Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибираємо двоколісного "коня"

Наша сеть партнеров Banwar

Експерти ділять споживчий ринок мотоциклів на два фронти. Перший - США, Західна Європа і Японія, де домінують порівняно великі і потужні байки в діапазоні 5-10 тисяч "зелених". Другий - країни Азіатсько-тихоокеанського регіону, Латинської Америки і Близького Сходу, де переважають дешеві (в межах 2-3 тисяч), маленькі і менш потужні моделі. Український ринок - змішаний. Ми вибрали для тесту популярні серед українців байки.

HONDA CBF 600 ABS: БЕЗПЕЧНИЙ "КЛАСІК"

Він обов'язково сподобається "слабкій половині людства", але комусь може здатися нудним. Новий Honda CBF 600 ABS, найближчий конкурент Suzuki SV650, розроблений з чистого аркуша і вже досяг популярності. Продовжувачкою роду "класиків" СВ, їй нічого не дісталося від клану Hornet. Так, як перед розробниками стояло завдання зробити недорогий, зручний, простий в управлінні, а, головне, безпечний мотоцикл.

Екстер'ере. Різниця між простою версією і володарем шильдіка "S" полягає лише в наявності у останнього переднього обтічника і фари головного світла іншої форми. Версія без обтічника, з круглою фарою і дутим баком - класично симпатична, але не більше. У напарника ж обтічник плавно переходить в бак, який здається зашироким через декоративних накладок з боків. CBF 600 з круглою фарою виглядає більш мускулисте і зберігає чистоту класичного стилю, але S-модифікація з регульованим вітровим склом комусь сподобається більше.

ЕРГОНОМІКА. Роздільне сидіння, яке здалеку здається цільним, регулюється по висоті з боку водія в діапазоні 3 сантиметрів. Для такого регулювання, як, до речі, і для зміни положення вітрового скла необхідні спецключ. Звичайно, електропривод б полегшив завдання, але і такий механізм відрегулювати під себе один раз не складе труднощів. До того ж можна підігнати під себе кермо, що цінується в Мотомир! Всі ці можливості, що піднімають статус байка серед однокласників, зроблять зручною посадку людей будь-якої комплекції. Хоч рядна "четвірка" і непогано збалансована, знизу до водійських і пасажирських підніжок прикрутили масивні вантажі для гасіння вібрацій.

ДРАЙВ. Якщо новачок плавно відпустить зчеплення, а потім "відверне" ручку газу, мотоцикл почне різко прискорюватися. Тоді їздця, що вчепився руками за кермо, не зупинити. Обороти різко зростають, весело пускаючи в галоп весь табун коней. Так і перевернутися можна! Але все це не відбудеться, якщо ви на Honda CBF 600 з ABS. Гальмівна система - два диска спереду і супорта від фірми Nissin. Установка на шосейні моделі силових агрегатів від попередніх поколінь спортбайков вже не прецедент. Так і цього разу двигун CBF 600 ABS втихомирили з 110-ти до 70 кінських сил. За характером роботи его потрібно ставити в приклад багатьом виробникам: шелестить без всяких шумів з легким підвиванням. На ньому легко рушати з місця, але божевільною тяговитости на "низах" я не відчув. Передачі включаються м'яко і легко, хід лапки перемикання по-спортивному невеликий. Динаміка розгону не вразить мотоцикліста-профі, але її вистачає, щоб в місті з легкістю відриватися від авто.

Суха вага: 191 кг

Паливний бак: 19 л

Ціна: 13 780 доларів

YAMAHA YZF-R125: ОВЕЧКА У вовчій шкурі

На зміну єдиною альтернативі для недосвідчених спортбайкеров, італійської Aprilia RS125, прийшов японський брат за обсягом Yamaha YZF-R125. Двигун для нього був розроблений тими ж інженерами, які створили легендарні YZF-R1 і YZF-R6 - лідери класу суперспорт. RS-ник заряджений новітніми віяннями MotoGP, а виконаний неповторному стилі R-Series. Легкий мотоцикл з двотактним моторчиком і досить дорослої ходової, подарує адекватне вартості задоволення від їзди.

ЕКСТЕР'ЄР. Розкішний дизайн, типовий для "Ерок", змусить багатьох власників інших мотоциклів нервувати. Скромняжка всередині, 125-кубовий боєць швидше схожий на "шестисотки". І значно цьому послужив зовнішній вигляд кузова, який як і шасі, є повнорозмірним. Зробили його в першу чергу для активної молоді, а особливо новачків. Мурашки по шкірі біжать вже від подвійної фари, властивої спортивним Yamaha. Байк проводиться в чотирьох кольорах: синій, жовтий, білий і чорний.

ЕРГОНОМІКА. Можна з упевненістю назвати його японським тренажером для початківців. Колісна база мотоцикла більше грізного R6 на 27 мм. А це 1380 мм, що є величезним позитивом в ергономіці. За кермом YZF-R125 можна нормально розташуватися за обтічник, розслабитися і з зручністю рухатися, з легкістю користуючись усіма підручними засобами. Все відповідає кращим "ямаховскім" традиціям і додати тут нічого.

ДРАЙВ. Yamaha навряд чи розробляла його "з нуля". Швидше просто допрацювали 125-кубовий мотор SOHC до вимог сучасності, наділивши його електронним уприскуванням палива і рідинним охолодженням. Крутиться "сіловічок" аж до 9000 об / хв і видає 15 к.с. на-гора. У комбінації з легким шасі 6-ступінчаста КПП зі зближеними передавальними числами дає непогану динаміку. Керованість теж "здоровская", якщо врахувати, що попереду 298-міліметровий гальмівний диск з супортом Brembo, а ззаду 230-міліметровий. Повноцінна рама типу Deltabox, задній маятник алюмінієвого сплаву, 33-мм вилка і легкі алюмінієві колеса сімнадцятого радіуса - рецепт не настільки сильного, але бійця.

Суха вага: 126,5 кг

Паливний бак: 15 к.с.

Ціна 7 330 доларів

APRILIA RS125: ГАРЯЧА "Італійка"

Дуже популярний в Європі і поки рідкість на наших дорогах, спортбайк- "італієць" Aprilia RS125 є еталоном в класі. Вже більше двадцяти років ця невелика модель вражає своїми технічними і стилістичним виконанням, переплевивая навіть Cagiva Mito і Yamaha YZF-R125. У 2006 і 2007 роках пілоти компанії на ній дуже успішно виступали в чемпіонаті світу MotoGP. Перші старти в сезоні цього року в Катарі теж увінчалися перемогами. Варто зауважити, що і серед звичайних споживачів, за результатами опитування одного італійського журналу, 125 кубів на металі від Aprilia другий рік поспіль в фаворі.

ЕКСТЕР'ЄР. Завзяті аеродинамічні дослідження плюс деякі розробки від дорожнього RSV тисячу R стали основою моделювання нової RS-ки - професійної машини для змагань. Новий обтічник, що відповідає рівню GP щодо захисту вітру, - результат випробувань в аеродинамічній трубі. У комбінації з вітровим склом і хвостовим пластиком не тільки виглядають по-апреліавскі, але, усуваючи турбулентність, дозволяє водієві стати з машиною єдиним цілим на максимально граничних швидкостях. Всупереч сучасним тенденціям, в силуеті байка не є видимим ні гострі грані, ні ламані лінії, завдяки чому при їзді з пасажиром ніхто з їздців не відчуває дискомфорту. Оновлений образ логічно доповнюють "галогенки" останнього покоління, що розширюють межі видимої області в темний час доби, і більш надійні і безпечні нові полегшені колеса.

ЕРГОНОМІКА. Заклепаних в пластик мотоцикл виглядає таким собі кремезним здорованем, але варто його осідлати, як відчувається легкість і витонченість. Панель приладів з аналоговим тахометром і спідометром, які чудово читаються, видає слід старовинного гоночного дизайну. Система навіть має оптичні датчики для підрахунку проходження часу кола на треку. У сідлі гарячої "італійки" не варто очікувати особливого комфорту, бо стандартна комплектація наділена жорстким сидінням і щільною посадкою. "Пузатікі" вона навряд чи сподобається: підніжки промацуються ногами десь ззаду, до того ж досить високо. Зате у середнього "гонщика" коліна ляжуть зручно, а підніжки і ручки управління самі собою знайдуть кінцівки.

ДРАЙВ. Дорожня версія виявилася значно ближче до гоночних побратимам, ніж багато хто міг собі уявити. Першим доказом є практично невагома алюмінієва діагональна рама - елемент конструкції, що потрапив в серію прямо з "кільця". Рев одноциліндрового "двотактники" без всяких сигналів сповіщає оточуючих: "Скоро пролечу!" Силовий агрегат, відповідний Євро-2, розроблявся конструкторськими відділами Aprilia спільно з австрійською компанії Rotax. Він обзавівся водяним охолодженням, електронною системою запалювання, потужносним клапаном на випуск та іншими "девайсами". Завдяки всьому цьому набору у 11 250 оборотах коленвала в хвилину малятко-движок видає неабиякі 33 "конячки". У місті байк проявив себе непогано, однак, не будемо лукавити, вільніше двигун "дихає" на високих оборотах. Обвіс мотоцикла забезпечує відмінну вітрозахист, правда, щоб скористатися нею в повній мірі, потрібно притискатися до "тіла" RS125 щільніше. Чітка робота шестиступінчастою КПП породжує реальний азарт. Навіть один гальмівний диск в парі з чотирипоршневими супортом забезпечує впевнене і прогнозоване уповільнення. Потужна телескопічна вилка перевернутого типу від Marzocchi з діаметром пір'я 40 мм і алюмінієвий маятник, що володіє відмінною жорсткістю і виключно малою вагою, дозволяють мотоциклу "писати" траєкторію повороту з дивовижною точністю. Тільки варто завжди пам'ятати про якість наших доріг!

Суха вага: 129 кг

Паливний бак: 14 л (3,5 л - резерв)

Ціна: близько 7 990 доларів

KAWASAKI ER-6F: ВІДЛУННЯ ДЕВ'ЯНОСТИХ

Нова модель ER-6f, яку могли створити тільки в Kawasaki, підійде, як новачкові, так і досвідченому гонщику, не залежно від статі. Створений на проектно-конструкторському підприємстві Kawasaki в місті Акасі (Японія), байк став досить сміливим кроком для компанії. Новина про випуск машини з повним обтічником була оголошена лише через чотири місяці після презентації "дорожника" ER-6N. Простий по обробці, якості збірки і експлуатаційними характеристиками, його важко назвати гоночним, але, як "багатофункціон", він не поступається навіть багатьом дорожчим варіантам.

ЕКСТЕР'ЄР. Якщо його пофарбувати в червоний колір, то його можна буде переплутати з дітищем заводу в Болоньї - Ducati, бо зроблений ER-6F в стилі дев'яностих. Але купити його можна тільки в чорному або сріблястому кольорі. Таким чином в Kawasaki розраховують завоювати серця мотоциклістів за тридцять, а також більш зрілих водіїв, які знову починають захоплюватися мотоциклами. Байк виділяє ґратчаста рама зі сталевих трубок, зміщений вниз задній амортизатор і S-образні труби вихлопної системи в стилі мотоциклів марки Buell. Єдине, чим наша "ефка" відрізняється від "енки" - панель обтічника.

Ергономіка. ER-6f можна назвати скоріше витвором природи, ніж мотоархітектором. Він то, что надо! Кермо байка трохи вигнутий, циферблати аналогових приладів круглі, праворуч встановлені попереджувальні індикатори. Вузька рама і двигун дозволяють сидіти на ньому з щільно стиснутими колінами і ногами. У той же час паливний бак, звужується в задній частині, відповідає положенню ніг гонщика. Підніжки, як і у моделі ER-6N, а низьке сидіння і вузька компоновка дозволяє гонщикові при зупинці мотоцикла впевнено стати ногами на землю. Але захист обтічника недостатньо ефективна в русі для ніг і ступень. До того ж, великий водій не буде почувати себе на Kawasaki комфортно.

ДРАЙВ. Неокласична модель оснащена лінійним двоциліндровим 4-тактним двигуном, об'ємом 649 кубічних сантиметрів і потужністю 72 л.с. при 8500 об / хв. Але вже на 3.500 об / хв відчуваються галасливі вібрації. На відміну від попередниці, у ER-6F варто цифрове запалювання. У Kawasaki гарненько подбали про безпеку, наділивши ER-6F ромбовидної рамою з високоміцної сталі, "чутливими" гальмами (спереду подвійні дискові 300 мм, ззаду дискові одинарні 220 мм). ABS від Bosch ефективно запобігає блокуванню коліс при інтенсивному гальмуванні. Говорячи про підвіску, слід зазначити, що в передній частині мотоцикла, колишня 41-міліметрова телескопічна вилка, ззаду підвіска з одним досить жорстким амортизатором, які не погано з'їдають похибки наших доріг.

Суха вага: 174 кг.

Паливний бак: 15,5 л.

Ціна: 9 370 доларів

SUZUKI GSR 600: ДОВГООЧІКУВАНИЙ стритфайтер

Концепт Suzuki B-King з компресорним мотором від Hayabusa, представлений на Токійському мотосалоні 2001 року, змусив багатьох з нетерпінням очікувати випуску чогось подібного в серію. Так як до того моменту серед широкого модельного ряду байків Suzuki шанувальники стритфайтер з рядними четвірками не могли знайти чогось такого. І лише через чотири роки після гучної презентації концептуальна знахідка перетворилася в стріт Suzuki GSR 600 з мотором слабкіше, ніж у концепту. Тепер до однієї з найдоступніших в класі моделей пропонують найширший вибір додаткових аксесуарів.

ЕКСТЕР'ЄР. Жорсткий погляд єдиною фари, закутаний в мінімум обважування і задок в стилі MV-Agusta - GSR-600 випромінює агресивність і зібраність. Алюмінієва просторова рама виділяється безшовної поверхнею, високою жорсткістю і відмінним зовнішнім виглядом. Все це разом з обтічником створює єдину гармонійну композицію. Ззаду глушник з вбудованим каталізатором, в дуеті зі стоп-сигналом таки нагадує грізний B-King.

ЕРГОНОМІКА. З ергономікою у "шестисотий" повний порядок. Навіть з 170-сантиметровим пілотом на борту він виглядає витонченим, маленьким і коротким. Центральний аналоговий тахометр, а так само два цифрових дисплея праворуч і ліворуч, закуті в вузьку приладову панель, нагадують про компактності загальної конструкції. Оптимальна форма бака зручна для довгих переїздів і дозволяє обіймати його під час поворотів і гальмувань. Навіть замок запалювання довелося винести на бак, що зазвичай не властиво стритфайтер, - місця у рульової колонки замало. Зате сам кермо досить широкий і зручний, а висота сидіння підігнана під водія середнього зростання. Велетні на GSR просто-напросто будуть упиратися колінами в широку раму, зате ноги можна трошки витягнути уздовж бака, що ні додасть особливого зручності.

ДРАЙВ. Силовий агрегат - легкий і компактний двигун від суперспортивним Suzuki GSX-R 600. Четирехклапаннік з одним циліндром, кованими поршнями з укороченими спідницями, порожніми распредвалами, агресивної конфігурації і двома дросельним заслінками майже не змінився. Правда, з огляду на дещо іншу функцію байка, довелося переналаштувати електроніку і впуск / випуск з метою збільшення моменту на низах і в середині оборотів. Двигун хоч і дефорсирован, але любить зниження передач і підвищення кількості оборотів. Завдяки фірмовому упорскуванню Dual Trottle Valve мотоцикл прогрівається практично моментально. І хоч короткі передавальні числа "коробки" заточені швидше під міську їзду, прискорюється "Коротун" вражаюче. Вдалою підгонкою під потенціал двигуна стало застосування поєднання традиційної телескопічною вилки Kayaba діаметром 43 мм і маятникової підвіски з моноамортизатором ззаду. Завдяки 1400-міліметровою базі, 25-градусному нахилу керма і відмінному движку по керованості Suzuki може претендувати на лідерство в класі. Уповільнення ж машини - на двох 310-міліметрових гальмівних дисках спереду і 240-міліметровому Однодискова ззаду від японської компанії Tokico.

Суха вага: 183 кг.

Паливний бак: 16,5 л

Ціна: 11 500 доларів

ДО ПИТАННЯ ПРО БЕЗПЕКУ. Якщо ви зважилися осідлати мотоцикл, то не варто економити на безпеці. Шолом - це не тільки аксесуар під колір улюбленого двухколесников, а й захист безцінної голови водія при падіннях і ДТП. При падінні шолом бере на себе весь удар і часто розбивається, виключивши або зменшивши ймовірну важку травму. Також важливі спеціальні захисні окуляри, хоча можуть підійти і звичайні спортивні моделі: багато водіїв розповідають про попадання в очі пилу і дрібних комах, що не тільки неприємно, але й небезпечно. Куртки та штани кожен вибирає на свій смак, хоча серйозним підходом буде придбання спеціальних моделей із захистом для ліктів і спини. Також бажано надіти рукавички. Що стосується взуття, то для водія спеціальних чобіт або черевик не потрібно, оскільки ноги не беруть участі в управлінні.

РАДА ЕКСПЕРТА. Святослав Пушкаренко, капітан команди FIGHTVARS:

1. Для новачка підійде будь-який мотоцикл з достатньою потужністю. З огляду на екстремальну ситуацію на дорогах України і менталітет водіїв, мотоциклістові легше буде вийти з "ситуації" за рахунок потужності мотора, його розгінної динаміки. На малопотужним ж доведеться рятуватися за допомогою гальм. Для міста підійдуть моделі з прямою посадкою: більш широкий огляд - зручно читати дорожню ситуацію.

2. Задоволення буде набагато менше, якщо взяти мотоцикл не по кишені - почніть із золотою середини. Перед покупкою нового мотоцикла поцікавтеся про його сервісі, наявності запчастин на складі, і т.п. Сумно посеред літа кілька місяців чекати запчастин для вашого "друга" ...

3. Окрема стаття витрат - екіпірування! Це прямий захист вашого тіла від різних неприємних факторів, що чекають на дорозі. Ринок мотоциклетної екіпіровки досить розвинений, щоб вибрати дійсно потрібні речі. Від себе рекомендую інтегральний шолом (із закритою зоною щелепи), шкіряну куртку з протекторами лікті-плечі, захист спини під куртку ( "черепашка"), наколінники і мотоботінкі. Рукавички з протекторами суглобів теж обов'язкові. ... і пройдіть курс навчання: за кілька тижнів дізнаєтеся те, що будете осягати роками.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Підписуйтесь на нашу розсилку

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов