Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відчуваємо суцільнометалевий фургон Газель Next в Сочі

Наша сеть партнеров Banwar

КМС - це кандидат в майстри спорту. А ЦМФ, суцільнометалевий фургон, - газовской позначення довгоочікуваної версії Газелі Next! Чи зуміє новий «цільнопласт» виконати норми кандидата в бестселери, ми з'ясовували в олімпійському Сочі.

П відстояти читачі напевно згадають, що в АР №15-16, 2015 вже була замітка під назвою «суцільнометал»: тоді ми опублікували перші знімки Газелі Next з суцільнометалевим кузовом. Офіційний показ моделі відбувся в минулому вересні на виставці Комтранс - а потім і ми, і потенційні покупці стали чекати, коли її запустять у виробництво.

Після публікації звіту про тривалих редакційних випробуваннях Газона Next нам писали: «Здорово, звичайно, але коли буде докладна розповідь про суцільнометалевий Next?» До речі, віддаючи Газон дилеру, ми вже бачили в автосалоні таку Газель! Але поїздити на ній не давали, до того ж машина була предсерийной: задні двері погано закривалися, а в кабіні стирчав звичайний важіль коробки передач замість обіцяного джойстика.

КМС - це кандидат в майстри спорту

На передній панелі - нова магнітола з сенсорним екраном і джойстик КПП

Минулої зими Федір, обслуговуючи Баргузин , Заглянув до іншого газовской дилера. І там стояв фургон Next - з нормально закриваються дверима, але теж з «кочергою» на підлозі. У тому ж випуску рубрики я розповів про коротке знайомство з машинами швидкої допомоги з Нижнього Новгорода, включаючи Газель Next на базі фургона, - однак і вона була предсерийной.

Якщо з джойстика акуратно зняти чохол ...

Якщо з джойстика акуратно зняти чохол

... то буде видно механізм японської марки Atsumitec (він проводиться в Тольятті)

І ось нарешті на «суцільнометал» можна покататися, і вони вже здобули серійну комплектацію! Під теплим небом Сочі - шеренга фургонів і комбі, а в їх кабінах ... Точно, замість довгого важеля - короткий джойстик на припливі панелі. А що тут ще нового і незвичайного?

Забиратися на другий ряд в комбі зручно, але двері могла б відкриватися і ширше

Звичний турбодизель Cummins 2.8 китайського виробництва тепер розвиває не 120, а 150 к.с. (На додачу буде пропонуватися і 107-сильний бензиновий мотор Evotech). Оскільки крутний момент турбодизеля теж виріс, з 270 до 330 Нм, то коробка передач, кардан і задній міст посилені, як і у маршруток Next з каркасно-панельним кузовом, про які ми розповідали ще в АР №4, 2015 (значить, конструктори вже «потренувалися на кішках»!). Паливний бак, на недостатню ємність якого скаржилися власники, на фургоні замінили більшим 80-літровим з пластика.

Сидіти ззаду комфортно, в кожному столику - по підстаканнику, а якщо скласти спинки ...

Сидіти ззаду комфортно, в кожному столику - по підстаканнику, а якщо скласти спинки

... то вийде просторе спальне місце

А рама посилена за аналогією з поки не реалізованим варіантом повною масою 4,6 т. Тобто, якщо вважати «в лоб», така рама може спокійно витримати перевантаження в тонну з гаком (тсс, ми цього не говорили)!

Ніші для дріб'язку об'ємні і розташовані вдало

Зазнала змін і підвіска: ззаду - нові підресорник, верхні точки кріплення корейських амортизаторів Mando перенесені на поперечину рами. Кузов же зафіксований на рамі десятьма гумовими подушками Takata - більш м'якими, ніж у попередньої Газелі Бізнес.

У задній підвісці нові підресорник, а кузов закріплений на рамі через гумові опори

Тепер - про сам кузові. У редакції є слайд з торішньої газовской презентації для дилерів, на ньому - три варіанти фургона Next: з об'ємом вантажного відсіку 9,5, 11,5 і 13,5 м³. А в перспективі з'являться ще й короткі версії повною масою 2,8 т - заміна нинішнім Соболєв і Баргузин.

Якщо смикнути за важіль в салоні ...

Якщо смикнути за важіль в салоні

... відкриється люк горловини паливного бака, обсяг якого 80 літрів

Але в Сочі прибули лише найбільші виконання: власне фургони та аналогічні комбі з двома рядами сидінь. Де ж решта? Їх поки немає, і причина тому, як запевняють, маркетингова: ГАЗовци треба було «розвести» нове сімейство зі старим. Адже якщо зараз почати випуск більш компактних Некст, мало хто стане купувати старі Газелі Бізнес з об'ємом вантажного відсіку 10,5 «куба»!

Ззаду під пластиковим порогом - сталевий швелер, а на правій стійці - зручна ручка

До речі, кузова обох суцільнометалевих моделей, старої і нової, варять в різних цехах: під Next віддали площі з-під Соболів (їх кузова відтепер варять на лінії Газелей Бізнес). Нові кузовні панелі штампує сам ГАЗ - на тих же роботах Kuka, що роблять і панелі мерседесовских Спринтерів газовской виробництва (нагадаємо, Sprinter Classic збирають на сусідній з Газелями лінії конвеєра). Фарбувальний комплекс Eisenmann також були одна Некст і Спринтерів, так що, по ідеї, кузова повинні бути отштамповани і пофарбовані не гірше, ніж у Мерседесів.

Зовні вигляд фургона псує лише вертикальна вставка в борта, обведена по периметру чорним герметиком. Грубувато виглядає! Втім, газовци обіцяють, що з часом герметик зроблять більш світлим. Зате ззаду важко зрозуміти, що перед тобою Газелі: здається - іноземні фургони невідомої марки. Це враження підсилюють стильні вертикальні ліхтарі і пластикові накладки по кутах кузова, що захищають від легких ударів.

Це враження підсилюють стильні вертикальні ліхтарі і пластикові накладки по кутах кузова, що захищають від легких ударів

Завдяки складовим петлям двері відкриваються на 270 градусів ...

Завдяки складовим петлям двері відкриваються на 270 градусів

... і примагничивается до фіксаторів на кузові

Задні двері у вантажний відсік величезні і навіть заходять на дах, так що висота отвору - вражаючі 1858 мм. Самі стулки відкриваються на 270 градусів з можливістю фіксації в проміжному положенні і примагничивается до бортів - прямо як у Спринтерів, але не газовскіх, а німецьких, нового покоління.

На підлозі вантажного відсіку - фанера товщиною 9 мм, на стінах - пластикова обшивка. І те й інше входить в список стандартного оснащення, принаймні на початку виробництва.

Для кріплення вантажу передбачений десяток такелажних петель, а в передній стінці - відкривається люк, що дозволяє засовувати в кузов навіть п'ятиметрові труби або дошки. Над кабіною - полку для різноманітної дріб'язку, на стелі - світлодіодні плафончікі ... І страшного вигляду мастика на стиках деталей. Звичайно, у вантажному відсіку люди не їздять, але можна було б і акуратніше!

На стиках панелей сліди мастики, а герметик прокладений хвилями

У варіанті комбі цей відсік менше, але його обсяг, 9,5 м 3, все одно радує - тим більше що на задньому ряду сидінь досить комфортно розміщуються чотири людини. В спинку переднього пасажирського крісла вбудовані відкидні столики, на лівій стінці - розетки і підсклянник, біля входу - зручні ніші для дріб'язку. Більш того, як і у Газона Next з дворядною кабіною, спинки задніх сидінь розкладаються в широке спальне місце, а під подушками - рундуки для поклажі. Так що на комбі в «дальній бій» можуть відправитися два водія: один буде спати поперек передніх крісел, інший - ззаду. А не сподобалося, що зсувні двері має тонкі краю: порізатися про них важко, але ось забитися цілком можливо.

У кабіні, крім джойстика, з'явилася нова магнітола: з великим сенсорним дисплеєм, USB-портом і слотом для карток microSD. І вона буде стандартною! Доплата буде потрібно тільки за можливість підключення мобільника через Bluetooth і камеру заднього виду (обидві ці опції з'являться трохи пізніше).

Доплата буде потрібно тільки за можливість підключення мобільника через Bluetooth і камеру заднього виду (обидві ці опції з'являться трохи пізніше)

Якщо відкрити люк в перегородці, то можна перевезти, наприклад, довгі труби

Ну і, нарешті, про водійські відчуття: поїздка тривала недовго, але дещо сказати вже можна. Новий джойстик, звичайно ж, зручний - хоча його ходи завеликі, а зусилля при перемиканні трохи більше очікуваних. І все-таки приємно, що не потрібно перевертати довгою «кочергою»: якраз цього і не вистачало Газелі Next. А зараз ... Теж дечого не вистачає.

Чого саме? Шостий передачі! При швидкості 80 км / год на тахометрі вже 2000 об / хв і гуркіт дизеля добре чутно. Так що, незважаючи на хороші тяговитість і еластичність, бажання розганятися «з тапки в підлогу» не виникає. На жаль, в найближчій перспективі шестиступінчастою коробки не очікується, але заводчани обіцяли подумати над додатковою шумоізоляцією моторного відсіку.

Комі того, навіть зараз в Газелі Next тихіше, ніж в Спринтері Класик: тут немає завивань трансмісії, а гуркіт кузова на нерівностях відсутня в принципі - завдяки рамної конструкції.

У такій «сарай» легко поміщаються чотири європіддона

При цьому рулится Next гідно: управління цілком інформативне, хоча сама бублик «довга», від упору до упору - п'ять обертів. І з оглядовістю ніяких проблем: бічні дзеркала, як і у бортовий машини, великі і з «подкатних» зонами.

Повторю, що наша поїздка по Олімпійському парку була короткою, та ще в рваному темпі і з постійними зупинками для фотозйомки. В кабіні - три людини, у вантажному відсіку - 600 кг баласту, плюс працює кондиціонер. У такому режимі середня витрата по борткомпьютеру склав 13 л / 100 км: це трохи менше показника, який ми отримали під час поїздки на бортовий Газелі Next з тентом за картоплею в Воронеж (АР №20, 2013).

У такому режимі середня витрата по борткомпьютеру склав 13 л / 100 км: це трохи менше показника, який ми отримали під час поїздки на бортовий Газелі Next з тентом за картоплею в Воронеж (АР №20, 2013)

Ілюстрацію з перспективною гамою фургонів Next журналістам не давали - але ми неофіційно отримали її ще в минулому році

Ілюстрацію з перспективною гамою фургонів Next журналістам не давали - але ми неофіційно отримали її ще в минулому році

Ілюстрацію з перспективною гамою фургонів Next журналістам не давали - але ми неофіційно отримали її ще в минулому році

Ілюстрацію з перспективною гамою фургонів Next журналістам не давали - але ми неофіційно отримали її ще в минулому році

Ілюстрацію з перспективною гамою фургонів Next журналістам не давали - але ми неофіційно отримали її ще в минулому році

І ось ще що: по поведінці «цільнопласт» нагадав мені італійський Iveco Daily. Він теж базується на лонжеронной рамі, але дуже дорогий - якщо дорестайлінговий фургон дилери пропонують приблизно за 1,5 млн рублів, то з рестайлінгом - вже за 2,5 млн!

А скільки просять за Next в нових версіях? Судячи з газовской рекламі, навіть менше мільйона, а точніше, від 981 тисячі рублів. Однак нижче, як зазвичай, виноска дрібним шрифтом: «З урахуванням знижки при придбанні в лізинг».

А кінцеві ціни назвали на презентації в Сочі: фургон з бензиновим двигуном Evotech - від 1 млн 90 тисяч рублів, з турбодизелем Cummins - від 1 млн 230 тисяч, за версію комбі доведеться доплачувати 75 тисяч рублів. Не так багато, якщо врахувати, що бортова Газель Next коштує близько мільйона!

Найближче по грошах до нового «суцільнометал» Fiat Ducato (від 1 млн 359 тисяч рублів) і його аналоги Peugeot Boxer і Citroen Jumper (вони трохи дорожче). Однак при цьому мова йде про самих маленьких фургонах з вантажними відсіками об'ємом 8 м³. Той же Ducato з 13-кубовим кузовом, як у Газелі Next, варто вже 1 млн 700 тисяч - та й Sprinter Classic газовской виробництва трохи дешевше, від 1 млн 605 тисяч рублів. І ми не помилимося, якщо скажемо, що через деякий час суцільнометалевий Next стане найпопулярнішим фургоном на нашому ринку: продажу вже почалися.

І ми не помилимося, якщо скажемо, що через деякий час суцільнометалевий Next стане найпопулярнішим фургоном на нашому ринку: продажу вже почалися

На тлі бабусі-Газелі новий фургон виглядає стильно і сучасно

До речі, до кінця року Група ГАЗ збирається вивести на ринок ще 15 (це не помилка) продуктів, включаючи новий Пазік на базі Газона Next - Vector Next. Сам Газон Next і важкий Урал Next отримають метанові версії. Такий же мотор, як на газовому Уралі, ЯМЗ-536 CNG, встановлять і на міські ЛіАЗ - одиночний і «гармошку».

У гамі Газелей Next з'являться суцільнометалеві фургон і комбі з кузовом об'ємом 11,5 м³, пілотна партія «суцільнометал» -мікроавтобуси і вантажівка з газовим мотором на базі бензинового. Нарешті, розшириться модельний ряд Соболів «старого» зразка: у виробництво підуть двухкабіннік Фермер (він же Соболь пікап) і бюджетний фургон CityVan.

Ну а ми будемо з нетерпінням чекати мікроавтобусів Соболь Next і Баргузин Next - цікаво, коли вони з'являться?

Паспортні дані Автомобіль Газель Next Модифікація фургон комбі Повна маса, кг 3500 3500 Споряджена маса, кг 2530 2650 Число місць 3 7 Обсяг вантажного відсіку, м3 13,5 9,5 Двигун турбодизель Cumins 2.8 бензиновий Evotech Робочий об'єм, л турбодизеля 2,8 бензиновий двигуна 2,69 Макс. потужність, к.с. / об / хв турбодизель 149,6 / 3400 бензиновим двигуном 106,8 / 4000 Макс. крутний момент, Нм / об / хв турбодизель 330 / 1800-2600 бензиновим двигуном 220,5 / 2200-2500 Коробка передач Механічна, 5-ти ступінчаста Передаточне число гл. передачі 4,3 Підвіска Спереду Незалежна, на поперечних важелях з пружинами Ззаду Дві поздовжні напівеліптичні ресори з додатковими підресорник Гальма спереду / ззаду дискові / барабанні Ємність паливного бака, л 80 л 185 / 75R16C Макс. швидкість, км / год 130 Контрольна витрата палива, л / 100 км при русі з постійною швидкістю 60 км / ч 8,5 9,8 80 км / ч 10,3 12,1

А що тут ще нового і незвичайного?
Де ж решта?
Чого саме?
А скільки просять за Next в нових версіях?
Ну а ми будемо з нетерпінням чекати мікроавтобусів Соболь Next і Баргузин Next - цікаво, коли вони з'являться?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов