Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Від шуму в Солярісі закладає вуха, а в іншому політ до першого ТО нормальний

Наша сеть партнеров Banwar

При заміні зимових шин на літні я дуже сподівався, що в салоні стане тихіше. Забігаючи вперед, можу сказати, що це Соляріс не допомогло - «шерех» майже на всіх швидкостях варто просто неймовірний. В іншому наш Дромомобіль майже нічим не засмучує. Впевнено і з вельми помірним витратою палива виконує свої завдання при поїздках по Росії - в Кострому і Волгоград - і найближчому Підмосков'ї, перевозить членів редакції, колеса, велосипеди і собак. Ось так, потихеньку, в повсякденних регулярних турботах ми з Солярисом «докотилися» до 14 000 км і скоро поїдемо на ТО-1.

Першочергове стандартна процедура для всіх Дромомобілей - наклейка оракалу. Майже відразу після покупки колеги з Владивостока надіслали поштою «вектора» і ескізи нового вигляду. Виявилося, що мої хороші знайомі якраз тримають майстерню з тонування і обклеювання автомобілів плівками, і зовсім недалеко від будинку. На роботу з Солярисом у них пішло всього півдня, а по грошах це вийшло дешевше, ніж в Москві. До якості роботи претензій немає, оракал поки тримається без проблем. Єдина цінна для звичайного користувача інформація, яку я зміг почерпнути від них в процесі обклеювання, стосується того, що ручки дверей тепер можна зняти зовні, не розбираючи обшивку. Дрібничка, але приємний, в черговий раз свідчить про те, що Solaris піддався серйозній роботі над помилками.

Нагадаємо, що відразу після покупки в кінці лютого цього року ми перевзули наш Hyundai Solaris в «липучки» Nordman RS2, зроблені за мотивами популярних шин вищого «дивізіону» Nokian Hakkapeliitta R. Березень центральній смузі Росії видався малосніжний, і вже на початку квітня ми вирішили замінити «липучки» на рідні шини Kumho EcoWing ES01 розмірності 185/65 R15, які на Соляріс встановлюють на конвеєрі під Пітером. Хто ж тоді знав, що літа цього року не буде і сніг пройде навіть в червні! Сказати чесно, пару раз у мене було бажання перевзути Солярис назад, але я стримався: їздив акуратно навіть при майже нульовій температурі.

Бажання знову приміряти Соляріс «зимове взуття» пояснювалося не тільки холодами, але ще і тим, що літні шини ... виявилися набагато гучніше м'якою «липучки»! Я вже взимку примітив, що новий Solaris чи став тихіше попереднього. Особливо дошкуляв шум з колісних арок: зимові шини, постійна «пескоструйка» з доріг, сніжна каша, вода ... Навіть на невеликих міських швидкостях, наприклад, слухати музику за кермом можна було тільки на підвищеній гучності. Тому скоріше хотілося літа - нових шин і відсутності бруду під колесами.

Перший же виїзд на «літо» дав зрозуміти, що не так сталося, як гадалося: «екошини» Kumho тьопають по асфальту так, як ніби їх ширина не "дитячі" 185 мм, а якісь «суперкаровские» 325 мм! Причому сильно шуміти вони починають вже на зовсім «невинних» швидкостях - з 30-40 км / год! На 90 км / год навіть переднім пасажирам вже доводиться підвищувати голос, а після 110-120 км / ч, щоб почути один одного, доводиться буквально кричати, а «музика» стає і зовсім абсолютно марним атрибутом. Постійний наростаючий гул і виття всерйоз змушують задуматися про додаткову шумоізоляції колісних арок. Саме арок, тому що звук двигуна приглушений добре, та й аеродинамічні шуми не докучають навіть на дуже високих швидкостях.

Зате на літніх шинах - навіть з «екоуклоном»! - Solaris поїхав відчутно веселіше і «правильніше». Автомобіль став набагато менш чутливим до колії, реакції на кермо - точніше, інформації на «бублику» додалося, але, правда, і хід став трохи жорсткіше, хоча для всеїдною підвіски Hyundai це не критично. Скажу більше - їздити на новому Солярісі по асфальту виявилося навіть азартно! Помірні крен, чітке дотримання по траєкторії навіть на розбитій дорозі і легкий замет при скиданні газу, який вже зовсім не лякає водія. Одне але: шини EcoWing майже не вміють повідомляти про нинішньому знесення або заметі характерним писком, зрив відбувається не завжди прогнозовано. Втім, «держака» цих шин на подив вистачає, щоб обійти по зовнішньої «доріжці» більшість автомобілів, що рухаються в повсякденному ритмі.

Втім, «держака» цих шин на подив вистачає, щоб обійти по зовнішньої «доріжці» більшість автомобілів, що рухаються в повсякденному ритмі

Ніколи не думав, що скажу таке: «Мені подобається, як управляється новий Соляріс!». На літніх шинах це дійсно дуже приємний і збалансований автомобіль

До динаміці нашого Hyundai теж немає ніяких претензій. Зрозуміло, що 123 сили - це далеко не межа мрій, але після пробігу 8000-9000 км 1,6-літровий моторчик Solaris, мабуть, як слід обкатали, став крутитися веселіше і бадьоріше, а після 5000 об / хв тепер явно відчувається невелике підхоплення . До того ж 6-ступінчастий "автомат" теж не випадає з цього ритму: при русі накатом або гальмуванні він завчасно підтикає знижені передачі, а до стилю їзди адаптується досить швидко. Але все ж швидкість його перемикань уява не вражає, а при бажанні прискоритися трохи більш інтенсивно для зниження передачі доводиться продавлювати педаль газу більше, ніж зазвичай. Незрозуміло, винен в цьому «автомат» або сам привід акселератора. Я схиляюся до того, що помилка саме в налаштуваннях педалі або керуючої електроніки, тому що при скиданні газу автомобіль ще деякий час (частки секунди) продовжує прискорюватися, немов за інерцією. Особливість, яку я не помічав взимку, але ж саме в цю пору року вона, найімовірніше, може послужити погану службу.

При вельми динамічній їзді і часті візити до столиці Hyundai Solaris радує досить помірною витратою палива: за 14 000 км пробігу цей показник так і не піднявся вище позначки 8,6 л на 100 км.

Ну а тепер трохи «битовуху». Вважається, що кузов типу седан - самий непрактичний. Посперечатися з цим важко: двері багажника набагато менше, ніж у хетчбека або універсала, довжина вантажної площадки обмежена, отвір між салоном і багажним відділенням звужений силовий рамкою, спинки задніх сидінь можна скласти тільки зсередини ... Коротше кажучи, седан - це суцільні обмеження при перевезенні вантажів . Втім, є і позитивні сторони: наприклад, вантажний відсік краще ізольований від пасажирського. Але все ж в цілому седан - це суцільні вимушені компроміси. І тут потрібно сказати спасибі корейцям, тому що з кузова такого типу вони, здається, вичавили максимум.

Почнемо з того, що найчастіше моєї попутницею в подорожах стає собака породи курцхаар. «Дівчинка» досить серйозна, 35 кг вагою і відповідних розмірів. Вона любить їздити в машинах, але, звичайно, їй набагато більше до душі високі і засклені багажники хетчбеків і кросоверів. Втім, і задній просторий ряд Соляріса вона облюбувала і живе там без будь-яких претензій: хоче - з цікавістю стежить в вікно за дорожньою обстановкою, хоче - згорнеться калачиком на одному з сидінь.
Власникам собак, звичайно ж, добре знайома одна незмінна проблема, пов'язана з перевезенням тварин в салоні автомобіля - шерсть, бруд і т. Д. І т. П. Тут не завадить зазначити, що матеріали, які обрані для обробки внутрішнього простору Соляріса, - вельми практичні і легко миються. Пластик майже не притягує пил і легко очищається, шерсть без проблем видаляється пилососом, а оббивку сидінь можна поливати хоч зі шланга - відмивається на раз і сохне досить швидко, можна цілком заощадити на хімчистці.

Днями мені довелося ще раз гідно оцінити місткість «компромісного» седана Hyundai Solaris - потрібно було перевезти велосипед. Причому не якийсь там дитячий «Дружок», а цілком серйозний байк з 26-дюймовими колесами. Я вже смакував, як мені доведеться пострибати навколо Соляріса, потанцювати з бубном, зняти колеса, а може бути, і зовсім поїхати з напіввідкритим багажником. Яке ж було моє здивування, коли велосипед без проблем плазом помістився всередині, правда, звичайно, зі складеними спинками заднього «дивана». Всього-то довелося «згорнути» кермо, щоб «роги" не впиралися в борта і кришку багажника. Малою кров'ю! Тепер можна сміливо брати з собою великий і відправлятися на прогулянку в дуже віддалені і недоступні досі райони.

Незважаючи на те що Hyundai Solaris нині продається тільки в кузові седан, його вантажопасажирські можливості на висоті. Наприклад, в багажник можна, не розбираючи, покласти дорослий велосипед.

Наостанок хочеться відзначити ще по одному плюса і мінуса нового Solaris, які, безумовно, навряд чи стануть вирішальними при покупці, але при щоденній експлуатації змушують звернути на себе увагу. Не подобається робота кліматичної системи. Дуже приємно, що є підігріви всього і вся, але настройки самої «грубки» залишають бажати кращого. Особливо дратує, коли в сонячні дні «клімат» починає дути з усіх щілин зі страшною силою. Легко застудитися, навіть правильно налаштувавши дефлектори. А в похмурий день установці, навпаки, іноді не вистачає продуктивності. Явно якась проблема або з калібруванням, або з розташуванням датчика температури в салоні.

Явний плюс - наявність висококонтрастного 7-дюймового дисплея на центральній панелі. Відгук на натискання майже миттєвий. Графіка - цілком стерпна для автомобіля такого класу. Навігаційна система - дуже здібна, а карта відображається просто на 5 балів! Шкода, що «навігація» не відображує пробки, але така функція доступна далеко не на всіх і набагато більш дорогих автомобілях. Дуже сподобалася можливість «мультіскрін», коли екран можна «розбити» на дві частини з різною інформаційної навантаженням. Немає претензій і до роботи CarPlay з iPhone: підключення просте і швидке, а всі наявні програми працюють без якихось проблем, є можливість і управління голосом через Siri. Дуже приємні штучки для «бюджетника»!

Дивно, але за ці 14 000 км бездушному, здавалося б, і пересічному Соляріс вдалося завоювати моє серце. Чим бере «бюджетний» корейський бестселер? Справа в тому, що це самодостатній і дуже добре збалансований автомобіль. З ним провели роботу над помилками, він тепер трохи краще у всьому в порівнянні з попередником. Їздити стало трохи веселіше, але підвіска стала ще більш всеїдною, в автомобілі майже нічого не заважає і не дратує, по місткості він як і раніше один з лідерів серед седанів, ламатися поки теж не збирається, навіть «цвіркунів» в салоні не з'явилося .. . Його майже не помічаєш, але він чітко виконує всі покладені на нього завдання. Як домашні розношена тапочки - наділ і забув. Так і з Солярисом: з цілком прийнятним рівнем динаміки і комфорту доїхав з точки А в точку Б, прихопивши з собою попутницю, велосипед, собаку, і навіть не відчув, як під колеса «втекла» чергова тисяча кілометрів ...

Дмитро Кротов

Чим бере «бюджетний» корейський бестселер?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов