Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибираємо зимові шини б / у - на що звертати увагу?

  1. Б / у шини
  2. Шип або липучка
  3. протектор
  4. Чому так важлива висота протектора?
  5. Рік випуску
  6. бренд
  7. дефекти
  8. грижі
  9. латки
  10. розтріскування
  11. зовнішні порізи
  12. Посадкові отвори шини
  13. підсумки

Наша сеть партнеров Banwar

З приходом перших холодів і заморозків, кожен поважаючий себе автомобіліст замислюється про зимову гуму. Одним, завдяки запасливості, її просто потрібно "перевзути". Інші ж в паніці, думають що їм купити, причому вкластися в якомога менший бюджет. Сьогодні мова піде про той випадок, коли грошей на гуму як кіт наплакав, але їздити потрібно, причому безпечно.

Б / у шини

Покупка б / у шин - завжди лотерея. Ви ніколи не дізнаєтеся як їх експлуатували, зберігали, як об'їжджали ями. Але за непрямими ознаками можна розібратися "ездопрігодни" чи шини, причому не будучи працівником шиномонтажу.

Для скептиків в питанні покупки б / у шин скажу наступне: б / у шини - це ті ж шини будь-якого автолюбителя після першого, другого сезону експлуатації. Вони ж не бояться їздити на таких шинах, значить не так все погано. Просто потрібно знати куди "дивитися", коли береш б / у.

Шип або липучка

Однозначної відповіді що брати - шиповані шини або фрикційні - немає. Тим, хто їздить по мегаполісам, де регулярно чистять дороги, буде краще взяти липучку. Для тих, хто в основному їздить за містом, до того ж живе в широтах з вельми суворим кліматом, однозначно підійдуть шипи.

Логіка проста: якщо шиповані шини хоч раз вас врятують на льоду від аварії, це окупить і завищену ціну (щодо липучки) і дискомфорт від цокота шипів.

Припускаю коментарі на кшталт "Так шипи гірше гальмують на мокрому асфальті, ніж липучка. Що ж ти людей кошлатий? ". Відповім: "Так, гірше". Але відмінність в гальмівному шляху буде мізерне, в порівнянні з екстреним гальмування на льоду. А адже взимку від нього ніхто не застрахований. Шипи "гризуть" лід, реально сповільнюючи машину, в той час як більшість липучок - корова на льоду. Тільки поодинокі моделі липучок (цінник відповідає) можна порівняти з бомжатскімі шипами (бюджетної, убогій конструкції "гуми").

Що стосується покупки б / у. Якщо це шиповані шини - беремо мінімально зношені хороших брендів. Інакше шипи або швидко вилетять, або їх вже буде бракувати. Під шип взагалі не розглядаємо - все те, що шиповані на заводі, ходити не буде, тим більше якщо ви їх зібралися впроваджувати в уже добряче поїздили шини.

Липучку вибираємо так само в контексті висоти протектора і присутності глибоких м'яких ламелей (про них трохи нижче).

протектор

У обивателів прийнято вважати, що висота протектора нової шини це 100%, а лисою (немає протектора) - 0%. Але на практиці це зовсім не так.

За заявою більшості виробників шин, мінімально допустима висота протектора, при якій шина хоч якось виконує покладені на неї завдання - 4 мм, про що свідчить (не на всіх шинах) особливий "пеньок" в протекторі такої висоти.

Виходячи з цього, висота протектора нової зимової шини (у кожної шини може бути своя висота), наприклад, складе 8.5 мм, це 100%. Відповідно, 4 мм (мінімально допустима) - 0%. При купівлі шини, не ведіться на казки продавця, який заявляє, що у нього супер гума з ще 50% протектора, яка дорівнює 4 мм. Це чистої води розлучення.

Чому так важлива висота протектора?

Вся справа в тому, що чим вище протектор, тим краще шина "риє" сніг, а значить тачка легше долає засніжений ділянку або замет. Часом висота "вирішує" проїдете Ви або доведеться "махати" лопатою, звільняючи свого залізного коня.

Крім того, чим більше стирається шина, тим жорсткішим стає протектор. Отже, падають й зчіпних властивостей "гуми". Особливо це важливо на липучках, де разом з протектором вмирають і ламелі. Ламелі - це численні дрібні прорізи на блоках протектора, покликані обволікати поверхні, тим самим підвищуючи чіпкість шини на засніжених і зледенілих покриттях.

Рік випуску

Це важливий аспект при виборі б / у шин. Деякі виробники регламентують термін експлуатації - не більше чотирьох років. Далі, в залежності від умов зберігання, шину можна використовувати на свій страх і ризик. З досвіду скажу, що якщо шину не пересушили (шини не лежали під відкритим сонцем або закритому приміщенні при дуже високій температурі), то в принципі 5-7 років вони служать без проблем.

Майже на всіх сучасних шинах рік випуску витіснений на боковині. В даному вікні Ви зможете спостерігати чотири цифри: перші дві - тиждень випуску (все в році їх 56), другі дві - рік випуску. Наприклад, Ви побачите 0615. Це означає 6 тиждень 2015 року.

Це означає 6 тиждень 2015 року

бренд

Вибачте, але бренди я навмисно ігнорую, щоб ви розуміли, що стаття не рекламного характеру. В інтернеті ви самі з легкістю знайдете топові бренди, їм і треба віддати перевагу при виборі б / у шин. Невідомий "китай" і відновлені шини настійно не рекомендую брати. Оскільки ніхто не зможе спрогнозувати як поведе себе шина в екстреній ситуації.

дефекти

Мабуть, найскладніший момент при виборі б / у шин. Давайте коротко розглянемо можливі нюанси:

грижі

грижі

Бічні грижі - вкрай негативне явище. З таким дефектом брати шини не варто. Дізнатися про них самостійно, коли шини зняті з дисків, складно. Розпитайте гарненько власника на цей рахунок, якщо ж він як партизан відмовляється, перегляньте шину зсередини на предмет видимих ​​розтягувань або розтинів.

Розпитайте гарненько власника на цей рахунок, якщо ж він як партизан відмовляється, перегляньте шину зсередини на предмет видимих ​​розтягувань або розтинів

При значних грижах вони однозначно будуть.

латки

Якщо латки в районі протектора і від дрібних цвяхів / шурупів і добре відремонтовані - нічого страшного в них немає.

Брати ж шини з ремонтом боковин не варто.

Більшість виробників вважають такі шини не підлягають відновленню і рекомендують замінити їх на нові. І тільки наші "кулібіни" їх латають, нібито економлячи Вам копійку. На практиці така шина з великою ймовірністю може розлетітися прям на ходу - не ризикуйте, воно того не варто.

розтріскування

При покупці б / у обов'язково звертайте увагу потріскалася гума чи ні. У хороших шин на боковинах не повинно бути дрібних тріщин в принципі. Вона повинна бути еластичною. Якщо ж ви бачите, що бублик весь рудий - краще від такої покупки відмовитися.

зовнішні порізи

Часто буває, що попередній власник випадково упирався боковинами про бордюри або інші предмети. У слідстві чого на них є дрібні надрізи і насічки. У більшості випадків при таких проблемах продавець запевняє, що шини же тримають тиск, значить боятися не варто. Насправді, варто, адже боковини дуже м'які, коли вона "надірветься" невідомо. Як і у випадку з ремонтом боковин, від такої шини краще відмовитися.

Для загальної картини не буде зайвим сказати, що глибокі порізи в районі протектора вкрай рідкісні. Якщо порізані самі шашки - не страшно. Якщо поглиблення в саме тіло шини - брати не варто.

Посадкові отвори шини

Я думаю, багато ніколи не звертали на них уваги, а дарма. При знятті шини на шиномонтажній верстаті, башмак їх часто надриває, відриваючи частина гуми. Так, під нею є сталеве кільце, але шина тримає тиск саме за рахунок прилягання цієї гуми до посадочних місць на диску. При покупці огляньте посадочні місця шин на предмет розривів і відсутніх шматків гуми. Надалі це позбавить вас від зайвого клопоту.

підсумки

Погодьтеся, критеріїв дещо більше, ніж ви очікували. Потрібно усвідомлювати, що значна економія змусить серйозно розкинути мізками, щоб зробити правильний вибір. Якщо ви в такій ситуації, не лінуйтеся подивитися 5-6 найбільш підходящих варіантів. По-любому знайдеться прийнятний комплект шин. Від себе ж додам, що не рекомендував би до покупки шини з протектором менше 5.5 мм, оскільки на них не залишиться запасу протектора для подальшої експлуатації.

Що ж ти людей кошлатий?
Чому так важлива висота протектора?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов