожчі, але вони зношуються зазвичай пізніше.

При експлуатації в режимі Auto ресурс підшипників раздатки зазвичай становить 90-125 тисяч кілометрів, в режимі 2Н на твердих покриттях всі елементи ходять довго, більше 300 тисяч, а ось буквально один сезон в режимі 4Н може привести до загибелі не тільки підшипників хвостовиків, а й зносу фрикційних і витягуванню ланцюга.

Nissan Pathfinder '2004-10

На жаль, роздавальна коробка на машинах з трилітровим дизелем трохи відрізняється. У неї немає режиму 2Н, а значить, при всьому бажанні продовжити ресурс цієї коробки можна.

Взагалі, конструкція раздатки тут досить цікава. Фрікціони підтискаються НЕ електроприводом, а тиском масла, для чого тут є маслонасосів в задньому хвостовике. Масло, само собою, потрібно регулярно міняти. При старті з місця в перший момент працює тільки одна вісь, що не кращим чином позначається на прохідності в сипучих грунтах. Перемиканням знижених передач відає зовнішній електропривод.

В общем-то, все елементи роздавальної коробки не дуже дорогі: ланцюг від BW коштує близько 11 тисяч рублів, підшипники взагалі копійчані, барабани - по 8-12 тисяч рублів, фрікціони теж не дорогі.

На роздатках до 2008 року не дуже вдалий передній фланець, його краще замінити, продовживши тим самим життя сальників.

Якщо ігнорувати вібрації, наполегливо їздити з жорстко підключеним повним приводом по асфальту, то легким ремонтом відбутися не вийде. Крім пошкодження посадочних місць підшипників, можна отримати перегрів раздатки, пошкодження ланцюга і барабанів і навіть закручений гвинтом корпус. Не економте на малих ремонтах і не доводьте до заміни агрегату цілком. Хоча конструкція досить цікава, але "дурнів та ідіотів" у неї нульова, а до постійного використання на зимових слизьких дорогах вона не дуже пристосована. І це не дивно: машина в першу чергу призначена для умов експлуатації в США.

МКПП серії FS6R31A працює грубувато, але цілком надійна. Це коробка з комерційної техніки з величезним ресурсом. Недолік машин з "механікою" - підводять слабкий двомасових маховик і слабке зчеплення.

Недолік машин з механікою - підводять слабкий двомасових маховик і слабке зчеплення

Nissan Pathfinder '2004-10

вибір авто

KIA Sorento l з пробігом: саморобні хрестовини і "провальні" мотори

Трансмісія Майже всі Sorento в Росії повнопривідні. Любителів великих задньопривідних сараїв у нас не багато, і такі машини везли з США зазвичай в найдешевших комплектаціях. Решта Sorento діляться на два типи: LX ...

09.08.2018

Зчеплення тут у більшості водіїв сотню тисяч прожити не може, добре якщо пройде шістдесят. Причому заміна досить дорога: треба знімати два карданних вала і раздатку разом з коробкою. Іноді просто вивішують мотор. Це дешевше рази в три і набагато швидше, але є шанси поламати вентилятор і патрубки.

Маховик підводить ближче до сотні тисяч пробігу, максимум може протягнути до 180-200, але точно не більше. Він двомасових і коштує недешево. Ремонтувати в запущених випадках зазвичай вже нічого.

Автоматичні коробки передач на Пафіке двох серій: або п'ятиступінчаста Jatco RE5R05A, яку ставили з усіма моторами, крім V9X, або семиступінчаста RE7R01B з трилітровим дизелем. Всі коробки вельми надійні, і це той рідкісний випадок, коли семиступінчаста коробка навіть трохи надійніше старої "пятіступка". Втім, про все по порядку.

П'ятиступінчаста Jatco RE5R05A майже така ж, як наприклад на KIA Sorento . На машинах іспанської збірки до рестайлінгу з моторами об'ємом 2,5 л зустрічається її модифікація RE5R01A - слабша, але конструктивно така ж.

Jatco 505 - дуже міцна коробка з класичною конструкцією. Її величезний ресурс обмежений в основному ресурсом накладок блокування ВМД і зносом гальмівної стрічки. При пробігах 180-200 тисяч кілометрів доведеться пройти той, що зазвичай називають «малим ремонтом»

У «гонщиків» зрідка виникають проблеми з деформацією барабана OverDrive гальмівної стрічкою.

В іншому можна відзначити чутливість коробки до зазорам в пакетах фрикціонів. При наявності зносу комплекти фрикционов змінюють цілком.

А ще тут дуже чутлива до перегріву і стрибків напруги електронна плата гидроблока (код 319446). Ціна нової деталі становить близько 14 тисяч рублів, але зазвичай її можна відремонтувати.

Ціна нової деталі становить близько 14 тисяч рублів, але зазвичай її можна відремонтувати

При акуратній експлуатації, регулярної заміні масла і вчасно проведений ремонт ВМД ресурс коробки в цілому становить понад 300-400 тисяч кілометрів. До цього пробігу можливі лише дрібні відмови датчиків і самих навантажених соленоїдів.

На жаль, особливості російської експлуатації позначаються, і укатаних «в нуль» коробок досить багато. Причини прості: масло у нас міняють тільки коли коробка вже видає «перший дзвінок», їздять різко, форсують двигуни ... Ну і, зрозуміло, різко скорочують ресурс причіп і бездоріжжя.

радіатор

ціна за оригінал

14 560 рублів

Ще одна особливість пов'язана з системою охолодження коробки саме на Pathfinder. Тут застосована комбінована схема охолодження АКПП, де досить великий радіатор АКПП поєднується з теплообмінником в нижньому бачку основного радіатора двигуна. За ефективністю такої схеми нарікань немає. Але на машинах випуску до 2007 року через корозію часто протікає теплообмінник. На більш пізніх ймовірність теж висока, а на Pathfinder, випущених після 2010 року, такі випадки рідкісні.

Найпростіше вирішення питання - установка байпаса. Охолодження виводиться на зовнішній радіатор в обхід загального теплообмінника. Зазвичай цього вистачає для підтримки нормального терморежіме коробки в міських умовах і на трасі. Але на бездоріжжі і при Тасканії причепа цього мало, і коробка перегрівається. Тому найкращим виходом є установка ще одного радіатора «бутербродом» на додаток до штатного, краще з електровентилятором.

Ну, а що, якщо залишити заводську схему? Попадання в масло навіть невеликої кількості антифризу «розмочує» фрікціони і вони забруднюють нутрощі коробки. Якщо витік масивна, то задере ще і втулки з насосом, а зібралася в грудки бруд зруйнує лопатки ВМД. У стандартного «наїзника» коробка після протікання годиться тільки на смітник: в ній не залишається цілих деталей, і що не пошкоджене рідиною, то забито продуктами руйнування. Так що краще не ризикувати і заглушити контур охолодження в основному радіаторі, навіть якщо машина ще порівняно нова.

АКПП Jatco RE7R01B - це вдосконалена версія п'ятиступінчастою коробки. Механіку трохи «полегшили», але виключили конструктивно слабкий вузол гальмівного барабана, а накладка блокування ВМД стала багатодискової. Правда, попутно різко прискорилося забруднення олії, а сама конструкція стала складніше і більш чутливою до помилок збірки і чистоті масла. Але в цілому її надійність зросла. Правда, масло все ж краще міняти не за регламентом, а раз в 30-40 тисяч кілометрів, поставити зовнішній фільтр для масла і не перегрівати коробку. АКПП порівняно нова, машин з дуже великими пробігами і цим "автоматом" практично немає, так що можна лише відзначити, що в середньому до 200 тисяч ця конструкція тримається дуже добре і вбити її цілеспрямовано складно.

АКПП порівняно нова, машин з дуже великими пробігами і цим автоматом практично немає, так що можна лише відзначити, що в середньому до 200 тисяч ця конструкція тримається дуже добре і вбити її цілеспрямовано складно

Особливості системи охолодження ті ж, що і у попередньої пятіступка. Шанси розгерметизації теплообмінника мінімальні, але вони є. Її причиною зазвичай стають механічні пошкодження штуцерів при пересуванню по бездоріжжю або ремонтних роботах. Краще заглушити і забути, а ще краще доопрацювати систему охолодження, встановивши новий радіатор і фільтр з термостатом.

Краще заглушити і забути, а ще краще доопрацювати систему охолодження, встановивши новий радіатор і фільтр з термостатом

мотори

Набір двигунів на Nissan Pathfinder дуже непоганий. Віддають перевагу простоту і потужність сподобаються 4-літрові VQ40DE і 5,6-літрові VK56DE. Якщо вчасно поміняти або видалити каталізатори і не забувати міняти ланцюги, то 300 з гаком тисяч пробігу навіть на важкій машині забезпечені.

У «молодшої» мощностной категорії грає турбодизель YD25DDTi. Це найпотужніші версії цього мотора на 170 і 190 к.с. Вийшло не так надійно, але економічно.

Після рестайлінгу з'явився трилітровий дизель V6 серії V9X, дуже потужний і з солідним запасом з форсування, з дуже низький для дизеля вібронагрузкой, але зі своїми новими проблемами.

Під капотом Nissan Pathfinder '2010-14

В системі охолодження всіх моторів використовується вентилятор з вискомуфтой, яку потрібно не забувати оновлювати раз в 50-80 тисяч кілометрів пробігу, інакше мотор можна перегріти.

У всіх бензинових моторів дуже слабкі каталізатори, які краще міняти або видаляти не чекаючи, поки вони вб'ють поршневу групу мотору.

Дизелі після 2007 року обладнані просунутою системою випуску з фільтром сажі-каталізатором. Цей елемент в наших умовах теж не живучий і створює чимало додаткових клопотів.

бензинові мотори

Бензинові мотори не особливо "ломучіе", але потрібно стежити за каталізаторами і за стукотами ГРМ. В іншому - майже зразкова надійність і ремонтопридатність. Тут я згоден з тими, хто вважає ці мотори краще навіть тойотовской серії GR. Але ... якби не каталізатори. На жаль, саме вони-то все зазвичай і псують, викликаючи підвищений знос поршневої групи після 120-150 тисяч пробігу.

Ресурс ланцюгів на V6 вище, ніж на V8, та й взагалі восьмициліндровий мотор більш клопіткий.

Під капотом Nissan Pathfinder '2007-12

Форсуються бензинові мотори добре, причому за дуже простими рецептами. Для "Пафіка" це не дуже актуально, але любителі "чіпануть" мотор позашляховика все ж знаходяться. Пам'ятайте: після форсування мотора АКПП і задній редуктор взагалі не мешканці. Та й в цілому такому шасі 400 з гаком кінських сил занадто багато, а 5,6-літровий мотор часто форсують навіть до 480-500 к.с.

дизельні мотори

Найпоширеніші мотори Pathfinder - 2,5-літрові дизелі в різних першій-ліпшій нагоді. Високофорсованих дизель з Common Rail на важкій машині показує себе непогано в плані тяги і витрати палива, але працює буквально на знос. Тим більше що важкий позашляховик частенько і ганяє по трасі, і повзає по бруду.

До рестайлінгу потужність мотора становила 174 к.с. на моторах Євро 4 моторах, після рестайлінгу - 171 к.с. Турбіна- Garrett GT2056V зі звичайним вакуумним регулюванням. На 190-сильні мотори після рестайлінгу поставили нову дорогу турбіну Borg Warner BV45 із змінною геометрією і електроприводом заслінок.

Nissan Pathfinder '2004-10

Паралельно мотор допрацьовували для підвищення надійності. В першу чергу - для зниження числа проблем з растрескиванием ГБЦ. На дорестайлінгових машинах тріщини каналів свічок накалу з'являлися часто, та й тріщини у сідел клапанів теж не рідкість. Найменший перегрів або тривала високе навантаження на трасі приводили до прориву газів в сорочці охолодження. При зниженому рівні антифризу буквально через п'ять хвилин роботи мотора під навантаженням головку просто коробить. Досвідчені власники Pathfinder рекомендують при ремонті ставити не оригінальну ГБЦ (вона навіть в пізніх версіях має тонкі канали та все одно схильна до розтріскування), а «дешеву» китайську головку SAT вартістю близько 40-50 тисяч рублів. І обов'язково потрібно поставити додатковий електронасос системи охолодження Bosch.

Дуже схожі симптоми несправностей приносить протікання теплообмінника EGR, але ціна його ремонту набагато нижче. Правда, часто упущений рівень антифризу призводить до тих же пошкоджень ГБЦ.

Правда, часто упущений рівень антифризу призводить до тих же пошкоджень ГБЦ

Nissan Pathfinder '2010-14

Заварювати тріщини вміють, але якість такої роботи часто невисока. Тут доводиться ювелірно висвердлюють всю зону з окисленням, а зазвичай це складна робота і коштує дорожче, ніж нова неоригінальних головка. Тим більше що тріщин може бути дуже багато.

Досить надійна поршнева група і добре опрацьована конструкція дозволяють мотору без серйозних ремонтів досягти пробігів навіть за 400 тисяч, але завжди є шанси потрапити на ремонт ГБЦ.

Власники Pathfinder часто скаржаться на виття турбіни, який характерний для машин до рестайлінгу. На 190-сильних машинах ламається актуатор турбіни. У неї ж через забитий фільтр сажі або порушеною подачі палива регулярно закисает «геометрія».

Nissan Pathfinder '2010-14

Форсунки цих дизелів досить надійні, як і система передпускового підігріву, і до 150-200 тисяч пробігу все може стояти рідне. А ось забитий приймач маслонасоса і порушення вентиляції картера на машинах з великими пробігами зустрічаються часто.

У любителів їздити на малих обертах з навантаженням, особливо на машинах з МКПП, після 150 тисяч пробігу в зону ризику потрапляють вкладиші коленвала. З тиском масла жартувати не варто, а на вікових моторах при кожній заміні масло потрібно перевіряти на наявність металевої стружки.

З тиском масла жартувати не варто, а на вікових моторах при кожній заміні масло потрібно перевіряти на наявність металевої стружки

Nissan Pathfinder '2010-14

Також варто перевіряти температуру масла: теплообмінник при великих пробігах забруднюється, а багато його відключають щоб уникнути течі антифризу.

Багато з'єднань в моторі зроблено на герметику (наприклад, нижня частина картера), і якщо при ремонті використовували силіконовий герметик, то він у великій кількості потрапляє в мотор. Проблем після цього буде дуже багато.

Привід ГРМ ланцюгової і дуже ресурсний: зазвичай він витримує до 250 тисяч кілометрів пробігу.

В ремонті мотори досить прості, тим більше що ремонтні розміри є, а запчастини дешеві. В крайньому випадку, контрактних вузлів на цей позашляховик дуже і дуже багато.

Трилітровий дизельний мотор V6, незважаючи на хорошу потужність, виявився «не дуже».

Цей дизель схильний проявляти непоганий масляний апетит: потроху залягають маслос'емниє кільця, а поршні дуже термонагружени. Для дизеля це дуже погано - може, наприклад, привести до «розносу». Маслос'емниє кільця на заміну в продажу є, але це єдине, що може стане в нагоді. Іноді видавлює компресійне кільце, і дуже пощастить, якщо не задере циліндр. Ні ремонтних вкладишів, ні ремонтних розмірів поршневий у нього немає.

Немає у продажу і вкладишів, а вони теж дуже потрібні: у мотора дуже вузькі шийки коленвала (правда, великого діаметра), навантаження на них дуже висока і до тиску масла колінвал вкрай чутливий. Навіть перегрів масла може привести до задирам.

Ланцюг ГРМ V9X

ціна за оригінал

15 482 рублів

І ще один сюрприз: ущільнювача колечко маслофільтра потрапляє в маслонасосів і клинить його. Все, движку каюк. Конструкцію фільтрів змінили, але маслонасоси іноді і раніше клинить.

Ресурс ланцюгового ГРМ до образливого малий: вже після 120 тисяч потрібно ретельно слухати звуки ранкового запуску, а до 150-180 тисячам ланцюга майже напевно зажадають заміни.

Ресурс EGR дуже низький, і мотор дуже чутливий до його проблем. Просто заглушити клапан не вийде, знадобиться нова прошивка.

Звичайно, V6 - мотор потужний, компактний, легкий і економічний. І дизельних вібрацій у нього немає майже, і звук м'який ... Але він часто ламається і його не ремонтують. Шот-блок від півмільйона рублів - це занадто нахабно для машини ціною в мільйон максимум.

Шот-блок від півмільйона рублів - це занадто нахабно для машини ціною в мільйон максимум

Nissan Pathfinder '2004-10

При покупці "Пафіка" з цим турбодизелем тримайте в умі, що він майже не ремонтопридатний. Вкладиші ніби як можна підібрати або зробити на замовлення, але тут вони композитні, для високого навантаження, і звичайні алюмінієві довго не прослужать точно. Як мінімум доведеться переходити на більш в'язкі масла. Кільця і ​​поршнева група невдалі, і їх можна замінити тільки на ковку, зроблену під замовлення. Загалом, якщо щось зламається, то ступінь "попадання" виходить максимальної.

Якщо ви хочете потужний мотор, візьміть краще машину з VQ40DE: він краще за тязі, тихіше, клопоту з ним майже немає і ризиків мінімум.

висновки

Pathfinder третього покоління - машина не дешева, але в цілому досить практична. Мотори і коробки у неї в основному вдалі, а можливі проблеми трансмісії цілком вирішувані.

Та й в іншому нерозв'язних проблем у Nissan Pathfinder немає, і серед своїх однокласників він за вартістю експлуатації виглядає непогано. Але як завжди залишається питання: навіщо взагалі нормальній людині потрібні рама і важкий кузов, якщо всередині місця і комфорту не більше, ніж в звичайному великому кросовері, який куди дешевше при покупці і в експлуатації, але краще управляється і не поступається по комфорту.

Nissan Pathfinder '2004-10

Якщо ви все-таки впевнені, що рама потрібна, то пам'ятайте про її ретельний огляд разом з кузовом, а також - про особливості моторів. І не беріть трилітровий дизель, навіть якщо він вам дуже сподобався на тест-драйві.

І не беріть трилітровий дизель, навіть якщо він вам дуже сподобався на тест-драйві

Опитування

Взяли б собі Pathfinder R51?Може, це і справді машина мрії?
Але подумайте, навіщо вам взагалі така машина без повного приводу?
Ну, а що, якщо залишити заводську схему?
Може, це і справді машина мрії?
Але подумайте, навіщо вам взагалі така машина без повного приводу?
Ну, а що, якщо залишити заводську схему?
Може, це і справді машина мрії?
Але подумайте, навіщо вам взагалі така машина без повного приводу?
Ну, а що, якщо залишити заводську схему?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов